Diskuse s GMs > Povolání

Nekromant

<< < (2/6) > >>

Morty:
Co takhle dát neco spelu poisn co bude zvyšovat jeho účinnost např skill  poisning a k tomu úroveň magery, ei, SŠ atd. Nebo možná i level  nevím. + co ho odladit na PVP momentálně dá za 1 2 1 % a skončí.

Arandor:
a co takhle předělat nekroj ozivovani mrtvol nějakým jiným způsobem, aby šlo využívat? Nikdo to nepoužívá, protože neudrží ani blbou tarantuli :-D myslim, že kdyby se to přenastavilo jinak, třeba by to oživilo povolání :)

Morty:
No hlavně nekro je úplně k hovnu s prominutím. Ability má snad do 250 levelu a jedna horší/nefunkcni/ne využitelná jak druhá. Nemluvě o tom, ze má nejmenší dmg z hůlek. Než se přidalo magovi chargovani, tak měl aspoň  nejlepší single firem dmg. Tedka je to troska v PVP i pvm.

marwww:
Podle mě je celkem super, nemá to být vyloženě mág ale vyvolávač/zaklínačem. Ability mi přijdou naopak super
akorát je efektivně využít (s vyšším lvl). Jen by to chtělo nějaký zásadní důvod proč ho a né mága.
třeba nějaký permanentní doprovod. Nebo abillitu do pvm na hromadné vyhození satanů. Přijde mi že na global pvp má dps dmg snad lepší jak mág. A to mě osobně se moc nelíbí. ale spíše nechat vyniknout jeho povolávací magii.

jednoduchý příklad: mág+meteorit nebo nekro co se musí zastavit naházet několik sumonů a pak se slimákama hledat moby a teprv je vybíjet.

SirGlorg:
soucasny priority:
Ranger -> Priest -> Necro

takze na nej myslim, ale vzhledem k variabilite (summoni, kouzla, zdi, curse) je hratelny (nerikam ze idealne nastaveny a dostatecne unikatni, ale hratelny co se tyka zajimavosti/variability hry), takze chceme resit prvne ta povolani, ktera jsou ve sve hre "plocha" a nezajimava tak jak pisu v prioritach vyse.

Jenom nastinim, jakym smerem bych se rad s necrem ubiral:
* revitalizace poisonu -> podivat se na kouzlo poison a zjistit, jak by se dalo lepe vyuzivat
* revize CURSE -> zjistit, jak lepe nastavit curse, aby jeho casteni melo vliv na skupinovy damage -> podobne jako maguv silence shazuje stit monster, CURSE by mohlo obecne oslabovat NPC tak, ze cela skupina bude davat vyssi damage (takze sice necro jako takovy nebude mit o moc silnejsi utok, v cele skupine bude diky curse potvora padat rychleji).
* revize ANIMATE -> jak jste psali, naprosta kravina za miliardu bodu v abilitach, napaditost v tomhle smeru zcela selhala a nechapu, jak neco takovyho na Morii proslo. Problem je bohuzel cela ta abilita, protoze je bud prilis slaba (NPC neudrzis), nebo naopak prilis silna (NPC udrzis, ale NPC je tak silne, ze kosi vsechno na jednu ranu). Problem je, ze monstra obecne nejsou nastavena, aby byla vybalancovana v utoku mezi sebou, predevsim ta silnejsi monstra. Nastavit VSECHNA npc kvuli jedne abilite jednoho povolani tak, aby jejich vzajemny utok odpovidal je nepredstavitelne mnozstvi prace a testovani, navic by se nejspis i musel nejak ohnout combat system a celkove je to temer nedosazitelny. Jde o nestastny koncept bohuzel...

Chapu, ze videt SVUJ damage rust je prijemne, ale nemuzeme vsechny postavy balancovat jenom tim zpusobem, ze budou vsechny davat damage. Necromancer by mel mit svuj charakter a zatimco Maga vidim jako PRIMEHO damage dealera, necromancer by mel byt NEPRIMYM utocnikem, takze jeho zakladni DMG prozatim posilovat nechci.

Navigace

[0] Seznam témat

[#] Další strana

[*] Předchozí strana

Přejít na plnou verzi