Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - SirGlorg

Stran: 1 [2] 3 4 ... 17
16
Dungeony / Re:Tutorial
« kdy: Březen 26, 2018, 09:26:52 dopoledne »
Akolytka Mirana žádá 50 band, doopravdy ale 200
opraveno

17
Trénovací dovednosti / Re:Taming
« kdy: Březen 04, 2018, 11:03:00 odpoledne »
Nevim co ti na to mam rict, ten system jsme zdedili z morie a je naprosto zrejmy, ze na jakykoliv makrovani a repetitivni cinnost LZE napsat skript. To je obecne znama vec, se kterou nejsme schopny nic delat. Ve chvili, kdy zacnu bojovat s lidma, co ty skripty pisou, tak jim zacnu hazet klacky pod nohy, ale bude to vzdycky jenom otazka casu, nez tomu ten skript hraci prizpusobi a realne tim budu nakonec obtezovat jenom ty hrace, co to vsechno vlastne nakonec delaji rucne.

Ja chapu, ze to neni zadna velka zabava to takhle rucne obihat, ale je tu stale alternativa tamovat doma temer AFK, akorat to potrva delsi dobu. Ve skutecnosti prave to, ze neco delas RUCNE a ze si s tim das tu praci, pokud ten skript nemas, je odmeneny tou vyssi sanci na gain a je to prave krok k aktivnimu tamingu/hrani. Nerikam, ze je ten system uplne nejstastnejsi, ale krome toho, ze rozumim tvoji frustraci z toho stavu a chapu, ze to neni nejstastnejsi system, pokud budeme predpokladat, ze ta hra ma byt predevsim zabava, tak nechapu co chces vlastne rict nebo ceho chces dosahnout. Vzhledem k tomu, jak tu jsou veci ustavene si neumim predstavit nejakou zasadni zmenu, ktera by prinesla revolucni zmenu v postupu, odrizla vliv makrovacich skriptu a pritom zachovala CENU toho skillu - protoze prave ten cas a narocnost, kterou do toho vkladas, vytvari hodnotu toho tamingu.

18
Offtopic / Re:Rada se scriptem
« kdy: Únor 28, 2018, 10:06:49 dopoledne »
Díky ale nic. Číslo se nemění. Navíc to lootuje třeba ten kokos a ten se stackuje... :(

Prostě to nejsem schopen rozlousknout :)
ten posledni wait vloz do toho IFu nad tim

Kód: [Vybrat]
    if UO.GetQuantity('lastcorpse') then
      UO.FindType(Loot[i],-1,'lastcorpse')
      if UO.GetQuantity('finditem') then
        UO.Grab(STR(0),'finditem')
        wait(WaitTime)
      endif
    endif

ale ted koukam, ze ten WaitTime je jenom 10, takze tim to taky nebude (ale optimalizace rozhodne k dobru) -> mimochodem bys tam podle pravidel mel mit petistovku, obzvvlast, pokud je lastcorpse hrac, tak ti to neprojde (systemove).

19
Offtopic / Re:Rada se scriptem
« kdy: Únor 27, 2018, 01:20:25 odpoledne »
Tak to jidlo hod na zem nekolikrat a uvidis, jestli se otoci - pokud ano, tak musis pridat oba typy. Taky si nejsem jistej, jestli nahodou stackovatelny predmety nemaj jiny type pokud je 1 a pokud jich je vic na sobe -> zkus si to zjistit a uvidis. Myslim ze inj. podporuje prikaz neco jako ,info ? tak neco, melo by ti to pak v konzoli INJ vypsat ten typ.

20
Trénovací dovednosti / Re:Taming
« kdy: Únor 26, 2018, 10:27:55 dopoledne »
Kód: [Vybrat]
sub kolecko()
   uo.deletejournal()
   var mx,my
   while not uo.injournal("Zda se, ze te zvire prijalo za sveho pana.")
      mx=uo.getX("self")
      my=uo.getY("self")
      move(mx, my-7)
      repeat
         wait(100)
      until uo.getdistance("zviratko")<4
      mx=uo.getX("self")
      my=uo.getY("self")
      move(mx+7, my)
      repeat
         wait(100)
      until uo.getdistance("zviratko")<4
      mx=uo.getX("self")
      my=uo.getY("self")
      move(mx, my+7)
      repeat
         wait(100)
      until uo.getdistance("zviratko")<4
      mx=uo.getX("self")
      my=uo.getY("self")
      move(mx-7, my)
     
      if uo.injournal("stop") then
         return
      endif
      repeat
         wait(100)
      until uo.getdistance("zviratko")<4
   wend
endsub

#################### MOVE FUNKCIE
;http://mrakoplash.stranky.org/

sub upravDir(dir)
   if dir < 0 then
      dir = dir+8
   end if
   if dir > 7 then
      dir = dir-8
   end if
   return dir 
endsub

sub Krok(dire)
   var dir = UO.GetDir()
   var x = uo.getx()
   var y = uo.gety()
   var cas = 0
   var lagy = 6
   var kk = "33;39;34;40;35;37;36;38;"
   dire = upravdir(dire)
   var i = dire * 3
   var k = val( kk[i] + kk[i+1])
   if ( dire <> dir ) then
      UO.Press(k)
      Wait(50)
   endif
   UO.Press(k)
   repeat
      Wait(50)
      cas = cas+1
   until ((( uo.getx() <> x ) or ( uo.gety() <> y ) or ( cas > lagy )))
   if ( cas < lagy+1 ) then
      return true
   else
      return false
   endif
end sub

sub Move(GX,GY)
   var x,y,dir
   repeat
      ;Kontrolajournalu()
      X = UO.GetX()
      Y = UO.GetY()
      dir = -1
      if ( GX > X ) then
         dir = 2
      endif
      if ( GX < X ) then
         dir = 6
      endif
      if dir > -1 then
         if not krok(dir) then
            HledejCestu(dir,gx,gy)
         endif
      endif
      dir = -1
      if ( GY > Y ) then
         dir = 4
      endif
      if ( GY < Y ) then
         dir = 0
      endif
      if dir > -1 then
         if not krok(dir) then
            HledejCestu(dir,gx,gy)
         endif
      endif
   until (( X == GX ) and ( Y == GY ))
end sub

Sub HledejCestu(SMP,GX,GY)
   if not Gobok(Smp,smp-2,gx,gy) then
      gobok(Smp,smp+2,gx,gy)
      gobok(Smp,smp+2,gx,gy)
   endif
end sub

Sub Gobok(SMP,sm,gx,gy)
   upravDir(SMP)
   upravDir(SM)
   while true                       ;nalezeni moznosti pohybu dostrany
      if ((UO.GetX()==gx) and (UO.GetY()==gy)) then
         return true
      endif
      if not Krok(SMP) then
         if not Krok(sm) then
            Return false
         endif
      else
         Return true
      endif
   wend
EndSub

Sub deljournal(msg)
   while uo.injournal(msg)
      uo.setjournalline(uo.injournal(msg)-1,"")
   wend
endsub

v inj pridas to co tamujes jako zviratko ",addobject zviratko" a melo by to chodit dokola kolem nej, ale musi  to byt neco co chodi pomalu, zadny vlkodav  ;D

pekny skript

21
Offtopic / Re:Rada se scriptem
« kdy: Únor 26, 2018, 10:22:51 dopoledne »
nejsem si jistej, ale domnivam se, ze Jehneci stehno ti to nelootne ne? nebo jo?

DIM Loot[72] dle myho soudu vytvori pole o 72 prvcich, ale protoze zacinas prvkem Loot[0], tak potom Loot[72] je ve skutecnosti 73tim prvkem. Pokud ti to funguje, fair enough, ale osobne bych to minimalne z bezpecnostnich duvodu definoval jako DIM Loot[73].

22
Dungeony / Re:Tutorial
« kdy: Leden 28, 2018, 10:35:11 odpoledne »
Realny svet je oproti tutorialu vyznamne tezsi, to je pravda. S tim je potreba pocitat, porad je ale na 5. levelu daleko vetsi sance s tim neco delat, nez byla doted, pokud byl tomu svetu hrac casto vystaven uz driv (protoze v tutorialu se tak dlouho expit ani nevyplatilo).

V soucasne chvili pracujeme na pridani expist pro nizke levely (jeskyne s XP odmenou), kde by nemelo byt potreba vymlatit az tak moc NPC, ale bonus hrac ziska z nejakych strazenych predmetu, ktere davaji XP. Pracujeme na tom.

Jinak vlk je myslim trochu prehnany, zabit urcite jde, ale uplne jednoduche to v UO neni, pokud mijis apod. to je pravda.

Nad vybavou po vstupu do sveta popremyslim, v kazdem pripade preneseni veci rozhodne neplanujeme, nechceme, aby hraci nosili vybaveni/gp z bezpecne zony.

23
Herní témata / Re:Drazitelne zahrady
« kdy: Leden 22, 2018, 07:28:42 odpoledne »
no asi by bylo smysluplnejsi dat ten sek zpatky do najmu, hrac nevi ze to ma hledat a je zmatenej... ale co "nejak funguje" nas nepali tolik. Tohle se stava jednou, MAXIMALNE dvakrat, za deset let  :o, fix by byl asi drazsi nez uzitek z toho. Idealni to urcite neni.

24
Offtopic / Re:Jak?
« kdy: Leden 18, 2018, 10:29:42 dopoledne »
Jeste jsem si to overoval, tvoje registrace byla vyresena dneska rano cca v 8:50.

25
Offtopic / Re:Jak?
« kdy: Leden 18, 2018, 10:22:56 dopoledne »
čekám už dva dny na potvrzení postavy, pořád nic, nevím co dělat mám
zaklada se to rucne, myslim ze dneska se zakladaly/budou zakladat.

26
Offtopic / Re:Jak?
« kdy: Leden 16, 2018, 06:38:41 odpoledne »
https://uoerebor.cz

V hlavnim menu volba "O Hre" a tam si procti volby, neni jich hodne a najdes tam odpoved na vsechny svoje otazky.

27
Herní témata / Re:Drazitelne zahrady
« kdy: Leden 16, 2018, 02:32:06 odpoledne »
jo s tim souhlasim kouknem do toho

28
Herní témata / Re:Drazitelne zahrady
« kdy: Leden 15, 2018, 06:22:15 odpoledne »
zvyseni najemneho je klicovym prvkem ekonomiky. Pokud nekdo chce zabrat tve misto, musi nabidnout vic a je tim padem ochotny za ten plac vic platit - ty se pak muzes rozhodnout a) odejit b) akceptovat, ze je o dane misto zvyseny zajem a diky zvysenemu zajmu je zvysena i cena mista. Timhle zpusobem se udrzuje v rovnovaze cena mista VS poptavka. Chapu, ze se to da vyuzit i jako troll nekoho jineho, ale za ten troll musi dotycny zaplatit dost penez jako investici.

29
Herní témata / Re:Cesto-mánie aneb mezi Východem a Západem.
« kdy: Leden 15, 2018, 10:16:35 dopoledne »
mno, realmy jsou nevyvazeny, to je pravda. Jaky jsou ale duvody k tomu, aby mely byt? UO je kontinuelni svet a sila realmu je majoritne zavisla na aktivite hracu jednotlivych realmu. Neni to match-based hra jako CS, MOBa, nebo treba tanky (WoT) apod. -> vyvazeni prostredi je pro hry takovyho typu zcela klicovy balancni prvek, ale pro kontinuelni svet UO je ten dopad mensi. Ja treba osobne vzdycky bral Mordor jako takovy hardcore mode ty hry - mensi uzemi realmu, nebezpecnejsi prostredi, mensi obrana. Vnimam to spis jako vlastnost realmu nez problem.

30
Herní témata / Re:RuneBook
« kdy: Leden 05, 2018, 10:01:10 dopoledne »
U nas se runebook nepouziva. Ciste samostatne runy.

Stran: 1 [2] 3 4 ... 17