35
« kdy: Srpen 24, 2017, 03:15:18 dopoledne »
Čau, měl bych takový navrh. Vytvorily by se nové itemy s vlastností armor penetration. Byli by na spercich a to v rozsahu 1-15 a dále na zbraních krom holí a to v rozsahu 1 -20. Fungovali by tak, že by % redukovaly amor cíle. Čím větší amor tím by tyto itemy byly ucinejsi. Příklad:
War s 0% ArP > wara se štítem dá za 40hp
War s 0% ArP > mága s vlastním armorem za 70hp
War s 50% ArP > wara se štítem dá za 60hp
War s 50% ArP > mága s vlastním armorem za 75hp
War s 100% ArP > wara se štítem dá za 80hp
War s 100% ArP > mága s vlastním armorem za 80hp
Možná to vypadá jako hodně op, ale vemte v potaz, aby warrior dosáhl 100 ArP, tak by musel mít všechny šperky +15 a zbraň. Pokud by nechtěl obětovat armor v podobě klobouku či náhrdelníku. Dále by dával velký dmg, ale byl by velice náchylný na dmg, protože by neměl žádné itemy na obranu. Tyto itemy by pomohli i rangerum proti povoláním s velkým armorem a v neposlední řadě by se dali využít i v pvm (proti monstrum s vysokým armorem).