Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Arandor

Stran: 1 [2] 3
16
Ahoj,

ještě mě napadlo přidat více spawnů s obyč koni zhruba jako je lamiček + čas na spawn koně nastavit stejnej.. Myslím si, že ne jen já už mam po krk těch hnusných lam. Nechápu, proč by koně měli bejt nedostatkový zboží jako tomu je u mustů atd.. Mají šíleně dlouhý spawn a je jich opravdu málo.. Toje skoro dostupnější oclock jak kůň, který stejně nejde resovat, ale je asi tak stokrát hezčí než lama :-D
Hlasujte, vyjadřujte se...

mikke

17
Ahoj všem,

navrhuju zrušení exp stropu na povrchu (které mi přišlo nesmyslné už na morii). Podpořilo by to v podstatě začínající hráče, nebo nově expící postavy, kteří nemají sestavy na dungeony ze začátku a hlavně většina dungeonů tu vyžaduje dost vysokej levl.. Nehledě nato, že spousta hráčů třeba ani na dungy nemá kolikrát čas. Lidi přestali zabíjet spirity v lese spirů, cyclop kingy TLka , phoenixe apod na povrchu, protože se to prostě nevyplatí :-) Dále se to týká i pokladů z mapek - od trojkových výše tam jsou hodně těžká monstra, za která dsotanete pouhých 100xp - to podle mě není dobré. Proč kopírovat starej projekt morie? Poďmě si tento shard vylepšit a upgradovat pro lepší hraní a ke spokojenosti všech hráčů :) Navrhl bych minimálně hlasování přes vývěsku a forum a rozhodl podle potřeb hráčů..

Dále bych navrhoval navýšit odměnu za exp gaty v dungeonech.. Alespoň o 50% + revize drápačáku, kterej má nesmyslně těžkýho bosse na konci u pokladu a exp gate Vám dá ve výsledku prd.. Vysokejm levelům nad 80 nedá skoro nic a těm menším taky ne... Etherka mi přijde asi tak 10x jednodušší, jde vysolovat s magem a thiefem na 60+ na pohodu a dostanete zaručenejch 2500 exp tuším? V drápu na lvl 90 nakejch 1300 :-D Neprošel jsem všechny dungy to né (krom prvních dvou zminovanejch ledovku, arachnon, MD, Nexmirias, Berid), ale určitě by si zasloužili všechny navýšit pro větší motivaci je chodit :)

Děkuji za pozornost a prosím hráče o vyjádření, jak by se jim líbila mnou navrhovaná změna, případně můžete rovnou hlasovat pro zrušení exp stropu na povrchu..

mikke

18
Herní témata / Re:Regy v monstrech, dungeonech..
« kdy: Listopad 03, 2017, 03:46:10 dopoledne »
Promin necetl jsem tu tvoji prvni zpravu poradne, zmatlo mne, ze to "sbirate tri lidi zaroven", z nejakyho duvodu jsem z toho vydedukoval, ze se snazite konkretne 3 lidi konkretnim zpusobem dat do kupy ty regy.

Jinak obecne - nevim... Hlavnim zdrojem pro zisk regu byl vzdycky vendor, ktery to vykupoval od nbiku a podobne, pro NBiky je naopak vykup z vendoru jednim z hlavnich zpusobu prijmu. Pokud bychom udelali dungeon plne samostatny, tak by se tyhle vazby zpretrhaly a ten prirozeny retezec "potreb" by zanikl - majitele vendoru by nepotrebovali vykoupovat regy, nebo by jejich cena vyznamne spadla. Nejsem presvedceny, ze to je uplne dobry napad :/

Nezavrhuju to uplne, chapu tvoji pripominku, zkusim nad tim pres vikend pomeditovat... V kazdem pripade se mi do jiste miry libi jista zavislost na jinych zdrojich - craft je zavisly na prisunu predmetu z dungeonu pro vyrobu top zbrani (vyssi krystaly, tetivy a podobne), dungari jsou zase zavisli na prisunu surovin na potiony, ktery ptorebujou k tomu, aby dung mohli jit a mela by tu byt i nejaka ekonomicka sila, ktera bude vyvolavat poptavku po konkretnich regach, ktery zase bude nekdo sbirat (ne nutne ten, kdo chodi dung). Nikde neni psano, ze chozeni dungu by mela byt 100% autonomni a zcela nezavisla cinnost, ktera ti prinese vsechno, co potrebujes bez zavislosti na vnejsim svete. To by naopak mohlo ty hre uskodit (hre, ne tobe konkretne, samozrejme chapu, ze sebrat to v dungu pusobi priorzene a dokonce i zaslouzene, ale jak jsem psal, zpretrhas tim herni zavislosti, ktery nejsou na prvni pohled videt, ale prospivaji jinym castem hry)

chapu, jak to myslis.. Chces nejakym zpusobem drzet ekonomiku a bojis se dopadu.. Ale proc? Vsude jinde na vsech ceskych shardech to tak fungovalo.. Nebo byli regy dostupne za hubicku u NPC vendorů.. Proč by měli hráči vydělávat na regách? Je tu přeci spousta jiných věcí krom regů.. Celkově mi přijde zatím erebor hodně nerozjetej. Hodně lidí tvrdí, že je tu spousta materiálu. Já ho ale nikde nevidím, naopak podle mě je tu málo věcí mezi lidmi a pokud tu pár - řekněme 10 lidí drží veškerej materiál - proč asi? Asi proto, že ho zase tolik není :-)  Nevím hrál jsem tak 5 shardů a nikde se nedělali s materiálem ani jinými věcmi takové caviky jako tady a fungovalo to a hráči byli spokojení... Já bych se ekonomiky vážně nebál, je to jen hra a čim víc bude materiálu ve hře, tím více bude hra vyrovnaná (podle mě)... V tomhle případě jde jen o blbé regy, které v podstatě jsou potřeba jen na potiony a summy... Ale dělá se z nich zbytečně drahé zboží.. Navíc... Obchodovat s jakoukoliv věcí na shardu jde vždy... Je to jen otázka šikovnosti obchodníka.. Pokud klesne cena regů, změní se pouze cena výkupu a prodeje, ale ten hráčský vendor bude vydělávat stále stejně... Za méně vykupuje -> za více prodává... A né každý má partu na projití dungu :)

19
Herní témata / Re:Regy v monstrech, dungeonech..
« kdy: Listopad 02, 2017, 03:07:21 odpoledne »
Takze mam na 100 levlu chodit povrch, abych mel regy? Vazne? Ja chci dungovat a tam si monstra nevybiram.. Chodim to protoze je to vetsi zabava jak povrch.. Nechci chodit povrch uz ubec. PRoste regy v pokladech by byl dobrej kompromis... Podle me.. Hodne lidi by to uvitalo...

20
Povolání / Re:Nekromant
« kdy: Listopad 02, 2017, 02:37:59 dopoledne »
a co takhle předělat nekroj ozivovani mrtvol nějakým jiným způsobem, aby šlo využívat? Nikdo to nepoužívá, protože neudrží ani blbou tarantuli :-D myslim, že kdyby se to přenastavilo jinak, třeba by to oživilo povolání :)

21
Herní témata / Regy v monstrech, dungeonech..
« kdy: Listopad 02, 2017, 02:34:33 dopoledne »
Ahoj, mel bych navrh ohledne pridani regu do monster nebo alespon do pokladů..

Regy sbíráme dohromady asi e třech lidech při expení a je fakt šílený, jak to padá.. Hlavně ginseng a garlic toje vůbec katastrofa... Možná by se mohli regy přidat alespoň ve větším počtu do pokladů..

Prošel jsem dungy etherka, drapek, ledovka, arachnon, MD, NEX a když jsem lotoval celou dobu, měl jsem u sebe z celého dungu regy po 60-170 od všech druhů.. Přijde Vám toto nastavení v pohodě? To se ani nedá rozdělit pořádne mezi lidi a nepokryje to vypité flšky v dungu ani prd... A co poklady? Ty je nemají vůbec, nebo jen pár regů.. Myslím že v Tuma Osto byli troje regy po 900 v prvním pokladu, ale toje stejně slabota... Finání poklady by měli mít regy alespoň po 5-10K - dle obtížnosti dungu...

CO si o tom myslíte?

22
Herní témata / Re:Zlodějovy zbraně
« kdy: Říjen 17, 2017, 04:00:55 dopoledne »
Alerian 82 lvl..

Nejvic pouzivam kryss, ma super rychlost a bleed :-) Cutlass je tez bomba, ale setrim ho vetsinou na poisoning.. Scim pouzivam hlavne na oci a na probo, nebo kde nedam DMG kryssem... Vidle nepouzivam vubec, nemam abky na dvojak a bez pouziti stitu o nich ani neuvazuju :)  Jak psal Xavern, chtelo by to vyresit, aby thief daval DMG nejakou zbrani i do golemu atak... Jinak je to v nekterejch dungach fakt nuda za nej hrat, kdyz nicemu nebere :-D Takze bych byl taky pro zvetseni DMG a upravu dmg do monster, kterym nic nebere.. + me jeste napadlo, jestli by neslo u skillu stealth udelat vyjimku oproti ostatnim a dat mu se 100% garanci aspon 10ti policek, protoze toje fakt hnus, kdy zje svetlo, nekdy ujdu sotva 2-3 policka a nebavi me to :-D zvlast, kdyz chci neco probodavat....

23
Herní témata / Re:kudleni za thiefa
« kdy: Říjen 08, 2017, 03:50:31 dopoledne »
Zkratka at je to nejak balanced a neni thief oslabenej, to neni urcite zamer nikoho... Jen at je to nak spravedlivy... Prece kdyz si za maga, mystu nebo ranga vemu teak zbran, taky beru prd do obsu no ne?

24
Herní témata / Re:kudleni za thiefa
« kdy: Říjen 08, 2017, 03:48:12 dopoledne »
Chybi tady jeste jedna podstatna zalezitost, ktera muze pro balance pomoci. Ono to neni moc videt, ale na hozeni kudly potrebuje zlodej staminu ( hozeni mu neco malo staminy vezme ). Ted je to nastavene tak, ze jde o nepodstatne mnozstvi.

Balance by se tedy mohl udelat tak, ze by se lehce zeslabil vliv kudel s pribyvajicim AR cile - ale zaroven by se s tim znacne zvedalo mnozstvi staminy, kterou zlodej na hozeni kudly musi vynalozit.
Paradoxne by se tedy mohlo i stat to, ze by zlodej vykudlil driv sam sebe, nez cil s hodne vysokou zbroji ...

Jedine, co se mi uplne nelibi je to, ze zlodej nemuze ovlivnit ( posilit ) kudleni. S nynejsim nastavenim to vzdy zavisi pouze na tom, kdo se kudleni brani. Dalo by se to vyresit bud tou navrhovanou zbrani ( vyssi material by posiloval efekt ) a nebo - a to by bylo lepsi - abilitou, ktera by na kratkou chvili za vyssi stamina cost umoznila zlodejovi hodit kudlu s nizsi/zadnou redukci

No to ale zase znevyhodni zlodeje... Lepsi by bylo aby byla podminka na materialu zbrane thifa vs zbroj cile.. Jen zkratka vyresit to, ze veritak thif uplne s prehledem zazene wara v obsu 1v1, kdyz je sikovnej... A v mass pvp muze prudit chary v obsu nebo ada kudlama i kdyz ma nizkou vybavu... Toje cele.. Ale urcite bych nevymejslel to, aby prisel sam o stamku a dalsi ability, uz tak tu je hodne abilit a za chvili bude potrebovat kazdej char 100 level na pvp :-D

25
Herní témata / Re:kudleni za thiefa
« kdy: Říjen 08, 2017, 03:44:46 dopoledne »
argumenuji Thiefa ve verituku das na par ran takze to neberu jako vyhodu mag ho da na 2 rany mystik taky a war tez... ten co se boji o vybavu v pvp tak ji do pvp nema nosit. Thief ti nic ti neudla, kdyz mas zapite cure. nemuze nic delat jen te honi a sam nikdy nikoho nezabije narodil od ostatnich charu pokud kazdy bezi plynule. nema leap a teleport mu kazi naprah a nez te vykudli zapijes refku a prebehnes celou mapu. jedina jeho vyhoda je ze se muze hinout a uteci.

to sice jo, ale on vykudli jakejkoliv char a jakykoliv brnko, toje blbost.. A nejhur je natom proti nemu asi war, protoze musi prijit nablizko, kdyz ho chce sundat a thief ho bleedi a zaroven kudli.. Takze war nema stamku behem par sekund a zapijet GH nemuze a bleedii.. A to i kdyz do nej jde thief ve veritu a war ma na sobe obs :-D to neni moc balanced..

26
Herní témata / Re:Dražby pole
« kdy: Říjen 08, 2017, 03:41:12 dopoledne »
rozhodně si to zaslouží změnu je to otravný ;-)

27
Herní témata / Re:kudleni za thiefa
« kdy: Říjen 03, 2017, 10:50:35 odpoledne »
Myslím si že žádnej thief do PVP ada nevezme :)) max ten obs

taky to tak vidim, thiefa sundas v jakymkoliv brnku warem i magem, nema resisty ani armor... Bere mu kazdej :) jedinej kdo neco vydrzi v ada je war, ostati chary jsou jak papiry i tak :)

28
Herní témata / Re:kudleni za thiefa
« kdy: Říjen 03, 2017, 02:41:46 dopoledne »
jakoze "utok" kudly by se odvijel od zbrane, kterou drzim v ruce? (utocnyho cisla) ? To by se urcite dalo zvazit. Je to sice trochu nelogicky (kudla nema moc spolecnyho s tim, ze drzim mec zejo), ale ciste z balancniho hlediska to smysl dava.

No spis by to zarucilo to, ze thief, kterej chce nekoho vykudlit musi mit prislusnej equip aby taky neco riskoval... JE fakt blbost, aby veritak vykudlil wara v ada na 4 kudly :-D Nastavit to nejak, aby to bylo fer... War s verite vikingem taky neohrozi nejak znacne chary v obsidu... Nebo mag s teakou kdyz kouzli na postavy v obsidu, tak se mu max smejou... Ale thif vykudli jakykoliv brnko coz je blby no... A aby se eliminovalo to, ze si nekdo veme drahej equip a nemusi se bat thiefa ubec, tak by stacilo nastavit, ze by thief musel mit treba drahou zbran v ruce no.. Nebo tak neco.. Je to jen napad...

29
Herní témata / Re:kudleni za thiefa
« kdy: Říjen 02, 2017, 02:28:09 odpoledne »
Prijde se na to podivat nightmare. Mame jedinou formu kudly (cenou) a neni zavisla na jinych zbranich. Muzeme zvazit:

* zvyseni prodlevy hodu kudlou
* snizeni mnozstvi ubrany staminy v zavislosti na armoru (vic nez ted)
* odebrani vlivu long-range, popripade snizit dosah kudly BEZ longrange

Kazdy jedno z vyse uvedenych snizi narocnost na kudleni. Je potreba si ale uvedomit, ze druhym extremem by bylo snizeni vlivu kudel na takovou uroven, ze by kudleni uplne prestalo mit vliv/vyznam. Ta hranice muze byt tenka

edit: jeste bych doplnil, ze kudly v PvP berou trochu staminy i thiefovi samotnymu, coz jeho samotnyho dela nachylnyho na nedostatek stamiy, pokud toho musi kudlit hodne

Ja bych urcite nemenil dosah kudleni, to je pak ani nemusi nosit... Naopak by meli mit vsechny povolani - war, thief, mystik, rang minimalne o 2 pole vetsi rang i bez longu...  Celkově bych longrange zrusil, jen zabira body abilit a kouzlici jsou na 1vs1 vzdy proti těmhle povoláním ve výhodě na volným prostranství je prostě war ani thief a pravděpodobně ani rang nedoběhne :D kor když mužou kouzlit pary xD
Zpet ke kudlam - zvyseni prodlevy - blbost...

Snizeni mnozstvi ubrani staminy? Urcite nechat tak jak je, jen tam dat podminku, ze kdyz budu mit valo kryss napr, tak do veritu a vala a niz budu brat staminy jako ted a do obsidu treba o 10% mene, do ada dalsich 10% mene, do mithu dalších 10% méně.... NEco takovyho..

30
Herní témata / Re:kudleni za thiefa
« kdy: Říjen 02, 2017, 04:16:09 dopoledne »
na 5 kudel jsem v obsidu se stitem, armor boostem, stoneskinem vykudleny na 0 od verit thiefa, coz je neakych 20 vterin kudleni, takze jediny co muzu pit, kdyz me jede jedinej thief, na kterym je nejdrazsi equip ta lama je refresh a to kazdych 20 sekund na CD, tutiz ikdyby me do toho jel 1 dalsi clovek, tak nemas prostor na gh nic a muzes doufat ze thiefovi dojdou kudly. Neprijde mi to moc v poradku, kdyby mel ten thief obsid a ja musel pit jen refky budis, ale veritovej thief i ten valo by podle me nemel mit sanci me nutit pit 1 potion kazdych 20 vterin . Nemluve o tom ze v pvp zapinas krystal sem tam nekoho probehnes takze i tech 5 kudel je moc.

naprostej souhlas.. zkousel jsem wara proti thifovi a naprosto bez sance.. Proti veritakoj nemam sanci za wara v obsidu, pac proste nemuzu pit GH.. Nehlede nato, ze pokazde war dostane bleed, kdyz zautoci na thifa a staci mu klidne valo kryss, trikrat te cinkne a je fuk , co ma za material.. Bleed je silnej... Fer by bylo, kdyby se kudleni odvijelo od toho, z jakeho materialu ma thief zbran v ruce vs material brneni protivnika.. Jinak je to doopravdy hovadina :-D btw thiefa mam 80 lvl taky, ale to kudleni je premrsteny, toje fakt...

Stran: 1 [2] 3