Hráči hráčům > Offtopic
Rada se scriptem
SirGlorg:
nejsem si jistej, ale domnivam se, ze Jehneci stehno ti to nelootne ne? nebo jo?
DIM Loot[72] dle myho soudu vytvori pole o 72 prvcich, ale protoze zacinas prvkem Loot[0], tak potom Loot[72] je ve skutecnosti 73tim prvkem. Pokud ti to funguje, fair enough, ale osobne bych to minimalne z bezpecnostnich duvodu definoval jako DIM Loot[73].
Booky:
No jehněčí to nelootne... ale stejně tak to nelootne třeba 70% jídla a 30% jo.
Například co jsem teď zjistil:
ředkev (42) to nelootne, jablko (38) to nelootne,
ale třeba kokos (50) a hrušku (44) jo :) ale opravdu nechápu v čem je teda ta proměnná... nemají vice podob grafiky? myslím že ne.
SirGlorg:
Tak to jidlo hod na zem nekolikrat a uvidis, jestli se otoci - pokud ano, tak musis pridat oba typy. Taky si nejsem jistej, jestli nahodou stackovatelny predmety nemaj jiny type pokud je 1 a pokud jich je vic na sobe -> zkus si to zjistit a uvidis. Myslim ze inj. podporuje prikaz neco jako ,info ? tak neco, melo by ti to pak v konzoli INJ vypsat ten typ.
Booky:
Díky ale nic. Číslo se nemění. Navíc to lootuje třeba ten kokos a ten se stackuje... :(
Prostě to nejsem schopen rozlousknout :)
SirGlorg:
--- Citace: Booky Únor 27, 2018, 07:43:44 odpoledne ---Díky ale nic. Číslo se nemění. Navíc to lootuje třeba ten kokos a ten se stackuje... :(
Prostě to nejsem schopen rozlousknout :)
--- Konce citace ---
ten posledni wait vloz do toho IFu nad tim
--- Kód: --- if UO.GetQuantity('lastcorpse') then
UO.FindType(Loot[i],-1,'lastcorpse')
if UO.GetQuantity('finditem') then
UO.Grab(STR(0),'finditem')
wait(WaitTime)
endif
endif
--- Konec kódu ---
ale ted koukam, ze ten WaitTime je jenom 10, takze tim to taky nebude (ale optimalizace rozhodne k dobru) -> mimochodem bys tam podle pravidel mel mit petistovku, obzvvlast, pokud je lastcorpse hrac, tak ti to neprojde (systemove).
Navigace
[0] Seznam témat
[*] Předchozí strana
Přejít na plnou verzi