UO Erebor Forum

Diskuse s GMs => Povolání => Téma založeno: Total Duben 12, 2016, 06:15:12 odpoledne

Název: Kněz
Přispěvatel: Total Duben 12, 2016, 06:15:12 odpoledne
Diskuze o povolání kněz.
Název: Re:Kněz
Přispěvatel: Steel Rat Leden 09, 2017, 10:42:53 dopoledne
Chtěl jsem se zeptat zda se nějak neplánuje opravit či pozměnit způsob jak klerik dostává exp.. Je to už od dob Morie (strašně dlouho) co velice často klerik za bandění nedostane exp.. co  za něj mám nachozeno ( a je to docela dost:).. tak v průměrně dostává o1/3 méně expů a někdy i více jak 1/3.. a musím říct že mě to pak nebaví když je tohle povolání takle znevýhodněné přitom téměř nepostradatelné:(..
 A eventuelně zda se neplánuje nějaká Abilita do PVM pro klerdu.. je to support a připadá mi to trošku strohé (a velice monotoní) :)  třeba do PvM by nemusela být špatná abilita kdyby klerik dokázal  (pouze příklad) - (na chvilku eliminovat permanentní zrcko monstu či tak něco a mágové by se mohli věnovat dmg)  nebo nějaká aura pro okolní hráče .. Nebo nějaká odměna v podobě ablity která třeba od 100+ zvedá účinost boostu od klerika (protože i šaman ho předčí)  - nebo abilita která dokáže trošku ovlivnit sílu bandy nebo prostě něco co se na čistě support hraní hodí:)
( Jen znovu píšu jedná se čistě o PvM:)
Název: Re:Kněz
Přispěvatel: Iustus Leden 12, 2017, 09:24:41 dopoledne
Změny nějaké vymyšlené jsou. Zkus sednout a vymyslet nějaké nápady a sepsat je tady.
Změnám, předevšim u toho healingu se nebráníme.
Název: Re:Kněz
Přispěvatel: Jessie Březen 20, 2017, 08:03:17 odpoledne
Na reborn byla aura mohli SME si od 40lvl dá ať 10bodu od 80dalsich 10a od 110 dalsi 10 a bylo to rozděleno na tři cesty že sis musel vybrat jednu cestu a tu si měl pořád. Každá cesta  dávala něco jiného třeba první cesta dává až 15% damage do humacu a nebo 9do všeho pak druhá cesta byla 15 dmg démonům, Spirit i a nemrtvý a redukce dmg myslím a třetí cesta též něco dávala . A pakk každá měla este ochranné kouzlo jen pro klerika že si třeba byl půl min nesmrtelny, nebo když tě neco bouchlo tak se ti vrátili.hp atd  různé,  Jen příklad třeba se to bude někomu líbit :-)
Název: Re:Kněz
Přispěvatel: SirGlorg Březen 21, 2017, 10:04:48 dopoledne
Nad variantou neceho podobneho jsme uz uvazovali. Nas interni navrh vychazel spise z moznosti vyvolat efekt v okoli nejakeho predmetu - AoE efekt. Tj. abilita by se aktivovala proti zemi nebo nejakemu mistu a na danem miste by klerik zanechal nejaky artefakt, ten by ovlivnoval svoje okoli nejakym bonusem. Napriklad by cele okoli mohl periodicky lecit, nebo by mohl boostovat DMG, nebo by naopak mohl oslabovat NPC v okoli a podobne.

V principu se mi tenhle napad libi, akorat nevim jak to bylo na R, ja bych si predstavoval spise kratke intervaly pusobeni a cooldowny - tj aura by byla aktivni jen po cca 5-10 sekund, ale bylo by mozne ji znovu aktivovat treba po 15s (za cenu staminy / many), coz by znamenalo dynamictejsi hru pro cleriky a sledovani staminy.
Název: Re:Kněz
Přispěvatel: Jessie Březen 25, 2017, 11:28:00 dopoledne
myslim ze ta cesta viry trvala nejak 5minut a dala se aktivovat co 20-30 min uz nevim :-D a ochranne kouzlo 60sekund myslim nebo min
Název: Re:Kněz
Přispěvatel: marwww Březen 26, 2017, 03:58:26 dopoledne
ja bych byl pro hromadný reactive armor na delší dobu v te oblasti jak říkáš, třeba 15sec.A dmg bonus bych mu asi nedával stačí boost elixír trosku level a ma dmg jak war bez dvojáku.
Název: Re:Kněz
Přispěvatel: SirGlorg Březen 27, 2017, 12:33:00 odpoledne
Prispevky jsem videl, a pokud budem neco podobneho implementovat, budou brany v uvahu. Jen znovu opakuju, ze nejde o slib, pouze moznost.
Název: Re:Kněz
Přispěvatel: Toretto Prosinec 26, 2017, 03:09:24 odpoledne
Zdravím. Aká je prosim vas výhodná  rasa  pre clerika.dakujem
Název: Re:Kněz
Přispěvatel: Jezinka Prosinec 26, 2017, 05:16:35 odpoledne
co se skillu tyce, na tomto shardu rasy nehraji roly.
jedine, o co jde, vybrat si spravnou rasu podle toho, jake mesto chces mit jako rodne
(potazmo do jakeho realmu chces patrit)