Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - F13ND

Stran: 1 [2]
16
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 02, 2017, 07:36:42 dopoledne »
podruhe nemuzu post editnout, tak jeste dodam, ze na lvl 10 postave za 3 questy dostanu 1 magicky predmet a na lvl 70+ postave se 6ti questy taky dostanu 1 magicky predmet, coz je dost nepomer, protoze ty pozdejsi questy jsou docela road block a pres ne se proste clovek jen tak nedostane. takze bud by bylo nejlepsi  nemuset udelat vsechny questy, ale jen cast (treba 3), nebo dostat odmenu za kazdych par (treba 3), pripadne za kazdou splnenou uroven questu dostat odmenu (10,20,40,60,80,100)

priklad:
udelam vsechny 3 questy pro lvl 10 dostanu odmenu
udelam ke vsem 3 questum pro lvl 10 jeste quest pro lvl 20, dostanu dalsi/vetsi odmenu
udelam ke vsemu predchozimu jeste q pro lvl 40, dalsi/vetsi odmena
atd.

17
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 02, 2017, 06:54:06 dopoledne »
slo by rerollnout nektery quest?
+druha strana je zbytecne tezka a kazi sanci na ziskani odmeny za splneni vsech questu

18
Herní témata / Re:Lovecká vývěska
« kdy: Březen 26, 2017, 09:09:18 dopoledne »
kdybych zabil vic nez 5 priser denne, tak bych na doevzdavani i myslel :p

19
Herní témata / Re:Šípy
« kdy: Březen 26, 2017, 07:23:08 dopoledne »
na hulky je fajn, proti warum hruza. a kus je v pvp rekneme hoooodne situacni

20
Povolání / Re:Válečník
« kdy: Březen 26, 2017, 07:21:54 dopoledne »
podle tebe jsou teda ty ability ok a fungujou dobre? protoze ja neznam nikoho, kdo by si je daval, natoz je doporucoval ostatnim hracum. coz me teda dobre neprijde jako dobry stav.
a ze by z tech abilit mely dane povolani nejaky prospech? :)) no k tomu by ability asi mely byt, ne?

21
Herní témata / Re:Šípy
« kdy: Březen 25, 2017, 04:56:37 odpoledne »
neni mezi materialem sipu rozdil jen v pruraznosti? a mag nema skoro zadny armor, takze se to tolik neprojevi? moc do techhle mechanik nevidim, ale napadlo me treba tohle. zkus to do wara treba

22
Herní témata / Re:Lovecká vývěska
« kdy: Březen 25, 2017, 04:52:59 odpoledne »
imho by to mely byt prisery, kterych je tuna na povrchu.

spideri, vdovy, tarky
ettini, lordi, trollove, orci, zlobri
titani
cyclopi
elementalove (jako celek)
vlkodlavi, drapaci, krvaci
jesteraci
banditi
brouci
teratani
wispi, spiriti
harpyje, skorpioni, hadi a vampiri

vic me zatim nenapada, ale proste takove skupiny priser za solidni expy, kterych je na povrchu kupa a daji se dobre lovit. zadni earth elmove, kteri maji v gondoru 2 spawny a byli par dni zpatky. myslim si, ze by vyveska dostala mnohem vetsi naboj a o tyhle prisery by byl skutecne zajem a boj na spawnech


23
Povolání / Re:Válečník
« kdy: Březen 25, 2017, 11:42:15 dopoledne »
Myslím si, že by to chtělo trochu zatraktivnit abilitu omračující úder, jelikož ji momentálně skoro nikdo nepoužívá, protože se to nevyplatí. Další věc je, že tuto abilitu mají (pokud se nepletu) 3 povolání - Craft, Warrior a Priest, takže bych je i trochu rozlišil.

1. Warrior - tady by úplně stačilo vrátit abilitu do dřívějšího stavu, tedy pasivní abilita. S tím, že u toho býval problém se změnou targetu NPC při omráčení, takže by bylo ideálni udělat omračování vypínací/zapínací příkazem.

2. Priest - obvykle se k mlácení stejně nedostane, ale když už, tak třeba při expení. Proto bych tuto abilitu také udělal pasivní s tím, že Priest obvykle příšeru stejně uspává a proto není tolik zvýhodněn omračováním, jako warrior. Proto bych mu přidal bonus dmg (bash dmg) do uspaného cíle.

3. Craft - nebojové povolání, které nejvíce času tráví v lese nebo dole. Proto bych mu nechal, jako jedinému, aktivitu aktivní, ovšem s tím, že u toho udělí bonus dmg.

Stran: 1 [2]