Vzhledem k nýnější situaci používání boostů od Šamana bych jejich účinek omezil do pvp. Ze hry se stává vesměs vybíjená. Příjde mi, že pvp na Morii nebylo nastaveno na situaci, kdy má drtivá většina hráčů boost (oproti dříve, kdy to bylo spíše ojedinělá záležitost). Pojem vybíjená jsem uvedl proto, že mi příjde vystihující jak snadno lze odstranit hráče byť v 2v1 aniž by protistrana měla nějaký delší čas na přežití. Myslím, že se to týká všech povolání melee vysolý dmg do hůlek + vliv fps patche obecně vysší úrovně hráčů (longrange)= hra na dvě obrazovky, hůlka se téměř nedostane z targetu, hraje jen do zapití gh což je po jedný ráně. Naopak také hůlky do melee. Dvě naboostěné mahy zabijou warriora v !obsu! podobně na pár obrazovek, chybí doba na prohození bandy a možnosti léčení aspoň po nějakou delší dobu. -> pojem vybíjená. Hra se svedla na úroveň low hp cílů s vývinem velkých dmg, myslím že tyto hodnoty by měli být více přiblížené (hp/dmg).