Diskuse s GMs > Povolání

Nekromant

<< < (3/6) > >>

Morty:
No nejlepsi dmg nikdo nechce, ale tak aspon ty zdi by mohl mit delsi jak mag. Animate uplne zrusit a udelat neco novyho nebo to neak zprovoznit. A treba jsem premyslel dat mu neaky dotky curse atd

Rav:
mozna by se animatem mohla vyvolavat jen jedna konkretni prisera, takze neco jako summon, ke kteremu ale hrac potrebuje misto regu mrtvolu a body, tim padem by se nemuselo resit x vztahu mezi zvedlymi monstry, jen silu te jedne konkretni

Oti:
Já jsem od nekromancera čekal,  že protivníky bude proklinat a jim vyvolané potvůrky posilovat.

Jo, a které je to NPC,  jež po vyvolání zabíjí vše na ránu?  To bych si moc přál.  😉

SirGlorg:

--- Citace: Morty  Listopad 02, 2017, 05:02:14 odpoledne ---No nejlepsi dmg nikdo nechce, ale tak aspon ty zdi by mohl mit delsi jak mag. Animate uplne zrusit a udelat neco novyho nebo to neak zprovoznit. A treba jsem premyslel dat mu neaky dotky curse atd

--- Konce citace ---
Jako priznam se, ze necromancera jsem hral docela dost uz na Morce a nikdy jsem nemel problem s jeho zdma (a to dokonce ani v dobe, kdy se kazdy novy zacasteni posunulo o 1 nahoru a zdi rostly do vzduchu - to se dalo podchytit). V principu delsi zdi mit muze, ale nemyslim si, ze by slo o rozhodujici faktor. Ty zdi jsou stejne dlouhy a brani NPC v pruchodu stejne, jako magovy, coz je ve vysledku rozhodujici faktor.

Ceridwen:
myslim, ze spis jde o to ze nekr ma jen kamenne zdi, ktere drzi nejakych 140 sec, kdezto mag ma i energy, ktere drzi nejakych 290 sec. Ono zdit za nekra cast dungu, kde jsou ty zdi treba drzet je pak otrava co chvili litat  a prezdit to. Kazdopadne nic co by neslo pohlidat

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

[*] Předchozí strana

Přejít na plnou verzi