Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Nightmare

Stran: [1] 2
1
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Září 01, 2018, 12:05:10 odpoledne »
lehce jsem snížil stamina cost, aby se chytali i low lvl rangeři ( nyní je to 15% navyseni oproti puvodnimu stavu ). Rozptyl jsem znovu vyzkousel a zmena tam neni. Na to se vazne nesahalo - ma to samostatne nastaveni.

2
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Srpen 31, 2018, 04:03:53 odpoledne »
Pardon, moje chyba. Byla to zmena, kterou jsme planovali uz delsi dobu. Zmenil jsem to asi 3-4 tydny zpet s tim, ze tomu necham 1 tyden na testovani - i proto jsem to nepoustel ven jako oficialni novinku. Zmenu dam do novinek ale obecne je o tom, ze: prodleva je minimalni ( pouze par vterin ), narok na staminu je o 20% vyssi - ale rozhodne ne cela stamina co ranger ma. Rozptyl se nemenil. Dmg v pvp se nemenil. Dmg v pvm do okolnich cilu je vyrazne vyssi. Ve vysledku tedy: pokud chces pouzivat abilitu na CD, tak musis zejmena zezacatku pit refresh/ mit itemy na rege staminy/ sani staminy a idealne i zvetsit stamina pool ( GE, bless atd ... ). Jde tedy jen o to uvazovat, abilitu pouzivat s rozmyslet a pokud ji chces spamovat, tak tomu prizpusobit ostatni veci ;)
Ve vysledku by se melo jednat ale o zmenu k lepsimu ve vsech ohledech a tahle abilita by tim mela byt velmi pouzitelna.

3
Povolání / Re:Šaman
« kdy: Březen 26, 2018, 03:23:25 odpoledne »
vysvětleno ingame:

Poison má do pvm vliv - ale v porovnání s jedem z lektvaru je značně slabší a tvoří pouze doplněk dmg. Je v určité míře závislý na "síle postavy" ( lvl/výbava )

Curse je nyní upraveno na využití pouze v pvm - a to jen u nekra. U shamana nemá na nic vliv. V pvp nemá vliv.

4
Dungeony / Re:Eterka blood king místnost
« kdy: Březen 26, 2018, 09:43:16 dopoledne »
opraveno

5
Herní témata / Re:Drazitelne zahrady
« kdy: Leden 21, 2018, 03:32:57 odpoledne »
Pokud se nepletu - a myslím, že nepletu, tak to přeplatek nájmu vrátí majiteli do banky ...

6
Herní témata / Re:povinné PvP?
« kdy: Prosinec 22, 2017, 10:24:09 odpoledne »
Myslim, ze tady padlo pomerne jasne vyjadreni, ze se pvp omezovat nebude. Je zbytecne se o tom hadat a delat zlou krev. Co se tyka zakazu pvp pres Vanoce, tak jde o zalezitost, ktera tu byla i vloni a prave kvuli jejimu uspechu ji opakujeme. Jsou to ale 3 dny z 365. Tim to tady uzavreme ...

7
Povolání / Re:Mystik
« kdy: Prosinec 02, 2017, 08:35:07 odpoledne »
1. Ta formulace je docela mimo ne?:) Jinak ano, hypnóza by zasloužila úpravy. Ale rozhodně nebudu tvrdit, že by to měl být dvojnásobek xp nebo něco podobného.
2. Nesmysl. Nikdo nemůže mít univerzální dmg.
3. Ne. Na zdění tu jsou 3 jiná povolání. Celkově - pokud budou na mystikovi nějaké úpravy, tak to bude jiným směrem. Tak, aby mystik mohl plnit nějakou zajímavou roli.

Mystik je dost zvláštní povolání. Je to spíš takový doplněk než plnohodnotná postava a v tuhle chvíli se mu nebudeme věnovat na úkor zbytku důležitějších věcí.
Je velmi silný do pvp a poměrně nenáročný na hraní. Zatím zůstane tak, jak je.

8
Nedává ik ... nikomu ho nedá. Nemá takový dmg. Berserker event, který má, mu zrychluje útok. Je to jeho hlavní schopnost ...  x-krát jsem už viděl souboj s ním a není vůbec těžký. Několikrát ho zabil i jeden samotný člověk.

9
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Listopad 04, 2017, 03:11:07 odpoledne »
fizz recallu se na longrange prida. Ono to tam melo byt ( mozna to tam i bylo )

10
Herní témata / Re:Regy v monstrech, dungeonech..
« kdy: Listopad 04, 2017, 03:08:29 odpoledne »
v dungeonech jsou regy pridane do pokladu. Ale hlavne - dungeon nema byt univerzalnim ziskem vseho. Vezmi si pro srovnani treba bandy, ore/logy, lahvicky na potiony. Tohle taky musis sehnat jinym zpusobem. Z dungu mas velky zisk = penize a itemy. Nic ti nebrani v tom tohle smenit za regy.

11
Herní témata / Re:Zlodějovy zbraně
« kdy: Listopad 04, 2017, 03:04:41 odpoledne »
dmg kryssu je z bleedu - tam neni dulezita velkost rany jako takove. Proto tady bude i mensi sani hp a je to vporadku.
remove trap - tady je potiz v tom, ze default nastaveni je bohuzel takove, ze na uspesne remove si nesahne ani zlodej s 100 skillem. Ale osobne jsem zacal delat pasti zajimavejsi a davam jim tam ruzne sance na remove. Takze toto se neda povazovat za 100% spatne :)

12
Herní témata / Zlodějovy zbraně
« kdy: Říjen 16, 2017, 08:47:11 dopoledne »
Rád bych vás pozval na malou , lehce diskriminační anketu :) Bude se týkat pouze hráčů, co hrají zloděje.

Do tohoto tématu prosím odpovídejte podle vzoru níže. Není důvod se hodně rozepisovat. Prosím o reakci pouze hráče, co aktivně hrají zloděje alespoň 30lvl.

Otázka: "Jakou zbraň máte za zloděje nejradši? Proč? Jakou zbraň používáte za zloděje nejméně/nemáte ji v oblibě? Proč? Jakou změnu/úpravu by zloděj u svých zbraní dle vás potřeboval?"

Vzorová odpověď: Zloděj Pepa Pacifista, lvl 35. Nejradsi mam kudlicku. Protože s ni cloveku ublizim jen trochu. Nejmene v oblibe mam scimitar. Když s nim nekoho prastim, tak ho to musí hodne bolet! Jako zmenu bych uvital zavedeni dialogu a klid vsem zbranim.

13
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Říjen 16, 2017, 08:39:01 dopoledne »
Tam je ještě trochu jiny problém ( v type toho jidla ). Jsou to takovy ty prehistoricky random looty dle monstra. Tedy něco jako "troll loot" atd ... Kdyztak proberem a v ramci fixu ještě zmenime tohle

14
Herní témata / Re:Energy Shield
« kdy: Říjen 07, 2017, 11:57:32 dopoledne »
dostavas zbytkovou dmg. Zjednodusene neco na zpusob pokles_hp = dmg - "zbyla_energie_stitu". Ale nejsi prvni, kdo si na to stezuje. Je mozne, ze je ve skriptu nejaka neprijemnost, ktera se prehledla. Mrknu na to / nebo Iustus/ Glorg, az bude chvilka casu

15
Herní témata / Re:kudleni za thiefa
« kdy: Říjen 06, 2017, 06:42:30 odpoledne »
Chybi tady jeste jedna podstatna zalezitost, ktera muze pro balance pomoci. Ono to neni moc videt, ale na hozeni kudly potrebuje zlodej staminu ( hozeni mu neco malo staminy vezme ). Ted je to nastavene tak, ze jde o nepodstatne mnozstvi.

Balance by se tedy mohl udelat tak, ze by se lehce zeslabil vliv kudel s pribyvajicim AR cile - ale zaroven by se s tim znacne zvedalo mnozstvi staminy, kterou zlodej na hozeni kudly musi vynalozit.
Paradoxne by se tedy mohlo i stat to, ze by zlodej vykudlil driv sam sebe, nez cil s hodne vysokou zbroji ...

Jedine, co se mi uplne nelibi je to, ze zlodej nemuze ovlivnit ( posilit ) kudleni. S nynejsim nastavenim to vzdy zavisi pouze na tom, kdo se kudleni brani. Dalo by se to vyresit bud tou navrhovanou zbrani ( vyssi material by posiloval efekt ) a nebo - a to by bylo lepsi - abilitou, ktera by na kratkou chvili za vyssi stamina cost umoznila zlodejovi hodit kudlu s nizsi/zadnou redukci

Stran: [1] 2