Poslední příspěvky

Stran: [1] 2 3 ... 10
1
Trénovací dovednosti / Rozstrihanie vyrobenych vyrobkov na bandaze
« Poslední příspěvek od Simpo kdy Listopad 17, 2017, 08:12:41 odpoledne »
stale nefunguje rozstrihanie vela vyrobkov na bandaze
vankuse ,tovel a ine ...
nejdu ostrihat ovce
2
Povolání / Re:Nekromant
« Poslední příspěvek od SirGlorg kdy Listopad 12, 2017, 08:49:01 odpoledne »
"all stop" prikaz nepomaha? Nedal jsi nejakym nedopatrenim damage vlastnim summonum?
3
Povolání / Re:Nekromant
« Poslední příspěvek od Oti kdy Listopad 11, 2017, 01:36:04 odpoledne »
Dnes se mi stala podivná věc, při expení jsem vyvolal temného vampíra a on se na mne okamžítě vrhl a zabil mne. Asi po hodině se mi to samé stalo znovu, tentokrát v druhém partě dungeonu, takže si dovedete představit, jaké to mělo následky. Jsem si jistý, že jsem je na sebe neposlal a nevím, čím je to způsobeno. Prosím o prošetření, popřípadě pokud někdo víte, čím to mohlo být z mé strany způsobeno, tak o informaci.
Jestli tohle občas summoni udělají, tak nazdar nekromancere.
Doposud jsem neměl se summony tenhle problém ani jednou, jsem lvl 23.
4
Offtopic / Re:Necromancer začátečník
« Poslední příspěvek od SirGlorg kdy Listopad 08, 2017, 12:56:49 odpoledne »
Souhlasím, ale nemáme kapacity v týmu, které by se o Web a informace starali. Celý tým samotný je složený z nadšenců a už tak máme velké množství věcí, co každý musí řešit. Z toho důvodu je na webu Wiki, kterou může editovat kdokoliv. Pár lidí, co tam něco napíše, se najde, bohužel nikdo se moc nemá k tomu ty informace rozšiřovat (a není jich málo).

Absence cílů -> obecně jsou tu dva směry = majetek vs PvP.
  • V PvP se lidé snaží být "lepší než ostatní" a neřeší úplně majetek a výbavy, stačí jim, že mají nějaký bojeschopný level (cca 40) a pár minimálních výbav.
  • S majetkem se vetšinou pojí Craft a PvM => hráči se obvykle snaží dosáhnout na nějaké lepší výbavy, magické sety ("itemky") pokořit lepší dungeony, dojít je rychlejc, efektivnějc atp.

rozumím tomu, že připomínka nebyla směřovaná na jednorázovou odpověď někde v análech fóra, ale upozorňoval jsi na koncepční problém, kde hra samotná a informace v ní neinformují hráče o tom, co může dál dělat. Ale jde opět o podobný problém. 95% stávajících hráčů prostředí světa zná a komunita prahne po dalších novinkách a eventech, které zpestří stávající, známou hru. Dodat informace o postupu a zkompletovat informace o všech abilitách na webu (wiki) je tak obrovské úsilí, kterého (bohužel) využije jen velmi malé procento hráčů, že jde o prácí zcela mimo naši prioritu. Opět souhlasím - udeřil jsi na reálný a poměrně nepříjemný problém, ale hru naší velikosti s realizačním týmem složeným z několika lidí, co mají na tu hru povětšinou pár hodin týdně (z čehož já ještě 90% z toho věnuju komunikaci uvnitř týmu), nelze udržovat v "top stavu" konkurujícímu profesionálním projektům. Doplnit informace na wiki je práce na několik měsíců pro jednoho člověka co se na to dívá denně. Jde o věc, na kterou jsem apeloval několikrát směrem k hráčům, kteří VĚDÍ jak se věci chovají. Kdyby komunita (hráči) sedli a každý z nich popsal jednu věc, tak jsou ty informace ve wiki za týden nasypaný, bohužel jde o utopickou myšelnku a bohužel proaktivita se od běžného "konzumenta hry" (hráče) čekat nedá. Bohužel projekt jako je Erebor bude kvalitativně vždycky závislý na aktivitě komunity samotné - z ní se ve výsledku skládá sám tým, který celý projekt drží na nohou.

Má odpověď je asi spíš omluvou než nějakým řešením, ale ze své pozice můžu říct, že nemám v plánu (přestože to vidím jako reálný problém) vyčleňovat kohokoliv z týmu na práci na updatu wiki. Jsem pevně přesvědčený, že se jedná o něco, co by měli a mohou bez jakýchkoliv hlubších technických znalostí a poměrně bezpečně dělat sami hráči, kteří danou problematiku znají a mohou jí popsat
5
Offtopic / Re:Necromancer začátečník
« Poslední příspěvek od Oti kdy Listopad 08, 2017, 11:25:05 dopoledne »
Krátká svodka po asi týdnu hraní. Jsem level 20 a docela mi to už jde, v mých mezích. Vyvolávám a zabíjím potvory na povrchu a myslím, že mi to docela odsýpá. Co jsem ale zatím zjistil a na co narazil:

Naprostý nedostatek informací - Na stránkách a wiki je opravdu prd. Mimo velmi strohého popisu postav se tu nedočtu skoro nic. než začnu někde hrát, rád bych nastudoval informace, ale o tomto serveru a jeho mechanikách se nedá dohledat téměř žádný detail. Nezjistím co dělají mé skilly (podle popisu mám trenovat provocation?!), kde jsou jejich učitelé, že na skilly vůbec existují učitelé, nezjistím ani jaké dokážu namíchat lektvary, nezjistím jaké tu jsou materiály, zbraně, jaké jsou jejich statistiky, jaké jsou tu potvory a jejich vlastnosti, opravdu nic. Ten, kdo na stránkách Ereboru pojmenoval onen odkaz Wiki, ten byl tedy hodně sebevědomý.

Rozumím tomu, že na většinu věcí se mohu zeptat lidí ve hře, ale ani tady není žádný hromadný chat, kde zeptám a lidi mi odpoví.  Dostal jsem se na nějakou automapu, kde chat je, ale když zde není nikdo online, jsem namydlenej.

Absence vyšších cílů - Sice jsem potkal pár (asi tři) npc, která mi zadala nějaký úkol klasického stříhu (přines a zabij) ale mimo to mně vpřed nic nežene. Mohu si obíhat nějaká místa na povrchu, vím, že když vlezu do dungeonu, hned tam umřu a o všechno přijdu, ale nějak nevím proč expit dál. Opět to možná souvisí s tím nedostatkem informací, ale prostě nevím a nikde nevyčtu, na jaké ability se těšit, jaký nový summon nebo kouzlo mně čeká na vyšším lvlu, ani jaké potvory nyní nezabiju a později možná ano.

 Tolik mé pocity ve spěchu, než vyrazím na oběd :-)
6
Herní témata / Re:Zlodějovy zbraně
« Poslední příspěvek od SirGlorg kdy Listopad 06, 2017, 10:09:39 dopoledne »
dmg kryssu je z bleedu - tam neni dulezita velkost rany jako takove. Proto tady bude i mensi sani hp a je to vporadku.
remove trap - tady je potiz v tom, ze default nastaveni je bohuzel takove, ze na uspesne remove si nesahne ani zlodej s 100 skillem. Ale osobne jsem zacal delat pasti zajimavejsi a davam jim tam ruzne sance na remove. Takze toto se neda povazovat za 100% spatne :)

to neni uplne pravda. Nebo alespon ne vsude, ja osobne kdyz daval dlazky, tak rozhodne braly v potaz remove-trap (ale je pravda, ze jsem pomahal jenom s par dungama).
7
Herní témata / Re:Zlodějovy zbraně
« Poslední příspěvek od marwww kdy Listopad 05, 2017, 11:42:11 dopoledne »
ok, díky. ;)
8
Povolání / Re:Hraničář
« Poslední příspěvek od Nightmare kdy Listopad 04, 2017, 03:11:07 odpoledne »
fizz recallu se na longrange prida. Ono to tam melo byt ( mozna to tam i bylo )
9
Herní témata / Re:Regy v monstrech, dungeonech..
« Poslední příspěvek od Nightmare kdy Listopad 04, 2017, 03:08:29 odpoledne »
v dungeonech jsou regy pridane do pokladu. Ale hlavne - dungeon nema byt univerzalnim ziskem vseho. Vezmi si pro srovnani treba bandy, ore/logy, lahvicky na potiony. Tohle taky musis sehnat jinym zpusobem. Z dungu mas velky zisk = penize a itemy. Nic ti nebrani v tom tohle smenit za regy.
10
Herní témata / Re:Zlodějovy zbraně
« Poslední příspěvek od Nightmare kdy Listopad 04, 2017, 03:04:41 odpoledne »
dmg kryssu je z bleedu - tam neni dulezita velkost rany jako takove. Proto tady bude i mensi sani hp a je to vporadku.
remove trap - tady je potiz v tom, ze default nastaveni je bohuzel takove, ze na uspesne remove si nesahne ani zlodej s 100 skillem. Ale osobne jsem zacal delat pasti zajimavejsi a davam jim tam ruzne sance na remove. Takze toto se neda povazovat za 100% spatne :)
Stran: [1] 2 3 ... 10