Ability se u ragnera na vývěsce řešili už před dlouhou dobou. Bohužel jsou stále prioritnější věci. Naposledy bylo řečeno, že je něco rozpracované, ale přednost má mage a pak bude následovat ranger. Zavedl se tedy magický náboj a silence. Následně se zavedl taunt u wara, teď dostal prioritu priest a uvidíme co rangera zase odsune na další kolej až se dodělá priest. Bohužel už nevěřím, že se toho někdy dočkám.
je mi líto, tohle je a nejspíš bude povaha změn zde. Pokud zmíníme, že ranger by mohl být dalším v pořadí pro změnu/úpravu/vylepšení, pak to znamená, že si jsme vědomi jistých nedostatků, ale nedje o závazek a skutečně se bude v další iteraci prací uvažovat v konkrétním kontextu nad tím, co je zrovna potřeba a opravdu se může stát, že Ranger bude trpět tím, že se na něj nedostane.
Hrál jsem několik let a za tu dobu jsem měl wara, crafta, mága, necra, thiefa a to přesně v tomto pořadí. Nad rangerem jsem snad ani neuvažoval a pravděpodobně bych si jako další postavu v pořadí vybral spíše clerica. Takže ano, už z toho samotného soudím, že Ranger je ve své podstatě "nezajímavé" povolání, nebo alespoň nepůsobí zcela nezbytně. Bohužel tento problém je dvousměrný - na jednu stranu tu máme handicap v množství a zajímavosti abilit rangera, díky čemuž je vnímán jako podhodnocený, na stranu druhou ho díky tomu hraje méně lidí, a tím pádem je daleko větší tlak na spravování a balancování těch nejčastěji hraných profesí. Nejsme tým lidí s nekonečným množstvím času, úpravy abilit nám zabírají týdny, protože se je snažíme dělat pečlivě a dostatečně zajímavě. Můžeme na vás chrlit ability napsané na 5 řádků kódu a nechávat vás plácat body do nějakých kusých řešení, ale osobně se domnívám, že nepromyšlené a zbrklé změny budou možná oceněné v krátkodobém horizontu, ale hře jako takové uškodí v tom dlouhodobém.