Poslední příspěvky

Stran: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Herní témata / Re:Oživení PVP pomocí módů a arén
« Poslední příspěvek od Arandor kdy Prosinec 10, 2018, 07:35:59 dopoledne »
4) Občas se stává, že jedna strana nemá moc aktivních lidí, další mód by mohl být - automatické / náhodné přidělení týmu => G by hrál s M apod, změnila by se jim karma nebo tak něco a došlo by k vybalancování stran, aby se dalo hrát v případě, že na jendé straně nejsou lidi ten den.
22
Herní témata / Re:Oživení PVP pomocí módů a arén
« Poslední příspěvek od Arandor kdy Prosinec 09, 2018, 07:29:42 odpoledne »
3) nastaveni aren by mohlo bejt pres nejakou cedulku - menu, kde by slo nastavit napr MAX vybava obs/maha + obs/obs + itemy nebo bez, ktere by dokazala kontrolovat brana napr a nepoustela by, pokud by hrac byl jinak oblecenej. HRaci by si sami mohli volit, jaka maximalni povolena vybava je pro daný event. Spousteni eventu by mohl omit i volbu se ztratou vybav nebo i bez. Zkratka mohlo by tech modu byt vic, aby si sli zablbnout i lidi, kteri normalne pvp nehraji.

Smysl tehle pvp aren / eventu by byl i v tom, ze by mordor a gondor nebyli tak separe, kdyz tu hraje tak malo lidi. Byl by vetsi kontakt. Mohl by se zapnout i GLOBAL chat pro M i G, na kterym se lidi muzou i domlouvat na techto akcich :)
23
Herní témata / Oživení PVP pomocí módů a arén
« Poslední příspěvek od Arandor kdy Prosinec 08, 2018, 11:59:29 dopoledne »
Návrh - oživení PVP a zábavy na shardu:

Napadlo mě trošku oživit PVP a tím i aktivitu hráčů.

1) jelikož PVP je málokdy vyrovnané (oběhy nejsou nikdy - jen easy frag; dobývání a mass pvp bývá málokdy počtově vyrovnané a čeká se na něj vždy dlouho, než se lidé sejdou a pokud je to unbalanced a na jedné straně je velký over, skončí do 5ti minut a prohrávající strana odchází frustrovaná - hráči co hrají převážně PVM pak už nedojdou příště radši vůbec)..

-napadlo mě udělat nové arény, kde by se dala zkopírovat nějaká velká část mapy(dnešní arény mají moc malý prostor na to , aby mohli být zábavné). Jako příklad by mohla bejt jedna aréna s prostředím pevnosti Marka s prostorem např od hadů vdov na pravé straně tak jak je až po řeku na straně levé (před edem). Vlezy do těchto arén řešené pomocí gates, které by hlídali počet lidí. Mohl by tam být rozdíl např +- 2 lidi. Gate by počítala, kde vlezlo kolik G a M do arény. Např v Edu umístěna pro G a v Baradu pro M. Pokud by jedna strana měla o 2 hráče méně, na straně druhé už by nemohli hráči lézt do arény, dokud by na straně první nebyl dorovnán počet. Ohledně výbav by se dalo také něco vymyslet, aby se hrálo více vyrovnaně - např. max výbava obs obs, obs maha apod... Vyřazený hráč by byl portnut bez těla do domovského města.

2) módy PVP
-nemuselo by se hrát jen o pevnosti, ale mohlo by se hrát třeba i o vlajky. Kdysi jsem tyto módy v UO hrál a lidi to dost bavilo. Tam bych si představoval dvě malé pevnosti s vlajkou :) klasický CTF. Počty a výbavy by mohli zase hlídat vstupní gates. U CTF by mohlo bejt nastaveno, že hráč který umře má např. 1min odpočet do ressu a portu na start do svojí báze, aby hra mohla pokračovat až do určitého score např... Mapa by ale musela být opravdu velký, jako jsem psal v prvním případě, protože tenhle shard je fakt o běhání a pokud by se sešlo více lidí, ty miniarénky co jsou teď jsou naprd..

Takovýchto věcí by se dalo vymyslet více. Mohlo by mít kladné ohlasy mezi hráči.. Rvoněž by mohlo i přilákat hráče z jiných shardů :-)
24
Herní témata / uprava pvp
« Poslední příspěvek od Morty kdy Listopad 22, 2018, 07:23:44 odpoledne »
Zdar mel bych navrch na upravu pvp nazgulu atd.

Jedna se o nazguly v mordoru a prvniho. Co kdyby se nazgulove urcovali podle prvnich v pvp tabulce? A prvni by byl klasicky turnaj, ktery by mohl vyhlasit pouze jeden z nazgulu + 2 spoluhraci dle jeho vyberu. Do turnaje by se mohli prihlasit ostatni nazgulove, pokud by meli zajem. Nazgulove by se ztraceli, pokud by vas nekdo predbehl v pvp tabulce a prvni by sel ztratit pouze v turnaji konany treba max jednou za ctvrt roku. Pri resetu tabulky by meli predchozi nazgulove z predchozi sezony imunitu, rekneme treba tyden, aby prokazali ze budou opet mezi temi, kteri maji pravo na nazgula. Dale by mohli nazgulove dostavat mesicni zold  od Marghula (RP!). Rekneme treba normalni nazgul 50k + X (x=pocet killu a asistenci/smrti ve funkci*5k). Prvni aa general 75k + x. S tim, ze by se pocitali pouze pvp smrti, ktere ziska kdyz je nazgulem. to same by se mohlo udelat u generala v gondoru.
25
Povolání / Re:Hraničář
« Poslední příspěvek od Nightmare kdy Září 01, 2018, 12:05:10 odpoledne »
lehce jsem snížil stamina cost, aby se chytali i low lvl rangeři ( nyní je to 15% navyseni oproti puvodnimu stavu ). Rozptyl jsem znovu vyzkousel a zmena tam neni. Na to se vazne nesahalo - ma to samostatne nastaveni.
26
Povolání / Re:Hraničář
« Poslední příspěvek od Theo kdy Srpen 31, 2018, 07:15:29 odpoledne »
No rozptyl ještě ozkouším znovu, ale přijde mi menší než byl, každopádně změnu vítám. Dřív byla dobra jen v dg na označení monster abych z nich měl expy :-)
27
Povolání / Re:Hraničář
« Poslední příspěvek od Nightmare kdy Srpen 31, 2018, 04:03:53 odpoledne »
Pardon, moje chyba. Byla to zmena, kterou jsme planovali uz delsi dobu. Zmenil jsem to asi 3-4 tydny zpet s tim, ze tomu necham 1 tyden na testovani - i proto jsem to nepoustel ven jako oficialni novinku. Zmenu dam do novinek ale obecne je o tom, ze: prodleva je minimalni ( pouze par vterin ), narok na staminu je o 20% vyssi - ale rozhodne ne cela stamina co ranger ma. Rozptyl se nemenil. Dmg v pvp se nemenil. Dmg v pvm do okolnich cilu je vyrazne vyssi. Ve vysledku tedy: pokud chces pouzivat abilitu na CD, tak musis zejmena zezacatku pit refresh/ mit itemy na rege staminy/ sani staminy a idealne i zvetsit stamina pool ( GE, bless atd ... ). Jde tedy jen o to uvazovat, abilitu pouzivat s rozmyslet a pokud ji chces spamovat, tak tomu prizpusobit ostatni veci ;)
Ve vysledku by se melo jednat ale o zmenu k lepsimu ve vsech ohledech a tahle abilita by tim mela byt velmi pouzitelna.
28
Povolání / Re:Hraničář
« Poslední příspěvek od Mišohu kdy Srpen 29, 2018, 09:52:33 dopoledne »
Theo má pravdu, měnilo se to asi před měsícem (Nightmare) a jinak přesně dává to větší damage (takže je to podle mě už trochu použitelnější) a ta stamka kterou to teď bere fakt skoro celou neni takovej problém protože si jí hned dosaješ
29
Povolání / Re:Hraničář
« Poslední příspěvek od Theo kdy Srpen 22, 2018, 07:54:45 odpoledne »
hraju už jen dost zřídka takže nejsem schopný posoudit já to zaznamenal týden zpátky
30
Povolání / Re:Hraničář
« Poslední příspěvek od SirGlorg kdy Srpen 21, 2018, 03:25:35 odpoledne »
a jak dlouho by to zhruba melo trvat ta zmena? Kdy se projevila ? Ramcove, tyden/mesic ?
Stran: 1 2 [3] 4 5 ... 10