UO Erebor Forum

Diskuse s GMs => Trénovací dovednosti => Téma založeno: Total Duben 12, 2016, 06:03:55 odpoledne

Název: Taming
Přispěvatel: Total Duben 12, 2016, 06:03:55 odpoledne
Diskuze nad dovedností animal taming.
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Gal Srpen 31, 2017, 11:10:39 dopoledne
Už je to pár dní co se tu posílala tabulka ohledně počtů charakterů ve světě a překvapivě byl Ranger druhý nejhranější,nebo dokonce první.
Ale ruku na srdce kolik z nich je jen na taming.
Je to jednoduchý projdu barad,taming se tam v baraku nezastaví a tak to je i v jiným městech.
Úplně chápu ty lidi,co si založí jen tamera a řeknou si budu si chodit jen pro mustangy,ale málo kdo si uvědomuje že v Mordorským území jsou pouze čtyři spawny Mustangů (V Gondoru vím taky jen o čtyřech) ale vsadím se že to tam nebude jiný. Kolik Mordorských tamérů,typ-nu si 8 lidí a další to trení,nebo momentálně nehrajou?
Jako narazit na mustanga je opravdu vzácnost proto se podle mě už ani neprodávají a lidi si je radši nechávají pro guild atd. V pořádku,už je to takhle nastavený,nemám s tím problém.
Mám takovej nápad co takhle přidat více Mustangů do dungu,ano v pokladech občas něco je,ale lepší musty tam snad ani nejsou.
Byl bych určitě pro aby se přidal Mustang volně do dungu. Protože kdyby se uvažovalo o přidání mustangů do světa, 90% Rangerů by to hrálo tak že logne,port-ne,tamne a odlogne.

V MD je to super pobíhá tam Musta a i díky tomu se někdy rozhodneme to MD jít. Bylo by fajn narazit na něco i v jiných lepších dungách.
A nejsem si jistý pořád ještě nejde sehnat black musta,plánuje se na něj udělat Quest,nebo přidat někam do dungu?


Jestli budete chtít omezit ten afk-taming a docílit aby rangeri i více hráli něz jen tamovali.
Co takhle k těm mustům přidat i level potřebný k tamnutí. Možná to zní jako hloupost,ale zkusím to víc rozvést.
Jde o to že ve světě když nepočítám ostrovy narazíte na nejlepšího palamina.
                    Level                    Taming
Orn,oclock      15                         50/50   
Roan              20                         60/65   
Willimate        25                         65/70
Red Roan        25                         70/75
Cokolada        30                          75/80
Polamino        30                          80/85
Zostrich          35                          85/90
Sky                35                          88/93
Gray              40                          90/95
Sky Gray        40                          91/96
Crimson         50                          92/97
Black             50                           ------

Podle mě ta hranice lvl není až tak velká hlavně u těch základních abych nikomu kdo to používá jako farmu na základní mustangy neškodil. Ale přitom sem se chtěl vyvarovat toho že někdo hodí gatu,15lvl ranga GM taming jim tamne na OT mustanga a jde zase do baráku. Craft to má taky nastavený čím větší lvl tím má větší sanči najít lepší materiál,vlastně proto sem se z toho inspiroval. Level,který sem tam dal je teoretický co mi přišlo rozumný,ale o to ted nejde,berte to jako nápad a ne jako dannou věc.
Rád uslysím názory ostatních hráčů i když to pro někoho může být blbost,ale nevadí to co jsem chtěl sem napsal,dík.


.
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Gal Srpen 31, 2017, 11:44:47 dopoledne
Poisen Fenix

Taming.
I když hraji rangera a už dávno jsem docílil toho že ho můžu tamovat,moc sem toho nevyužívál.
Musím zdůraznit těm co to neví a nikdy netamovali že i když máte set a 140 Taming tamnete cca každou 10 protože ten taming u nich skáče jako u mustangů 138/145 např. A když už se najde fenix co jde tamnout může se tamovat 15/45min můj rekord je 1h pak sem se na to vysral :D

Dřív bral expy,takže to bylo jako když chodíte ve dvou na NPC,tím-pádem byl dost nepoužitelný protože zase tak silný to není,než další hráč co je s vámi. Když k tomu připočtete ten čas něž se získá a to riziko že se může splašit. Sám sem psal a byl jsem nadšený že se to změnilo a už neberou expy,za to děkuji.
Cena feny docela vzrostla a dá se krásně prodávat,takže ten čas za to tamovaní se už vyplatí a má to smysl. Ale nevím kdo jiný by na to mohl upozornit než ten co s tím pracuje. Prodal jsem čtyři poisen feny,první dvě za 500k,další za 1 milion a vím že by to šlo i víc když už jsou pozměněny.
Ale pak sem si uvědomil že člověk co si veme jednu tak s ní krásně vyexpí noobika v poušti. Co člověk co si veme tři do pouště to už proletí jak raketoplán a vyexpí si cokoliv, co pak když vidím v poušti člověka co má čtyři. A právě proto jsem to přestal tamovat. Ano občas si říkám že nejsem moc chytrej a lepší neřešit jak to kdo hraje a jen si dávat do banky miliony,ale bohužel vadí mi to.

Nechci aby se ten boost že neberou expy měnil,ale co takhle změnit chování fen,že by se mohla vyvolat jen jedna.
Nebo když se bude mít člověk u sebe druhou,už to bude brát expy jako předtím. ¨
Variant je spoustu,spíš jde o to zda s tímhle budete souhlasit,nebo ne.

Jsem pro aby zůstala taková jaká je,ale dá se to pak zneužívat. Peníze ve hře nejsou problém. Si pak člověk může vzít 5 a solovat OTčko ano to už mi vadí,podle mě to kazí hru. Už to nějakou dobu netamuji a nechtěl jsem to řešit,ale jsou tu jiný lidi co to můžou tamovat např v Gondoru,byl bych rád kdyby právě oni k tomu něco napsali,nebo se na něčem dohodli,děkuji.

Člověk získá 3/4 feny a vyexpí si postavu jako nic,trošku to ztrácí ten smysl boje a zábavy,někdy trápení :P
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Jezinka Srpen 31, 2017, 03:58:18 odpoledne
poznamka k zamsleni:
tohle se obvykle řeší pasivním herdingem. Jde o to, ze aby postava si postava zvladla udrzet ochocenou zver, musi na to myt dostatecny skill. a samozrejme ze 2 feny jsou narocnejsi nez jedna...
Sice by to byl problem pro low postavicky, ze by museli obetovat body do jinak zbytecneho skillu, ale mozna by stacilo 5 bodu na jednu a pak 50 na druhou, 100 na treti a na 4 uz musi byt itemy. Nebo neco v podobnem duchu.
Název: Re:Taming
Přispěvatel: SirGlorg Září 01, 2017, 09:00:39 dopoledne
ja ziram, 3 posty a vsechny smysluplny :D
Musty do dungu -> dobry napad
Nutny level na taming -> dobry napad
Herding pro vyvolani tamnute zvere -> dobry napad

v podstate nemam pripominky, navrhnu to (akorat teda taky nemam moc cas to upravovat :D Ale rozhodne to stoji za zamysleni)
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Jezinka Září 01, 2017, 03:06:36 odpoledne
jen ted koukam, ze jsem to psala v nejakem pomateni smyslu a jsou tam uplne odporne hrubky  :-[
ale smysl nastesti zustal
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Theo Září 01, 2017, 07:44:36 odpoledne
na skodu by nebylo ani celkove zvysit pocet spawnu hlavne na neutralnim uzemi a celkovy cas spawnu prodlouzit (aby se to vykompenzovalo a muselo se to casteji obihat)  mozna by to i podporilo  pvp
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Mišohu Únor 15, 2018, 08:10:11 odpoledne
Lidi nadávaj na tamer ale když chce někdo hrát hlavně rangera tak prostě ten taming potřebuje. Což je dost problém, v ohrádce to vůbec neleze - ok beru to ale nahrává to tomu že lidi co hrajou něco jinýho si klidně takhle jedou další postavu jen na tamování. Pak je tu možnost tamovat venku kde to víc leze - Jenže! jakmile je o trochu větší skill na zvíře tak se klidně tamne hned a musíte ze spawnu běžet na jinej, člověk u toho neni chráněnej -ok i když z toho neni žádnej výdělek (na obíhání spawnů lamek a koní se fakt trénovat nedá a přitom to skákání na prázdné spawny zabere času dost), dále pak potřebuje už lepší skript protože pomocí ultimáckýho followu to nejde, tamovaný zvířata maj tendenci lézt pořád za strom. A hlavně venku to i tak leze otřesně na 60% i vůči miningu na 75% kterej je mnohem výdělečnější.
Nebylo by třeba možné udělat veřejné ohrádky s trénovací zvěří která by měla nastaveno to že jde tamovat ale nelze jí ve finále tamnout? (jestli to jde) - hráč by u toho nemohl být na duálu, vědělo by se kde to je takže riziko umrtí na nepřítele by bylo větší(a jako ztráta expů pr zkušenějšího rangera, ne tamera je už dost nepříjemná) ale odpadlo by díky tomu dost otravných věcí co člověka odrazujou
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Jezinka Únor 16, 2018, 09:06:10 odpoledne
Dá se to uplně v klidu dotrenovat v lese na srnkach, jelenech a litych vlcich. Od momentu, kdy ti skill dovoli tamovat prvniho jelena, se pri trose snaze da dotrenovat na 100 za 14 dni.  To mi neprijde tak hrozny.
Kdyz si vzdy najdes neco, co mas tesne na hranici skillu, tak ti i dlouho potrva, nez to tamnes. Pripadne si vem nejaky low item a jdi na neco, co by bylo nad tvoje sily. Taky muzes zkusit nalacno.
Jsou i mista, kde zver nezajde za strom. A mas i mustangy, na povrchu i v dungu, kteri ti potrvaji dele. I s GM tamingem jsou chvile, kdy bych z dungu radeji portla, nez tu uminenou mulu 10 minut premlouvat.
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Mišohu Únor 16, 2018, 09:58:10 odpoledne
Tak to promiň ale ani náhodou nevěřim že je šance za 2 týdny to dát, možná tak měsíce a to bude člověk tamovat každou volnou chvíli (prima zábava). Mě jde primárně o to že když už to jedu a zabíjim tim čas ve hře kterej bych radši strávil zábavnější akcí tak ať na to nepotřebuju nějakej extra složitej skript s obíháním makrlejch míst a s možností využívání herdingu či dokonalým followem kvůli stromům (těch míst na povrchu kde stromy nejsou fakt moc neni a hlavně jak už jsem psal většinou tam přijdeš a za 5 minut musíš jinam, hledat potvory co jsou na hranici je mi jasný ale při tom rozsahu se mi kolikrát stane že buď nemůžu tamnout a nebo jo ale po 5 pokusech už je tamnutý). Tohle vše mě spíš vede k tomu abych ho strčil do baráku a jel další postavu a nebo rovnou krafta ať si získám matroš což tomuhle serveru určitě nepomůže.
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Ceridwen Únor 16, 2018, 11:50:35 odpoledne
jako jo je to otrava obihat to, ale v momente kdy muzes lite vlky tak ti staci hloupy sc co snim bude chodit dokolecka a odtahnes si 1 na hranici spawnu kde te nic jineho neobtezuje a tamujes.. co si pamatuju ze zacatku jsem 1 tamoval i hodinu.. Dalsi moznost je pak tamovani v domku, ale to pak dojizdis skill i 2 mesice...
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Mišohu Únor 17, 2018, 09:31:46 dopoledne
Což je ale podmínka na hráče že si takovej dle tebe "jednoduchej" skript udělá a nebo ho od někoho sežene :(
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Ceridwen Únor 17, 2018, 10:47:09 dopoledne
Kód: [Vybrat]
sub kolecko()
   uo.deletejournal()
   var mx,my
   while not uo.injournal("Zda se, ze te zvire prijalo za sveho pana.")
      mx=uo.getX("self")
      my=uo.getY("self")
      move(mx, my-7)
      repeat
         wait(100)
      until uo.getdistance("zviratko")<4
      mx=uo.getX("self")
      my=uo.getY("self")
      move(mx+7, my)
      repeat
         wait(100)
      until uo.getdistance("zviratko")<4
      mx=uo.getX("self")
      my=uo.getY("self")
      move(mx, my+7)
      repeat
         wait(100)
      until uo.getdistance("zviratko")<4
      mx=uo.getX("self")
      my=uo.getY("self")
      move(mx-7, my)
     
      if uo.injournal("stop") then
         return
      endif
      repeat
         wait(100)
      until uo.getdistance("zviratko")<4
   wend
endsub

#################### MOVE FUNKCIE
;http://mrakoplash.stranky.org/

sub upravDir(dir)
   if dir < 0 then
      dir = dir+8
   end if
   if dir > 7 then
      dir = dir-8
   end if
   return dir 
endsub

sub Krok(dire)
   var dir = UO.GetDir()
   var x = uo.getx()
   var y = uo.gety()
   var cas = 0
   var lagy = 6
   var kk = "33;39;34;40;35;37;36;38;"
   dire = upravdir(dire)
   var i = dire * 3
   var k = val( kk[i] + kk[i+1])
   if ( dire <> dir ) then
      UO.Press(k)
      Wait(50)
   endif
   UO.Press(k)
   repeat
      Wait(50)
      cas = cas+1
   until ((( uo.getx() <> x ) or ( uo.gety() <> y ) or ( cas > lagy )))
   if ( cas < lagy+1 ) then
      return true
   else
      return false
   endif
end sub

sub Move(GX,GY)
   var x,y,dir
   repeat
      ;Kontrolajournalu()
      X = UO.GetX()
      Y = UO.GetY()
      dir = -1
      if ( GX > X ) then
         dir = 2
      endif
      if ( GX < X ) then
         dir = 6
      endif
      if dir > -1 then
         if not krok(dir) then
            HledejCestu(dir,gx,gy)
         endif
      endif
      dir = -1
      if ( GY > Y ) then
         dir = 4
      endif
      if ( GY < Y ) then
         dir = 0
      endif
      if dir > -1 then
         if not krok(dir) then
            HledejCestu(dir,gx,gy)
         endif
      endif
   until (( X == GX ) and ( Y == GY ))
end sub

Sub HledejCestu(SMP,GX,GY)
   if not Gobok(Smp,smp-2,gx,gy) then
      gobok(Smp,smp+2,gx,gy)
      gobok(Smp,smp+2,gx,gy)
   endif
end sub

Sub Gobok(SMP,sm,gx,gy)
   upravDir(SMP)
   upravDir(SM)
   while true                       ;nalezeni moznosti pohybu dostrany
      if ((UO.GetX()==gx) and (UO.GetY()==gy)) then
         return true
      endif
      if not Krok(SMP) then
         if not Krok(sm) then
            Return false
         endif
      else
         Return true
      endif
   wend
EndSub

Sub deljournal(msg)
   while uo.injournal(msg)
      uo.setjournalline(uo.injournal(msg)-1,"")
   wend
endsub

v inj pridas to co tamujes jako zviratko ",addobject zviratko" a melo by to chodit dokola kolem nej, ale musi  to byt neco co chodi pomalu, zadny vlkodav  ;D
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Mišohu Únor 17, 2018, 11:06:46 dopoledne
Díky ale stejně se budu snažit lobovat za nějakou úpravu ze strany GM :)
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Ceridwen Únor 17, 2018, 12:04:47 odpoledne
myslim ze neuspejes, tameru je tu plno a stim jak jsou spawny pravidelne tak je to vecne vybrane.. ono nastavit ty spawny aby se tocily nahodne v rozsahu treba i 48 hodin to by bylo zajimavy  ;D
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Jezinka Únor 17, 2018, 01:27:21 odpoledne
Asi tak, našlo by se více lidí, co by lobovalo za ztížení hledání jezdítek na povrchu. :-)

Už tak je tamerů přehršel. Chápu, na trénování je taming jeden z tech náročnějších skillů. Ale na druhou stranu nepotřebuješ materiál a nestojí tě to žádné prachy, jen čas. Když natrénuješ GM skill za měsíc, co tě bude držet u hry pak? :)
Název: Re:Taming
Přispěvatel: SirGlorg Únor 26, 2018, 10:27:55 dopoledne
Kód: [Vybrat]
sub kolecko()
   uo.deletejournal()
   var mx,my
   while not uo.injournal("Zda se, ze te zvire prijalo za sveho pana.")
      mx=uo.getX("self")
      my=uo.getY("self")
      move(mx, my-7)
      repeat
         wait(100)
      until uo.getdistance("zviratko")<4
      mx=uo.getX("self")
      my=uo.getY("self")
      move(mx+7, my)
      repeat
         wait(100)
      until uo.getdistance("zviratko")<4
      mx=uo.getX("self")
      my=uo.getY("self")
      move(mx, my+7)
      repeat
         wait(100)
      until uo.getdistance("zviratko")<4
      mx=uo.getX("self")
      my=uo.getY("self")
      move(mx-7, my)
     
      if uo.injournal("stop") then
         return
      endif
      repeat
         wait(100)
      until uo.getdistance("zviratko")<4
   wend
endsub

#################### MOVE FUNKCIE
;http://mrakoplash.stranky.org/

sub upravDir(dir)
   if dir < 0 then
      dir = dir+8
   end if
   if dir > 7 then
      dir = dir-8
   end if
   return dir 
endsub

sub Krok(dire)
   var dir = UO.GetDir()
   var x = uo.getx()
   var y = uo.gety()
   var cas = 0
   var lagy = 6
   var kk = "33;39;34;40;35;37;36;38;"
   dire = upravdir(dire)
   var i = dire * 3
   var k = val( kk[i] + kk[i+1])
   if ( dire <> dir ) then
      UO.Press(k)
      Wait(50)
   endif
   UO.Press(k)
   repeat
      Wait(50)
      cas = cas+1
   until ((( uo.getx() <> x ) or ( uo.gety() <> y ) or ( cas > lagy )))
   if ( cas < lagy+1 ) then
      return true
   else
      return false
   endif
end sub

sub Move(GX,GY)
   var x,y,dir
   repeat
      ;Kontrolajournalu()
      X = UO.GetX()
      Y = UO.GetY()
      dir = -1
      if ( GX > X ) then
         dir = 2
      endif
      if ( GX < X ) then
         dir = 6
      endif
      if dir > -1 then
         if not krok(dir) then
            HledejCestu(dir,gx,gy)
         endif
      endif
      dir = -1
      if ( GY > Y ) then
         dir = 4
      endif
      if ( GY < Y ) then
         dir = 0
      endif
      if dir > -1 then
         if not krok(dir) then
            HledejCestu(dir,gx,gy)
         endif
      endif
   until (( X == GX ) and ( Y == GY ))
end sub

Sub HledejCestu(SMP,GX,GY)
   if not Gobok(Smp,smp-2,gx,gy) then
      gobok(Smp,smp+2,gx,gy)
      gobok(Smp,smp+2,gx,gy)
   endif
end sub

Sub Gobok(SMP,sm,gx,gy)
   upravDir(SMP)
   upravDir(SM)
   while true                       ;nalezeni moznosti pohybu dostrany
      if ((UO.GetX()==gx) and (UO.GetY()==gy)) then
         return true
      endif
      if not Krok(SMP) then
         if not Krok(sm) then
            Return false
         endif
      else
         Return true
      endif
   wend
EndSub

Sub deljournal(msg)
   while uo.injournal(msg)
      uo.setjournalline(uo.injournal(msg)-1,"")
   wend
endsub

v inj pridas to co tamujes jako zviratko ",addobject zviratko" a melo by to chodit dokola kolem nej, ale musi  to byt neco co chodi pomalu, zadny vlkodav  ;D

pekny skript
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Mišohu Březen 04, 2018, 01:38:15 odpoledne
Super přístup, jen ať je vše o co nejsložitějších skriptech který si každej hráč zajisté dokáže sehnat...

Jako fakt mě to štve nehorázně, jsem ochoten trávit čas tamováním venku a nemoci u toho hrát jinou postavu nebo harvestit s kraftem, ale abych to mohl tak musim ručně recallnout na nějakej spawn, zapnout taming, ručně za jezdítkem běhat (ultima follow fakt nepomůže dík množství stromů všude na spawnech) , během chvíle hned zabít protože se tamne na první pokus, jít tamovat další, za dvě minuty je spawn potamovanej klidně hurá zase RUČNĚ na další - tohle fakt neni nic zabavnýho. Člověk na to musí mít skript jak prase. 

Mimochodem ten spawn jak běhá kolem vlka musí mít dokonale volnej prostor aby se někde nezasekl
Název: Re:Taming
Přispěvatel: SirGlorg Březen 04, 2018, 11:03:00 odpoledne
Nevim co ti na to mam rict, ten system jsme zdedili z morie a je naprosto zrejmy, ze na jakykoliv makrovani a repetitivni cinnost LZE napsat skript. To je obecne znama vec, se kterou nejsme schopny nic delat. Ve chvili, kdy zacnu bojovat s lidma, co ty skripty pisou, tak jim zacnu hazet klacky pod nohy, ale bude to vzdycky jenom otazka casu, nez tomu ten skript hraci prizpusobi a realne tim budu nakonec obtezovat jenom ty hrace, co to vsechno vlastne nakonec delaji rucne.

Ja chapu, ze to neni zadna velka zabava to takhle rucne obihat, ale je tu stale alternativa tamovat doma temer AFK, akorat to potrva delsi dobu. Ve skutecnosti prave to, ze neco delas RUCNE a ze si s tim das tu praci, pokud ten skript nemas, je odmeneny tou vyssi sanci na gain a je to prave krok k aktivnimu tamingu/hrani. Nerikam, ze je ten system uplne nejstastnejsi, ale krome toho, ze rozumim tvoji frustraci z toho stavu a chapu, ze to neni nejstastnejsi system, pokud budeme predpokladat, ze ta hra ma byt predevsim zabava, tak nechapu co chces vlastne rict nebo ceho chces dosahnout. Vzhledem k tomu, jak tu jsou veci ustavene si neumim predstavit nejakou zasadni zmenu, ktera by prinesla revolucni zmenu v postupu, odrizla vliv makrovacich skriptu a pritom zachovala CENU toho skillu - protoze prave ten cas a narocnost, kterou do toho vkladas, vytvari hodnotu toho tamingu.
Název: Re:Taming
Přispěvatel: Ceridwen Březen 05, 2018, 07:57:42 dopoledne
Jo u toho sc potrebujes volne misto, sveho casu jsme to poustel v Mordoru, kde jsem mel vyhlidle mista kde to slo, pripadne na ledovkach na bile vlky.. s tim rychlym tamnutim, musis si najit neco co mas na hranici tamingu pak mas vyssi sanci ze to budes tamovat pul hodiny :-D, jinak ja poslednich 15 % delal v domku a hral u toho. Na obihani spawnu to vetsinou stacilo, pripadne se vzal item