UO Erebor Forum

Diskuse s GMs => Povolání => Téma založeno: Total Duben 12, 2016, 06:13:59 odpoledne

Název: Řemeslník
Přispěvatel: Total Duben 12, 2016, 06:13:59 odpoledne
Diskuze o povolání řemeslník.
Název: Re:Řemeslník
Přispěvatel: F13ND Duben 02, 2017, 03:14:13 odpoledne
vzhledem k tomu, ze je ve hre obrovsky nadbytek materialu, co takhle pridat mistru remesel 2, stavitel lodi, vice druhu materialu? myslim, ze verit ing (1exp, odpovida 100gp), valo ing (10 exp, odpovida 1kgp) by cca odpovidalo cene obsid ingu (52/53 exp, odpovida 5kgp) a zpusobilo by to obrovsky odliv materialu.
to same by slo udelat s oakem jeste u lumberu, tam ty hodnoty ale neznam
Název: Re:Řemeslník
Přispěvatel: SirGlorg Duben 02, 2017, 04:32:09 odpoledne
nojo craft je z jeho povahy děsná pohroma... Musí být nastavený tak, že to člověk může AFKařit celej den, protože to díky scriptům hráči celej den AFKřej, ale zase to musí být použitelný pro ty, co to ne-afkřej, výsledkem je nadbytek ...

Co se týká MR2 - v principu jsem nad tím taky uvažoval, ale není to tak jednoduchý. Osobně se obávám, že by to plošně znamenalo obrovský LVL boost pro crafty, a server bude plný magnátů. Ten craft by zasloužil nějaký specifický, aktivní gameplay, který by ho přes výrobu někam dostal, ale osobně bych si to představoval jako něco jinýho, než 200 hodin AFKření a pak 5 minut cesty k MR2 + jeden doubleclick a hurá +30 levelů (hyperbola, pokud to není zřejmé). IMHO vysoký craft level by se měl odvíjet od schopnosti získat GP z oběhu, takže v principu odevzdávání GP přes MR1 je "správnější" řešení. Odevzdávání materiálu bylo spíš ústupkem při jeho přemnožení.

Připomínku beru, možná něco takovýho ještě vznikne, pokud ale ano, osobně bych do toho zakomponoval nutnost odevzdat i GP.
Název: Re:Řemeslník
Přispěvatel: F13ND Duben 14, 2017, 02:25:18 odpoledne
a co neco takoveho?

imho by bylo nejlepsi ten material za neco menit, aby mizel ze hry a byla po nej kvuli te vymeny dostatecna poptavka mezi hraci.

kdyby se treba menilo 1500 veritu/150 vala za item, dostanes ze hry haldy materialu. jednorazove by sice pribylo mrte itemu, ale pak uz by to tolik nebylo. navic stejne padaji z drtive vetsiny shity, takze se to vsechno hezky vymeni u vetesnika a jeste stahnes ze hry nejaky ten cash
Název: Re:Řemeslník
Přispěvatel: marwww Duben 18, 2017, 01:26:42 dopoledne
chtělo by to začít krotit,a trestat podle mého názoru po dalších 3 měsících s takovým velkým růstem populace to začne hýbat s ekonomikou( která povede k lhostejnosti materiálu a tím pádem např. standart do pvp bude adamantinium, A  nezájem o nižší kategorie ,je škoda že jsme si neužili eru valoritu.
Název: Re:Řemeslník
Přispěvatel: SirGlorg Duben 18, 2017, 11:47:01 dopoledne
mame tento tyden poradu a budeme to resit
Název: Re:Řemeslník
Přispěvatel: Felix Prosinec 02, 2017, 01:28:07 odpoledne
Cus, Nemohl by někdo někde napsat nebo odkazat mě na craft menu ?
Potřeboval bych vědět:
Co můžu kopat na určitem procentu skillu ?
Jaky skill potřebuji a kolik procent na vyrobu locku ?
CO a kolik potřebuji na vyrobu brněni a zbraní ?
Jak funguje Mr1-Mr2?
Jde někde koupit za penize lvly pro krafta?
Název: Re:Řemeslník
Přispěvatel: Simpo Prosinec 03, 2017, 11:48:03 dopoledne
info najdes  na stranke http://moria.uoerebor.cz/wiki/ (http://moria.uoerebor.cz/wiki/) tu http://encyklopedie.moria.cz/?strana=uvod (http://encyklopedie.moria.cz/?strana=uvod) aj tu http://hurecko.webnode.cz/ (http://hurecko.webnode.cz/)
Mr 1 sa nachadaz v G osamela hora ohodnoti vyrobene veci od chest /(iron-ver)) a za gold ti pak da experiens
Mr2 sa nachadz v sedich pristavoch v lavo hore pri vode  ak si dobre pametam vymiena vyssi material za expy od teak/val
Název: Re:Řemeslník
Přispěvatel: Leyli Březen 15, 2020, 06:50:10 odpoledne
Jak si tu na tom stojí ekonomika a kraftění?

Dá se kraft jet jako hlavní postava pro zábavu, nebo je to pouze AFK vedlejšák na support postav jako na jiných světech?