UO Erebor Forum
Diskuse s GMs => Povolání => Téma založeno: Total Duben 12, 2016, 06:14:53 odpoledne
-
Diskuze o povolání mág.
-
Zdar,
nechcete znova upravit gate travel? aby se dalo cestovat u obou frakci a vydrzela aspon 10sec. kdyz uz neni moznost pastit vychody s dungu a pred domem.Tak aspoň vrátíme paste ní hulkám. A kdo do gaty skoci tomu pomáhej bůh. Sám hulku nemám...
-
porad se da pastit na prechodech mapy (osgiliath apod). Nevim, prijde mi, ze gate se v tomhle smyslu vzdycky pouze zneuzivala a mista, kde se dalo skocit pres port do prostoru, do ktereho neni videt se prirozene stala nepouzivanejma a brzdilo to pvp. Asi nevim, jaky by to s sebou neslo positivni efekt. Mimochodem mag je povazovany za snad nejsilnejsi pvp povolani, ted ma navic dalsi abitlity jako charge, ma 3 typy dmg, zdi a kouzleny invis. Popravde z meho pohledu je to to posledni povolani, ktere by v tuhle chvili potrebovalo neco dalsiho.
Oproti tomu tady mame navrhy na ability pro rangera a clerika, ktery trochu pokulhavaji v hratelnosti.
-
Zdravím páni,
Mám tady jedno issue ohledně standcastu (mám mága, ale pro nekra to bude nejspíš totožné) a bylo mě jedním Vaším kolegou sděleno at svůj dotaz adresuji nejlépe sem :)
Jedná se mi o podmínku zavedenou pro samotnÿ standcast a jeho aplikaci. Klasicky zapnu standcast, začnu kouzlit, jelikož uz ale ve standcastu nadale nechci byt a nechci na něj zapomenout, po zacasteni kouzla si rovnou standa vypínam ( kouzlo už je ale samozrejme rozcastovane v něm, takze sem stuckly, stojím - v podstatě normalne kouzlím ze standcastu ) - jenže kdyz pred DOKOUZLENIM spellu, standcast vypnu.. spell ztrati jeho učinek :) Tedy jsem v podstate zadny nepouzil, ač sem v nem normalne stal ( jen sem funkci vypl v prubehu castovani )
do skriptů a takovych veci nevidim nejak extra ale jednä se o něco v tom smyslu aby podmínka pro uspesny standcast spell nebyla 'pustena abilita standcastu pri dopadu kouzla' ale 'pustena abilita standcastu pri začarovani kouzla'
tušim ze tomu tak bylo i v minulosti, jak se to ale zhruba pul roku zpět nějak invovalo a měnilo, změnilo se taky tohle [ Tahle věta je jen můj dojem , možna jen moc hulím... :-D ]
Nemyslim si ze bych požadoval nejakou velkou změnu, spise minoritni drobnost, ktera hračske společnosti určite dost pomůže (hlavně tedy mě :D)
Šlo by se na to mrknout, prosím?
Děkuji
[Adramelech, Streea Zotreth]
-
To už jsem reportovál tak 2 týdny zpět. celkem otravný, ale asi to tak má byt.
-
nemelo by to tak byt, podivam se na to
-
Chtel bych poprosit jestli je nekde napsany potrebny level pro ability na naboje mysli prvni je od 61 a jde dat 20 bodu slysel jsem ze dalsi body jdou od levelu 100 ale neni to tak mam 102 a abilita tam stale pridat nelze mimochodem kdyz vypnu standcast pri kouzleni dmg se snizi ale nez dokouzlim chodit nemuzu.
-
ten druhy problem uz byl hlasenej, diky.
Pokud se nepletu, tak jedinej limit na magicky naboj je 61. uroven, zadny dalsi body do toho vlozit nejdou.
http://wiki.uoerebor.cz/index.php/Magick%C3%BD_N%C3%A1boj#P.C5.99edpoklady
-
Nicmene mi to pise že na svem levelu dalsi body do teto ability dat nemohu. mitsto aby to psalo ze dalsi body do teto ability dat nelze. :-\
-
aha, chapu
-
opravil jsem zpravu tak, aby odpovidala ostatnim (plne vycerpana abilita)