Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - SirGlorg

Stran: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
46
Dungeony / Re:Tutorial
« kdy: Prosinec 06, 2017, 11:56:27 dopoledne »
Ahoj mrkni na to a na tie hlasky bolo to 4.12.2017
https://ibb.co/hEN0Xw
https://ibb.co/jYmDKb
potom by bolo dobre asi tam dat aj reset kamen na staty a ability ?
To jsoooou smejdi, voni tam tech textu maji vic .... a proto vsem tlucu do hlavy, ze se nemaj konstanty psat do kodu 20x dokola ale jenom jednou :D Opraveno, zitra bude ingame. Dekuju!

47
Probirali jsme ten strop v tymu a usneseni je nasledujici.

FAKT: Strop je omezenim XP na mistech, kam lze recallnout z jednoho nebo druheho realmu, tedy na uzemi Mordoru nebo Gondoru. Na libovolnem neutralnim uzemi se XP strop neuplatnuje

Dusledek: Osobne se domnivam, ze XP strop chrani predevsim spravne ospawnovani sveta. Na mistech, kam muze libovolny z realmu bezpecne a primo recallnout by nemla byt dostupna NPC, na ktera se XP strop vubec muze uplatnit. Takhle silna monstra s tak silnou odmenou do takovych zon vubec NEPATRI. Takze opravou celeho problemu neni zruseni stropu, ale naopak oprava spawnu tak, aby se vliv XP stropu realne vubec nemusel uplatnit.

Zamer tymu/vize: Spawny a odmeny z nich jsou roztrizeny podle rizika, investovane vybavy a investovaneho a casu. Mel by tedy platit jednoduchy vzorec: Cim vic investuju (cas,vybava,riziko) tim vic ziskam (XP a/nebo loot - ne nutne oboji).

Copy-Pastnu tady srovnani vynosu a zon, ktere shrnul GM Nightmare na vyvesce a pod co se muzu podepsat:
1. Tutoriál a případně nb expiště + většina questů - expení bez rizika, pouze na nízkých lvlech.
2. standardní povrch, náležící konkretnímu realmu - expení s velmi nízkým rizikem. Velké množství druhů monster, hodně prostoru, možnost recallu přímo až na místo, nízké respawn časy. Omezeno exp stropem + není zde bonus na gp/item/mapu.
3. neutrální území mimo ostrovy - bez xp stropu, zajímavější monstra/vyšší výskyt výhodných monster/těžší monstra. Omezeno nemožností recallu .
4. ostrovy - bez xp stropu, velmi výhodná monstra. Omezeno nemožností recallu + vyšší riziko ztráty výbavy/přepadu.
5. dungeony - bez exp stropu. Bonus na zisk gp/itemu/mapy. Nutnost vyššího skillu. Značné riziko přepadu. Pro plynulý průběh nutnost hrát ve skupině. Vyšší náročnost na výbavu. Nemožnost recallu. Riziko zrakvení bez možnosti záchrany výbavy.

============================

Takze XP strop se rusit nebude, ale uz ted pracujeme na oprave nekolika expovist, kde se projevuje. Typicky opravy takovych mist jsou dvojiho typu:
a) zmena zony na neutralni (nepujde do daneho expiste recall ani z jednoho realmu)
b) prespawnovani NPC tak, aby tam nebyla takova, ktera davaji vice nez 100XP

S timhle vyjadrenim dane tema z nasi strany uzaviram a rozhodnuti je konecne, verim ze po vyse zminenych opravach bude ku spokojenosti vsech.

48
Herní témata / Re:Dualy atd
« kdy: Prosinec 04, 2017, 03:32:32 odpoledne »
Zamitnuto, je mi lito. Nemame zajem podporovat spolupraci vice postav jednoho hrace.

49
Herní témata / Re:Buglé mapky
« kdy: Prosinec 04, 2017, 03:30:54 odpoledne »
aha sem si myslel ze jde o tohle ale nevedel jsem jestli to je ono. No uz jsem to zminoval na internim foru, problem je vubec to ze se pouziva stackovatelna grafika popsany mapky. Pokud mame nejakou grafiku, co vypada jako mapa a nestackuje se, tak by ten fix mohl byt relativne jednoduchy, problem je, ze tu grafiku asi uplne nemame.

50
Povolání / Re:Nekromant
« kdy: Prosinec 04, 2017, 01:08:42 odpoledne »
jasne, budu se na tomhle miste opakovat, ale scripteru mame malo, ja si na to neudelam tolik casu jako kdysi na vejsce a i relativne mala zmena casto zabere nekolik hodin prace. Veci jako nove ability a podobne jsou investici nekolika dni a to clovek casto nedokaze delat po vecerech po praci, je to mentalne narocna cinnost, takze ty funkce nepribyvaji rychle a tech zmen a nedostatku mame sesbiranych obrovske mnozstvi, takze se ke vsemu snazime pristupovat prioritne. Opravu curse tim padem nedokazu slibit v konkretnim terminu. Postoj k cele veci ale stoji tak, jak tu popisuju vys, nerad bych ale, aby to kdokoliv zaroven vnimal jako prislip toho, ze ke zmene dojde v nejake dohledne dobe - tohle plati pro jakekoliv jine tema. Snazime se na to myslet, ale nejde delat vse.

51
Povolání / Re:Nekromant
« kdy: Prosinec 04, 2017, 12:41:56 odpoledne »
curse mam v buglistu na revizi, ted mam tuseni ze prosel lehkou "tajnou" revizi, kdyz sem si pripravoval podklady pro abilitu jineho povolani, ale jeste jsem neresil konkretni aplikaci toho curse (konkretni vliv a doba vlivu).

Jinak curse principielne, tak jak se ja domnivam ze by mel fungovat, bude de-buffovat cil a snizi mu resisty, takze dany NPC bude nachylnejsi na zasah. Ale ucinek toho prokleti nechci mit dlouhodoby, necro by se se dle meho mel rozhodovat, zda bude davat v cyklu maximalni DMG (porad tocit utocne kouzlo) nebo jestli bude cil proklinat a tim snizovat jeho resisty k tomu, aby ostatni clenove skupiny byli schopni davat vyssi dmg (coz v souctu muze prekonat dmg, ktery by dal necromant sam a to je prave cilem).

52
Dungeony / Re:Tutorial
« kdy: Prosinec 04, 2017, 12:07:23 odpoledne »
Lovec Odlier píše že chce 10 kusů pečeného masa divoké zvěře, ale při 10 píše že mám málo, vezme to až s počtem 20 kusů.
opraveno spolu s cca 5ti dalsima vyskytama napric tutorial questama. Diky za report

53
Herní témata / Re:Dualy atd
« kdy: Prosinec 04, 2017, 11:56:00 dopoledne »
ZdaR nešlo by upravit pravidlo o duálech mimo dům. Jako například, aby bylo možné si hodit gatu své druhé postave nebo se jít resnout . Nebo si dat gatu pro svého krafta a Lockera na mapky, popř. mít postavu poblíž, kterou by se šlo mlátit jináči monstrum a druhou postavu mít popodal v hidu, aby se nemuselo porad dobíhat logovat odlogovat. Přece jen když člověk má ty postavy, tak by je aspoň mohl využít navic riskuje s tim vetsi rakev. samozřejmě nějaké expeni na dualu nadále zakázané. Myslím, ze otravovat lidi na mapy nebo ress, gatu atd by se tím vyresilo.
Vsechny zmineny aktivity jsou presne to, co nechceme. Navic to co zminujes by zkomplikovalo pravidla k neprecteni a temer jiste by to vytvorilo prostor pro spekulaci, kde je hranice, kdy uz jde o expeni na dualu a kdy ne. Riziko rakve je tu velmi male kydz si das pozor a hra je postavena na spolupraci, takze o zadne "otravovani kvuli ressu" nejde, od toho tu ty jini lide jsou, pokud je nemas, zrakvis a to je zadany dusledek toho, ze umres.

54
Herní témata / Re:Buglé mapky
« kdy: Prosinec 04, 2017, 11:52:53 dopoledne »
jak konkretne se to bugnuti projevi? Neco mi ten problem rika, ale uz je to dyl co sme se tim zabyvali.

55
no na druhou stranu pokud je boss o 3 tridy tezsi nez zbytek dungu, tak to taky neni uplne v poradku. Boss ma byt boss, to samozrejme, ale v nejakych mezich. Projdu to s tymem a uvidime - pokud je pravda to, co tu ctu, tak mi prijde jako smysluplnejsi spis zlehcit bosse nez zvysovat XP z gaty. Ale nechci predbihat, je tu dost promennych, ktery si potrebuju overit.

56
Dungeony / Re:Tutorial
« kdy: Prosinec 02, 2017, 11:56:22 dopoledne »
hmm neviem preco sa tu neda editovat post..
necro lv 1 magery 50 int124

giant serpant za 20 exp - na 12-13
orol za 2 exp -na 12 firebalov ??
krava za 8 xpp - na 3-4 firebaly
byk za 12 exp -na 4-5 firebaly
obic medved za 5 exp -na 12 firebalov ??
srnec za 3 exp -na 8 firebalov ?? a este strasne richly
etin za xx exp -na 105 firebalov ???
DIKY podruhy!

Ettinovi snizim fire resisty, snad to pomuze. Chci k nemu jeste pridat enhancer -> tj nejaky naklikatelny item co prida dalsi XP po zabiti. edit: HOTOVO

Nektery NPC s sedou karmou jsem zatim neupravoval (tj medvedy, ptaky, srnky).

57
Dungeony / Re:rybar
« kdy: Prosinec 02, 2017, 11:48:08 dopoledne »
rybar:
pita 5 ryb ale na vyveske mas 10 , 5 neberie berie tych 10 ks !!.. :)
pita 10 ks  upecenyc fish steaku nebere10 ale 100ls !!!
DIKY! Opraveno, projevi se zitra -> to co poptava plati, byla tam spatna podminka jeste na jednom miste.

edit vyuzil jsem restartu serveru a rovnou nahodil opravu, melo by to ted fungovat

58
j souhlasim

59
Herní témata / Re:Artefakty
« kdy: Prosinec 02, 2017, 11:40:42 dopoledne »
Podle mne dobry napad, realizaci ale nevidim jako prioritni.

60
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Prosinec 02, 2017, 11:40:12 dopoledne »
Muzes tu situaci prosim rozvist? Cim je klikani na palantyr narocny? -> nemyslim to tak, ze bych nesouhlasil, nejsem si ale uplne jisty vsemi aspekty a chtel bych porozumet tomu, kde vidis konkretne problem, abych to mohl posoudit.

Stran: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17