Diskuse s GMs > Herní témata

Zrušení exp stropu na povrchu + revize odměn za exp gaty v dungeonech

(1/3) > >>

Arandor:
Ahoj všem,

navrhuju zrušení exp stropu na povrchu (které mi přišlo nesmyslné už na morii). Podpořilo by to v podstatě začínající hráče, nebo nově expící postavy, kteří nemají sestavy na dungeony ze začátku a hlavně většina dungeonů tu vyžaduje dost vysokej levl.. Nehledě nato, že spousta hráčů třeba ani na dungy nemá kolikrát čas. Lidi přestali zabíjet spirity v lese spirů, cyclop kingy TLka , phoenixe apod na povrchu, protože se to prostě nevyplatí :-) Dále se to týká i pokladů z mapek - od trojkových výše tam jsou hodně těžká monstra, za která dsotanete pouhých 100xp - to podle mě není dobré. Proč kopírovat starej projekt morie? Poďmě si tento shard vylepšit a upgradovat pro lepší hraní a ke spokojenosti všech hráčů :) Navrhl bych minimálně hlasování přes vývěsku a forum a rozhodl podle potřeb hráčů..

Dále bych navrhoval navýšit odměnu za exp gaty v dungeonech.. Alespoň o 50% + revize drápačáku, kterej má nesmyslně těžkýho bosse na konci u pokladu a exp gate Vám dá ve výsledku prd.. Vysokejm levelům nad 80 nedá skoro nic a těm menším taky ne... Etherka mi přijde asi tak 10x jednodušší, jde vysolovat s magem a thiefem na 60+ na pohodu a dostanete zaručenejch 2500 exp tuším? V drápu na lvl 90 nakejch 1300 :-D Neprošel jsem všechny dungy to né (krom prvních dvou zminovanejch ledovku, arachnon, MD, Nexmirias, Berid), ale určitě by si zasloužili všechny navýšit pro větší motivaci je chodit :)

Děkuji za pozornost a prosím hráče o vyjádření, jak by se jim líbila mnou navrhovaná změna, případně můžete rovnou hlasovat pro zrušení exp stropu na povrchu..

mikke

SirGlorg:
Hmm... vsechny zmineny dungy se chodej pravidelne
motivaci nejsou pouze XP ale i loot a poklad
XP v dungeonu jsou uz ted nepomerne k expeni jinde, nehlede na XP gate se domnivam, uz jenom vzhledem k sekvenci NPC zasebou se neda pruchod dungeonem srovnat s expenim na povrchu (pokud neumiras)

Hlavni demotivaci pro chozeni je casova narocnost - s tim souhlasim -, protoze na nektere dungeony potrebujes nekolik hodin v kuse, a to kazdy clovek obetovat nemuze, predevsim, pokud ma treba rodinu, ktery se potrebuje venovat -> bohuzel tohle uplne podchytit nejde, jde o jisty prvek hry, ktery k tomu proste patri a ty XP dostavas prave za to, ze investujes cas navic. Osobne jsme se rozhodli vytvaret v prilis dlouhych dungeonech safe zony s moznosti pokracovat dalsi den, abysme to aspon trochu zpristupnili jinym.

Krome toho ale se domnivam, ze se ten strop se teoreticky zrusit muze.

note: bosse v drapacaku zkouknu

Arandor:
Boss v drapaku neni zas tak hroznej, kdyz vis jak na nej, dava proste IKcka do cehokoliv obcas a plus ma omracka a pritazeni vsech okolo.. takze i kdyz neda IK, zabije obcas i wara 100 levl :-D anyway, tu exp gatu jsem spis myslel, ze drapak jdes cca 1,5-2hodky a etherku treba 30minut a je lehci daleko a ma vetsi odmenu mi prijde :) jinak jeto asi v poradku..

Total:
Pan Selem rozhodne nedava IK. Pokud se clovek umi alespon trosku pohybovat, tak smrt hrace opravdu nehrozi.

Arandor:

--- Citace: Total  Prosinec 02, 2017, 01:44:07 odpoledne ---Pan Selem rozhodne nedava IK. Pokud se clovek umi alespon trosku pohybovat, tak smrt hrace opravdu nehrozi.

--- Konce citace ---

kdzy ma malo hp a napise tu srajdu jako jsem pan selem neznicitelna bestia, tak dava IK vsemu ;-) jinak dava omracaky normal a pritahuje

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

Přejít na plnou verzi