Návrh - oživení PVP a zábavy na shardu:
Napadlo mě trošku oživit PVP a tím i aktivitu hráčů.
1) jelikož PVP je málokdy vyrovnané (oběhy nejsou nikdy - jen easy frag; dobývání a mass pvp bývá málokdy počtově vyrovnané a čeká se na něj vždy dlouho, než se lidé sejdou a pokud je to unbalanced a na jedné straně je velký over, skončí do 5ti minut a prohrávající strana odchází frustrovaná - hráči co hrají převážně PVM pak už nedojdou příště radši vůbec)..
-napadlo mě udělat nové arény, kde by se dala zkopírovat nějaká velká část mapy(dnešní arény mají moc malý prostor na to , aby mohli být zábavné). Jako příklad by mohla bejt jedna aréna s prostředím pevnosti Marka s prostorem např od hadů vdov na pravé straně tak jak je až po řeku na straně levé (před edem). Vlezy do těchto arén řešené pomocí gates, které by hlídali počet lidí. Mohl by tam být rozdíl např +- 2 lidi. Gate by počítala, kde vlezlo kolik G a M do arény. Např v Edu umístěna pro G a v Baradu pro M. Pokud by jedna strana měla o 2 hráče méně, na straně druhé už by nemohli hráči lézt do arény, dokud by na straně první nebyl dorovnán počet. Ohledně výbav by se dalo také něco vymyslet, aby se hrálo více vyrovnaně - např. max výbava obs obs, obs maha apod... Vyřazený hráč by byl portnut bez těla do domovského města.
2) módy PVP
-nemuselo by se hrát jen o pevnosti, ale mohlo by se hrát třeba i o vlajky. Kdysi jsem tyto módy v UO hrál a lidi to dost bavilo. Tam bych si představoval dvě malé pevnosti s vlajkou
klasický CTF. Počty a výbavy by mohli zase hlídat vstupní gates. U CTF by mohlo bejt nastaveno, že hráč který umře má např. 1min odpočet do ressu a portu na start do svojí báze, aby hra mohla pokračovat až do určitého score např... Mapa by ale musela být opravdu velký, jako jsem psal v prvním případě, protože tenhle shard je fakt o běhání a pokud by se sešlo více lidí, ty miniarénky co jsou teď jsou naprd..
Takovýchto věcí by se dalo vymyslet více. Mohlo by mít kladné ohlasy mezi hráči.. Rvoněž by mohlo i přilákat hráče z jiných shardů :-)