Hráči hráčům > Offtopic

Rada se scriptem

(1/2) > >>

Booky:
Ahoj,

připsal jsem si do loot scriptu další itemy co to má lootit, přesněji jídlo.

Postupoval jsem pořád stejně, a vypisoval jídlo po jídle ale ve skutečnosti to looti jen některé jídla. Nedokážu přijít na to proč zrovna to a to druhé ne. Netušíte někdo? Nemáte s tím někdo zkušenost?

Zde je ten seznam: (Jestli to někomu usnadní práci klidně si to kopírujte.)

První část sem dávat nebudu tu všichni znáte :))

moje přípisky začínají jablkem (38)...

  Loot[35]=0x0F7D ;Vials of Blood
  Loot[36]=0x0F7E ;Bones
  Loot[37]=0x0F78 ;Batwingy
  Loot[38]=0x09D0 ;Jablko
  Loot[39]=0x0C74 ;Zluty meloun
  Loot[40]=0x0C6A ;Dyne
  Loot[41]=0x171F ;Banan
  Loot[42]=0x0D39 ;Redkev
  Loot[43]=0x0C6D ;Cibule
  Loot[44]=0x0994 ;Hruska
  Loot[45]=0x0C77 ;Mrkev
  Loot[46]=0x0C70 ;Salad
  Loot[47]=0x1727 ;Datle
  Loot[48]=0x0C72 ;Squash
  Loot[49]=0x0C66 ;Gourds 1
  Loot[50]=0x1726 ;Kokos
  Loot[51]=0x0C64 ;Gourds 2
  Loot[52]=0x0C7F ;Kukurice
  Loot[53]=0x0C5C ;Vodni meloun
  Loot[54]=0x09D2 ;Broskve
  Loot[55]=0x0C7B ;Zeli
  Loot[56]=0x09D1 ;Hrozno
  Loot[57]=0x1728 ;Citron
  Loot[58]=0x172A ;Limetka
  Loot[59]=0x09EA ;Muffin
  Loot[60]=0x098C ;Bagety
  Loot[61]=0x103B ;Chleba
  Loot[62]=0x1040 ;Pizza
  Loot[63]=0x1041 ;Kolac
  Loot[64]=0x09E9 ;Dort
  Loot[65]=0x097E ;Syr
  Loot[66]=0x09EC ;Med
  Loot[67]=0x0978 ;Slanina
  Loot[68]=0x09B7 ;Kure
  Loot[69]=0x09C9 ;Sunka
  Loot[70]=0x09F2 ;Maso
  Loot[71]=0x1608 ;Kureci stehno
  Loot[72]=0x160A ;Jehneci stehno


Díky za jakýkoliv tip :)

Ceridwen:
hadam ze to looti ve for loopu, mas tam spravne rozsahy? Hlavne kdyz chces help se sc postni i ten sc jinak je to v pasti  :D

Booky:
Jasné.

tady je celý sc:

rozsahy mám správně... tuším :)

sub loot()
  VAR WaitTime=10
  VAR Exit=0, i
  DIM Loot[72]

  Loot[0]=0x0E76 ;Bag
  Loot[1]=0x0eed ;gold
  Loot[2]=0x0F8D ;spider silk
  Loot[3]=0x0F86 ;mandrake root
  Loot[4]=0x0E21 ;bandage
  Loot[5]=0x0F7B ;Blood Moss
  Loot[6]=0x0F84 ;garlic
  Loot[7]=0x0F7A ;blackpearls
  Loot[8]=0x0F8C ;sulforous ash
  Loot[9]=0x0F87 ;eon vocka
  Loot[10]=0x1BD1 ;perie
  Loot[11]=0x0F80 ;Daemon bones
  Loot[12]=0x0F8B ;Pumice
  Loot[13]=0x0F89 ;Obsidian
  Loot[14]=0x0f88 ;Nightshade
  Loot[15]=0x0f85 ;Ginseng
  Loot[16]=0x0F83 ;an Execution's Cap
  Loot[17]=0x0F8E ;a Serpent's Scale
  Loot[18]=0x0F91 ;Wyrm's Heart
  Loot[19]=0x0F8A ;PigIron
  Loot[20]=0x0E76 ;Batohy
  Loot[21]=0x0F78 ;Batwings
  Loot[22]=0x1BEF ;Ingots
  Loot[23]=0x0F26 ;Diamanty
  Loot[24]=0x1F03 ;Róby
  Loot[25]=0x14EB ;Treassure Map
  Loot[26]=0x1420 ;Cobbweb
  Loot[27]=0x108A ;reflex ring
  Loot[28]=0x1848 ;elixir
  Loot[29]=0x09D0 ;God's Apple
  Loot[30]=0x1BFB ;Crosbow Bolt
  Loot[31]=0x0F82 ;Dragon's Blood
  Loot[32]=0x1078 ;kuze
  Loot[33]=0x0F81 ;Fertir Dirt
  Loot[34]=0x0F8F ;grave dust
  Loot[35]=0x0F7D ;Vials of Blood
  Loot[36]=0x0F7E ;Bones
  Loot[37]=0x0F78 ;Batwingy
  Loot[38]=0x09D0 ;Jablko
  Loot[39]=0x0C74 ;Zluty meloun
  Loot[40]=0x0C6A ;Dyne
  Loot[41]=0x171F ;Banan
  Loot[42]=0x0D39 ;Redkev
  Loot[43]=0x0C6D ;Cibule
  Loot[44]=0x0994 ;Hruska
  Loot[45]=0x0C77 ;Mrkev
  Loot[46]=0x0C70 ;Salad
  Loot[47]=0x1727 ;Datle
  Loot[48]=0x0C72 ;Squash
  Loot[49]=0x0C66 ;Gourds 1
  Loot[50]=0x1726 ;Kokos
  Loot[51]=0x0C64 ;Gourds 2
  Loot[52]=0x0C7F ;Kukurice
  Loot[53]=0x0C5C ;Vodni meloun
  Loot[54]=0x09D2 ;Broskve
  Loot[55]=0x0C7B ;Zeli
  Loot[56]=0x09D1 ;Hrozno
  Loot[57]=0x1728 ;Citron
  Loot[58]=0x172A ;Limetka
  Loot[59]=0x09EA ;Muffin
  Loot[60]=0x098C ;Bagety
  Loot[61]=0x103B ;Chleba
  Loot[62]=0x1040 ;Pizza
  Loot[63]=0x1041 ;Kolac
  Loot[64]=0x09E9 ;Dort
  Loot[65]=0x097E ;Syr
  Loot[66]=0x09EC ;Med
  Loot[67]=0x0978 ;Slanina
  Loot[68]=0x09B7 ;Kure
  Loot[69]=0x09C9 ;Sunka
  Loot[70]=0x09F2 ;Maso
  Loot[71]=0x1608 ;Kureci stehno
  Loot[72]=0x160A ;Jehneci stehno

  UO.UseObject('lastcorpse')
  UO.SetArm('temp')
  UO.WaitTargetObject('lastcorpse')
  UO.UseType('0x0F51'); <-- SEM PATRI ID DYKY
  UO.SetReceivingContainer('sacek')
  wait(500)
  UO.Arm('temp')
  wait(500)

  For i=0 to 72
    UO.FindType(Loot,-1,'ground')
    if UO.GetQuantity('finditem') then
      UO.Grab(STR(0),'finditem')
      wait(WaitTime)
    endif

    if UO.GetQuantity('lastcorpse') then
      UO.FindType(Loot,-1,'lastcorpse')
      if UO.GetQuantity('finditem') then
        UO.Grab(STR(0),'finditem')
      endif
      wait(WaitTime)
    endif
  next
end sub

Ceridwen:
v tom for cyklu mas chybu u findtype, neprojizdis ten seznam polozek  ;)

--- Kód: ---UO.FindType(Loot[i],-1,'ground')
--- Konec kódu ---

Booky:
Diky,
ale teď jak na to koukám, tak já to ve skriptu mám. Jak jsem to jen vložil, tak to nevypsalo hranatý závorky. OMG :)

vkladam kód:

--- Kód: ---sub loot()
  VAR WaitTime=10
  VAR Exit=0, i
  DIM Loot[72]

  Loot[0]=0x0E76 ;Bag
  Loot[1]=0x0eed ;gold
  Loot[2]=0x0F8D ;spider silk
  Loot[3]=0x0F86 ;mandrake root
  Loot[4]=0x0E21 ;bandage
  Loot[5]=0x0F7B ;Blood Moss
  Loot[6]=0x0F84 ;garlic
  Loot[7]=0x0F7A ;blackpearls
  Loot[8]=0x0F8C ;sulforous ash
  Loot[9]=0x0F87 ;eon vocka
  Loot[10]=0x1BD1 ;perie
  Loot[11]=0x0F80 ;Daemon bones
  Loot[12]=0x0F8B ;Pumice
  Loot[13]=0x0F89 ;Obsidian
  Loot[14]=0x0f88 ;Nightshade
  Loot[15]=0x0f85 ;Ginseng
  Loot[16]=0x0F83 ;an Execution's Cap
  Loot[17]=0x0F8E ;a Serpent's Scale
  Loot[18]=0x0F91 ;Wyrm's Heart
  Loot[19]=0x0F8A ;PigIron
  Loot[20]=0x0E76 ;Batohy
  Loot[21]=0x0F78 ;Batwings
  Loot[22]=0x1BEF ;Ingots
  Loot[23]=0x0F26 ;Diamanty
  Loot[24]=0x1F03 ;Róby
  Loot[25]=0x14EB ;Treassure Map
  Loot[26]=0x1420 ;Cobbweb
  Loot[27]=0x108A ;reflex ring
  Loot[28]=0x1848 ;elixir
  Loot[29]=0x09D0 ;God's Apple
  Loot[30]=0x1BFB ;Crosbow Bolt
  Loot[31]=0x0F82 ;Dragon's Blood
  Loot[32]=0x1078 ;kuze
  Loot[33]=0x0F81 ;Fertir Dirt
  Loot[34]=0x0F8F ;grave dust
  Loot[35]=0x0F7D ;Vials of Blood
  Loot[36]=0x0F7E ;Bones
  Loot[37]=0x0F78 ;Batwingy
  Loot[38]=0x09D0 ;Jablko
  Loot[39]=0x0C74 ;Zluty meloun
  Loot[40]=0x0C6A ;Dyne
  Loot[41]=0x171F ;Banan
  Loot[42]=0x0D39 ;Redkev
  Loot[43]=0x0C6D ;Cibule
  Loot[44]=0x0994 ;Hruska
  Loot[45]=0x0C77 ;Mrkev
  Loot[46]=0x0C70 ;Salad
  Loot[47]=0x1727 ;Datle
  Loot[48]=0x0C72 ;Squash
  Loot[49]=0x0C66 ;Gourds 1
  Loot[50]=0x1726 ;Kokos
  Loot[51]=0x0C64 ;Gourds 2
  Loot[52]=0x0C7F ;Kukurice
  Loot[53]=0x0C5C ;Vodni meloun
  Loot[54]=0x09D2 ;Broskve
  Loot[55]=0x0C7B ;Zeli
  Loot[56]=0x09D1 ;Hrozno
  Loot[57]=0x1728 ;Citron
  Loot[58]=0x172A ;Limetka
  Loot[59]=0x09EA ;Muffin
  Loot[60]=0x098C ;Bagety
  Loot[61]=0x103B ;Chleba
  Loot[62]=0x1040 ;Pizza
  Loot[63]=0x1041 ;Kolac
  Loot[64]=0x09E9 ;Dort
  Loot[65]=0x097E ;Syr
  Loot[66]=0x09EC ;Med
  Loot[67]=0x0978 ;Slanina
  Loot[68]=0x09B7 ;Kure
  Loot[69]=0x09C9 ;Sunka
  Loot[70]=0x09F2 ;Maso
  Loot[71]=0x1608 ;Kureci stehno
  Loot[72]=0x160A ;Jehneci stehno

  UO.UseObject('lastcorpse')
  UO.SetArm('temp')
  UO.WaitTargetObject('lastcorpse')
  UO.UseType('0x0F51'); <-- SEM PATRI ID DYKY
  UO.SetReceivingContainer('sacek')
  wait(500)
  UO.Arm('temp')
  wait(500)

  For i=0 to 72
    UO.FindType(Loot[i],-1,'ground')
    if UO.GetQuantity('finditem') then
      UO.Grab(STR(0),'finditem')
      wait(WaitTime)
    endif

    if UO.GetQuantity('lastcorpse') then
      UO.FindType(Loot[i],-1,'lastcorpse')
      if UO.GetQuantity('finditem') then
        UO.Grab(STR(0),'finditem')
      endif
      wait(WaitTime)
    endif
  next
end sub
--- Konec kódu ---

Díky moc, že se mnou máš trpělivost! s códama opravdu kamarád nejsem :))

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Přejít na plnou verzi