Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Témata - Arandor

Stran: [1]
1
Herní témata / Oživení PVP pomocí módů a arén
« kdy: Prosinec 08, 2018, 11:59:29 dopoledne »
Návrh - oživení PVP a zábavy na shardu:

Napadlo mě trošku oživit PVP a tím i aktivitu hráčů.

1) jelikož PVP je málokdy vyrovnané (oběhy nejsou nikdy - jen easy frag; dobývání a mass pvp bývá málokdy počtově vyrovnané a čeká se na něj vždy dlouho, než se lidé sejdou a pokud je to unbalanced a na jedné straně je velký over, skončí do 5ti minut a prohrávající strana odchází frustrovaná - hráči co hrají převážně PVM pak už nedojdou příště radši vůbec)..

-napadlo mě udělat nové arény, kde by se dala zkopírovat nějaká velká část mapy(dnešní arény mají moc malý prostor na to , aby mohli být zábavné). Jako příklad by mohla bejt jedna aréna s prostředím pevnosti Marka s prostorem např od hadů vdov na pravé straně tak jak je až po řeku na straně levé (před edem). Vlezy do těchto arén řešené pomocí gates, které by hlídali počet lidí. Mohl by tam být rozdíl např +- 2 lidi. Gate by počítala, kde vlezlo kolik G a M do arény. Např v Edu umístěna pro G a v Baradu pro M. Pokud by jedna strana měla o 2 hráče méně, na straně druhé už by nemohli hráči lézt do arény, dokud by na straně první nebyl dorovnán počet. Ohledně výbav by se dalo také něco vymyslet, aby se hrálo více vyrovnaně - např. max výbava obs obs, obs maha apod... Vyřazený hráč by byl portnut bez těla do domovského města.

2) módy PVP
-nemuselo by se hrát jen o pevnosti, ale mohlo by se hrát třeba i o vlajky. Kdysi jsem tyto módy v UO hrál a lidi to dost bavilo. Tam bych si představoval dvě malé pevnosti s vlajkou :) klasický CTF. Počty a výbavy by mohli zase hlídat vstupní gates. U CTF by mohlo bejt nastaveno, že hráč který umře má např. 1min odpočet do ressu a portu na start do svojí báze, aby hra mohla pokračovat až do určitého score např... Mapa by ale musela být opravdu velký, jako jsem psal v prvním případě, protože tenhle shard je fakt o běhání a pokud by se sešlo více lidí, ty miniarénky co jsou teď jsou naprd..

Takovýchto věcí by se dalo vymyslet více. Mohlo by mít kladné ohlasy mezi hráči.. Rvoněž by mohlo i přilákat hráče z jiných shardů :-)

2
Herní témata / mapky - poklady - casova prodleva
« kdy: Prosinec 16, 2017, 07:53:02 odpoledne »
Ahoj, uz po nekolikate se nam stalo, ze jsme nemohli kopnout mapku a cekali jsme treba 15 min na miste a to cloveka otravi a nakonec jsme to odvolali a mapku schovali.. Jeli jsme kuli tomu na ostrov.. Prijde mi, ze hodne lidi chodi mapky a je skoro nemozny trefit spravnej cas kdy ji jit, neni to poprve.. NEslo by predelat nejak timer a hlavne aby se jine skupinky navzajem neomezovali, kdyz stejnak kopou mapu na uplne jinem miste? Navic to byla jen 2kova mapa, nedovedu si predstavit, jak dlouho by clovek cekal na 3ku vejs :-D

3
Ahoj,

ještě mě napadlo přidat více spawnů s obyč koni zhruba jako je lamiček + čas na spawn koně nastavit stejnej.. Myslím si, že ne jen já už mam po krk těch hnusných lam. Nechápu, proč by koně měli bejt nedostatkový zboží jako tomu je u mustů atd.. Mají šíleně dlouhý spawn a je jich opravdu málo.. Toje skoro dostupnější oclock jak kůň, který stejně nejde resovat, ale je asi tak stokrát hezčí než lama :-D
Hlasujte, vyjadřujte se...

mikke

4
Ahoj všem,

navrhuju zrušení exp stropu na povrchu (které mi přišlo nesmyslné už na morii). Podpořilo by to v podstatě začínající hráče, nebo nově expící postavy, kteří nemají sestavy na dungeony ze začátku a hlavně většina dungeonů tu vyžaduje dost vysokej levl.. Nehledě nato, že spousta hráčů třeba ani na dungy nemá kolikrát čas. Lidi přestali zabíjet spirity v lese spirů, cyclop kingy TLka , phoenixe apod na povrchu, protože se to prostě nevyplatí :-) Dále se to týká i pokladů z mapek - od trojkových výše tam jsou hodně těžká monstra, za která dsotanete pouhých 100xp - to podle mě není dobré. Proč kopírovat starej projekt morie? Poďmě si tento shard vylepšit a upgradovat pro lepší hraní a ke spokojenosti všech hráčů :) Navrhl bych minimálně hlasování přes vývěsku a forum a rozhodl podle potřeb hráčů..

Dále bych navrhoval navýšit odměnu za exp gaty v dungeonech.. Alespoň o 50% + revize drápačáku, kterej má nesmyslně těžkýho bosse na konci u pokladu a exp gate Vám dá ve výsledku prd.. Vysokejm levelům nad 80 nedá skoro nic a těm menším taky ne... Etherka mi přijde asi tak 10x jednodušší, jde vysolovat s magem a thiefem na 60+ na pohodu a dostanete zaručenejch 2500 exp tuším? V drápu na lvl 90 nakejch 1300 :-D Neprošel jsem všechny dungy to né (krom prvních dvou zminovanejch ledovku, arachnon, MD, Nexmirias, Berid), ale určitě by si zasloužili všechny navýšit pro větší motivaci je chodit :)

Děkuji za pozornost a prosím hráče o vyjádření, jak by se jim líbila mnou navrhovaná změna, případně můžete rovnou hlasovat pro zrušení exp stropu na povrchu..

mikke

5
Herní témata / Regy v monstrech, dungeonech..
« kdy: Listopad 02, 2017, 02:34:33 dopoledne »
Ahoj, mel bych navrh ohledne pridani regu do monster nebo alespon do pokladů..

Regy sbíráme dohromady asi e třech lidech při expení a je fakt šílený, jak to padá.. Hlavně ginseng a garlic toje vůbec katastrofa... Možná by se mohli regy přidat alespoň ve větším počtu do pokladů..

Prošel jsem dungy etherka, drapek, ledovka, arachnon, MD, NEX a když jsem lotoval celou dobu, měl jsem u sebe z celého dungu regy po 60-170 od všech druhů.. Přijde Vám toto nastavení v pohodě? To se ani nedá rozdělit pořádne mezi lidi a nepokryje to vypité flšky v dungu ani prd... A co poklady? Ty je nemají vůbec, nebo jen pár regů.. Myslím že v Tuma Osto byli troje regy po 900 v prvním pokladu, ale toje stejně slabota... Finání poklady by měli mít regy alespoň po 5-10K - dle obtížnosti dungu...

CO si o tom myslíte?

6
Offtopic / Reset abilit, vylepšení pvp
« kdy: Srpen 27, 2017, 06:19:09 odpoledne »
Ahoj, zdravím všechny pařany ze světa pána prstenů :-)

Napadla mě jedna myšlenka a to - zrušit poplatky na reset abilit.

Proč?
- zkvalitnění pvp, spousta lidí dosáhne na lvl 40-50 po nějaké době, ale chce třeba pokračovat expit a zároveň chodit na pvp a dobývání apod. Bohužel dnes už všechny chary potřebují spoustu abilit pro pvm a na levelu 40 má každý 80 bodů..

-Počítejte se mnou. Char pro PVP by měl mít reg many, hp, stamky 20 = 60 + war leap, warcry, longrange po 10 bodech = 90 bodů ... TO nemluvím že do pvp se hodí i uhnutí úderu.. Thief, ranger je na tom podobně. Kouzliči nevím teď nehraju. Každopádně pokud char má pvp ability na levelu 40 - 50, je téměř jasné, že v PVM je tenhle char úplná lama, protože tento shard je nastaven tak, že každý char musí mít co nejvíc abilit v PVM..

Jen tak pro zamyšlení:
-né každý dosáhne velkých levelů jako 80-100, aby mohl mít jak pvm tak pvp ability alespoň z malé části nakombinované. A pokud ano, trvá to někomu klidně i rok :-D Pokud by byla možnost si kdykoliv resetnout ability zdarma, podle toho, co jdu dělat, pvp by bylo více vyrovnané a možná by to přilákalo více lidí..

Zamyšlení 2 pro zkušené pvp hráče s velkými levely: nebavilo by Vás víc měřit síly s hráči, co mají všechny pvp ability naplno a neběhali a jen před vámi neutíkali ve veritu apod? Chápu, že někoho honit ve více lidech v top kompletech a top abilitách může bejt zábava taky a prostě je to levnej frag a hodně lidí tu je závislejch někoho pojet, byť je o dost slabší :-D  Ale podle mě je daleko zábavnější si to rozdat s lidma, kteří jsou na tom stejně jako já s možnostma postavy :-)

Návrh2 - magické věci v pvp - zkvalitnění pvp:
- navrhoval bych zrušit odrazy útoků, absorbce kouzel, parovací zbraně a podobné chujoviny v pvp.. Podle mě by měli fungovat jen v PVM, jinak nikdy pvp nebude vyrovnané. Mám zato, že to tak na staré morii i bylo, že žádné itemy nefungovaly v pvp.. Ale možná se pletu.. Je jasný, že lidem, co vlastní tyhle komplety budou teď asi proti.. ALe zkuste se nad tím zamyslet, jestli by to neoživilo a nezkvalitnilo pvp jako takové.. Mohlo by bejt i formou hlasování.. Asi by bylo fér, aby se k tomu vyjádřili lidi, kteří takové výbavy vlastní :)

Díky za pozornost :)

7
Dungeony / Zjednodušení dungeonů
« kdy: Duben 16, 2017, 07:16:44 odpoledne »
Myslím, že pod toto by se podepsaly 10ky hráčů.

Na staré morii se chodili dungy pro zábavu a expy. Ale nepotřeboval na ně člověk 100 level. Erebor nemá s morií skoro nic společnýho, je to uplně přeboostěný všechno. Zkoušel jsem Etherku v sestavě war 60+, thief 35, cler 30, mag 46. Tak nudnej dung jsem dlouho neviděl, expy uplně na nic, šíleně těžký a zdlouhavý díky Stražcům země, spousta idiotskecj našlapek na krysy, který koušou jak hovado a expy nedaj téměř žádný a pak ultra přeboostěny NPC na koni, který je skoro nezabitelný v této sestavě, sundá wara, lotne si jeho výzbroj a pak ho sundáváme thiefem 90+, kterej přišel na pomoc snad hodinu. Expy po toho tajtrlika možná 2K po rakvích = uplně o ničem. Dál jsme to radši ani nechodili, znechutilo nás to tak, že náš war to chtěl rovnou smazat. Po konzultaci s borcama co maj kolem 100 levly jsou další dungy na tom podobně a daleko horší.

Chápu, že když má člověk spoustu abilit a vysokej level, že potřebuje odpovídající dungeony. Ale co ty nižší levly? To maj běhat rok po povrchu, než toho dosáhnou? Jestli tu maj GMka levly 100-200 a dělaj si tu dungy pro sebe a kamarády, tak toje super, ale odradí to spoustu hráčů. Co takhle nějakej kompromis? Udělejte si pro sebe nový dungeony a ty stary nechte na obtížnosti co byli na starý morii, aby si je užili i nižší levely.. Nehledě nato, že pro dungy jako etherka, drapačák pokud by byla snížena úroveň můžete dát postih na exp gatu pro vyšší lvl nebo zamezit vstup do dungu např od 100+ levlu..
Nevim, přijde mi to fakt nuda tahle hra tím jak je to nesmyslně všude ztížené a zdlouhavé. Abych si vzal snad tejden dovolenou na projití jednoho dungu... za mě a minimálně dalších 10 lidí palec dolu.

Další věc, i na staré morii jsem nikdy nedosáhl většího levelu u jakékoliv postavy jak 80-90... Proč? Protože prostě nechci té hře dát tolik času. A nejsem sám. Takže pro mě to znamená, že jsem to tu rozjel uplně zbytečně, protože to, co jsem od téhle hry a serveru očekával tu není. Prostě dungy mě bavili pro snadnější expení, abych nemusel ztrávit milion hodin na povrchu a také pro pěkné odměny z pokladů a pro zábavu. Zábava nerovná se všechno mít co nejtěžší a nejzdlouhavější. Přemýšlel o tom někdy někdo?

Můj návrh zní tedy:
dungy jako etherka, drápačák apod zlehčit (snížit počet pastí, přidat NPC expy, přidat na exp gatu expy do levelu 50 řekněme) + vytvořit nové dungeony jim podobné. Další dungy jako mahat (prý nefunguje - byl moc lehký asi - no to se máme na co těšit, ten mě vždy bavil, ale po úpravě bude asi taky na nic). nebo Beridor, MD a co já vim co všechno udělat tak, aby je hráči chtěli chodit a aby byli dsotupné třeba od toho 60 levlu do 100.. A takhle by se dalo pokračovat dál...
-Dejte schválně ke všem dungům nášlapky, co počítaj vstupy do dungů. By mě zajímal počet, podle mě nato každý sere, protože se to nevyplatí a nebo nemá level 100+.

Udělejte tu hru zábavnou i pro hráče, co u toho nesedí nonstop, i tahle komunita se počítá a měli byste tu hru tvořit hlavně pro ně. Závisláků s 200 levelem se tu dá napočítat na prstech dvou rukou počítam.

Toje asi vše, navrhuji hlasování ohledně úprav zlehčování dungů a exp odměn z dungů, aby to lidi měli proč chodit. Ne jen kuli pokladu. To byl tuším i hlavní záměr na staré morii.




Stran: [1]