Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - SirGlorg

Stran: 1 ... 13 14 [15] 16 17
211
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 04, 2017, 10:51:59 dopoledne »
na uprave jidla se aktivne pracuje, za komplikace se omlouvam. Tech questu je velke mnozstvi, bez bolesti to zavedeni do sveta nebude. Prozatim preju hodne stesit u losovani questu pristi tyden a snad se nam podari dat vcas do poradku tu dostupnost jednotlivych typu jidel.

212
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 03, 2017, 10:52:47 odpoledne »
Jen postřehy k ukolum:

Zabij NPC v dungeonu s alespon 20exp 0/129 - nezobrazuje se, ze jsem dane monstrum zabil ziskal

Lootni predmet: jakekoliv ovoce - nebere to nektere druhy ovoce (banan,limetka,citron) zato to bere zeleninu mrkev a cibuli

Blbosti sice, ale at je poradek :)

zobrazeni zabiti NPC opravim

to ovoce uz je nahlaseny, resime to. Diky za report

213
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 03, 2017, 09:33:15 odpoledne »
Hele, kdyz mam ten week quest a je tam: "Zabij npc v dungu s 20xp" to plati i pro ty nb dungy? Nebo normalni dungy? Se mi moc nelibi, kdyz jsou hraci co se dungum nevyhybaji  :P

ja nerozumim otazce. Muzu se jenom domyslet jak jsi to myslel. "Se mi moc nelibi, kdyz jsou hraci co se dungum nevyhybaji" -> nemyslel jsi tim, ze nekteri hraci dungy chodit nechteji? Jestli jo, tak prosim, je to jejich volba. Stejne tak jsou ve weekly quest rotaci questy na zabijeni hracu a jsou hraci, kteri nechteji chodit PvP. Delat to nikdo nemusi, neni to podminkou. Pokud ti quest nevyhovuje, nedelej ho a pockej si na dalsi. Pokud te stimuluje odmena, pak udelej neco, co bezne nedelas a hru si oziv, o nicem jinym ty questy nejsou. S takovym pristupem by tam nemohl byt zadny quest, protoze kazdemu hraci se nebude libit neco jinyho, a pokud by to losovalo jenom to co chces, tak by zase v principu stacilo zvednout odmeny z toho co uz ted delas a nemusely by se questy vubec zavadet.

214
Herní témata / Re:Zahlceni Guard entu
« kdy: Duben 03, 2017, 05:48:04 odpoledne »
Odstranil jsem 2 nejblizsi spawny edorasu.

Vetsina spawnu byla zredukovana z 2 na 1 enta, takze se nepohybujou ve skupine. Jsou ale v lese nahodne rozprostreni a porad tam jsou, takze bezpecna zona to urcite stale neni.

V lese je ted vic rudych NPC (vlci, medvedi...)

215
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 03, 2017, 10:00:19 dopoledne »
V principu mas pravdu. muze byt zaroven resene i tim, ze za to ten pytel nebude. Dalsi vec je cena tech potionu, ktere trochu balancuji odmenu, i kdyby si to nadobre ty hraci pili doma.

V tuhle chvili je quest osetren tak, ze bere v uvahu magicka a nemagicka povolani a podle toho se vybere potion, ktery jim prislusi.

V seznamu questu neni zadny, ktery by vyzadoval zabiti konkretniho monstra.

216
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 02, 2017, 11:59:30 odpoledne »
ještě k piti potionu -  ted to je tak, ze muzu klidne stat v domku a zapnout script, co mi bude zapijet sam lahve - nesla by tam dat nejaka podminka, ze se bude pocitat zapiti pouze v pripade, ze opravdu zapit potrebujes? (nevidis, mas otravu, stamina neni na full,...)
asi se to bude moct dat ocurat i tak, ale uz to bude narocnejsi na vymysleni

Uz ted se mi nelibi, ze tlacime maga pit refreshky a jeste abysme delali nejaky obezlicky v kodu, at to pijou jenom kdyz my chceme? dah.. Snad krome PvP kde te kudli mag refreshku nepouzijes (dneska). Mne se tyhle questy na zapijeni potionu a pojidani jidla obecne nejak nezdaji, ale citim jejich pritomsto jako jisty ustupek variabilite. Zaroven to dava tem questum jistou zivelnost v tom ,ze ne kazdy quest je plne pouzitelny nebo prijemne splnitelny. Bohuzel to zaroven vytvari jistou disbalanci mezi povolanimi (nektera povolani pijou nejake potiony bezne a splni quest prirozene, zatimco jina jsou do toho vylozene tlacena umele). Snazil jsem se tohle omezovat a spustu navrhu, ktere mi prisly uplne pres caru, jsem zcela smetl ze stolu. Tohle jsou (divte se :D) ty slabsi odvary, ktery jdou alespon udelat tak jak rikas - scriptem, pokud se hrac rozhodne, ze se mu to vyplati. Jinak ano, questy tohodle typu vnimam jako ne zcela vhodny a je v planu tohle v nektere z dalsich iteraci uprav podchytit a idealne podobne questy (teda ciste podle mne, tohle jeste musi projit nejakou vzajemnou shodou) uplne zrusit (pokud budeme mit zajimavy pocet lepsich alternativ), nebo alespon vyladime konkretni zadani podle povolani, ktere je plni (uz ted neco takovyho vliv ma, ale nejspis ne v dostatecne mire).

217
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Duben 02, 2017, 11:46:15 odpoledne »
klerik se expi solo skvele, jen to neni moc akcni, kdyz si vse uspis, takze to nebavi kazdeho. Na druhou stranu, klerik je pro partu k nezaplaceni, nejspis jich tu solo asi moc nepobiha.

Nejde o to, ze by to "neslo" expit, ale ze ma cleric solo tak nizke dpm oproti jinym povolanim, ze je to extremne neefektivni. To menit nechci a nechci to ani pitvat do detailu v tomto topiku.

218
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 02, 2017, 10:55:00 odpoledne »
Uz jsem tu zminoval, ze >prozatim< o passu questu neuvazujeme. Chci radeji vyladit ty, ktere tu mame, aby to v principu nebylo ani potreba. Navic stav, kdy padne neco mene atraktivniho nebo tezsiho beru jako soucast te loterie. Jeden tyden to bude extremne tezke, jindy snadne.

219
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Duben 02, 2017, 10:51:52 odpoledne »
Jaj, omluvám se za mystifikaci!
Teď jsem si všimla, že to v té tabulce není řazeno podle počtu...
Jsem viděla, že to není podle abecedy, tak jsem automaticky předpokládala že to bude řazeno podle hodnot, aniž bych to zkontrolovala

Počet craftů   243
Počet zlodějů   190
Počet necromancerů   165
Počet válečníků   157
Počet mágů   143
Počet rangerů   134
Počet mystiků   134
Počet kleriků   105
Počet shamanů   34

(stav k 8.1.2017)

No pořád je rangerů víc než kleriků! :D

hehe :D To jsi jeste nezohlednil ten problem s tamery VS rangeri. Dekuju za doplneni. V podstate ty clerikove & rangeri na tom budou podobne mozna, tezko rict. U tech cleriku je ale o neco neprijemnejsi, ze jsou silne zavisli na skupine, a jen tezko expi solo, proto jsme se je rozhodli prioritizovat a tu hru jim alespon zatraktivnit.

220
Povolání / Re:Řemeslník
« kdy: Duben 02, 2017, 04:32:09 odpoledne »
nojo craft je z jeho povahy děsná pohroma... Musí být nastavený tak, že to člověk může AFKařit celej den, protože to díky scriptům hráči celej den AFKřej, ale zase to musí být použitelný pro ty, co to ne-afkřej, výsledkem je nadbytek ...

Co se týká MR2 - v principu jsem nad tím taky uvažoval, ale není to tak jednoduchý. Osobně se obávám, že by to plošně znamenalo obrovský LVL boost pro crafty, a server bude plný magnátů. Ten craft by zasloužil nějaký specifický, aktivní gameplay, který by ho přes výrobu někam dostal, ale osobně bych si to představoval jako něco jinýho, než 200 hodin AFKření a pak 5 minut cesty k MR2 + jeden doubleclick a hurá +30 levelů (hyperbola, pokud to není zřejmé). IMHO vysoký craft level by se měl odvíjet od schopnosti získat GP z oběhu, takže v principu odevzdávání GP přes MR1 je "správnější" řešení. Odevzdávání materiálu bylo spíš ústupkem při jeho přemnožení.

Připomínku beru, možná něco takovýho ještě vznikne, pokud ale ano, osobně bych do toho zakomponoval nutnost odevzdat i GP.

221
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Duben 02, 2017, 04:19:01 odpoledne »
Dovolím si nesouhlasit: podle roční statistiky je ranger 3. nejčastější povolání
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1910s7TK7iopfbT4tLT1Rm6ftYx5tBwU6tQc371s-pkU/edit#gid=0

jen to proste vypada, ze si kazdy rozjede tamera, aby si mohl sbirat v lese lamy, ale nikoho to nechytne natolik, aby to hral poradne. Nejvetsi rangerove jsou tu v ramci guild, protoze jsou treba na ress mustangu a ty levely v dungu skacou jinak, nez na solo na povrchu. Ale delsi dobu solovat rangera vydrzi jen sebemrskaci, protze to fakt neni nikterak zabavne.

wou fakt? To by mně popravdě ani nenapadlo. Zajímavou statistikou by ale byl ještě level - jak píšeš, spousta těch rangerů můžou být low-level tameři, díky laxnímu přístupu k dualům. V každým případě tenhle status může přispět k zvýšené prioritizaci jeho abilit, díky za upozornění.

222
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 02, 2017, 04:13:10 odpoledne »
aha, uz se nedivim, ze se ti ty daily q libi, jezinko. vsechno krom cd naprosto jednoduche. a hrusek ofc

Questy jsou random. Můžeme se tady přít měsíce a poukazovat na to, že tomu či onomu někdy padlo něco lepšího. Náhoda nikdy nebude fér, bude to náhoda.

Osobně questy na jídlo a pití potionů mám v hledáčku jako něco, co mi přijde krajně na hraně (spíš za) nějakýho rozumnýho questu, ale prozatím jsem to nechal s tím, že se uvidí, jaký to bude mít skutečný dopad a jestli to bude opravdu nesplnitelný, nebo jestli se to bude dát nějak doklepat.

223
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 02, 2017, 12:42:45 odpoledne »
tak to prosim srovnej a napis znovu srovnani, at vim presne co ti vadi

224
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Duben 02, 2017, 10:38:22 dopoledne »
Ability se u ragnera na vývěsce řešili už před dlouhou dobou. Bohužel jsou stále prioritnější věci. Naposledy bylo řečeno, že je něco rozpracované, ale přednost má mage a pak bude následovat ranger. Zavedl se tedy magický náboj a silence. Následně se zavedl taunt u wara, teď dostal prioritu priest a uvidíme co rangera zase odsune na další kolej až se dodělá priest. Bohužel už nevěřím, že se toho někdy dočkám.

je mi líto, tohle je a nejspíš bude povaha změn zde. Pokud zmíníme, že ranger by mohl být dalším v pořadí pro změnu/úpravu/vylepšení, pak to znamená, že si jsme vědomi jistých nedostatků, ale nedje o závazek a skutečně se bude v další iteraci prací uvažovat v konkrétním kontextu nad tím, co je zrovna potřeba a opravdu se může stát, že Ranger bude trpět tím, že se na něj nedostane.

Hrál jsem několik let a za tu dobu jsem měl wara, crafta, mága, necra, thiefa a to přesně v tomto pořadí. Nad rangerem jsem snad ani neuvažoval a pravděpodobně bych si jako další postavu v pořadí vybral spíše clerica. Takže ano, už z toho samotného soudím, že Ranger je ve své podstatě "nezajímavé" povolání, nebo alespoň nepůsobí zcela nezbytně. Bohužel tento problém je dvousměrný - na jednu stranu tu máme handicap v množství a zajímavosti abilit rangera, díky čemuž je vnímán jako podhodnocený, na stranu druhou ho díky tomu hraje méně lidí, a tím pádem je daleko větší tlak na spravování a balancování těch nejčastěji hraných profesí. Nejsme tým lidí s nekonečným množstvím času, úpravy abilit nám zabírají týdny, protože se je snažíme dělat pečlivě a dostatečně zajímavě. Můžeme na vás chrlit ability napsané na 5 řádků kódu a nechávat vás plácat body do nějakých kusých řešení, ale osobně se domnívám, že nepromyšlené a zbrklé změny budou možná oceněné v krátkodobém horizontu, ale hře jako takové uškodí v tom dlouhodobém.

225
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 02, 2017, 10:29:24 dopoledne »
Z příspěvků, které tady čtu, si nejsem jistý, zda jste si všimli, že za KAŽDÝ JEDEN quest je odměna. Celková odměna je pak v podstatě bonusem za splnění všech předchozích.

Co se týká re-rollu - prozatím to neplánuju a to z prostýho důvodu - pokud chcete reroll, tak je nejspíš něco špatně s konkrétním questem - buďto je jeden vybraný quest příliš těžký, nebo je naopak v rotaci nějaký quest, který je považován za nepoměrně lehký a tak se budou hráči snažit některou z těch variant rollnout. Já bych byl radši, kdyby se odladil každý quest zvlášť tak, aby byl každý jeden quest udělatelný a s odpovídající odměnou, která by zásadně nerozbíjela dynamiku progressu na serveru (příliš rychlé levelování) a income, ale zároveň byla dostatečně zajímavá na to, aby o to hráči usilovali.

Takže prosím, pokud je podle vás něco špatně, myslím si, že bude lepší věnovat se nejdříve konkrétním případům. Hlaste každý konkrétní quest, který vám příjde nepoměrně obtížný a proč. Zároveň bych rád, aby váš report odrážel skutečnou zkušenost s plněním questu, ne vaši (i třeba kvalifikovanou) úvahu nad tím, jak obtížné to bude, až to zkusíte.

Co se množství itemků týká - vypočítává se dynamicky z obtížnosti konkrétně vylosovaných questů. Je možné, že je tato hodnota v tuto chvíli podhodnocená, ale raději jsme začli níž a uvidíme, zda budou mít questy nějaký význam a pokud se ukáže, že konkrétní úkoly za tu práci hráčům nestojí, pak budem v daných místech zvažovat nárůst odměny.

Stran: 1 ... 13 14 [15] 16 17