Hráči hráčům > Offtopic

Necromancer začátečník

<< < (2/2)

Oti:
Krátká svodka po asi týdnu hraní. Jsem level 20 a docela mi to už jde, v mých mezích. Vyvolávám a zabíjím potvory na povrchu a myslím, že mi to docela odsýpá. Co jsem ale zatím zjistil a na co narazil:

Naprostý nedostatek informací - Na stránkách a wiki je opravdu prd. Mimo velmi strohého popisu postav se tu nedočtu skoro nic. než začnu někde hrát, rád bych nastudoval informace, ale o tomto serveru a jeho mechanikách se nedá dohledat téměř žádný detail. Nezjistím co dělají mé skilly (podle popisu mám trenovat provocation?!), kde jsou jejich učitelé, že na skilly vůbec existují učitelé, nezjistím ani jaké dokážu namíchat lektvary, nezjistím jaké tu jsou materiály, zbraně, jaké jsou jejich statistiky, jaké jsou tu potvory a jejich vlastnosti, opravdu nic. Ten, kdo na stránkách Ereboru pojmenoval onen odkaz Wiki, ten byl tedy hodně sebevědomý.

Rozumím tomu, že na většinu věcí se mohu zeptat lidí ve hře, ale ani tady není žádný hromadný chat, kde zeptám a lidi mi odpoví.  Dostal jsem se na nějakou automapu, kde chat je, ale když zde není nikdo online, jsem namydlenej.

Absence vyšších cílů - Sice jsem potkal pár (asi tři) npc, která mi zadala nějaký úkol klasického stříhu (přines a zabij) ale mimo to mně vpřed nic nežene. Mohu si obíhat nějaká místa na povrchu, vím, že když vlezu do dungeonu, hned tam umřu a o všechno přijdu, ale nějak nevím proč expit dál. Opět to možná souvisí s tím nedostatkem informací, ale prostě nevím a nikde nevyčtu, na jaké ability se těšit, jaký nový summon nebo kouzlo mně čeká na vyšším lvlu, ani jaké potvory nyní nezabiju a později možná ano.

 Tolik mé pocity ve spěchu, než vyrazím na oběd :-)

SirGlorg:
Souhlasím, ale nemáme kapacity v týmu, které by se o Web a informace starali. Celý tým samotný je složený z nadšenců a už tak máme velké množství věcí, co každý musí řešit. Z toho důvodu je na webu Wiki, kterou může editovat kdokoliv. Pár lidí, co tam něco napíše, se najde, bohužel nikdo se moc nemá k tomu ty informace rozšiřovat (a není jich málo).

Absence cílů -> obecně jsou tu dva směry = majetek vs PvP.

* V PvP se lidé snaží být "lepší než ostatní" a neřeší úplně majetek a výbavy, stačí jim, že mají nějaký bojeschopný level (cca 40) a pár minimálních výbav.
* S majetkem se vetšinou pojí Craft a PvM => hráči se obvykle snaží dosáhnout na nějaké lepší výbavy, magické sety ("itemky") pokořit lepší dungeony, dojít je rychlejc, efektivnějc atp.
rozumím tomu, že připomínka nebyla směřovaná na jednorázovou odpověď někde v análech fóra, ale upozorňoval jsi na koncepční problém, kde hra samotná a informace v ní neinformují hráče o tom, co může dál dělat. Ale jde opět o podobný problém. 95% stávajících hráčů prostředí světa zná a komunita prahne po dalších novinkách a eventech, které zpestří stávající, známou hru. Dodat informace o postupu a zkompletovat informace o všech abilitách na webu (wiki) je tak obrovské úsilí, kterého (bohužel) využije jen velmi malé procento hráčů, že jde o prácí zcela mimo naši prioritu. Opět souhlasím - udeřil jsi na reálný a poměrně nepříjemný problém, ale hru naší velikosti s realizačním týmem složeným z několika lidí, co mají na tu hru povětšinou pár hodin týdně (z čehož já ještě 90% z toho věnuju komunikaci uvnitř týmu), nelze udržovat v "top stavu" konkurujícímu profesionálním projektům. Doplnit informace na wiki je práce na několik měsíců pro jednoho člověka co se na to dívá denně. Jde o věc, na kterou jsem apeloval několikrát směrem k hráčům, kteří VĚDÍ jak se věci chovají. Kdyby komunita (hráči) sedli a každý z nich popsal jednu věc, tak jsou ty informace ve wiki za týden nasypaný, bohužel jde o utopickou myšelnku a bohužel proaktivita se od běžného "konzumenta hry" (hráče) čekat nedá. Bohužel projekt jako je Erebor bude kvalitativně vždycky závislý na aktivitě komunity samotné - z ní se ve výsledku skládá sám tým, který celý projekt drží na nohou.

Má odpověď je asi spíš omluvou než nějakým řešením, ale ze své pozice můžu říct, že nemám v plánu (přestože to vidím jako reálný problém) vyčleňovat kohokoliv z týmu na práci na updatu wiki. Jsem pevně přesvědčený, že se jedná o něco, co by měli a mohou bez jakýchkoliv hlubších technických znalostí a poměrně bezpečně dělat sami hráči, kteří danou problematiku znají a mohou jí popsat

Nevrath:
Trocha to tu oprášim  :-[
Ako si prosím nabijem hůl?
A ako fungujú summoni? V tutotiálu summonujem kostlivcov a zrazu mi to ponúklo viac druhov kostlivca bez toho, že by som si zvšila level, staty či abillity.

SirGlorg:
Hul nabijes tim, ze ji mas v ruce/batohu a 2x na ni poklikas ve chvili, kdy mas plne doregenerovanou Manu. Pokud je tva mana snizena a v holi je mana, dalsim poklikanim na hul se pouzije mana z hole na docerpani tve postave. Z balancnich duvodu se mana z hole ztrati, pokud hul sundas z ruky.

Na summonovani jsou potreba regy = na ruzny summony ruzna skupina regu, pokud je mas v baglu, objevi se ti v menu. Dalsi podminkou vyvolani summonu je Magery skill - cim vyssi, tim vetsi nabidka summonu.

Navigace

[0] Seznam témat

[*] Předchozí strana

Přejít na plnou verzi