Poslední příspěvky

Stran: 1 ... 6 7 [8] 9 10
71
Herní témata / Re:Boosty v PVP
« Poslední příspěvek od Ceridwen kdy Duben 09, 2018, 11:15:53 dopoledne »
osobne moc nepvpim a pravda do boostu chybi posileni OM, ale AR se boostnout da.. Stim behanim, kdyz uz nekoho potkam za thiefa tak se muzu snazit sebevic a pokud ma dost refek tak utece  ;D
72
Herní témata / Re:Boosty v PVP
« Poslední příspěvek od rl kdy Duben 09, 2018, 09:45:49 dopoledne »
samozrejme muzes jit i jinou cestou, tech moznosti je obecne vic jak dosahnout stejnyho efektu. Pisu to v navaznosti na boosty od samana, ale klidne muze bejt posilena obrana hracu do pvp. Jak do AR tak do OM. Boost ti zustane. Jde o to aby hraci nechcipali jak mouchy a mohli to trosicku rozbehat. A promin, ale to ze sis vyexpil postavu, ktera by mela bejt OP z nejakyho hlediska neni argument. Mel bys mit padnejsi duvd jestli to chces hajit. S tim dispelem mas samozrejme pravdu, ale po dispeluje jde stejne kazdej recall, da si boost, dojde zpatky (proc? Protoze se to jednoznacne vyplati jak je to preboost.) Takze ten dispel je ucinnej na jedno vybehnuti, ktery bych rekl obecne netrva mozna dele jak 5 minut, nez se situace uklidni. Vysledek je takovej ze kazdej chodi stejnak s boostem nakonec.  Je mi jasny ze Vam to vyhovuje, pac si date v par lidech atack na jednoho chudaka a toho spalite n dve obrazovky. Nejaky delsi behani a drzeni se za cilem vam moc nedela dobre :)
73
Guildy/Party / Re:Klerik 90 Mordor hleda partu/guildu
« Poslední příspěvek od marwww kdy Duben 08, 2018, 09:17:34 odpoledne »
heh tak to ti musím ukázat jak se profesionálně vetřít :D
74
Offtopic / Re:Taming
« Poslední příspěvek od Nevrath kdy Duben 07, 2018, 11:54:24 odpoledne »
ďakujem ti moc!^^ :3
75
Offtopic / Re:Taming
« Poslední příspěvek od Ceridwen kdy Duben 07, 2018, 08:56:55 odpoledne »
neco jsem nasel

Kód: [Vybrat]
sub taming()
   Taming(true);
endsub
sub tam()
   
   Taming(false)
   uo.playwav("C:\afk.wav")
endsub

Sub Taming(release)
   var count=0
   var tries=0
   var feedtry=10   # po kolika pokusech o taming ma nakrmit
   uo.print('Zamer zviratko')
   uo.exec('addobject zviratko')
   while uo.targeting()
      wait(100)
   wend
   UO.click('zviratko')
   wait(200)
   uo.say('.nakrm')
   UO.WaitTargetObject('zviratko')
   
   wait(500)
   UO.DeleteJournal()
   while NOT UO.Dead()
      tries=tries+1
      if tries >feedtry then
         uo.say('.nakrm')
         UO.WaitTargetObject('zviratko')
         tries=0;
         wait(500)
      endif
      UO.DeleteJournal()
      UO.WaitTargetObject('zviratko')
      wait(100)
      Uo.UseSkill("Animal Taming")
      repeat
         wait(500)
      until UO.InJournal('Nepovedlo se ti zvire ochocit') OR UO.InJournal('Zda se, ze te zvire prijalo za sveho pana.')  OR UO.InJournal(' je jiz ochocene.')
      If Uo.InJournal('Zda se, ze te zvire prijalo za sveho pana.')OR UO.InJournal(' je jiz ochocene.') Then
         if release==true then
            wait(1500)
            UO.Say(uo.getname('zviratko')+' release')
            wait(1000)
         else
            return
         endif
      Endif
   wend
end sub
##########################################################################################
sub jdi_na(x, y)
   while (x <> UO.GetX() or y <> UO.GetY())
      if (x < UO.GetX() and y > UO.GetY()) then # smer vlevo
         UO.Press (37)
      end if
      if (x > UO.GetX() and y < UO.GetY()) then # smer vpravo
         UO.Press (39)
      end if
      if (x < UO.GetX() and y < UO.GetY()) then # smer nahoru
         UO.Press (38)
      end if
      if (x > UO.GetX() and y > UO.GetY()) then # smer dolu
         UO.Press (40)
      end if
      if (x < UO.GetX() and y == UO.GetY()) then # smer vlevo-nahoru
         UO.Press (36)
      end if
      if (x > UO.GetX() and y == UO.GetY()) then # smer vpravo-dolu
         UO.Press (34)
      end if
      if (x == UO.GetX() and y > UO.GetY()) then # smer vlevo-dolu
         UO.Press (35)
      end if
      if (x == UO.GetX() and y < UO.GetY()) then # smer vpravo-nahoru
         UO.Press (33)
      end if
      ; uo.deletejournal()
   wend
   
end sub ; jdi_na

sub walker()
   repeat
      jdi_na (UO.GetX("zviratko"), UO.GetY("zviratko"))
      wait(500)
   until UO.Dead()
end sub

Sub deljournal(msg)
   while uo.injournal(msg)
      uo.setjournalline(uo.injournal(msg)-1,"")
   wend
endsub
76
Offtopic / Taming
« Poslední příspěvek od Nevrath kdy Duben 07, 2018, 06:52:46 odpoledne »
Ahojky, zase otravujem xD
Nemali by ste niekto prosím skript na yoko na tamovanie? Hladám po nete ale Lara Craft má urobené na DK a v tých ruských na YOKO fóre sa nevyznám xD
77
Herní témata / Re:Boosty v PVP
« Poslední příspěvek od Ceridwen kdy Duben 06, 2018, 08:38:32 odpoledne »
Mozna to bylo trochu utocne, to priznavam. Co nekde neco zahlednu ohledne shamanu, tak jen sama stiznost jak jsou ty boosty OP, pritom staci dispel. Dejme tomu, ze by mel byt oslaben v ramci boostu pvp, to neni realne aniz by me to omezilo v pvm a vazne sem neexpil shamana na 100+, aby pak kvuli "PvP breku" byl boost bonus rovny tomu klerikovskemu jen s vetsi vydrzi. Hlavne jsi psal, ze
Citace
kdy má drtivá většina hráčů boost
takze ma-li boost 90+ % hracu tak s tim neni problem, to ze hulky neprepijou energy + stoneskin, aby nebyly na 2 od boostleho wara, za to shamani nemuzou
78
Herní témata / Re:Boosty v PVP
« Poslední příspěvek od rl kdy Duben 06, 2018, 07:43:52 odpoledne »
jsemten tvuj post ani nedocetl, skoncil jsem u toho ze nemam samana k dispozici :) proste se zdrz komentare kdyz placas
79
Herní témata / Re:Boosty v PVP
« Poslední příspěvek od Ceridwen kdy Duben 06, 2018, 04:27:16 odpoledne »
OK drtiva vetsina hracu ma boost, takze kde je problem, ze ty ho nemas? Kdyz vis ze maji boost proc neroztocis dispel (za hulku) apod. Na max dmg boosty ti staci 20 lvl shaman v setu + pit elixiry. Kzadopadne ikdyz si odmyslis boost od shamana tak se bude boostit od kleriku a udela ti to rozdil 10 b do statu s tim ze se bude casteji gatovat pro boosty. V pripadech kdy na tebe nabehne vetsi pocet lidi a jsi v nevyhodnem terenu stejne vetsinou padnes ikdyz nejsou naboostli.
80
Herní témata / Boosty v PVP
« Poslední příspěvek od rl kdy Duben 06, 2018, 08:22:56 dopoledne »
Vzhledem k nýnější situaci používání boostů od Šamana bych jejich účinek omezil do pvp. Ze hry se stává vesměs vybíjená. Příjde mi, že pvp na Morii nebylo nastaveno na situaci, kdy má drtivá většina hráčů boost (oproti dříve, kdy to bylo spíše ojedinělá záležitost). Pojem vybíjená jsem uvedl proto, že mi příjde vystihující jak snadno lze odstranit hráče byť v 2v1 aniž by protistrana měla nějaký delší čas na přežití. Myslím, že se to týká všech povolání melee vysolý dmg do hůlek + vliv fps patche obecně vysší úrovně hráčů (longrange)= hra na dvě obrazovky, hůlka se téměř nedostane z targetu, hraje jen do zapití gh což je po jedný ráně. Naopak také hůlky do melee. Dvě naboostěné mahy zabijou warriora v !obsu! podobně na pár obrazovek, chybí doba na prohození bandy a možnosti léčení aspoň po nějakou delší dobu. -> pojem vybíjená. Hra se svedla na úroveň low hp cílů s vývinem velkých dmg, myslím že tyto hodnoty by měli být více přiblížené (hp/dmg).
Stran: 1 ... 6 7 [8] 9 10