UO Erebor Forum
Hráči hráčům => Offtopic => Téma založeno: Booky Únor 25, 2018, 09:26:19 odpoledne
-
Ahoj,
připsal jsem si do loot scriptu další itemy co to má lootit, přesněji jídlo.
Postupoval jsem pořád stejně, a vypisoval jídlo po jídle ale ve skutečnosti to looti jen některé jídla. Nedokážu přijít na to proč zrovna to a to druhé ne. Netušíte někdo? Nemáte s tím někdo zkušenost?
Zde je ten seznam: (Jestli to někomu usnadní práci klidně si to kopírujte.)
První část sem dávat nebudu tu všichni znáte :))
moje přípisky začínají jablkem (38)...
Loot[35]=0x0F7D ;Vials of Blood
Loot[36]=0x0F7E ;Bones
Loot[37]=0x0F78 ;Batwingy
Loot[38]=0x09D0 ;Jablko
Loot[39]=0x0C74 ;Zluty meloun
Loot[40]=0x0C6A ;Dyne
Loot[41]=0x171F ;Banan
Loot[42]=0x0D39 ;Redkev
Loot[43]=0x0C6D ;Cibule
Loot[44]=0x0994 ;Hruska
Loot[45]=0x0C77 ;Mrkev
Loot[46]=0x0C70 ;Salad
Loot[47]=0x1727 ;Datle
Loot[48]=0x0C72 ;Squash
Loot[49]=0x0C66 ;Gourds 1
Loot[50]=0x1726 ;Kokos
Loot[51]=0x0C64 ;Gourds 2
Loot[52]=0x0C7F ;Kukurice
Loot[53]=0x0C5C ;Vodni meloun
Loot[54]=0x09D2 ;Broskve
Loot[55]=0x0C7B ;Zeli
Loot[56]=0x09D1 ;Hrozno
Loot[57]=0x1728 ;Citron
Loot[58]=0x172A ;Limetka
Loot[59]=0x09EA ;Muffin
Loot[60]=0x098C ;Bagety
Loot[61]=0x103B ;Chleba
Loot[62]=0x1040 ;Pizza
Loot[63]=0x1041 ;Kolac
Loot[64]=0x09E9 ;Dort
Loot[65]=0x097E ;Syr
Loot[66]=0x09EC ;Med
Loot[67]=0x0978 ;Slanina
Loot[68]=0x09B7 ;Kure
Loot[69]=0x09C9 ;Sunka
Loot[70]=0x09F2 ;Maso
Loot[71]=0x1608 ;Kureci stehno
Loot[72]=0x160A ;Jehneci stehno
Díky za jakýkoliv tip :)
-
hadam ze to looti ve for loopu, mas tam spravne rozsahy? Hlavne kdyz chces help se sc postni i ten sc jinak je to v pasti :D
-
Jasné.
tady je celý sc:
rozsahy mám správně... tuším :)
sub loot()
VAR WaitTime=10
VAR Exit=0, i
DIM Loot[72]
Loot[0]=0x0E76 ;Bag
Loot[1]=0x0eed ;gold
Loot[2]=0x0F8D ;spider silk
Loot[3]=0x0F86 ;mandrake root
Loot[4]=0x0E21 ;bandage
Loot[5]=0x0F7B ;Blood Moss
Loot[6]=0x0F84 ;garlic
Loot[7]=0x0F7A ;blackpearls
Loot[8]=0x0F8C ;sulforous ash
Loot[9]=0x0F87 ;eon vocka
Loot[10]=0x1BD1 ;perie
Loot[11]=0x0F80 ;Daemon bones
Loot[12]=0x0F8B ;Pumice
Loot[13]=0x0F89 ;Obsidian
Loot[14]=0x0f88 ;Nightshade
Loot[15]=0x0f85 ;Ginseng
Loot[16]=0x0F83 ;an Execution's Cap
Loot[17]=0x0F8E ;a Serpent's Scale
Loot[18]=0x0F91 ;Wyrm's Heart
Loot[19]=0x0F8A ;PigIron
Loot[20]=0x0E76 ;Batohy
Loot[21]=0x0F78 ;Batwings
Loot[22]=0x1BEF ;Ingots
Loot[23]=0x0F26 ;Diamanty
Loot[24]=0x1F03 ;Róby
Loot[25]=0x14EB ;Treassure Map
Loot[26]=0x1420 ;Cobbweb
Loot[27]=0x108A ;reflex ring
Loot[28]=0x1848 ;elixir
Loot[29]=0x09D0 ;God's Apple
Loot[30]=0x1BFB ;Crosbow Bolt
Loot[31]=0x0F82 ;Dragon's Blood
Loot[32]=0x1078 ;kuze
Loot[33]=0x0F81 ;Fertir Dirt
Loot[34]=0x0F8F ;grave dust
Loot[35]=0x0F7D ;Vials of Blood
Loot[36]=0x0F7E ;Bones
Loot[37]=0x0F78 ;Batwingy
Loot[38]=0x09D0 ;Jablko
Loot[39]=0x0C74 ;Zluty meloun
Loot[40]=0x0C6A ;Dyne
Loot[41]=0x171F ;Banan
Loot[42]=0x0D39 ;Redkev
Loot[43]=0x0C6D ;Cibule
Loot[44]=0x0994 ;Hruska
Loot[45]=0x0C77 ;Mrkev
Loot[46]=0x0C70 ;Salad
Loot[47]=0x1727 ;Datle
Loot[48]=0x0C72 ;Squash
Loot[49]=0x0C66 ;Gourds 1
Loot[50]=0x1726 ;Kokos
Loot[51]=0x0C64 ;Gourds 2
Loot[52]=0x0C7F ;Kukurice
Loot[53]=0x0C5C ;Vodni meloun
Loot[54]=0x09D2 ;Broskve
Loot[55]=0x0C7B ;Zeli
Loot[56]=0x09D1 ;Hrozno
Loot[57]=0x1728 ;Citron
Loot[58]=0x172A ;Limetka
Loot[59]=0x09EA ;Muffin
Loot[60]=0x098C ;Bagety
Loot[61]=0x103B ;Chleba
Loot[62]=0x1040 ;Pizza
Loot[63]=0x1041 ;Kolac
Loot[64]=0x09E9 ;Dort
Loot[65]=0x097E ;Syr
Loot[66]=0x09EC ;Med
Loot[67]=0x0978 ;Slanina
Loot[68]=0x09B7 ;Kure
Loot[69]=0x09C9 ;Sunka
Loot[70]=0x09F2 ;Maso
Loot[71]=0x1608 ;Kureci stehno
Loot[72]=0x160A ;Jehneci stehno
UO.UseObject('lastcorpse')
UO.SetArm('temp')
UO.WaitTargetObject('lastcorpse')
UO.UseType('0x0F51'); <-- SEM PATRI ID DYKY
UO.SetReceivingContainer('sacek')
wait(500)
UO.Arm('temp')
wait(500)
For i=0 to 72
UO.FindType(Loot,-1,'ground')
if UO.GetQuantity('finditem') then
UO.Grab(STR(0),'finditem')
wait(WaitTime)
endif
if UO.GetQuantity('lastcorpse') then
UO.FindType(Loot,-1,'lastcorpse')
if UO.GetQuantity('finditem') then
UO.Grab(STR(0),'finditem')
endif
wait(WaitTime)
endif
next
end sub
-
v tom for cyklu mas chybu u findtype, neprojizdis ten seznam polozek ;)
UO.FindType(Loot[i],-1,'ground')
-
Diky,
ale teď jak na to koukám, tak já to ve skriptu mám. Jak jsem to jen vložil, tak to nevypsalo hranatý závorky. OMG :)
vkladam kód:
sub loot()
VAR WaitTime=10
VAR Exit=0, i
DIM Loot[72]
Loot[0]=0x0E76 ;Bag
Loot[1]=0x0eed ;gold
Loot[2]=0x0F8D ;spider silk
Loot[3]=0x0F86 ;mandrake root
Loot[4]=0x0E21 ;bandage
Loot[5]=0x0F7B ;Blood Moss
Loot[6]=0x0F84 ;garlic
Loot[7]=0x0F7A ;blackpearls
Loot[8]=0x0F8C ;sulforous ash
Loot[9]=0x0F87 ;eon vocka
Loot[10]=0x1BD1 ;perie
Loot[11]=0x0F80 ;Daemon bones
Loot[12]=0x0F8B ;Pumice
Loot[13]=0x0F89 ;Obsidian
Loot[14]=0x0f88 ;Nightshade
Loot[15]=0x0f85 ;Ginseng
Loot[16]=0x0F83 ;an Execution's Cap
Loot[17]=0x0F8E ;a Serpent's Scale
Loot[18]=0x0F91 ;Wyrm's Heart
Loot[19]=0x0F8A ;PigIron
Loot[20]=0x0E76 ;Batohy
Loot[21]=0x0F78 ;Batwings
Loot[22]=0x1BEF ;Ingots
Loot[23]=0x0F26 ;Diamanty
Loot[24]=0x1F03 ;Róby
Loot[25]=0x14EB ;Treassure Map
Loot[26]=0x1420 ;Cobbweb
Loot[27]=0x108A ;reflex ring
Loot[28]=0x1848 ;elixir
Loot[29]=0x09D0 ;God's Apple
Loot[30]=0x1BFB ;Crosbow Bolt
Loot[31]=0x0F82 ;Dragon's Blood
Loot[32]=0x1078 ;kuze
Loot[33]=0x0F81 ;Fertir Dirt
Loot[34]=0x0F8F ;grave dust
Loot[35]=0x0F7D ;Vials of Blood
Loot[36]=0x0F7E ;Bones
Loot[37]=0x0F78 ;Batwingy
Loot[38]=0x09D0 ;Jablko
Loot[39]=0x0C74 ;Zluty meloun
Loot[40]=0x0C6A ;Dyne
Loot[41]=0x171F ;Banan
Loot[42]=0x0D39 ;Redkev
Loot[43]=0x0C6D ;Cibule
Loot[44]=0x0994 ;Hruska
Loot[45]=0x0C77 ;Mrkev
Loot[46]=0x0C70 ;Salad
Loot[47]=0x1727 ;Datle
Loot[48]=0x0C72 ;Squash
Loot[49]=0x0C66 ;Gourds 1
Loot[50]=0x1726 ;Kokos
Loot[51]=0x0C64 ;Gourds 2
Loot[52]=0x0C7F ;Kukurice
Loot[53]=0x0C5C ;Vodni meloun
Loot[54]=0x09D2 ;Broskve
Loot[55]=0x0C7B ;Zeli
Loot[56]=0x09D1 ;Hrozno
Loot[57]=0x1728 ;Citron
Loot[58]=0x172A ;Limetka
Loot[59]=0x09EA ;Muffin
Loot[60]=0x098C ;Bagety
Loot[61]=0x103B ;Chleba
Loot[62]=0x1040 ;Pizza
Loot[63]=0x1041 ;Kolac
Loot[64]=0x09E9 ;Dort
Loot[65]=0x097E ;Syr
Loot[66]=0x09EC ;Med
Loot[67]=0x0978 ;Slanina
Loot[68]=0x09B7 ;Kure
Loot[69]=0x09C9 ;Sunka
Loot[70]=0x09F2 ;Maso
Loot[71]=0x1608 ;Kureci stehno
Loot[72]=0x160A ;Jehneci stehno
UO.UseObject('lastcorpse')
UO.SetArm('temp')
UO.WaitTargetObject('lastcorpse')
UO.UseType('0x0F51'); <-- SEM PATRI ID DYKY
UO.SetReceivingContainer('sacek')
wait(500)
UO.Arm('temp')
wait(500)
For i=0 to 72
UO.FindType(Loot[i],-1,'ground')
if UO.GetQuantity('finditem') then
UO.Grab(STR(0),'finditem')
wait(WaitTime)
endif
if UO.GetQuantity('lastcorpse') then
UO.FindType(Loot[i],-1,'lastcorpse')
if UO.GetQuantity('finditem') then
UO.Grab(STR(0),'finditem')
endif
wait(WaitTime)
endif
next
end sub
Díky moc, že se mnou máš trpělivost! s códama opravdu kamarád nejsem :))
-
nejsem si jistej, ale domnivam se, ze Jehneci stehno ti to nelootne ne? nebo jo?
DIM Loot[72] dle myho soudu vytvori pole o 72 prvcich, ale protoze zacinas prvkem Loot[0], tak potom Loot[72] je ve skutecnosti 73tim prvkem. Pokud ti to funguje, fair enough, ale osobne bych to minimalne z bezpecnostnich duvodu definoval jako DIM Loot[73].
-
No jehněčí to nelootne... ale stejně tak to nelootne třeba 70% jídla a 30% jo.
Například co jsem teď zjistil:
ředkev (42) to nelootne, jablko (38) to nelootne,
ale třeba kokos (50) a hrušku (44) jo :) ale opravdu nechápu v čem je teda ta proměnná... nemají vice podob grafiky? myslím že ne.
-
Tak to jidlo hod na zem nekolikrat a uvidis, jestli se otoci - pokud ano, tak musis pridat oba typy. Taky si nejsem jistej, jestli nahodou stackovatelny predmety nemaj jiny type pokud je 1 a pokud jich je vic na sobe -> zkus si to zjistit a uvidis. Myslim ze inj. podporuje prikaz neco jako ,info ? tak neco, melo by ti to pak v konzoli INJ vypsat ten typ.
-
Díky ale nic. Číslo se nemění. Navíc to lootuje třeba ten kokos a ten se stackuje... :(
Prostě to nejsem schopen rozlousknout :)
-
Díky ale nic. Číslo se nemění. Navíc to lootuje třeba ten kokos a ten se stackuje... :(
Prostě to nejsem schopen rozlousknout :)
ten posledni wait vloz do toho IFu nad tim
if UO.GetQuantity('lastcorpse') then
UO.FindType(Loot[i],-1,'lastcorpse')
if UO.GetQuantity('finditem') then
UO.Grab(STR(0),'finditem')
wait(WaitTime)
endif
endif
ale ted koukam, ze ten WaitTime je jenom 10, takze tim to taky nebude (ale optimalizace rozhodne k dobru) -> mimochodem bys tam podle pravidel mel mit petistovku, obzvvlast, pokud je lastcorpse hrac, tak ti to neprojde (systemove).