Diskuse s GMs > Povolání
Nekromant
Morty:
No nejlepsi dmg nikdo nechce, ale tak aspon ty zdi by mohl mit delsi jak mag. Animate uplne zrusit a udelat neco novyho nebo to neak zprovoznit. A treba jsem premyslel dat mu neaky dotky curse atd
Rav:
mozna by se animatem mohla vyvolavat jen jedna konkretni prisera, takze neco jako summon, ke kteremu ale hrac potrebuje misto regu mrtvolu a body, tim padem by se nemuselo resit x vztahu mezi zvedlymi monstry, jen silu te jedne konkretni
Oti:
Já jsem od nekromancera čekal, že protivníky bude proklinat a jim vyvolané potvůrky posilovat.
Jo, a které je to NPC, jež po vyvolání zabíjí vše na ránu? To bych si moc přál. 😉
SirGlorg:
--- Citace: Morty Listopad 02, 2017, 05:02:14 odpoledne ---No nejlepsi dmg nikdo nechce, ale tak aspon ty zdi by mohl mit delsi jak mag. Animate uplne zrusit a udelat neco novyho nebo to neak zprovoznit. A treba jsem premyslel dat mu neaky dotky curse atd
--- Konce citace ---
Jako priznam se, ze necromancera jsem hral docela dost uz na Morce a nikdy jsem nemel problem s jeho zdma (a to dokonce ani v dobe, kdy se kazdy novy zacasteni posunulo o 1 nahoru a zdi rostly do vzduchu - to se dalo podchytit). V principu delsi zdi mit muze, ale nemyslim si, ze by slo o rozhodujici faktor. Ty zdi jsou stejne dlouhy a brani NPC v pruchodu stejne, jako magovy, coz je ve vysledku rozhodujici faktor.
Ceridwen:
myslim, ze spis jde o to ze nekr ma jen kamenne zdi, ktere drzi nejakych 140 sec, kdezto mag ma i energy, ktere drzi nejakych 290 sec. Ono zdit za nekra cast dungu, kde jsou ty zdi treba drzet je pak otrava co chvili litat a prezdit to. Kazdopadne nic co by neslo pohlidat
Navigace
[0] Seznam témat
[#] Další strana
[*] Předchozí strana
Přejít na plnou verzi