Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Témata - golfin

Stran: [1]
1
Offtopic / Malé animace charakterů - trpaslík, hobit, kudúk atd.
« kdy: Leden 12, 2019, 03:45:22 odpoledne »
Podařilo se mi po X letech vymyslet způsob, jak nejenom vytvořit animaci těla pro menší postavy, ale též oblečení, zbroje a zbraně. Není to sice jednoduché, ale lze to udělat. V zásadě, jak na to? Jednoduché. Vezmu starý Mulpatcher v.9.8, který umí extrahovat do bmp obrázků. Animaci extrahuji. Pomocí IrfanVieweru napřed změním 100% bílou na 100% černou. Týká se to transparentního pozadí animace. Kdybych nechal bílou, udělá to duchy ve výsledku. Potom opět s IrfanViewerem změním velikost animace z původní 100% na 85 %. Tady je nutné vše měnit na 85%, jinak to nebude sedět. Mulpatcher při extrakci vytváří soubor liste.txt, kde se řeší souřadnice pozicování jednotlivých obrázků. Tady je nutné  ubrat u souřadnice X 2 body (pixely). Pak to bude nacentrované a animace může např. sedět na koni. No a pak to importuji pomocí Mulpatcheru do animací na pozici, kterou chci. Musím upozornit, IrfanViewer umožňuje pracovat dávkově, to znamená všechny soubory najednou. Jinak bych to nedělal a vypípal bych se na to.

V podstatě, animací oblečení, zbrojí a zbraní je hodně. Nebudu je asi dělat všechny, ale ty základní ano. Ono by se to nevešlo. V podstatě gargoyles animace asi vyruším a nahradím je novými malými. Bude mi to i trvat, odhaduji rok práce. Ale pujde to. Na sphereserveru to pak pravděpodobně vydám. Jako celý balík. Zde na Morii to možná využijete, i když jedete na stařičké sféře. A se staršími soubory UO. Budete mít méně místa pro uplatnění. Ale, v minulosti se mi s Mandosem a tartarosem velmi dobře spolupracovalo, tak by to bylo fajn, kdyby ste měli opravdového trpajzlíka nebo hobita. *usmál se*

Malá ukázka:



Jediné co mi chybí, je dávkový skript, nebo prográmek, který by změnil hromadně text v souboru list.txt. Je nutné změnit souřadnice X o dva dolů.
Kód: [Vybrat]
CenterX:3  změnit text na CenterX:1
CenterX:4 změnit text na CenterX:2
CenterX:5 změnit text na CenterX:3
CenterX:6 change text to CenterX:4
.
.
.
.
.
až do
CenterX:30 změnit text na CenterX:28

Kdyby se někomu chtělo něco napsat v javě, nebo něčem jiném, budu děkovat.  :D

2
Offtopic / Jen tak dál Erebore ...
« kdy: Duben 21, 2018, 09:42:27 dopoledne »
Začínal jsem v Ultimě asi jako každý starší hráč na Kelevaru. Tehdy nebyla sphera v tak kvalitním stavu. Jelo se na 51-čce a UO byla surová hra. Ale byla první online ve světě s grafickým rozhraním. A první ve světě a také poslední s nastavením dovedností, které má. Jsem grafik. Už v roce 2004 jsem patchoval verdata pro Kelevar a v roce 2005 jsem se stal grafikem Andarie, kde jsem dlouho působil. Musím říct, na Morii jsem nikdy nehrál, i když jsem logl na zkoušku. Přesto jako GM jsem spolupracoval s tehdejším týmem Morie. A však ne jen s morií, ale i s dalšími servery na české scéně. Bez toho by se nedalo UO vyvýjet. Například spolupráce s Tartarosem, Mandosem a z Manawydanu RadstaRem byla hodně prospěšná a vzájemě jsme se hodně obohatili. Vzpomínám na to vždy rád. Byla to skvělá práce.

Moria, potažmo nynější Erebor jede na staré spheře. Což je trošku škoda, protože nynější 56d má hodně vymazleno a hlavně dovolí spustit sedmičkové clienty a dostat se tím k věcem, které stará UO nezná. Ale rozumím tomu, ono nejde jen tak přescriptovat starý systém do nového. A mám staré scp Morie, které jsou veřejné a vidím, co vše to obnáší. V každém případě se ovšem dá mnoho udělat. A věřím, že dělá. Sám za sebe nyní hraji jako hráč na Ereboru a musím říct, je to jakýsi návrat starých časů. Erebor dnes vede nekompromisně v online připojování hráčů. Což je skvělé, že ještě někdo UO chce hrát a že je kde hrát. Potažmo, musí být Erebor zajímavě veden, jinak by zde nehrálo tolik hráčů. Jen tak dál Erebore *usmívá se*.

No a protože jsem grafik a UO znám hodně do detailu, pokud bude zájem, mohu nějaký ten obrázek vytvořit. nyní pracuji na dámském hraničářském outfitu, který plánuji nejenom pro sebe, ale celkově pro všechny, kdo ho budou chtít. Až to budu mít, dám ho někde ke stažení i s návody co je potřeba udělat (pro nezkušenné).

Malá ukázka:



Přes tyto pracovní šaty (nejsou hotové, chybí stínování) půjde ringmail korzet, dále nátepníky a rukavice a pod šaty nová sukně, kde se chci pokusit vytvořit parcial hue batiku ( přechod z barvy do barvy). Na ramena plánuji kožešinu. Pravděpodobně to celkově ozdobím někaým opaskem, pytlíčky, mošnou atd. Uvidíme *usmál se*

3
Herní témata / chainmail - bug
« kdy: Prosinec 26, 2017, 09:22:38 dopoledne »
Při boji, ve waru, když se má přehrát animace střelby z luku dochází k poškození animace chainmailu u ženské postavy. Viz obrázek.


4
Herní témata / Padání clienta po aktualizaci windows 10
« kdy: Prosinec 09, 2017, 08:14:31 dopoledne »
Bohužel mi windows 10 aktualizovaly na nejnovější build a od té doby client padá. Děje se to, co jsem zatím zjistil jen v případě zabití NPC monstra. Jakmile dojde k usmrcení NPC, client padne a vyhodí Chybu. Viz obrázek:



Máte s tím někdo už zkušennost? Případně, jak tento problém odstranit? Zkoušel jsem jinou verzi clienta, ale nezabralo to.

Jen doplním, provedl jsem po update formát c a reinstal celého systému. Nefungovalo více programů. Nyní testnu přepnutí kompatibility.

Test špatný. Had mě postavu z důvodů lagu zabil a hned padl client.

Stran: [1]