UO Erebor Forum

Hráči hráčům => Offtopic => Téma založeno: Hidame Červen 04, 2017, 02:41:04 odpoledne

Název: Phoenix
Přispěvatel: Hidame Červen 04, 2017, 02:41:04 odpoledne
Ahoj, poradil by mi někdo s Phoenixem? Našel jsem dva typy. Jeden ze http://ultima.smoce.net/kategorie/phoenix/clanek/ (http://ultima.smoce.net/kategorie/phoenix/clanek/) a jeden v C# https://github.com/mdvorak/phoenix/tree/9818b7ba86527e5faada5547191dd5adc40840d4 (https://github.com/mdvorak/phoenix/tree/9818b7ba86527e5faada5547191dd5adc40840d4). Byl by tu někdo ochotný mě zasvětit jak to funguje? Skriptování v C++ a C# pak nějak zvládnu. Chci to hlavně z důvodu sbírání šipek za ranga, taky bych si rád změnil parametry herního okna jako to jde například ve 2015.
Předem díky.
Název: Re:Phoenix
Přispěvatel: Ceridwen Červen 05, 2017, 02:43:25 dopoledne
Ahoj, jsou to stejne Phoenixy, alepson co vim, jen ze smoceho je doplnen o scripty a pluginy. Sbirani sipek v Phoenixu nejak nefunguje, resp. jsem jeste neprisel na zpusob jak je sbirat. Co se tyce herniho okna da se to napsat a kdysi to nekdo i sdilel na vyvesce ve forme hesla na smoceho stranky..
Název: Re:Phoenix
Přispěvatel: Rav Červen 05, 2017, 08:24:31 dopoledne
kdybyste rozlouskli to sbirani sipek, ozvete se prosim, taky se s tim peru, sbira mi to jen nektere, nekdy pomuze resync, pouzivam na to skript na sbirani veci ze zeme z te knihovny athena
Název: Re:Phoenix
Přispěvatel: Ceridwen Červen 05, 2017, 09:37:08 dopoledne
ono u toho sbirani sipek, problem je v tom, ze vystrelene sipce se priradi kontejner, pokud se dobre pamatuju tak bagl cile, pripadne kdyz uz ma v sobe nejakou sipku tak jako kontejner s euklada id dane "kupky" sipek. Kdyz nasledne z monstravypadnou v sc se hleda typicky na zemi,ale ony "oficialne" nejsou na zemi.. to je cely problem
Název: Re:Phoenix
Přispěvatel: SirGlorg Červen 05, 2017, 09:51:37 dopoledne
eeeeeh ? no to nevim. Muze to byt nejaky specifikum phoenixe, nikdy jsem s nim nepracoval, ale obecne v UO tohle neni pravda. Itemy muzou byt budto v nejakym conteineru definovanym pres nejake cont.ID, nebo jsou na zemi, kdy CONT neexistuje, ale item ma definovanou pozici X,Y,Z a mapplan.

Co se u sipek muze menit, tak je dispId - nevim, podle ceho vybirate sipky co sbirate, ale jedna sipka vypada jinak nez dve (ID vetsiho mnozstvi itemku je jine nez single itemku).

Pokud vam v poradku funguje sbirani cehokoliv jinyho, tak bych si spis overil, ze mate v tom loot scriptu spravne vyjmenovane vsechny typy tech sipek vcetne single/multi grafiky a taky otocenych variant (kdyz nektere itemky pokladate na zem, pokazdy se trochu otocej - pokud maji sipky nejakou jinou grafiku po polozeni na zem, muzete mit ve scriptu vybrane ID nespravne grafiky a podobne).
Název: Re:Phoenix
Přispěvatel: Jezinka Červen 05, 2017, 06:08:42 odpoledne
no, ty sipky jsme testovali, kdyz jeem si stezovala, ze jsem kvuli jejich looceni pokazde kriminalnik.
slo tam o to, ze kdyz lezeli na zemi, patrili bud me (to je v poradku), nebo monstru (kdyz to byl humanoid, tak to lootera zcrimlo), nebo druhemu rangerovi (crim pri kazdem looceni ze zeme)
Název: Re:Phoenix
Přispěvatel: Ceridwen Červen 05, 2017, 07:36:16 odpoledne
jak pise Glorg, sfera to "pusti" na zem, ale Phoenix uklada dany item(sipku) do nejakeho containeru, ktery ovsem neodpovida kolekci itemu ktere bere ze jsou na zemi a to je cely problem
Název: Re:Phoenix
Přispěvatel: SirGlorg Červen 06, 2017, 09:42:00 dopoledne
aha, no tak to uz vypada na glitch primo ve phoenixu, nebo nevim. Nikdy jsem s tim nedelal, ale prislo mi to divny.

Jiny predmety nez sipky to nedelaj ?
Název: Re:Phoenix
Přispěvatel: Ceridwen Červen 06, 2017, 12:32:08 odpoledne
je to prave jen u sipek, kdyz to jako hrac hodim na zem neni problem, ovsem kdyz to dropne monstrum "neni videt" to same dela INJ 2015
Název: Re:Phoenix
Přispěvatel: Theo Červen 18, 2017, 11:01:58 odpoledne
uo assist delal to same