UO Erebor Forum

Diskuse s GMs => Povolání => Téma založeno: Total Duben 12, 2016, 06:12:43 odpoledne

Název: Zloděj
Přispěvatel: Total Duben 12, 2016, 06:12:43 odpoledne
Diskuze o povolání zloděj.
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Xanthin Duben 10, 2017, 09:33:24 dopoledne
Severni spouste jsou naschval nastaveny, aby pro thief nemohl expit pres provo? Zkousel jsem asi cca 15min jenom pouze, ale kdyz sem provoknul ice, tak se mezi sebou "omracovali" a Ja pak nedostal expy :PP
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Rav Duben 10, 2017, 10:29:58 dopoledne
taky jsem se s tim setkal a urcite vic jak 15 min ;-)
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Xanthin Duben 10, 2017, 10:57:02 dopoledne
taky jsem se s tim setkal a urcite vic jak 15 min ;-)

No, bral jsem to tak, ze me to docela nas... tak jsem sel recall x)
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: F13ND Duben 11, 2017, 06:27:14 dopoledne
scimem jim beres dost, akorat davaji docela pecky
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: SirGlorg Duben 11, 2017, 02:15:31 odpoledne
podivame se na to omraceni/provo
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Jezinka Duben 11, 2017, 05:49:29 odpoledne
to je jako pri pouzivani para poisnu - expy dostane jen ten, na koho melo monstrum pred smrti attack, nebo dal ranu. kazdou parou se to vynuluje a tak musis ziskat attack znovu. tudiz pri provokovani parujicich mobek holt musis vychytat tu chvili a dat dmg ve pravyn cas :)
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Morty Květen 25, 2017, 03:33:18 odpoledne
co dat skillu enticement aby udělil 1 HP dmg monstrum.  Potom by thiefove co oslabují s item na enticement i bez nich expy za monstra do kterých si nestihnou dat ránu z důvodu oslabování.
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: SirGlorg Květen 26, 2017, 10:50:55 dopoledne
zareportoval jsem to. Dmg by mohl byt problematicky, protoze s sebou nese dost dodatecnyho vyhodnocovani jenom kvuli expum, ale pokud se k tomu dostaneme, pokusime se to fixnout
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: marwww Červen 02, 2017, 10:25:46 odpoledne
taky už jsem part krát na oslabení doplatil skrz expy ve velkém dungu.. v plne sestavě to clovek stihne akorát oslabit někdy i to ne a monstrum padne. chtělo by to po úspěšném oslabeni nějakou odměnu.
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: marwww Srpen 27, 2017, 07:26:15 dopoledne
Zdravím účastníky omalovánek,
Po delším bádání, bližšího zkoumání, i nervení... bych se chtěl zeptat jestli by nepotřebovalo někde krapatek ubrat a nek zase přidat.
Konkretně mám na mysli ARMOR CLASS - přijde mi že je celkem nepoměr mezi zbrojí i nastavením base armoru u class.

příklad- postava která se dostane na urověn AC=100 je téměř nedotknutelná (platová zbroj, vysoké hp atd..) jak v pvp i v pvm - OK
                                                                       beru (poměr cena/výkon spokojenost)
          -                                           úroven AC=75 tzv hop nebo trop= 50% uspěchu 50% nečekaného úmrti
                                                                       (celkem high% curse/aoe dmg, v poměru těchto class kombinace dvou kritických
                                                                       zásahů nebo tzv curse + critiku je vysledek fatalní často i smrtelný.
                                                                        (cena/výkon= za ty prachy je to velké riziko= porovnaní ada obs temeř
                                                                        minimální rozdíl ve výdrži ale obrovký rozdíl v cenně.
                                                      úroven AC=50 pro solo příjemné poexpení nepoužitelné

a zároven bych podotknul i dmg zbraní - přijde mi celkem rozdílné hodnoty při dosazení stejných výsledku u různých class.
Prosím někoho kdo má podobné dojmy at podporí můj názor.
přiklad pvp balane (target "traning dummy" war- 80% stačí 2 rány 4sec a zabijecíl, tif/ranga min 5 ran 7-9 sec, Hůlky 4-5spellu taky kolem 8 sec, u healeru je samozrejme ze to je beh na dlouho trat nekoho ohrozit.) poprosil bych další názory.
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Nightmare Srpen 27, 2017, 07:46:17 odpoledne
Je to trochu slozitejsi nez myslis :)

Rozhodne je rozdil mezi pvm a pvp nastavenim. Ale je to vybalancovane skutecne tak, aby to davalo smysl a kazde povolani bylo co nejvic spravedlive nastavene.

Add pvp armor - chary co maji vyssi AR ( war, klerik ale i thief, shaman ... ) maji pomerne vyrazny mofidikator na snizeni AR. Jedine co tu dela rozdil, je pouziti stitu. Bez stitu je na tom sporadicky lepe v stejnem materialu zbroje kouzlici char.

PVM armor - tady uz je to samo o sobe dano tim, jak ma dana postava fungovat. War je tank. Je staveny na to, aby mohl nektera monstra stat a tim umoznit ostatnim bojovnikum delat co nejefektivnejsi dmg. Zlodej rozhodne neni urceny na to, aby spolehal na armor. Ano, pomuze mu, ale jeho obranou je vysoka hodnota uhnuti/odrazeni + moznost rychle a spolehlive hidnout a utocit z probodnuti. Ostatni povolani nema cenu rozebirat, protoze utoci na dalku a nemely by se nechat vystavit primemu dmg na delsi dobu.

Nezapomen taky, ze krome AR dava zbroj i OM - coz je pomerne podstatna zalezitost zejmena do pvp.

Add dmg - war dava v porovnani s ostatnimi nejvetsi jednorazovou dmg z toho duvodu, ze ma nejdelsi cas na to, aby ji mohl spolehlive zasadit ( 2x leap, sance na miss, vzdalenost, nutnost pouziti teleportu/longrange .... ). Nesmis uvazovat dmg z jedne rany ale dps ( dmg za cas ). Kdyz toto uvazis, tak ti vyjde, ze takovy mag ma o mnoho desitek % vyssi dps nez war.
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Gal Srpen 27, 2017, 09:11:41 odpoledne
Já zkoušel ada ring a zvyšilo mi to armor o proti obsidu o 7,takže obs ring 50/1 ar  ada 57/8.
Takže ranga když si veme ada,tak je to skoro uplně stejný jak kdyby chodil v obsidu a náklady na materiál,to nemusím zdůraznovat.
Nevím jak to má fungovat,jen se mi to zdá divný,rád si vyslechnu připomínky.
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: marwww Srpen 28, 2017, 05:22:46 dopoledne
Cau samozřejmě to v potaz beru, ale když nebudu brat v potaz teda AC tak se mi nepáčí když tif vezme ada ada + boost a resist itemy na OM 199 aby to nebuglo a stejnak v 90% umře na "2blesky". Třeba valo spira je muj osobní nepřitel- jako není těžký ale chlastat na nej tolik ghček nebo furt muset odbíhat a bandit.
jen mi nepřijde výhodné vůbec brat ada ada, protože jak ti říkaš stejnak se pred castem musi furt hidovat a nenechat se...
takže na solové aktivity mě ani nenapadně brat topku když je schopný mě "otočit titan mage se svým 3 kombem ve 2 vteřinách".
ale pokud je to ok tak je to můj osobní dojem. A tif v ada nemuže pít spell shield jinak mu spadne resist uplne. tak že ve výsledku když vemu obs obs za 1/10 ceny a zapiju spellshield tak to je to same.a muj ada potencial je jen odsouzen na skupinove terapie ?!

Tif se dá hrát hid/pich ale monstra po probodnutí jsou jinak agresivní až jim clověk pomalu neuteče :D

jen sem chtěl názor od více lidi. díky

Ale s klerikem jsem absolutně spokojen 107 ar s 180 om a může vklidu uprostřed akce číst noviny. jak se člověk přehoupne pres hodnotu 100 tak to připomína "Neo s matrixu" kritikal rány od tl  vychazí s tema 160 hp že přežije aji dvě po sobě a s usmevem jeste odejde.
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Nightmare Srpen 29, 2017, 12:49:21 odpoledne
Já zkoušel ada ring a zvyšilo mi to armor o proti obsidu o 7,takže obs ring 50/1 ar  ada 57/8.
Takže ranga když si veme ada,tak je to skoro uplně stejný jak kdyby chodil v obsidu a náklady na materiál,to nemusím zdůraznovat.
Nevím jak to má fungovat,jen se mi to zdá divný,rád si vyslechnu připomínky.

To je tim, ze hraci nevidi, co se za nastavenim skryva.
Uvadis tu jen nejake "cislo". Mimochodem, narust ar je pro vsechna povolani stejny, kdyz jdes o jednu tridu brneni nahoru ;)

To, ze se zvedne ar "jen" o 7 nemuzes brat vpotaz.
Nastaveni jsou udelana tak, ze vychazeji z nejakeho pocatecniho stavu ... dejme tomu z verite kompletu. Cokoliv, co pujde nad, bude brat vpotaz hodne modifikatoru a skutecne kazdy jediny bod navic v AR nebo OM bude znatelny.

Do pvp je treba vyssi trida brneni nesmirne dulezita. Vyrazne omezuje moznost dostal paralyzu z kouzla, zlodejovy kudly ti berou mene staminy, celkova vaha co neses je nizsi ...

Vezmete si, ze pvp ( ale i pvm ) je casto o detailech. Je to treba o 1 jedinem HP, ktere cloveka zachrani od smrti. V jednom brneni muzes dostat od 2 dmg zdroju IK ale vyssi trida zbroje te zachrani.

Skutecne je potreba brat tyhle veci s nadhledem a ne tak, ze +7AR se mi zda malo ...
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Nightmare Srpen 29, 2017, 12:53:17 odpoledne
Cau samozřejmě to v potaz beru, ale když nebudu brat v potaz teda AC tak se mi nepáčí když tif vezme ada ada + boost a resist itemy na OM 199 aby to nebuglo a stejnak v 90% umře na "2blesky". Třeba valo spira je muj osobní nepřitel- jako není těžký ale chlastat na nej tolik ghček nebo furt muset odbíhat a bandit.
jen mi nepřijde výhodné vůbec brat ada ada, protože jak ti říkaš stejnak se pred castem musi furt hidovat a nenechat se...
takže na solové aktivity mě ani nenapadně brat topku když je schopný mě "otočit titan mage se svým 3 kombem ve 2 vteřinách".
ale pokud je to ok tak je to můj osobní dojem. A tif v ada nemuže pít spell shield jinak mu spadne resist uplne. tak že ve výsledku když vemu obs obs za 1/10 ceny a zapiju spellshield tak to je to same.a muj ada potencial je jen odsouzen na skupinove terapie ?!

Tif se dá hrát hid/pich ale monstra po probodnutí jsou jinak agresivní až jim clověk pomalu neuteče :D

jen sem chtěl názor od více lidi. díky

Ale s klerikem jsem absolutně spokojen 107 ar s 180 om a může vklidu uprostřed akce číst noviny. jak se člověk přehoupne pres hodnotu 100 tak to připomína "Neo s matrixu" kritikal rány od tl  vychazí s tema 160 hp že přežije aji dvě po sobě a s usmevem jeste odejde.

Ne kazde povolani je na vsechno. Solovat se zlodejem vyssi spirity je kravina. A kdo tohle dela, tak neuvazuje spravne :)
Neni ucelem, aby tu kazde povolani bylo Rambo, co ustoji 2-3 spelly nebo rany i od nejsilnejsich monster. Prave to, ze nektera z nich davaji vysoky dmg vytvari obtiznost UO a likviduje nejednotvarnost.

Ano - klerik sice muze mit vysoky AR a OM ale vezmi si, co v pvm dela. Vetsinou jen bandi. A bez setu na heal moc spolubojovniky nepotesis. Takze si bud muzes vzit brneni z vysokeho materialu a delat neco, co bys nemel a nebo hrat povolani podle jeho urceni a v tom pripade uz nepracujes s tak vysokym AR a OM.
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: SirGlorg Srpen 29, 2017, 06:12:25 odpoledne
Ja asi doplnim jednu vec, protoze na tu Nightmare v principu neodpovedel. Myslim, ze proplemem, ktery se tu resi je hracem vnimany rozdil mezi vyssima tridama zbroje. Nejde tak ani o to, ze thief utoci na neco, na co utocit nema, ale ze je tezko patrny rozdil mezi tim, kdyz si vezmu obsid nebo ada, protoze u NPC, kde je thief stejne na 2 rany je v principu klicovy akorat jestli dostanu IK nebo nedostanu IK a pak uz je to jedno. Vnimany rozdil mezi obsidem a ada versus cena se muze zdat velmi nevyrovnany. Chapu tohle spravne, ze se jevi byt jako problem? A v PvP je nejspis takovy rozdil jeste patrnejsi - cim slabsi typ brneni, tim mensi vliv se zda byt (predevsim asi melee dmg, u OM je vyznam vyssich zbroji vyssi).

S tim v principu muzu souhlasit, tridy zbroji postupuji tak "jemne", ze ten rozdil mezi jednou tridou zbroje nemusi byt vniman tak zasadne. V ruznych skupinach je duvod pro tento stav ruzny:
PvP
tady je to jednoduchy. V pripade, ze by byl prilis vysoky rozdil v materialech, tak by se z PvP stalo "pay2win". Horsi hraci by byli tezce demotivovani, protoze smrt ve vyssim materialu by pro ne byla ekonomicky neudrzitelna (pokud jsou horsimi hraci a umiraji castejc), ale kvuli vyssimu rozdilu mezi materialy zbrani/zbroji by bylo noseni vyssich trid zbroji naprostou nutnosti. Uz ted je to sakra znat, kdyz nekoho ve veritu pali ebenka, co teprve, kdyby se ten vliv zvysil. Ti hraci musi byt zabitelni i v top zbrojich, jinak by tim to PvP pouze trpelo - ano, zda se pak byt lepsi trida zbroje nevyvazena, ale TOP materialy zbroji v prvni rade nejsou urceny k PvP
PvM
tohle je trochu komplikovanejsi. Osobne citim, ze tady teoreticke rezervy jsou. Dalo by se vyznamne posilit rozdily mezi tridami zbroje a ucinkem zbrani jednotlivych trid, ale zaroven by to znamenalo nutnost zvysit skalu NPC, ktere ve svete jsou tak, aby tomu novemu rozdilu odpovidala obtiznost. Jen velmi tezko by se balancovaly stredni a lehke dungy pro hrace s tridou zbroje o 3 stupne vyssi, nez pro jake by byl takovy lehky zacatecnicky dungeon postaveny. Hraci by meli prakticky invul, pokud by byl rozdil extremne vysoky. Ted navic muzeme snaz uspokojit jednou urovni dungeonu vice skupin - hrace co maji TOP vybavy a hrace, co maji vysoke, ale ne uplne top vybavy. Ti druzi pujdou nejaky tezsi dungeon dele, ale dojdou ho, zatimco pro ty uplne TOP to bude porad jeste tak nejak zajimave. Pokud ale bude rozdil prilis vysoky, tak aby ti hraci meli co hrat, tak by muselo vzniknout velke mnozstvi dalsich lokaci a dungeonu, ktere by byly zajimave. Dam priklad z WoWka, kde je tenhle trend videt -> zkus prijit s MAX level postavou do zony z nektereho z predchozich patchu, NPC, co jsi v dobe daneho patche mlatil par minut padaji na jednu ranu, protoze mas oblecene sety z vyssiho expansionu a ty predchozi top sety uplne ztrati hodnotu. Aby byla ta hra hratelna, tak s novym expansionem a top vybavami vzdy prichazi do hry i zcela nove, rozsahle lokace a dungeony/raidy, ktere budou pro tyhle nove materialy vyzvou. Takovy herni model si muze dovolit Blizzard se svymi stovkami zamestnancu a miliardovymi obraty. My tady mame po roce a pul vyvoje otevrenou polovinu dungeonu, ktere bychom chteli (oproti "idealnimu" stavu spis desetinu). Pridavani obsahu neni trivialni a musi byt dostatecne obtizne, aby udrzelo zajem tu hru hrat. Model, ktery tu je a kde neni rozdil mezi zbrojemi tak zasadni jako u jinych her je tu prave proto, aby se vykryl nedostatek prostoru (omezene misto v mape, omezeny pocet dungeonu, a omezeny pocet castu vyvojoveho tymu poskladaneho z dobrovolniku s hrubym nedostatkem volneho casu).
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Thesecond Říjen 05, 2017, 10:09:36 dopoledne
chtěl bych se trochu pripojit do debaty brnení, dungeony a npc jako tu zminil Sir.
cituji Sira: "Dalo by se vyznamne posilit rozdily mezi tridami zbroje a ucinkem zbrani jednotlivych trid, ale zaroven by to znamenalo nutnost zvysit skalu NPC, ktere ve svete jsou tak, aby tomu novemu rozdilu odpovidala obtiznost".
jak je to mysleno nutnost vysit skalu NPC? myslim ze by jim stacilo zmeni barvu staty jmeno a nove npc je na svete klidne i 10* silnejsi. treba by to podporilo plno hracu vlku samotaru kteri nehraji tak casto a chteli by si i nektery z lehcich starych dungeonu projit sami  :-)   kazdopadne chapu ze to musi by casove narocne aby vse fungovalo jak ma a byli vsichni spokojeni. 
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: SirGlorg Říjen 05, 2017, 12:32:15 odpoledne
Ano, jde o to, ze vsechny postavene dungy a NPC jsou nastaveny na urcitou obtiznost, pokud vyznamne posilis nejakou tridu zbroje, tak tomu potom musi odpovidat i NPC. Zaroven je potreba zvazit jestli to chceme, protoze se pak ta vyssi trida zbroje stane nutnosti a podobne. Znamena to celkovy rebalanc vseho a nemyslim si, ze to je uplne dobry napad realizovat. Ten cas co by to stalo nemusi realne znamenat zlepseni, ma to sve pro a proti, to radsi pridam par abilit a postavim novy dung, coz bude vzdycky plus
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: marwww Únor 13, 2018, 02:22:18 dopoledne
Můžu se zeptat bylo by reálné snížit váhu vrhacích nožů? v momentální situaci přemnožených težkooděnců s boostem je 35 kudel celkem málo a furt se človek pro ně musí vracet...
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Suicide Únor 28, 2018, 06:25:58 odpoledne
Ahoj, mám dotaz ohledně probodnuti a dvojáku: spustí probo dvoják? A pak jestli by někdo navrhl rozdělení bodu u 40 thiefa na probodnuti.. nebo celkově jak by to mělo vypadat dík .
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Ceridwen Březen 01, 2018, 04:03:41 odpoledne
ono dvojak funguje jen u vydli a ty neumi bodat  ;) u abilit zalezi jakym stylem hrajes.. osobne jsem to jel pres probo  a ability byly na 40 lvl : 20 probo, 20 vysati HP, 15 vysati stam, 20 uhnuti a 5 rege stam. Pokud to jedes na meele tak asi 20 uhnuti, 20 vysati HP, 20 reg stam a zbytek jak se ti hodi, pokud neexpis solo tak 1 bod uder do zad a jet to na podriznuti.. U pvp zase urcite potrebujes hazeni a reg HP.. Hlavne reset abilit nestoji tolik tak si to jednoduse odzkousej co ti vyhovuje a co je pro tvuj styl hrani dulezitejsi  8)
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Suicide Březen 01, 2018, 05:30:49 odpoledne
Ještě se zeptám, a co eq ? Stavěl jsi něco na str nebo stealth. Ten dmg mi nepřijde tak good.. plus ten stealth je děsnej.. zatím ho teda mám 90 a hid 50. Ale je to otřes..
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Ceridwen Březen 01, 2018, 07:08:51 odpoledne
ja to jel od 1 lvl na probo, takze stealth a hid na max + aspon 10 stealth v itemech a dmg skilly,  ada nebo aspon obs scim a bodalo se pekne, hlavne kdyz to zkombinujes s oslabkem pak mas titana na 4 proba.. pozdeji jsem nosil nejake itemy na humace a stealth a titan bez oslabka na 2, ale to chce uz i ten lvl.. Nutno dodat, ze jsem presne vedel jak chci thiefa jet a cca od 20 lvl jsem byl schopny solnout OT val obs, sice to nebylo nejrychlejsi, ale clovek se nauci pracovat s hidem a byla to vcelku vyzva  ;D. Kdyz nemas full dmg + hid & stealth a chces bodat jsou fajn ledovky. Kazdopadne u thiefa je nutnost aspon tech 10 stealth v itemech/mustovi jinak to stoji za hovinko. Str set jsem nestavel, neni mi k nicemu, ono v dungu ma thief nejvetsi dmg z oslabka + bleed, fizle pois  ;)
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Suicide Březen 01, 2018, 08:21:25 odpoledne
Krtek mustafa je na hid a stealth ? Oni někde byli stránky ale nemohu to najít 😅
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Suicide Březen 01, 2018, 08:21:55 odpoledne
Jinak hodně jsi mi pomohl díky moc.
Název: Re:Zloděj
Přispěvatel: Suicide Březen 01, 2018, 09:16:10 odpoledne
Prosimte napíšeš mi na icq 280877417 ještě bych měl par otázek jestli ti to neva.. nebo mi napiš svoje . Díky