Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - SirGlorg

Stran: 1 2 [3] 4 5 ... 17
31
Herní témata / Re:200+ postavy
« kdy: Leden 02, 2018, 12:54:25 odpoledne »
Bych byl spis pro pridani dalsich abilit, nebo pridani dalsich bodu do abilit.. 200+ jen tak nekdo stejne nedosahne a hold odmenou pro takovyho cloveka bude snazsi prochazeni dungů :-D  napr thif by mohl mit vetsi dvojak - 50, uhnuti 50, vykryti stitem 30 , odrazeni uderu 40 apod... War a ostatni povolani taktez vylepseni abilit... to by bylo reseni.. Plus bych jim nastavil na vsechny dungy krom tech nejtezsich postih na expy :-P alespon u gates...
Mozna by byla dobra odmena treba za kazdej 5tej level nad 200+ treba 1 statpoint navic.. Az do vyse treba 10ti nebo 20ti.. S tim, ze samozrejme by byl stejnej strop u statu jakej je ted... ABy nemohl mit war vic jak 180 str, mag vic jak 220 inty nebo kolik ma ci vic jak 100 hp u maga apod...

vymyslet novy zajimavy ability neni snadny, a mame tady povolani, ktery je potrebujou jako sul a to i driv nez na 200 levelu, u spousty postav i kdyz pridame dalsi, tak to porad pujde s bodama do abilit zvladnout driv jak na 200 levelu.

Pridavani statu je jednak ohromne liny a genericky reseni, druhak je koncepcne mimo, protoze zakladni staty jsou velmi haklivy na PvP a ty postavy by mohly ziskat nezdravou vyhodu.

32
Herní témata / Re:bug při řezání nemrtvých/sběr do úkolů
« kdy: Leden 02, 2018, 11:04:08 dopoledne »
se ti muze stat, ze riznes neco jinyho a pak se divis. Ti staci jednou z 30ti kliknout vedle a nevsimnout si, ze to napsalo jinou hlasku. Lidska chyba je tady daleko pravdepodobnejsi nez chyba scriptu, kterej bezne funguje a jednou z 30ti pripadu z niceho nic selze. Nevylucuju, ze to dela, ale divil bych se.

33
Herní témata / Re:chainmail - bug
« kdy: Leden 02, 2018, 11:00:22 dopoledne »
to vypada spis na chybu clienta, a jestli ti to client zobrazuje tak jak je na tom obrazku, tak to mas jeste nejakyho funky clienta, protoze to sem na klasickym 306 clientovi nikdy nevidel (a jeste je zajmay, ze ten svetlej obdelnik je krive, jakobys ho kreslil rukou). Co mne spis zajima -> to svetlo realne mas nebo nemas? Jde mi o to, jestli ti pak fizzuje sekani kvuli tomu, ze na to nevidis (hlaska "je spatne videt")?

34
Herní témata / Re:chainmail - bug
« kdy: Prosinec 26, 2017, 09:52:48 odpoledne »
uh, zajimavy, to vidim prvne. Zkusim to predat, pokud jde jenom o posun jedne konkretni animace, tak bysme to mohli umet opravit.

35
Herní témata / Re:povinné PvP?
« kdy: Prosinec 21, 2017, 07:58:52 odpoledne »
jenom k tomu navrhu co jsem postoval - jeste jednou chci zduraznit, ze se to v rozhodne nechystame realizovat, jenom jsem chtel zminit model, ktery by stal za uvahu. Pokud se na nej ale podivate, tak zjistite, ze realne stejne ochrani expeni do nejakyho 30 levelu a vic ne (diky omezenim na zony atd). Proste bezpecno tady nikdy uplne nebude.

36
Herní témata / Re:povinné PvP?
« kdy: Prosinec 21, 2017, 03:09:44 odpoledne »
Jak ja to vidim, nejvice demotivujici je pro low lvl hrace (novacky) ztrata equipu. Mozna nez vypinat pvp by mohlo byt zajimave do nejakeho lvl, treba 25, moc zapnout, ze po smrti nepujde vylotit ( treba i podle materialu) i s nejakou penalizaci exp
Soucasti te PvP ochrany by mohla byt i ochrana tela pred lootnutim nepritelem, ale zmizet ti po smrti samozrejme muze tak jako jindy. Tady uz jsem skalopevne presvedceny, ze nechceme zvysovat sance nebo rizika ztraty vybavy v PvM - popravde si mylsim, ze v PvM je daleko min rakvi, nez by se nam hodilo, protoze materialu je tady tuna.

37
Herní témata / Re:povinné PvP?
« kdy: Prosinec 21, 2017, 02:27:09 odpoledne »
nejaky model, co mne z hlavy napadl by byl - pridat hracum moznost vypnout si PvP pro svoji postavu, ALE s nasledujicim omezenim

* zmenu by slo provist POUZE v domovni zone nebo nejakych vyhrazenych mestskych zonach.
* zmenu by slo provist pouze jednou za urcenej cas
* expeni s VYPNUTYM PvP by snizilo ziskany zkusenosti (odhadem neco v rozmezi 25-40%) - to cislo musi byt DOST vysoky na to, aby to hrace stimulovalo zkouset hrat i s tim rizikem, ale uz je to volba
* prikaz by nesel pouzit craftem
* prikaz by byl efektivni POUZE na domacim uzemi (tj. v Gondoru pro gondory, v Mordoru pro mordory); neutralni uzemi/dungeony jsou spekulativni. Pravdepodobne by to ale taky nemelo byt ucinny.
* Do pravidel by byl pridan zakaz ucastnit se aktivne PvP s postavou se zapnutou ochranou, predevsim pak aktivni blokovani jinych hracu nebo sondovani pozic apod.

ale .... ale .... porad nevim, jestli to je dobrej napad. Opravdu jde o velmi zasadni koncepcni krok.

38
Herní témata / Re:povinné PvP?
« kdy: Prosinec 21, 2017, 02:13:41 odpoledne »
Morii,reborn a erebor jsem hral .
Vzdycky zalezi jen se naucit jak co nejefektivněji utect když na vas někdo naběhne ..

Pokud borec kouzli jeden recal za druhym,tak se nedivim,ze neutece ani o obrazovku ..
 
Takže pořad je to o tom jak umíš hrát a ne o tom  brečet na forum a chtit .pvpzapni  :D

Moria je a bude nastavena ,tak aby si prostě musel "žít" ve strachu o to ,že na tebe někdo naběhne proto se prostě musíš naučit jak co nejrychleji utect a nebo co udělat abys vydržel doutikat do safe mista .

Pokud chceš farmit non-stop bez naběhu protivníka (hráče) tak jdi na jiny server napřiklad Andaria. (Tam jsem hral taky a můžu říct ,že tedka bys tam hral jen a jen nasebe a bez starosti ,ze tě někdo killne)
Spousta predpokladu, na kterych stavis sva silna tvrzeni je nepravdiva nebo zaujata pomerne uzkym jednostrannym pohledem na vec.

Tvrzeni stylu: "Prostě je chyba v tobě a v tvém playstylu.", je neco, ceho byses mel vyvarovat - dobre minena rada. Driv nebo pozdejc s takovyma vyrokama narazis. S jistotou ti muzu rict, ze ti zjevne uteklo dost dulezitych argumentu a postoju, ktery jsou klicovy k pochopeni stiznosti a duvodu ke zmene, ktery Oti popisuje a prestoze jeho navrh zamitam, tak chapu odkud vitr vane a ta jeho namitka neni zcestna a myslim si ze ma pravdu, ten server model je takovy, ze umoznuje sikanu expicich NBiku druhy strane a ten dotycnej ma velmi omezeny moznosti jak se branit. Muzes tady postnout 70 videi, jak se nekomu podarilo ubranit presile nebo utyct, ale bude se realne jednat o omezeny pripady. Navic i kdyz uteces, tvoje expeni a pocit postupu je tim narusenej stejne. Vratis se do mista recallu a musis znova nekam dobehnout, casto zaplatit za dostavnik, dobehnout k dalsim uxpisti - to je kolikrat i nekolik minut bez jakyhokoliv prinosu (bavime se casto o nizkych levelech postav nebo treba i novych hracich, co nemaji vybudovany zazemi - domy, runy, guildy...). Cilem stiznosti je, ze TOHLE je neco, co Otimu a zcela urcite mnoha a mnoha dalsim prijde POUZE obtezujici, demotivujici a odpuzujici - vidi v tom herni system, kteremu se nelze branit a ktery jim nic prinosneho (zdanlive) neprinasi a realne to nepusobi jako neco, co tu hrace muze udrzet, ale spis je to odsud odezene. To, ze je to vubec mozny cili bezbranny nebo "mirumilovny" hrace, pricemz to na druhy strane dara karty do ruky "hajzlikum", co maj dobrej den z toho, ze zmlatej bezbranny hrace na druhy strane - ten model neni nic jinyho nez stimulace pocitu vitezstvi a rustu v hierarchii dominance v hernim svete, coz je subjektivne (zvlast pro muze) velmi stimulujici model, a tenhle pocit moci davame do ruky hracum jenom za to, ze si vylevelujou postavu vejs nez ostatni, stravi v te hre dost casu, vybuduji si nejaky majetek investici stovek hodin casu hre, a pak tyhle prostredky pouzijou k dukazu sily na druhy strane. Je to vychovny? No tak to tezko. Je to spravny? Nejsem si jistej, zalezi. Videt to a zazit mimo svet "venku" je mozna bezpecna cesta uvedomeni si toho, jak lidi fungujou a co zacnou delat, kdyz nemaji svazany ruce socialnima konvencema a jsou odprosteny od zodpovednosti za to, co delaj. Do jisty miry to je mozna vychovny, ale ona to neni moc realne zabava pro ty "obeti", co prijdou z prace a chtej si proste zahrat, zejo?

Vyhazovani lidi jinam se mi nelibi, ale obcas je to logicky dusledek rozporu v hernim stylu a zamereni hry. Stejne jako clovek co nema rad FPS asi nebude travit dny hranim Counter Striku, hrac co vyhledava spis PvM a kooperativni (ne-pvp) hry nebude tady.

Problem mezi "da se udelat oboji -> tj. drzet PvP i PvM hrace" - jako jo, nejaky kompromis by se udelat dal, ale nenapada mne zpusob, ktery by zachoval oba koncepty. Navrhy co zaznely:

a) snizit dobu recallu, aby se napadenej ubranil -> naprosto zcestny. Doba recallu je zakladni balancni mechanizmus PvP jako takovyho, to by melo zasadni vliv na hratelnost hry, protoze by se toho "zneuzivalo" v beznym PvP i hracema ktery to pvp hrat chteji
b) moznost "vyloucit" svoji postavu z PvP (prikaz apod.)... aah... jako... jo a ne... hodne jsem ted o tom premyslel. Tu moznost nektery hry maji, funguji, ale ve chvili, kdy si budu moct vybrat je konec jakymukoliv realnymu riziku expeni a ja proste citim, ze ta hra ztrati kus duse a charakteru (a jak pisu, ta duse nemusi kazdymu sedet, to akceptuju). Vytrati se pocit nebezpecnosti prostredi, vytrati se rivalita realmu, ztrati se vyznam utoku na druhy realm, protoze vsichni to budou mit u zadku (co by mi vadilo, ze tu nekdo obiha?). Nerikam, ze to neni validni herni model, ono by to urcite nejak fungovalo, ale je to JINY herni model, a ten nas dela tu hru proste jinou a vidim ho za klicovy prvek charakteru naseho shardu (i kdyz treba mne osobne, presto, ze ho tady obhajuju, taky neni uplne prijemny). Vzhledem k omezeny herni komunite si netroufam a asi ani nechci pokouset takhle zasadni zasah do herniho modelu a mechaniky bezpeci hracu. Je mi lito

39
Herní témata / Re:povinné PvP?
« kdy: Prosinec 19, 2017, 02:09:01 odpoledne »
@Oti

Rozumim, souhlasim, a zaroven zamitam. Existuji formy obran PvM hracu, ktere jsme zavedli zcela cilene, abychom ochranili nejake zcela nevyvazene utoky proti hracum, kteri PvP nevyhledavaji:

# tutorial - do 3-5 levelu muzes hrat v hajenem uzemi, kde nelze zabit jine hrace
# zavirane mistnosti v dungeonech -> nektere dungeony maji nastaveny system bran/dveri tak, ze po vstupu se na nejakou dobu dvere zavrou (treba hodina), coz chrani skupinu pred okamzitym prepadem (neni to vsude, ale je to jeden z prvku a je zcela zamerny)
# vraceni hracu do domovskych mest namisto vystupu z dungeonu -> chrani hrace pred pastmi a prepady ve vystupech z dungeonu
# pokud se nepletu, pravidla zakazuji zneuzivani hlidani vstupu / odlogovavani v zonach za ucelem prepadu

Ve svem principu ale UO na nasem serveru zamerne zachovava nepratelske prostredi plne nastrah a rizik. Ano, chceme drzet ruzne prepady na uzde tak, aby se hra nestala nehratelnou, ale zaroven je zadane, aby se hrac nikde ve svete necitil bezpecne -> jde o zakladni pilir herni dynamiky, ktery z kazdeho expeni a kazde vypravy dela riskantni podnik a podstupujes riziko, ze to, co na sebe obleknes, ztratis - at uz kvuli smrti v PvM nebo kvuli utoku/prepadu jinymi hraci. Herni svet bez tehle linie, ktera protina kazdou cinnost mimo domovni zonu, by se stal velmi plochy a ta hra by ztratila svou silu. Ustupek v tomhle smeru rozhodne neplanujeme a realne vetsina her na trhu, ktera se snazi o populisticky pristup a masovy prodej, nabizi takovouto formu obrany pred napadenim -> jako napr. zminene WoW nebo spousta jinych her. To, co ti na nasem serveru prijde tak priserne je zaroven hlavnim faktorem, ktery odlisuje nas svet od sveta jinych her a dava te hre dusi a emoce.

Z vyse popsanych duvodu, prestoze jsem sam byl vzdycky prevazne PvM hrac, nesouhlasim s tak radikalnim resenim jake tu navrhujes a neplanuju dalsi systemove mechaniky, ktere by dal chranily hrace. Kazdy, kdo v teto hre dosahl na nejaky majetek/level byl vystaveny stejnym nehostinnym podminkam serveru a jinych hracu a je to prave ta schopnost minimalizovat tato rizika, odhadovat svoje moznosti a drzet se "ekonomicky nad vodou" tak, abys neprisel o vsechny rezervy, co v bance mas (coz je v teto hre zcela mozne), tohle vsechno je soucast hry. Jako protipol tvemu tvrzeni jeste dodam, ze zaroven uz velmi dlouho odolavame jako GM tym natlaku velkeho mnozstvi hracu na vyvesce snaze naopak ZVYSIT rizika hracu jako jsi ty a vystavit hrace vyssimu riziku prepadu - namatkou dva nejcastejsi navrhy hracu:
* zmenseni mapy (aby se snaz nasel a prepadl nekdo, kdo expi)
* zatraktivneni povrchovych spawnu (tak, aby se na povrchu, kam se da snaz/rychlejc dobehnout, castejc nasli hraci, ktere muzes prepadnout)

Ke tve (doufam) spokojenosti vytrvale a zcela zasadne oba z vyse uvedenych navrhu odmitam a moje argumentace proti takovym zasahum do sveta je PRESNE to, co jsi v tomto postu popsal - takze ano, beru tvuj pristup v uvahu a respektuju ho, souhlasim s nim a bojuju za jisty "balanc" mezi rizikem a pohodlnym hranim pro hrace, kteri PvP zcela nevyhledavaji. Je ale potreba si uvedomit, ze nejde o binarni svet, nechceme PvP porad nebo vubec, nasim cilem je mit svet nebezpecny "tak akorat" a tahle hranice je velmi nekonsistentni a zaroven ji kazdy vidi jinde.

Nekonsistence spociva v mnozstvi hracu vyhledavajicich PK (player Kill - obihani/utoky na jine hrace -> s oblibou uzivam vyraz LK == Lamma Kill, protoze utocnik je ve vyhode, protoze vetsinou je (semi-)zkusenym pvperem, je na utok pripraveny a jeho obet je casto mensiho levelu nebo zcela nepripravena se branit) -> cim vice techto hracu je, tim vice se posouva hranice nebezpecnosti sveta a hra se muze lehce stat nehratelnou, pokud je takovych hracu prilis. Totez plati naopak a hra muze byt relativne bezpecna, pokud nema opacny realm zajem na obihani beznych expovist.

Rozdil ve videni "spravne hranice" nebezpeci sveta je subjektivni tak, jak se to danemu hraci hodi -> PvM hrac samozrejme chce mit svet co nejbezpecnejsi (resp. ten hrac se domniva, ze ho chce bezpecny, ale co nevi a vedome si neuvedomuje, je, ze presprilis bezpecny svet je plochy a hra bez emoci - a to i negativnich, nebo dokonce PREDEVSIM negativnich, ztrati kouzlo, charakter, a v upadnuti do sterilniho mlaceni potvor muze takove hrace prestat rychle bavit), oproti tomu PvP (PvL) hrac zase nechce travit 2h obihani sveta tim, ze nikoho nenajde, a prahne po zvyseni sance nekoho potkat a pri racionalizaci toho, co mu je pohodlne, jednoduse dojde k presvedceni, ze pro server je to i lepsi, protoze to zvysi "interakci" mezi hraci a "ozivi PVP" (tito hraci se opet mili, a to proto, protoze namisto zvyseni aktivity serveru akorat jednodussim a castejsim obehem tu hru tem hracum, na ktere utoci, jenom zprotivi a ti prestanou hrat, cimz ten server naopak jeste vice polozi). Balanc techto faktoru neni snadny a jen tezko budeme kdokoliv objektivne argumentovat, kde je idealni hranice. V cem mame ale jako GM tym jasno je, ze hru nechceme delat sterilni - tj. zcela bez rizik pro PvM hrace, a myslim, ze vzhledem k mnozstvi expovist, velikosti mapy a statusu online hracu jsme na rozumne hranici (tedy, pro hrace 3 az cca 20-30 level planujeme vyznamne zvyseni mnozstvi expovist a nb jeskyni, coz by melo usnadnit levelovani a protoze jeskyni chceme mit vetsi mnozstvi, nebude zcela predpovidatelne, kde hraci zrovna jsou, takze by mohlo neprimo dojit ke snizeni rizik, ale to se prokaze az po zavedeni do praxe).

Obe slozky k teto hre proste patri, naprosto exaktni hranice bezpeci je systemove prakticky neresitelna, pokud chceme zachovat jistou prirozenost a organickou naturu te hry.

Cely tenhle elaborat tedy zakoncim tim, ze ano - je na tebe jako na rize PvM hrace mysleno, ale zaroven NE, neplanujeme a nebudeme dal zvysovat bezpeci pro hrace, kteri PvP nevyhledavaji. Alternativy tohoto typu ve svete online her existuji.

40
Dungeony / Re:Tutorial
« kdy: Prosinec 12, 2017, 11:12:06 dopoledne »
opraveno, ingame zitra

41
Herní témata / Re:Padání clienta po aktualizaci windows 10
« kdy: Prosinec 10, 2017, 11:55:18 odpoledne »
Pokud vim, jde o hardcoded vlastnost sphere nebo clienta (mozna oboji), tahle funkcionalita neni z nasi strany nijak doscriptovana. Zamer mohl byt ruzny, ale resit ho nema uplne smysl, protoze s nim stejne musime zit. Proc ti to nefunguje mi neni uplne jasny, ja s tim nikdy problem nemel.

Nevim jiste, co se stane, pokud se loadne save z doby, kdy jsi byl online, ciste teoreticky muze na te postave byt ulozene neco, co indikuje, ze se na ni mas hned lognout namisto vyberu charakteru, ale to mi prijde jako pomerne divoka uvaha.

42
Herní témata / Re:200+ postavy
« kdy: Prosinec 10, 2017, 11:49:34 odpoledne »
To se mi opravdu nezda. Top lvl postava samozrejme jde expit snaz. I kdyby se predavala jenom pomerna cast (treba 10%) tak by to bylo trochu mimo... Ve spouste her se ti taky zarazi level (WoW, Diablo...) - mas dalsi cile hry - majetek, vybava, jine postavy...

43
Herní témata / Re:Padání clienta po aktualizaci windows 10
« kdy: Prosinec 09, 2017, 07:23:01 odpoledne »
prikaz .underwear se zda se hracum odebral, aby si to nerozbijeli. Vsiml jsem si, ze vstupni gate do sveta ten underwear shodi, takze ti to opravi postavu, ALE. Nezakladal jsi si nahodou tu buglou postavu ted minulou sobotu nebo patek (uz nevim jiste)? Doslo k predelani tutorialu a zmene ve scriptech a jeden den vstupni gate neprovadela spravne to co mela a mohla se ti v tutorialu ocitnout rozbita postava. GMko ti ingame muze ten prikaz nad postavou zavolat rucne a opravit to.

44
Herní témata / Re:Padání clienta po aktualizaci windows 10
« kdy: Prosinec 09, 2017, 04:09:40 odpoledne »
je tam prodleva, neni to Yokem. Pokud relognes do cca 30s, tak se ti automaticky logne posledni postava, jinak ti to da na vybranou

45
Herní témata / Re:Padání clienta po aktualizaci windows 10
« kdy: Prosinec 09, 2017, 11:05:07 dopoledne »
zkus zadat prikaz .underwear. Nekdy to pomuze

Stran: 1 2 [3] 4 5 ... 17