Diskuse s GMs > Herní témata

Boosty v PVP

(1/2) > >>

rl:
Vzhledem k nýnější situaci používání boostů od Šamana bych jejich účinek omezil do pvp. Ze hry se stává vesměs vybíjená. Příjde mi, že pvp na Morii nebylo nastaveno na situaci, kdy má drtivá většina hráčů boost (oproti dříve, kdy to bylo spíše ojedinělá záležitost). Pojem vybíjená jsem uvedl proto, že mi příjde vystihující jak snadno lze odstranit hráče byť v 2v1 aniž by protistrana měla nějaký delší čas na přežití. Myslím, že se to týká všech povolání melee vysolý dmg do hůlek + vliv fps patche obecně vysší úrovně hráčů (longrange)= hra na dvě obrazovky, hůlka se téměř nedostane z targetu, hraje jen do zapití gh což je po jedný ráně. Naopak také hůlky do melee. Dvě naboostěné mahy zabijou warriora v !obsu! podobně na pár obrazovek, chybí doba na prohození bandy a možnosti léčení aspoň po nějakou delší dobu. -> pojem vybíjená. Hra se svedla na úroveň low hp cílů s vývinem velkých dmg, myslím že tyto hodnoty by měli být více přiblížené (hp/dmg).

Ceridwen:
OK drtiva vetsina hracu ma boost, takze kde je problem, ze ty ho nemas? Kdyz vis ze maji boost proc neroztocis dispel (za hulku) apod. Na max dmg boosty ti staci 20 lvl shaman v setu + pit elixiry. Kzadopadne ikdyz si odmyslis boost od shamana tak se bude boostit od kleriku a udela ti to rozdil 10 b do statu s tim ze se bude casteji gatovat pro boosty. V pripadech kdy na tebe nabehne vetsi pocet lidi a jsi v nevyhodnem terenu stejne vetsinou padnes ikdyz nejsou naboostli.

rl:
jsemten tvuj post ani nedocetl, skoncil jsem u toho ze nemam samana k dispozici :) proste se zdrz komentare kdyz placas

Ceridwen:
Mozna to bylo trochu utocne, to priznavam. Co nekde neco zahlednu ohledne shamanu, tak jen sama stiznost jak jsou ty boosty OP, pritom staci dispel. Dejme tomu, ze by mel byt oslaben v ramci boostu pvp, to neni realne aniz by me to omezilo v pvm a vazne sem neexpil shamana na 100+, aby pak kvuli "PvP breku" byl boost bonus rovny tomu klerikovskemu jen s vetsi vydrzi. Hlavne jsi psal, ze
--- Citace ---kdy má drtivá většina hráčů boost
--- Konce citace ---
takze ma-li boost 90+ % hracu tak s tim neni problem, to ze hulky neprepijou energy + stoneskin, aby nebyly na 2 od boostleho wara, za to shamani nemuzou

rl:
samozrejme muzes jit i jinou cestou, tech moznosti je obecne vic jak dosahnout stejnyho efektu. Pisu to v navaznosti na boosty od samana, ale klidne muze bejt posilena obrana hracu do pvp. Jak do AR tak do OM. Boost ti zustane. Jde o to aby hraci nechcipali jak mouchy a mohli to trosicku rozbehat. A promin, ale to ze sis vyexpil postavu, ktera by mela bejt OP z nejakyho hlediska neni argument. Mel bys mit padnejsi duvd jestli to chces hajit. S tim dispelem mas samozrejme pravdu, ale po dispeluje jde stejne kazdej recall, da si boost, dojde zpatky (proc? Protoze se to jednoznacne vyplati jak je to preboost.) Takze ten dispel je ucinnej na jedno vybehnuti, ktery bych rekl obecne netrva mozna dele jak 5 minut, nez se situace uklidni. Vysledek je takovej ze kazdej chodi stejnak s boostem nakonec.  Je mi jasny ze Vam to vyhovuje, pac si date v par lidech atack na jednoho chudaka a toho spalite n dve obrazovky. Nejaky delsi behani a drzeni se za cilem vam moc nedela dobre :)

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Přejít na plnou verzi