UO Erebor Forum

Diskuse s GMs => Povolání => Téma založeno: Total Duben 12, 2016, 06:14:23 odpoledne

Název: Nekromant
Přispěvatel: Total Duben 12, 2016, 06:14:23 odpoledne
Diskuze o povolání nekromant.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Morty Květen 25, 2017, 03:32:18 odpoledne
co dat nekromancerovi a jeho satanum klidně až velmistrovskym neutrální karmu přece jen je to summoner  a většinu dmg těží z nich. Takhle by v dungeonu aspoň nemusel naklikavat neustále friendy  A hlídat jestli někoho nejedou.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: SirGlorg Květen 25, 2017, 04:45:43 odpoledne
premyslim, co tam bylo, ze ji nemeli celou dobu :D Tam v tom byl nejaky hacek, jinak by se tomu nejspis vsemu dala sediva uz davno. Mozna tam byl nejaky bordel s utocenim hracu, ze pak byli criminalove, kdyz zabijeli summony cizich hracu nebo tak neco. V kazdym pripade necra jsem hral aktivne a nikdy jsem s tim problem nemel a friendi nebyly vubec potreba co si pamatuju, stacilo ty summony hazet dobre a spravne je vodit.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Morty Květen 30, 2017, 02:08:45 dopoledne
No nevím pokud je po vyvolání hnedka ne stopujes a pak nedáš Frieda všem tak na něj zautoči pokud je hráč blíž jak monstrum. A myslím si že když jeden satan dava třeba tifa na 2 rány a wara na 3 tak by to mohl být problém jak říkám je to mnohem víc zbytečně práce navíc. Když už se na nekra prdi oproti magovi.  😀
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: SirGlorg Květen 30, 2017, 08:35:49 dopoledne
No nevím pokud je po vyvolání hnedka ne stopujes a pak nedáš Frieda všem tak na něj zautoči pokud je hráč blíž jak monstrum. A myslím si že když jeden satan dava třeba tifa na 2 rány a wara na 3 tak by to mohl být problém jak říkám je to mnohem víc zbytečně práce navíc. Když už se na nekra prdi oproti magovi.  😀

Jak jsem psal, napisu to jinak - nejspis to nelze resit tak trivialne, jako ze jim das jenom sedou karmu. Jinak na necra se "neprdi", ale neda se zkratka resit vsechno najednou. Spousta povolani tady ma svoje nedostatky a nektere problemy maji tim padem mensi prioritu. Pouzivani satanu neni idealni, s tim souhlasim, ale pouzivat se daji, coz je v konecnym dusledku pri rozhodovani "co udelat" mensi zlo, nez povolani kterym neco treba chybi uplne (napriklad Mage nemel smysluplne ability na vyssich levelech).
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Morty Červen 26, 2017, 04:59:53 dopoledne
Co takhle dát neco spelu poisn co bude zvyšovat jeho účinnost např skill  poisning a k tomu úroveň magery, ei, SŠ atd. Nebo možná i level  nevím. + co ho odladit na PVP momentálně dá za 1 2 1 % a skončí.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Arandor Listopad 02, 2017, 02:37:59 dopoledne
a co takhle předělat nekroj ozivovani mrtvol nějakým jiným způsobem, aby šlo využívat? Nikdo to nepoužívá, protože neudrží ani blbou tarantuli :-D myslim, že kdyby se to přenastavilo jinak, třeba by to oživilo povolání :)
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Morty Listopad 02, 2017, 03:14:57 dopoledne
No hlavně nekro je úplně k hovnu s prominutím. Ability má snad do 250 levelu a jedna horší/nefunkcni/ne využitelná jak druhá. Nemluvě o tom, ze má nejmenší dmg z hůlek. Než se přidalo magovi chargovani, tak měl aspoň  nejlepší single firem dmg. Tedka je to troska v PVP i pvm.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: marwww Listopad 02, 2017, 04:40:26 dopoledne
Podle mě je celkem super, nemá to být vyloženě mág ale vyvolávač/zaklínačem. Ability mi přijdou naopak super
akorát je efektivně využít (s vyšším lvl). Jen by to chtělo nějaký zásadní důvod proč ho a né mága.
třeba nějaký permanentní doprovod. Nebo abillitu do pvm na hromadné vyhození satanů. Přijde mi že na global pvp má dps dmg snad lepší jak mág. A to mě osobně se moc nelíbí. ale spíše nechat vyniknout jeho povolávací magii.

jednoduchý příklad: mág+meteorit nebo nekro co se musí zastavit naházet několik sumonů a pak se slimákama hledat moby a teprv je vybíjet.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: SirGlorg Listopad 02, 2017, 11:21:27 dopoledne
soucasny priority:
Ranger -> Priest -> Necro

takze na nej myslim, ale vzhledem k variabilite (summoni, kouzla, zdi, curse) je hratelny (nerikam ze idealne nastaveny a dostatecne unikatni, ale hratelny co se tyka zajimavosti/variability hry), takze chceme resit prvne ta povolani, ktera jsou ve sve hre "plocha" a nezajimava tak jak pisu v prioritach vyse.

Jenom nastinim, jakym smerem bych se rad s necrem ubiral:
* revitalizace poisonu -> podivat se na kouzlo poison a zjistit, jak by se dalo lepe vyuzivat
* revize CURSE -> zjistit, jak lepe nastavit curse, aby jeho casteni melo vliv na skupinovy damage -> podobne jako maguv silence shazuje stit monster, CURSE by mohlo obecne oslabovat NPC tak, ze cela skupina bude davat vyssi damage (takze sice necro jako takovy nebude mit o moc silnejsi utok, v cele skupine bude diky curse potvora padat rychleji).
* revize ANIMATE -> jak jste psali, naprosta kravina za miliardu bodu v abilitach, napaditost v tomhle smeru zcela selhala a nechapu, jak neco takovyho na Morii proslo. Problem je bohuzel cela ta abilita, protoze je bud prilis slaba (NPC neudrzis), nebo naopak prilis silna (NPC udrzis, ale NPC je tak silne, ze kosi vsechno na jednu ranu). Problem je, ze monstra obecne nejsou nastavena, aby byla vybalancovana v utoku mezi sebou, predevsim ta silnejsi monstra. Nastavit VSECHNA npc kvuli jedne abilite jednoho povolani tak, aby jejich vzajemny utok odpovidal je nepredstavitelne mnozstvi prace a testovani, navic by se nejspis i musel nejak ohnout combat system a celkove je to temer nedosazitelny. Jde o nestastny koncept bohuzel...

Chapu, ze videt SVUJ damage rust je prijemne, ale nemuzeme vsechny postavy balancovat jenom tim zpusobem, ze budou vsechny davat damage. Necromancer by mel mit svuj charakter a zatimco Maga vidim jako PRIMEHO damage dealera, necromancer by mel byt NEPRIMYM utocnikem, takze jeho zakladni DMG prozatim posilovat nechci.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Morty Listopad 02, 2017, 05:02:14 odpoledne
No nejlepsi dmg nikdo nechce, ale tak aspon ty zdi by mohl mit delsi jak mag. Animate uplne zrusit a udelat neco novyho nebo to neak zprovoznit. A treba jsem premyslel dat mu neaky dotky curse atd
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Rav Listopad 03, 2017, 07:22:46 dopoledne
mozna by se animatem mohla vyvolavat jen jedna konkretni prisera, takze neco jako summon, ke kteremu ale hrac potrebuje misto regu mrtvolu a body, tim padem by se nemuselo resit x vztahu mezi zvedlymi monstry, jen silu te jedne konkretni
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Oti Listopad 03, 2017, 09:53:03 dopoledne
Já jsem od nekromancera čekal,  že protivníky bude proklinat a jim vyvolané potvůrky posilovat.

Jo, a které je to NPC,  jež po vyvolání zabíjí vše na ránu?  To bych si moc přál.  😉
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: SirGlorg Listopad 03, 2017, 01:48:56 odpoledne
No nejlepsi dmg nikdo nechce, ale tak aspon ty zdi by mohl mit delsi jak mag. Animate uplne zrusit a udelat neco novyho nebo to neak zprovoznit. A treba jsem premyslel dat mu neaky dotky curse atd
Jako priznam se, ze necromancera jsem hral docela dost uz na Morce a nikdy jsem nemel problem s jeho zdma (a to dokonce ani v dobe, kdy se kazdy novy zacasteni posunulo o 1 nahoru a zdi rostly do vzduchu - to se dalo podchytit). V principu delsi zdi mit muze, ale nemyslim si, ze by slo o rozhodujici faktor. Ty zdi jsou stejne dlouhy a brani NPC v pruchodu stejne, jako magovy, coz je ve vysledku rozhodujici faktor.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Ceridwen Listopad 03, 2017, 06:58:57 odpoledne
myslim, ze spis jde o to ze nekr ma jen kamenne zdi, ktere drzi nejakych 140 sec, kdezto mag ma i energy, ktere drzi nejakych 290 sec. Ono zdit za nekra cast dungu, kde jsou ty zdi treba drzet je pak otrava co chvili litat  a prezdit to. Kazdopadne nic co by neslo pohlidat
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Morty Listopad 03, 2017, 11:49:52 odpoledne
Přesně tak, není to problém jen je to otravný a není žádný důvod aby měl někro nejkratší zdi. Navíc když se hodí na monstrum, tak se tam udělá díra, což u energie není.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Oti Listopad 11, 2017, 01:36:04 odpoledne
Dnes se mi stala podivná věc, při expení jsem vyvolal temného vampíra a on se na mne okamžítě vrhl a zabil mne. Asi po hodině se mi to samé stalo znovu, tentokrát v druhém partě dungeonu, takže si dovedete představit, jaké to mělo následky. Jsem si jistý, že jsem je na sebe neposlal a nevím, čím je to způsobeno. Prosím o prošetření, popřípadě pokud někdo víte, čím to mohlo být z mé strany způsobeno, tak o informaci.
Jestli tohle občas summoni udělají, tak nazdar nekromancere.
Doposud jsem neměl se summony tenhle problém ani jednou, jsem lvl 23.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: SirGlorg Listopad 12, 2017, 08:49:01 odpoledne
"all stop" prikaz nepomaha? Nedal jsi nejakym nedopatrenim damage vlastnim summonum?
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Nero Prosinec 01, 2017, 02:15:13 dopoledne
Zdravím,

Chtěl bych se zeptat, zda je dobře nastavený cursed? Mám v abilitě 10 bodů a nepozoruji skoro žádný rozdíl. Navíc má kouzlo poměrně dlouhý cast time.

A ještě zamyšlení ke cursedu, co udělat, aby cursed monstru bralo i armor? Rázem by byl negr v dungu zase o něco víc vidět.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Morty Prosinec 01, 2017, 03:13:25 dopoledne
Ne curse nefunguje stejně tak animate atd atd nekro má asi 200 abilit co nejedou nebo se nějak nedají  využít
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: SirGlorg Prosinec 04, 2017, 12:41:56 odpoledne
curse mam v buglistu na revizi, ted mam tuseni ze prosel lehkou "tajnou" revizi, kdyz sem si pripravoval podklady pro abilitu jineho povolani, ale jeste jsem neresil konkretni aplikaci toho curse (konkretni vliv a doba vlivu).

Jinak curse principielne, tak jak se ja domnivam ze by mel fungovat, bude de-buffovat cil a snizi mu resisty, takze dany NPC bude nachylnejsi na zasah. Ale ucinek toho prokleti nechci mit dlouhodoby, necro by se se dle meho mel rozhodovat, zda bude davat v cyklu maximalni DMG (porad tocit utocne kouzlo) nebo jestli bude cil proklinat a tim snizovat jeho resisty k tomu, aby ostatni clenove skupiny byli schopni davat vyssi dmg (coz v souctu muze prekonat dmg, ktery by dal necromant sam a to je prave cilem).
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Morty Prosinec 04, 2017, 01:03:34 odpoledne
No nechám se překvapit co vymyslíte, ale myslím si, že můj názor kdybych na začátku rozjel mága místo nekra, tak bych tedka  byl na 200 vysmatej asi nezmenim:)
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: SirGlorg Prosinec 04, 2017, 01:08:42 odpoledne
jasne, budu se na tomhle miste opakovat, ale scripteru mame malo, ja si na to neudelam tolik casu jako kdysi na vejsce a i relativne mala zmena casto zabere nekolik hodin prace. Veci jako nove ability a podobne jsou investici nekolika dni a to clovek casto nedokaze delat po vecerech po praci, je to mentalne narocna cinnost, takze ty funkce nepribyvaji rychle a tech zmen a nedostatku mame sesbiranych obrovske mnozstvi, takze se ke vsemu snazime pristupovat prioritne. Opravu curse tim padem nedokazu slibit v konkretnim terminu. Postoj k cele veci ale stoji tak, jak tu popisuju vys, nerad bych ale, aby to kdokoliv zaroven vnimal jako prislip toho, ze ke zmene dojde v nejake dohledne dobe - tohle plati pro jakekoliv jine tema. Snazime se na to myslet, ale nejde delat vse.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Nevrath Duben 14, 2018, 03:26:54 odpoledne
Mám problém so summonami. Mám pocit, že akonáhle s nimi vojdem do nejakej "obývanej" oblasti (teraz napríklad Severní čtvrtka nad Hobitínem), tak summoni zdechaj a hra mi crashne. Hneď vedľa je jaskyn na Murdocov chain quest a ja si nemožem vyvolať sumona. Keď ich vyvolám v blízkosti jaskyne, okamžite umierajú.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: SirGlorg Duben 17, 2018, 12:33:48 odpoledne
V mestske zone nelze mit summony. Crash hry je zvlastni pruvodni prvek, dispell summonu je ale zamysleny.
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Nuchta Duben 20, 2020, 01:35:48 odpoledne
Cau, chtel bych nadhodit otazku 60 STR u necra.  :o

V porovnani necro vs mag je necro uplne nekde pozadu, rekl bych tak daleko, ze to nejde ani videt. Kdybych mel vypsat nejake vyhody maga oproti necrovi, tak to urcite bude cela rada vyuzitelnych utocnych kouzel (vs necro jedno max dve), nekolik vyuzitelnych summonu (vs necro jeden), moznost nosit gorget, funkcni ability a jiste mnoho dalsiho.

Ale ted to hlavni mag si muze dat jen 50 STR oproti necrovi co muze minimalne 60 STR. Nemelo by to byt spis naopak, kdyz mag musi tahat i gorget?

Proto bych chtel poprosit o zvazeni moznosti, ze by necro dostal stejnou moznost jako mag a mohl mit jen 50 STR. Nezadam ani tak navyseni u maga na 60, protoze je mi jasne, ze by to tu asi pak vyhorelo. Spis to pouze umoznit necrovi taky.
Touto jednoduchou zmenou by jsme mohli docilit toho, ze by se necro aspon vzdalene priblizil magovi a prispelo by to k rovnovaze povolani i kdyz misky vah by byly nakloneny stale na jednu stranu.  :'(
Název: Re:Nekromant
Přispěvatel: Nuchta Duben 23, 2020, 12:28:43 odpoledne
Po diskuzi s par necrama bych chtel jeste dodat, ze by se jednalo pouze o zmenu minima STR pri zakladnim rozdeleni statu. Zmena by to nebyla nijak zasadni...
Takze kdo by to chtel hrat jak doted, by si porad mohl nastavit STR 60. Kdo by chtel jeste vic, muze taky. Kdo by to chtel hrat s 50 STR, by nove mohl taky.