Diskuse s GMs > Trénovací dovednosti
Taming
Jezinka:
Asi tak, našlo by se více lidí, co by lobovalo za ztížení hledání jezdítek na povrchu. :-)
Už tak je tamerů přehršel. Chápu, na trénování je taming jeden z tech náročnějších skillů. Ale na druhou stranu nepotřebuješ materiál a nestojí tě to žádné prachy, jen čas. Když natrénuješ GM skill za měsíc, co tě bude držet u hry pak? :)
SirGlorg:
--- Citace: Ceridwen Únor 17, 2018, 10:47:09 dopoledne ---
--- Kód: ---sub kolecko()
uo.deletejournal()
var mx,my
while not uo.injournal("Zda se, ze te zvire prijalo za sveho pana.")
mx=uo.getX("self")
my=uo.getY("self")
move(mx, my-7)
repeat
wait(100)
until uo.getdistance("zviratko")<4
mx=uo.getX("self")
my=uo.getY("self")
move(mx+7, my)
repeat
wait(100)
until uo.getdistance("zviratko")<4
mx=uo.getX("self")
my=uo.getY("self")
move(mx, my+7)
repeat
wait(100)
until uo.getdistance("zviratko")<4
mx=uo.getX("self")
my=uo.getY("self")
move(mx-7, my)
if uo.injournal("stop") then
return
endif
repeat
wait(100)
until uo.getdistance("zviratko")<4
wend
endsub
#################### MOVE FUNKCIE
;http://mrakoplash.stranky.org/
sub upravDir(dir)
if dir < 0 then
dir = dir+8
end if
if dir > 7 then
dir = dir-8
end if
return dir
endsub
sub Krok(dire)
var dir = UO.GetDir()
var x = uo.getx()
var y = uo.gety()
var cas = 0
var lagy = 6
var kk = "33;39;34;40;35;37;36;38;"
dire = upravdir(dire)
var i = dire * 3
var k = val( kk[i] + kk[i+1])
if ( dire <> dir ) then
UO.Press(k)
Wait(50)
endif
UO.Press(k)
repeat
Wait(50)
cas = cas+1
until ((( uo.getx() <> x ) or ( uo.gety() <> y ) or ( cas > lagy )))
if ( cas < lagy+1 ) then
return true
else
return false
endif
end sub
sub Move(GX,GY)
var x,y,dir
repeat
;Kontrolajournalu()
X = UO.GetX()
Y = UO.GetY()
dir = -1
if ( GX > X ) then
dir = 2
endif
if ( GX < X ) then
dir = 6
endif
if dir > -1 then
if not krok(dir) then
HledejCestu(dir,gx,gy)
endif
endif
dir = -1
if ( GY > Y ) then
dir = 4
endif
if ( GY < Y ) then
dir = 0
endif
if dir > -1 then
if not krok(dir) then
HledejCestu(dir,gx,gy)
endif
endif
until (( X == GX ) and ( Y == GY ))
end sub
Sub HledejCestu(SMP,GX,GY)
if not Gobok(Smp,smp-2,gx,gy) then
gobok(Smp,smp+2,gx,gy)
gobok(Smp,smp+2,gx,gy)
endif
end sub
Sub Gobok(SMP,sm,gx,gy)
upravDir(SMP)
upravDir(SM)
while true ;nalezeni moznosti pohybu dostrany
if ((UO.GetX()==gx) and (UO.GetY()==gy)) then
return true
endif
if not Krok(SMP) then
if not Krok(sm) then
Return false
endif
else
Return true
endif
wend
EndSub
Sub deljournal(msg)
while uo.injournal(msg)
uo.setjournalline(uo.injournal(msg)-1,"")
wend
endsub
--- Konec kódu ---
v inj pridas to co tamujes jako zviratko ",addobject zviratko" a melo by to chodit dokola kolem nej, ale musi to byt neco co chodi pomalu, zadny vlkodav ;D
--- Konce citace ---
pekny skript
Mišohu:
Super přístup, jen ať je vše o co nejsložitějších skriptech který si každej hráč zajisté dokáže sehnat...
Jako fakt mě to štve nehorázně, jsem ochoten trávit čas tamováním venku a nemoci u toho hrát jinou postavu nebo harvestit s kraftem, ale abych to mohl tak musim ručně recallnout na nějakej spawn, zapnout taming, ručně za jezdítkem běhat (ultima follow fakt nepomůže dík množství stromů všude na spawnech) , během chvíle hned zabít protože se tamne na první pokus, jít tamovat další, za dvě minuty je spawn potamovanej klidně hurá zase RUČNĚ na další - tohle fakt neni nic zabavnýho. Člověk na to musí mít skript jak prase.
Mimochodem ten spawn jak běhá kolem vlka musí mít dokonale volnej prostor aby se někde nezasekl
SirGlorg:
Nevim co ti na to mam rict, ten system jsme zdedili z morie a je naprosto zrejmy, ze na jakykoliv makrovani a repetitivni cinnost LZE napsat skript. To je obecne znama vec, se kterou nejsme schopny nic delat. Ve chvili, kdy zacnu bojovat s lidma, co ty skripty pisou, tak jim zacnu hazet klacky pod nohy, ale bude to vzdycky jenom otazka casu, nez tomu ten skript hraci prizpusobi a realne tim budu nakonec obtezovat jenom ty hrace, co to vsechno vlastne nakonec delaji rucne.
Ja chapu, ze to neni zadna velka zabava to takhle rucne obihat, ale je tu stale alternativa tamovat doma temer AFK, akorat to potrva delsi dobu. Ve skutecnosti prave to, ze neco delas RUCNE a ze si s tim das tu praci, pokud ten skript nemas, je odmeneny tou vyssi sanci na gain a je to prave krok k aktivnimu tamingu/hrani. Nerikam, ze je ten system uplne nejstastnejsi, ale krome toho, ze rozumim tvoji frustraci z toho stavu a chapu, ze to neni nejstastnejsi system, pokud budeme predpokladat, ze ta hra ma byt predevsim zabava, tak nechapu co chces vlastne rict nebo ceho chces dosahnout. Vzhledem k tomu, jak tu jsou veci ustavene si neumim predstavit nejakou zasadni zmenu, ktera by prinesla revolucni zmenu v postupu, odrizla vliv makrovacich skriptu a pritom zachovala CENU toho skillu - protoze prave ten cas a narocnost, kterou do toho vkladas, vytvari hodnotu toho tamingu.
Ceridwen:
Jo u toho sc potrebujes volne misto, sveho casu jsme to poustel v Mordoru, kde jsem mel vyhlidle mista kde to slo, pripadne na ledovkach na bile vlky.. s tim rychlym tamnutim, musis si najit neco co mas na hranici tamingu pak mas vyssi sanci ze to budes tamovat pul hodiny :-D, jinak ja poslednich 15 % delal v domku a hral u toho. Na obihani spawnu to vetsinou stacilo, pripadne se vzal item
Navigace
[0] Seznam témat
[*] Předchozí strana
Přejít na plnou verzi