Hráči hráčům > Offtopic

Rada se scriptem

<< < (2/2)

SirGlorg:
nejsem si jistej, ale domnivam se, ze Jehneci stehno ti to nelootne ne? nebo jo?

DIM Loot[72] dle myho soudu vytvori pole o 72 prvcich, ale protoze zacinas prvkem Loot[0], tak potom Loot[72] je ve skutecnosti 73tim prvkem. Pokud ti to funguje, fair enough, ale osobne bych to minimalne z bezpecnostnich duvodu definoval jako DIM Loot[73].

Booky:
No jehněčí to nelootne... ale stejně tak to nelootne třeba 70% jídla a 30% jo.

Například co jsem teď zjistil:

ředkev (42) to nelootne, jablko (38) to nelootne,

ale třeba kokos (50) a hrušku (44) jo :) ale opravdu nechápu v čem je teda ta proměnná... nemají vice podob grafiky? myslím že ne.

SirGlorg:
Tak to jidlo hod na zem nekolikrat a uvidis, jestli se otoci - pokud ano, tak musis pridat oba typy. Taky si nejsem jistej, jestli nahodou stackovatelny predmety nemaj jiny type pokud je 1 a pokud jich je vic na sobe -> zkus si to zjistit a uvidis. Myslim ze inj. podporuje prikaz neco jako ,info ? tak neco, melo by ti to pak v konzoli INJ vypsat ten typ.

Booky:
Díky ale nic. Číslo se nemění. Navíc to lootuje třeba ten kokos a ten se stackuje... :(

Prostě to nejsem schopen rozlousknout :)

SirGlorg:

--- Citace: Booky  Únor 27, 2018, 07:43:44 odpoledne ---Díky ale nic. Číslo se nemění. Navíc to lootuje třeba ten kokos a ten se stackuje... :(

Prostě to nejsem schopen rozlousknout :)

--- Konce citace ---
ten posledni wait vloz do toho IFu nad tim


--- Kód: ---    if UO.GetQuantity('lastcorpse') then
      UO.FindType(Loot[i],-1,'lastcorpse')
      if UO.GetQuantity('finditem') then
        UO.Grab(STR(0),'finditem')
        wait(WaitTime)
      endif
    endif

--- Konec kódu ---

ale ted koukam, ze ten WaitTime je jenom 10, takze tim to taky nebude (ale optimalizace rozhodne k dobru) -> mimochodem bys tam podle pravidel mel mit petistovku, obzvvlast, pokud je lastcorpse hrac, tak ti to neprojde (systemove).

Navigace

[0] Seznam témat

[*] Předchozí strana

Přejít na plnou verzi