UO Erebor Forum

Diskuse s GMs => Povolání => Téma založeno: Total Duben 12, 2016, 06:15:39 odpoledne

Název: Hraničář
Přispěvatel: Total Duben 12, 2016, 06:15:39 odpoledne
Diskuze o povolání hraničář.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Gal Březen 29, 2017, 10:20:42 odpoledne
Dobrý den hraju rangera už nějákou dobu a hrával jsem ho dřív jak na morii tak i na jiných serverech. Líbí se mi jak tu máte vyřešený PVM a podle mě je to docela dost vyvážený že každá class má zastoupení v dungu. Tím chci říct že jsou postavy co berou více Golemům a jiné treba pavoukům,humáčům atd.
Můj hlavní problém začíná jakmile se přesunu na PVP.

Abilitky:
(1)Ranger má abilitku longrange, neboli delší dostřel. Je pravda,že aktivovat longrange není problém při prvním aktivování vše proběhne v pořádku,ale nefunguje jako Knockback který jde zapínat častěji a omezuje vás jen pár sekund,nebo stamina při využívání tehle abilitky. Longrange se vám aktivuje a pak to trvá 5/10 min než se dá použít znova. Navíc vystřelíte max 3 šípy a i přesto máte menší range než nekroman nebo mág,ale v pořádku spíš jde o to že by ta abilitka měla rušit kouzlení,stejně jako knockback. Měla by jít zapínat častěji.

(2) Nebylo by špatný přemýšlet i o něčem jiným i když by mi bohatě stačilo kdyby ten long fungoval jak má.
Např schazování s koníka,nebo rozdvojená střelba.

Utočné číslo v PVP:
Pár příkladu Ranger Maha luk,teak šípy
Warrior obsid bez štítu     15hp
Warrior obsid se štítem     8hp
Nekro obsid                      24hp
Mág    obsid                     24hp
Thief verite                       28hp

Utočné číslo mága do Obsid rangera:
35
Utočné číslo nekromancera do Obsid rangera:
34 cca
Utočné číslo wara do obs rangera:
Není třeba psát na dvě rány,ale tam to chápu.

Druhy šipek do Obs maga.

Chest        šipky 19 hp
Oak              šipky 25hp
Teak             šipky 25hp
Maha            šipky 24/25hp

Druhy šipek do obs wara+štít.
Chest  7hp
Teak    8hp
Maha  12hp


( DMG tu je brán critem)

Tady správně funguje průraznost šipek i když opět směšně málo. Zjistil jsem že maha šipky se vyplatí jen do Plate a i když ten dmg to zlepší stejně plýtvat tak drahou munici kvůli průměrném zlepšení 5 dmg do wara je opravdu zbytečný.

Musím zdůrazit že chápu jak je težký vyvážit všechny postavy,ale na konci morie se ranger snižoval a bohužel ta konečná fáze podle mě i nevyzkoušená je projevila tady.
Vážím si vás za to co děláte a doufám že když už nic jinýho, je tu věc o který se může dál debatovat.

Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Březen 30, 2017, 10:26:53 dopoledne
VELMI pekne zpracovany post, radost videt praci, kterou jsi si s tim dal a kvalitu reportu.

Long-range - argument zni logicky, a v principu souhlasim, osobne mi prijde zajimavejsi dat vyssi cenu staminy za pouziti, mit to pouziti klidne jednorazovy a stahnout prodlevu v radech vterin (desitek vterin) spis nez minut. poslal jsem na tenhle topic naseho PVPera, at to projde a da feedback.

Dalsi ability - multi-shot zni pekne, samotnyho mne to napadlo, ale je tu omezeni ze strany sphere. Cokoliv je casteny na hromadny ma problemy pri prechodech z tzv. sektoru. Cela mapa je rozdelena na nevititelne ctverce konstantnich velikosti, a veskere funkce, ktere vyhledavaji predmety v okoli se ve sphere volaji prave nad temito sektory(ctverci). Takze pokud by cil tveho utoku byl na hranici sektoru a tys vystrelil, mohlo by se stat, ze jiny hrac, ktery stoji pouze jedno pole od nej, ale je v jinem sektoru, nebude zasazen. To je duvod, proc ma tak malo povolani ability, ktere maji AOE (area of effect). Vetsina stezejnich utoku a vlastnosti povolani je tlacena na single-target. Prohledavani tech sektoru je navic drahe (zatezuje to vypocet). Ale jinak v podstate ano, pokud bychom se smirili s tim, ze to nebude 100% ucinne v meznich pripadech, pak jsem uvazoval, ze by se udelal trade-off toho, ze da ranger o 1/3 mensi DMG, ale muze zasahnout az 3 cile v nejakem okoli primarniho targetu. Tohle je ale prozatim silne pracovni verze bez nejake vyssi priority. V tuhle chvili mame naplanovane nejake upravy priesta, ranger muze nasledovat potom.

Material sipek - mel jsem za to, ze jsem se k tomu uz ted nekde vyjadroval, ale tak v kratkosti -> jo, je to drahy a dost mozna by ty maha a vyssi sipky nemely byt ani ve vyrobe. Jsou tu mozna spis jako dodatecny material pro crafteni nez jako neco, co by se skutecne vyplatilo delat. Vyvazit pouzitelnost takhle drahyho materialu je tezky a problem u ruznych typu munice je v tom, ze pokud by vyssi material mel natolik zajimavy vyznam v dmg, aby se to vyplatilo brat, tak by se z toho stalo "must-have" a penalizovalo by to jednak hrace, kteri nemaji tolik zdroju (hrajou mene, maji mensi level, nechodi tolik dungeony atp), a jedna rangery obecne, protoze jejich naklady na kompetitivni hru by byly obrovsky oproti jinym, kterym staci par band a GH. Takze vzhledem k modelu hry se domnivam, ze co do sipek a jejich vlivu, tak neni (alespon v PvP) zadouci, aby mel material nejaky zasadni vliv. Nerikam, ze jde o idealni reseni, ale nejake lepsi by bylo pravdepodobne natolik komplexni a vyzadovalo tolik usili (jak pri vymysleni, tak implementaci a testovani), ze se domnivam, ze stejna energie vlozena jinam prinese vice uzitku, nez se vrtat v tomhle. Ale za poznamku dekuju a souhlasim s kontroverzi.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Gal Březen 30, 2017, 05:52:42 odpoledne
Děkuji za odpověd,potěšilo mě že se nad pár věcma už dávno uvažuje a vlastně jste trošku předemnou.

Ohledne Multi-shotu chápu že to není jen tak,ale určitě bych měl několik variant a nápadu jak by ta abilitka mohla fungovat,ale nápad samotný a jeho realizace jsou dvě odlišný věci. Nerad bych vám přidělával práci,jen proto protože si jeden hráč vymyslel tak-zvaný bonus pro postavu co hraje.

Ohledně tvé reakce na šipky,jsi mě velice potěšil protože mi to příjde jak kdyby si toho rangera hrál. Je to cenově náročná postava hlavně pro lidi co nemají script na zběr šipek. Já osobně už mám pár levlů a majetek na to že bych si pár těch Mahagon šipek klidně udělal a obětoval do PVP,ale jak si zmínil ne každý má k tomu dispozice,navíc to je zatím bez učinku.

Podle mě jsou dvě varianty,může se zvyšit dmg u různých druhů šipek.
(Típadem to bude majetkově hodně nákladný,ale pvp není pro každýho a ten kdo už bude chtít něco získat musí i něco obětovat)
Nebo se zvíší DMG rangera v pvp,protože mi tu příjde opravdu slabý,nechci aby to vyznělo tak že hraju rangera a chci aby to byla nejvíc OP postava.
Opravdu se snažím být objektivní,protože přebustěný postavy tu podle mě jsou a ranger to není a ani nechci aby byl,jen bych rád zase šel do pvp s tím pocitem že ta postava i něco dělá krom,odhazování warů od mágu :D

S pozdravem Galveri.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Duben 01, 2017, 05:54:55 odpoledne
Ability se u ragnera na vývěsce řešili už před dlouhou dobou. Bohužel jsou stále prioritnější věci. Naposledy bylo řečeno, že je něco rozpracované, ale přednost má mage a pak bude následovat ranger. Zavedl se tedy magický náboj a silence. Následně se zavedl taunt u wara, teď dostal prioritu priest a uvidíme co rangera zase odsune na další kolej až se dodělá priest. Bohužel už nevěřím, že se toho někdy dočkám.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Duben 02, 2017, 10:38:22 dopoledne
Ability se u ragnera na vývěsce řešili už před dlouhou dobou. Bohužel jsou stále prioritnější věci. Naposledy bylo řečeno, že je něco rozpracované, ale přednost má mage a pak bude následovat ranger. Zavedl se tedy magický náboj a silence. Následně se zavedl taunt u wara, teď dostal prioritu priest a uvidíme co rangera zase odsune na další kolej až se dodělá priest. Bohužel už nevěřím, že se toho někdy dočkám.

je mi líto, tohle je a nejspíš bude povaha změn zde. Pokud zmíníme, že ranger by mohl být dalším v pořadí pro změnu/úpravu/vylepšení, pak to znamená, že si jsme vědomi jistých nedostatků, ale nedje o závazek a skutečně se bude v další iteraci prací uvažovat v konkrétním kontextu nad tím, co je zrovna potřeba a opravdu se může stát, že Ranger bude trpět tím, že se na něj nedostane.

Hrál jsem několik let a za tu dobu jsem měl wara, crafta, mága, necra, thiefa a to přesně v tomto pořadí. Nad rangerem jsem snad ani neuvažoval a pravděpodobně bych si jako další postavu v pořadí vybral spíše clerica. Takže ano, už z toho samotného soudím, že Ranger je ve své podstatě "nezajímavé" povolání, nebo alespoň nepůsobí zcela nezbytně. Bohužel tento problém je dvousměrný - na jednu stranu tu máme handicap v množství a zajímavosti abilit rangera, díky čemuž je vnímán jako podhodnocený, na stranu druhou ho díky tomu hraje méně lidí, a tím pádem je daleko větší tlak na spravování a balancování těch nejčastěji hraných profesí. Nejsme tým lidí s nekonečným množstvím času, úpravy abilit nám zabírají týdny, protože se je snažíme dělat pečlivě a dostatečně zajímavě. Můžeme na vás chrlit ability napsané na 5 řádků kódu a nechávat vás plácat body do nějakých kusých řešení, ale osobně se domnívám, že nepromyšlené a zbrklé změny budou možná oceněné v krátkodobém horizontu, ale hře jako takové uškodí v tom dlouhodobém.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Duben 02, 2017, 03:07:42 odpoledne
Dovolím si nesouhlasit: podle roční statistiky je ranger 3. nejčastější povolání
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1910s7TK7iopfbT4tLT1Rm6ftYx5tBwU6tQc371s-pkU/edit#gid=0 (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1910s7TK7iopfbT4tLT1Rm6ftYx5tBwU6tQc371s-pkU/edit#gid=0)

jen to proste vypada, ze si kazdy rozjede tamera, aby si mohl sbirat v lese lamy, ale nikoho to nechytne natolik, aby to hral poradne. Nejvetsi rangerove jsou tu v ramci guild, protoze jsou treba na ress mustangu a ty levely v dungu skacou jinak, nez na solo na povrchu. Ale delsi dobu solovat rangera vydrzi jen sebemrskaci, protze to fakt neni nikterak zabavne.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: F13ND Duben 02, 2017, 03:15:37 odpoledne
nejvetsi problem rangera je imho to, ze nebere warovi v pvp a proto ho tolik lidi neexpi a rangeri nejsou videt jinde, nez v dungu na ress mustanga
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Duben 02, 2017, 03:33:22 odpoledne
Nejsem PVPer, takze tohle neposoudim, ale i ja mam pocit, ze ranger na Ereboru toho zas tak moc neudela no. Vsichni me ujistovali, jak si wara dam, hulky uplne na pohodu, a ze kdyz ne, tak jsem lama. tak to dal nezkoumam pac lama jsem.
jedinou rozumnou zkusenost mam ze setkani s thiefem, kdy jsem zapla specku, zapla lonhrage a zbylo mi tak malo staminy, ze po par krocich a par kudlach jsem stala, na refku nebyl timer, bo jsem zapila cure a bylo vymalovano :)

ja bych snad i mela par navrhu na ability, ale netusim, co sfera dovoli a jak moc by to ovlivnilo treba zrovna pvp...
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Duben 02, 2017, 04:19:01 odpoledne
Dovolím si nesouhlasit: podle roční statistiky je ranger 3. nejčastější povolání
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1910s7TK7iopfbT4tLT1Rm6ftYx5tBwU6tQc371s-pkU/edit#gid=0 (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1910s7TK7iopfbT4tLT1Rm6ftYx5tBwU6tQc371s-pkU/edit#gid=0)

jen to proste vypada, ze si kazdy rozjede tamera, aby si mohl sbirat v lese lamy, ale nikoho to nechytne natolik, aby to hral poradne. Nejvetsi rangerove jsou tu v ramci guild, protoze jsou treba na ress mustangu a ty levely v dungu skacou jinak, nez na solo na povrchu. Ale delsi dobu solovat rangera vydrzi jen sebemrskaci, protze to fakt neni nikterak zabavne.

wou fakt? To by mně popravdě ani nenapadlo. Zajímavou statistikou by ale byl ještě level - jak píšeš, spousta těch rangerů můžou být low-level tameři, díky laxnímu přístupu k dualům. V každým případě tenhle status může přispět k zvýšené prioritizaci jeho abilit, díky za upozornění.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Duben 02, 2017, 04:47:27 odpoledne
Hurááá! Kéž by...

tedy, nepotrebujeme vetsi konkurenci tameru, ale spis proste zabavnejsi hrani v pvp a solo.
v dungu je to taky vesmes jen o tom stoupnout si a strilet, ale tam to apson pro me kompenzuje vedomi, ze mam moc peknou dmg a ze beze me by jezdili na lamach:)
navic je ta postavicka cela nejak zabugovana
po uprave bleedu uz ranger ani nebleeduje, thief, dokonce i kraft, da vetsi dmg
poison sipky udajne nejak souvisi se spoustou erroru na sfere (Nightmare na tom myslim pracuje)
a obcas se nam stava, ze pri stileni z luku podivne skaceme po obrazovce (lip popsat by to snad umel Teo, tomu se to stava porad)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Vydra Duben 02, 2017, 04:55:28 odpoledne
Jo to skákání je v PvP trochu blbý. To stejný má i mystik. Nedává bleed? Ranger pořád dává pěknej bleed. Thief dává větší, ale to tak má být, je to jeho specka a musí k tomu na blízko.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Duben 02, 2017, 05:53:31 odpoledne
myslal jsem to tak, ze do dungu uz nenosim kusi, pac se nevyplati, abych to bleedovala ja
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Duben 02, 2017, 08:18:46 odpoledne
Jaj, omluvám se za mystifikaci!
Teď jsem si všimla, že to v té tabulce není řazeno podle počtu...
Jsem viděla, že to není podle abecedy, tak jsem automaticky předpokládala že to bude řazeno podle hodnot, aniž bych to zkontrolovala

Počet craftů   243
Počet zlodějů   190
Počet necromancerů   165
Počet válečníků   157
Počet mágů   143
Počet rangerů   134
Počet mystiků   134
Počet kleriků   105
Počet shamanů   34

(stav k 8.1.2017)

No pořád je rangerů víc než kleriků! :D
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Duben 02, 2017, 10:51:52 odpoledne
Jaj, omluvám se za mystifikaci!
Teď jsem si všimla, že to v té tabulce není řazeno podle počtu...
Jsem viděla, že to není podle abecedy, tak jsem automaticky předpokládala že to bude řazeno podle hodnot, aniž bych to zkontrolovala

Počet craftů   243
Počet zlodějů   190
Počet necromancerů   165
Počet válečníků   157
Počet mágů   143
Počet rangerů   134
Počet mystiků   134
Počet kleriků   105
Počet shamanů   34

(stav k 8.1.2017)

No pořád je rangerů víc než kleriků! :D

hehe :D To jsi jeste nezohlednil ten problem s tamery VS rangeri. Dekuju za doplneni. V podstate ty clerikove & rangeri na tom budou podobne mozna, tezko rict. U tech cleriku je ale o neco neprijemnejsi, ze jsou silne zavisli na skupine, a jen tezko expi solo, proto jsme se je rozhodli prioritizovat a tu hru jim alespon zatraktivnit.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Duben 02, 2017, 11:12:33 odpoledne
klerik se expi solo skvele, jen to neni moc akcni, kdyz si vse uspis, takze to nebavi kazdeho. Na druhou stranu, klerik je pro partu k nezaplaceni, nejspis jich tu solo asi moc nepobiha.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Duben 02, 2017, 11:46:15 odpoledne
klerik se expi solo skvele, jen to neni moc akcni, kdyz si vse uspis, takze to nebavi kazdeho. Na druhou stranu, klerik je pro partu k nezaplaceni, nejspis jich tu solo asi moc nepobiha.

Nejde o to, ze by to "neslo" expit, ale ze ma cleric solo tak nizke dpm oproti jinym povolanim, ze je to extremne neefektivni. To menit nechci a nechci to ani pitvat do detailu v tomto topiku.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Gal Duben 03, 2017, 01:19:08 dopoledne
Nejsem PVPer, takze tohle neposoudim, ale i ja mam pocit, ze ranger na Ereboru toho zas tak moc neudela no. Vsichni me ujistovali, jak si wara dam, hulky uplne na pohodu, a ze kdyz ne, tak jsem lama. tak to dal nezkoumam pac lama jsem.
jedinou rozumnou zkusenost mam ze setkani s thiefem, kdy jsem zapla specku, zapla lonhrage a zbylo mi tak malo staminy, ze po par krocich a par kudlach jsem stala, na refku nebyl timer, bo jsem zapila cure a bylo vymalovano :)

ja bych snad i mela par navrhu na ability, ale netusim, co sfera dovoli a jak moc by to ovlivnilo treba zrovna pvp...

Ahoj jezinko.
Koukám že je to na obou stranách stejný,taky mě lidi ujištovali že mage je jednoduchý cíl,ale to bychom nesměli hrát na Ereboru. Wariora dáš bez problému,když mu dojdou bandy a ty do něj vystřílíš tucet šipek,můžeš pak s pocitem říct ano mám ho sice to trvalo stejně dlouho jako konečný boss v Dungu,ale mám ho.
Ohledně thiefa je problém,že ty kudle může házet skoro pořád a jedním hoden ti vysaje kolem 50 staminy,což je směšný a jediný co musíš nonstop zapíjet je Great Refresh.

SirGlorg
Už v prvním postu sem naznačil jak si vázím toho co děláte a opravdu vím že máte momentálně důležitější věci na práci. Nicméně po téhle diskuzi ti musí být jasný,že to uplně v pořádku není. Sám si říkal že se změny nemusíme ani dočkat,tímpádem to pro mě znamená že nemusím tolik plýtvat materiálem pvp omezím. Děkuji.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Duben 04, 2017, 07:45:35 odpoledne
Tak, jdu vám povyprávět, co se mi právě stalo...

Doběhla jsem před MD vytáhla luk, že zabiju iron oko,  a najednou stojim kousek od pokladu pod OP (u hadů).
Že luk buguje a hází po mapě, víme, ale většinou v rozmezí  jedné obrazovky, ne přes půl světa :(

Prosim, prosim, prosim, nemohl by se ranger konečně dostat na seznam priorit? Však takhle se to vážně nedá hrát.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Gal Duben 04, 2017, 08:19:30 odpoledne
Tak, jdu vám povyprávět, co se mi právě stalo...

Doběhla jsem před MD vytáhla luk, že zabiju iron oko,  a najednou stojim kousek od pokladu pod OP (u hadů).
Že luk buguje a hází po mapě, víme, ale většinou v rozmezí  jedné obrazovky, ne přes půl světa :(

Prosim, prosim, prosim, nemohl by se ranger konečně dostat na seznam priorit? Však takhle se to vážně nedá hrát.

Jo jo dneska sem bežel proti thiefovi,který si i ve veritu může solovat vlastně všechno střelím a hups a jsem o obrazovku dál,doběhnu střelím a hups a jsem zase na tom místě i když proti tomu co se stalo tobě to je nic :D V mém případě to je tak,že než se s tím něco začně dělat tak můj pobyt ve světě UO upadne do zapomění :D
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Duben 04, 2017, 09:17:45 odpoledne
Tak, jdu vám povyprávět, co se mi právě stalo...

Doběhla jsem před MD vytáhla luk, že zabiju iron oko,  a najednou stojim kousek od pokladu pod OP (u hadů).
Že luk buguje a hází po mapě, víme, ale většinou v rozmezí  jedné obrazovky, ne přes půl světa :(

Prosim, prosim, prosim, nemohl by se ranger konečně dostat na seznam priorit? Však takhle se to vážně nedá hrát.

tohle se opravovalo. Na morii nekolikrat a tady znovu. Zjevne jsme nepodchytili podstatu chyby.

Ranger na seznamu priorit neznamena kompletni predelani Rangera a opravu vseho. Tech veci, do kterych se da shanout je hodne. Jinak pro to portovani by se asi hodil zvlastni topic
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Duben 08, 2017, 10:56:29 odpoledne
Zdravim,
mam dalsi dlouhodoby problem s rangerem:
Kdyz lootim sipky ze zeme, cas od casu se kvuli tomu stanu kriminalnikem.
Pry to nicemu nevadi.
No, vadi to ve chvili, kdy se upravily porty z dungu a hrace to hodi na jeho runu/do rodneho mesta. Tudiz, bud musim bydlet mimo guardy, nebo mit obcanstvi, jinak pokazde, kdyz se vracim z dungu, po me jdou.

Jiste mi vysvetlite, ze muzu v dungu pockat (no nemuzu, riskuju respawn), muzu se prestehovat (proc bych se mela stehovat jen proto, ze hraju rangera?), muzu si zaridit obcanstvi (ne, guildy v G si sva mesta peclive hlidaji a nove obcany neberou), nelootit sipky ze zeme (a po par dunzich prijdu na buben), guardum snadno utecu domu (jeden nevhodny lag a neutecu)

Dosud jsem se nesmirila s tim, ze z dungu portuje kazdy z party jinam vlastne jen kvuli jednomu incidentu, ale s tim uz nic nenadelam. Muzu tu jen poprosit, jestli by se to nedalo nejak systemove osetrit tak, abych pokazde, kdyz odchazim z dungu, neriskovala equip.
Nevim, ale podle me by sbiranim veci ze zeme  postavicka nemela byt ve meste ohrozena na zivote.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Rav Duben 09, 2017, 12:54:10 odpoledne
To se mi u rangera jeste nestalo, jen u lootovani lidskych npc zesednu. Co to mas za skript? Kdyztak ti poslu svuj
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Duben 09, 2017, 02:50:00 odpoledne
nu, zesednes i pri lootovani rozrezanych tel (tedy veci, co puvodne byly v tele a pak se dostaly na zem) a sipek, ktere jsi nevystrelil ty. Tzn pri hromadnem pvp/questu, nebo v dungu, pokud je vic jak 1 strelec.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Rav Duben 10, 2017, 10:28:56 dopoledne
aha, je fakt ze na ereboru jsem jeste cizi sipky nelotil
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Duben 10, 2017, 05:22:44 odpoledne
Diskutoval jsem to lootovani s Iustusem a udajne to ma nejak uz v hledacku. Melo by se to opravit jeste s jednou planovanou zmenou. Casovy ramec davat nechci, prootoze vim jak jsou tyhle veci citlivy na nahly nedostatek casu/zmeny priorit a podobne, ale jo, mysli se na to.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Duben 10, 2017, 06:17:51 odpoledne
*těší se*
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Xanthin Duben 16, 2017, 09:39:45 odpoledne
No, po dnesnim PVP turnaji(Diky za usporadani), musim dosvedcit, ze ten rang je strasny social. Dava dmg za 19, dostava za 30. Ma stejny dosah jako mystik, ale rozdil je masakralny. To, ze do warovi se stitem bere prd, chapu, ale hulkam by prece asi mel brat neco vice.

BTW: Cry to neni, Ranga nemam :))
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Nightmare Duben 21, 2017, 05:00:05 odpoledne
Ranger a jeho dmg v pvp bude probran na pondelni GM porade.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Květen 09, 2017, 01:28:05 odpoledne
Dalši zabavná historka ze zivota rangera:

Mam ukol zabit 2 mordory. Beham po svete a zda se, ze vsichni skreti uz asi vymreli...
Konecne dostavam zpravu o jednom v Temnem hvozdu, beru luk, sveho nejrychlejisho kone a bezim tam.
Vystopuji nepritele, smrdi na sto honu, bezim po jeho stopach, vidim ho, zautocim, vystrelim, ale on se schova mezi stromy.
Nakonec zemre pricinenim meho spojence a ja jsem bez zkusenosti. Ve chvili, kdy leti ma poseldni rana (kterou jsem minula), splasi se mi luk a portne me primo do doupete cernych vdov. Jsem obklicena, nemohu se pohnout, sapou se na me desitky kusadel ja a umiram v agonii.

Snad jsem aspon pobavila toho skreta, muselo to byt pekne zadostiucineni :)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Květen 09, 2017, 01:35:33 odpoledne
Jedine rozumne vysvetleni je karma. Nejspis jsi na nekoho zla, a vesmir ti to vraci.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Květen 09, 2017, 05:42:04 odpoledne
Ocividne jako vsem ostatnim rangerum ... protoze co? rangeri jsou prece zlo  ;D

Jedine rozumne vysvetleni je karma. Nejspis jsi na nekoho zla, a vesmir ti to vraci.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Květen 10, 2017, 09:46:53 dopoledne
Ocividne jako vsem ostatnim rangerum ... protoze co? rangeri jsou prece zlo  ;D

Jedine rozumne vysvetleni je karma. Nejspis jsi na nekoho zla, a vesmir ti to vraci.

No jsou zlo, a strasny. Hlavne pro kodery, protoze na oprave toho portovani si vylamalo zuby dobrych 5 scripteru co se priznali a pak urcite nejaky dalsi, co to zkouseli "tajne" :D
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Květen 10, 2017, 04:57:20 odpoledne
jedine s cim vam muzem asi pomoct je testovani a zapisovani casu kdy se nam stalo neco neobvykleho ... pokud se s tim nekdo bude snazit bojovat :D
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Květen 10, 2017, 05:19:09 odpoledne
Nechci to zavrhovat, teoreticky to pomoci muze, ale tusim, ze podobne reporty uz jsme meli a z logu jsme se nedozvedeli nic podstatneho.

Daleko zajimavejsi by bylo vypozorovani nejakych souvislosti - Pokud vas to hodi na nejakou drivejsi pozici - vzpomenete si, CO jste na TE KONKRETNI pozici udelali? Protoze z nejakeho duvodu si vase postava stale tu pozici pamatovala a hodila vas tam.
Dalsi veci muze byt odpozorovani nejake konkretni udalosti -> pokud vas to nekdy hodi nekam daleko - probehl mezi poslednim pobytem na tom miste a chvili, kdy doslo k portnuti, nejaky korektni utok? tj. neni ten PORT nahodou vyvolany PRVNIM naslednym utokem od nejakeho poslendiho utoku na nejakem vzdalenem miste?

no, neco takovyho.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Květen 10, 2017, 08:05:40 odpoledne
to bude muset zjistit nejaky pvp ranger :D :D
ja mam luk jen na oci a vyjimecne na hady, kdyz je malo prostoru kolem.
pokud vim, nic jsem nepila, mela jsem zaplou specku a knock
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Květen 11, 2017, 10:46:48 dopoledne
to bude muset zjistit nejaky pvp ranger :D :D
ja mam luk jen na oci a vyjimecne na hady, kdyz je malo prostoru kolem.
pokud vim, nic jsem nepila, mela jsem zaplou specku a knock

no pockej, takze ty luk vytaujes vyjimecne, je to tak? Nepouzila jsi ho nahodou pro utok na nejakou vdovu, pak dlouho nic a dalsi pouziti az pri tom PvP kvuli questu, a ten tvuj prvni utok te pak portnul na tu posledni "spravnou" pozici v tom lese ?
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Květen 11, 2017, 11:28:03 dopoledne
nene, na vdovy do lesa nechodim, rozciluji me stromy :) v tom lese jsme se honili kolem vdov, portlo me to na pozici, pres kterou jsem mozna probehla (v ramci jedne obrazovky), posledni pouziti luku bylo predtim snad na nejake oko na OT, nebo tak neco.

jo, asi si o vikendu budu zapisovat, kdy a kde jsem pouzila luk, dobry domaci ukol :)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Květen 11, 2017, 12:48:06 odpoledne
No dobre - ale nepopiras, ze jsi probehla pres tu pozici, kam te to portlo? Nevzpomenes si, jestli jsi tam provedla nejakou akci? Cokoliv? Co ja vim, vypila svetlo, dala si bandu, zakouzlila kouzlo... cokoliv
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Květen 11, 2017, 05:19:37 odpoledne
tyjo, to se sebehlo tak rychle, kdybys videl tu paniku a  vydeseny vyraz za monitorem, kdyz jsme na stejne obrazovce s nejakym Mordorem :D
ani ne tak nepopiram, jako nevylucuji, nemuzu ti na  100 % rict, ze jsem tamtudy probehla,
nic jsem nepila, jen zapla specka a bezel knokback
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Květen 11, 2017, 05:21:30 odpoledne
myslím, že se tam jedná o více problému, každopádně se mi to stává zásadně s lukem, naposledy co sem zažil bylo že na mě doma jezinka hodila attack (s lukem) protože na mě byla naštvaná a místo šípu na mě "skočila" ona :D
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Červenec 30, 2017, 05:48:34 odpoledne
Bylo by možné tamnutým zvířatům trvale změnit karmu na šedou? Je trochu otravné při odshrinknutí např. medvěda nebo feny neustále řešit attacky a to, že zvíře neposlouchá. Dále by bylo super kdyby tamnuté zvířata "nevyžíraly" expy. Díky za jakoukoliv reakci.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Červenec 30, 2017, 10:51:19 odpoledne
Bylo by možné tamnutým zvířatům trvale změnit karmu na šedou? Je trochu otravné při odshrinknutí např. medvěda nebo feny neustále řešit attacky a to, že zvíře neposlouchá. Dále by bylo super kdyby tamnuté zvířata "nevyžíraly" expy. Díky za jakoukoliv reakci.

ke karme tamnutych zvirat - teoreticky by to slo, ale nedavno zaznel stejny pozadavek na upravu karmy summonum, tam je jeste nejaky problem s utocenim tech npc a karmou pokud ty utocis na ne a podobne. Mohli bysme do toho kouknout, ale trochu se obavam, ze tam ta karma ma svuj vyznam a ze to s sedou dela vic problemu nez uzitku.

k "vyzirani expu" - to by melo jit udelat celkem snadno - upravoval jsem ted ale ten kod kvuli pvp lize a nechci do toho vrtat, dokud nepujde liga ven. Kdyby se to moc nehybalo, tak se s tim tady pripomen (koncem tydne nebo pristi tyden)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Morty Červenec 31, 2017, 09:21:41 dopoledne
Temný vampir má šedou karmu a není žádný problém, používám ho ve skupině radši než satana, protože s ním nejsou takový problémy, což je škoda, takže si myslím, ze kdyby měl šedou karmu taky, tak se nic nestane.jináč sorry trosku off topic.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Červenec 31, 2017, 10:58:45 dopoledne
Má karma vliv na to, jestli ten summon útočí na NPC kolem sebe a oni na něj? Jinými slovy - pokud invisneš a vykouzlíš Vampíra a Satana - budou oba napadený monstrama v okolí? Budou oni aktivně napadat monstra v okolí? Je v tom rozdíl? Pokud ne, tak by to asi šlo. Pokud ano, tak bysme o tom musli trochu víc zauvažovat.

V každým případě to nepovažuju za prioritu, chápu, že to obtěžuje, ale dá se to podchytit tím, že se to naučíš ovládat. Je to prvek skillu a znalostí tý hry, který ti umožní ovládat tvoje Pety a odliší tě to od hráče, který to neumí (nepřemýšlí kam a kdy castit summony, kde stát, jak využívat překážek k tomu, aby se nesplašili a podobně).
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Červenec 31, 2017, 02:49:12 odpoledne
no v případě tamnutých zvířat je trosku problém ... pokud tamuju něco s červenou karmou zvíře zešedne a má tendenci vracet se na spawn a většinou dokud nezmiznou z dosahu všichni co měli od zvířete attack tak neposlouchá...

po odshrinknutí má zvíře tendenci hodit v první řadě attack na mě ... v případě odshrinknutí z invisu zvíře neposlouchá dokud se neobjevím ... nicméně v tomto případě alespoň nedostanu attack
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Morty Červenec 31, 2017, 08:09:25 odpoledne
No dal jsem 2x nekra 200+tak ho snad i umím hrát doufam.:p jináč nejsem si 100% jisty a nemohu to ani otestovat momentálně, ale na 90% si myslím, ze z invisu nejdou sami po nikom, ale monstra jdou po obou a sumo ni se začnou bránit až dostanou dmg.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Červenec 31, 2017, 08:32:06 odpoledne
ok diky za odpovedi
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Rav Srpen 01, 2017, 07:34:50 dopoledne
no v případě tamnutých zvířat je trosku problém ... pokud tamuju něco s červenou karmou zvíře zešedne a má tendenci vracet se na spawn a většinou dokud nezmiznou z dosahu všichni co měli od zvířete attack tak neposlouchá...

po odshrinknutí má zvíře tendenci hodit v první řadě attack na mě ... v případě odshrinknutí z invisu zvíře neposlouchá dokud se neobjevím ... nicméně v tomto případě alespoň nedostanu attack

Zkoušel jsi ho ručně nakrmit/přetáhnout na něj jakýkoli item? Mělo by potom poslouchat.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 01, 2017, 10:37:52 dopoledne


Zkoušel jsi ho ručně nakrmit/přetáhnout na něj jakýkoli item? Mělo by potom poslouchat.
[/quote]

Asi sem ještě ospalý, ale moc tě nechápu. Zkus to prosím vysvětlit trošku podrobněji. Díky.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Rav Srpen 01, 2017, 01:28:29 odpoledne
Při tamování se občas zvíře zbugne a přestože už je ochočené, nechová se tak. Když ale na něj přetáhneš myší nějaký předmět (stejně jako když obchoduješ s hráčem), tak se spraví a poslouchá. Funguje to stejně tak i po rozshrinknutí.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 01, 2017, 02:21:15 odpoledne
díky za radu budu muset vyzkoušet
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 08, 2017, 08:32:13 dopoledne
Při tamování se občas zvíře zbugne a přestože už je ochočené, nechová se tak. Když ale na něj přetáhneš myší nějaký předmět (stejně jako když obchoduješ s hráčem), tak se spraví a poslouchá. Funguje to stejně tak i po rozshrinknutí.

Funguje :-) díky za radu
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: marwww Srpen 15, 2017, 04:27:17 dopoledne
Zdarte, tak jsem už taky neodolal a otestoval si to sám. Myslím že dmg luku není přizpůsobený na targety které si nechají dát protekci a stone skin. +10armor targetu= -10 dmg s rany lukem je tam celkem razantní rozdíl bufly target obyč target(+tifuv a waruv stít). A asi se mi též projevilo to divné portování které začalo až mi na targetu skočila zapita cure a aplikovalo para poison s šípů.

ještě to prubnu s někým na ts pro lepší výsledek..
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Srpen 15, 2017, 12:18:23 odpoledne
dik za info, s tim poisonem je to zajimavy info, trochu tusim, co by tam mohlo haprovat, akorat je potreba zjistit, KDE presne se ten vliv projevi
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: marwww Srpen 15, 2017, 12:36:13 odpoledne
mě to se zdálo že to dělá při nové aplikaci poisnu když už ten cíl poison měl.(dostala si další dávku jedu)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 16, 2017, 12:04:35 odpoledne
dela to i bez poisonu :-)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Srpen 16, 2017, 02:19:53 odpoledne
ono pujde o to, ze v prubehu utoku ti neco zmeni ACT. Jde o sdilenou promennou, kterou by mel byt cil tvyho utoku, ale pokud provedes nejakou akci, ktera je "spatne napsana" - tj ta akce nad hracem zmeni tuhle promennou ACT a uz ji nenastavi zpatky na toho hrace, na kteryho se ma utocit, tak se muze stat, ze se to zacne chovat nejak nepredvidatelne. Pokud je tech vlivu ale hodne, tak to muze byt problem vsechno podchytit. Prvne je potreba zjistit, jestli to je skutecne ten problem. Za ty roky, co to dela, se jeste nenasel clovek, kterej by nasel jeden jedinej spolehlivej zpusob, jak ten problem navodit. A to je problem. Tyhle "hinty" jsou fajn, kdyz se to da doma treba zkusit nasimulovat, ale pokud s tim stravim hodinu a vsechno se bude zdat v poradku, tak se to tezko opravuje
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 17, 2017, 03:01:15 odpoledne
nejcasteji se mi to stava u npc co leapuji (oci, elitni brouci atd.) a dost casto v pvp (mozna vlivem knocku) např včera mě to uprostřed pvp hodilo před mesto (misto kde sem si misto kuse nasadil luk)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Srpen 21, 2017, 01:54:20 odpoledne
včera mě to uprostřed pvp hodilo před mesto (misto kde sem si misto kuse nasadil luk)

kdo uteče, vyhraje!  ;)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 23, 2017, 08:58:48 odpoledne
včera mě to uprostřed pvp hodilo před mesto (misto kde sem si misto kuse nasadil luk)

kdo uteče, vyhraje!  ;)

to sice jo ale nedavno me to zase naopak z nasi skupiny hodilo o obrazovku dal mezi mordy ... takze si asi dokazes predstavit jak to dopadlo :D
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 25, 2017, 03:17:34 odpoledne
Dnešní poznatek ohledne portovani rangeru ... v eterce kolem 15:05 sem po zabiti strazce vody nasadil luk ... v leve casti obrazovky se mi napsalo *earth elemental is attacking you* pak mi zacaly ubyvat zivoty ... po resyncu sem zjistil ze me to hodilo do predchoziho patra
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Gal Srpen 26, 2017, 06:52:33 odpoledne
Já jsem pár dní nehrál,ale portnu se minimálně jednou při každým pvp.. V pvm,jsem to tolik nepocítíl,nejlepší je mystic každou ranou tě zmrazí a ranger se rozhodne že nemá cenu za ním běhat a zkusím sám o sobě portování,bohužel jiným směrem.

Ale mám jiný dotaz,ranger je podle mě dost nákladná postava pokud se chce vyrovnat jiným classám v pvp,zkusil jsem eben,busty,potiony. Pak je to proti hůlkám celkem použitelný. No už tu všichni ví že těn ranga uplně op do pvp není o tom se můžeme přesvěčit i tím že tohle téma je nejdéle a nejvíce rozebíráné. Nebudu tady znova otevírat dmg,protože i mě to už nudí. Chtěl sem se zeptat,dřív než se opravoval long-range nefizoval náhodou kozla,pokud vím tak i knock by měl fizznout kouzlo a ted nefizuje nic. Ale k věci píšu hlavně proto protože se mi moc nelíbí dosah kterou má ranger z lukem,nechci to zase srovnávat z morii,ale neměl ranger stejný dostah jako mystic,protože mají podobnou dmg i výdrž?
Je hezký že se opravil long range,ale při zapnutí máte o dvě políčka víc k dobru a je to jen na 3 rány,když vůbec 3 stihnete vystřelit. Pak se musí čekat 45 sec a bere to cca 60 staminy,to mi příjde něják moc v průměru za 2 delší šípy. Jestli vám to všechno příjde v pořádku a vyvážený,okey nebudu se už namáhat,diky.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 26, 2017, 07:10:56 odpoledne
nedavno sem taky zkoumal jaky mam range s lukem (6 poli je na muj vkus ukrutne malo)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 27, 2017, 01:20:13 odpoledne
Dnešní poznatek ohledne portovani rangeru ... v eterce kolem 15:05 sem po zabiti strazce vody nasadil luk ... v leve casti obrazovky se mi napsalo *earth elemental is attacking you* pak mi zacaly ubyvat zivoty ... po resyncu sem zjistil ze me to hodilo do predchoziho patra

dalsi poznatky tentokrat z pvp (luk) - v pripade ze mam naprah a cil umre aniz bych vystrelil nebo pripadne kdyz mi zustane naprah spusti se obcas "kulomet" sipu do ducha ... behem par vterin vystrilim vsechny sipy co mam u sebe a pokud behem toho proklikam war mod tak me to portne na cil
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Srpen 28, 2017, 09:48:40 dopoledne
hmmmm !
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Srpen 29, 2017, 10:23:29 odpoledne
Tak jsem logla vyzkouset novou abilitu.

Testoval už to někdo úspěšně v běžném provozu?
To video je sice moc pěkné, ale je to jako teoretická fyzika, ve vakuu a pomineme pár zbytečných detailů ;-)

 - oceňuji ikonku v horním rohu, aspoň vim, ze abilita je aktivni. velmi rada bych ji mela i u ostatnich (hlavne long se spatne hlida)
 - v novinkách nikde nevidím zmínku o cooldownu
 - lekla jsem se, když se abilita povedla, zrovna do mě něco kousalo a tuhle grafiku maji ability celkem nepříjemných potvor

zatím vykoušeno na gargoylách, harpyích a broucích, páč jsou pomalí a na 1-2 rány. S kuší.
První zklamání přišlo, když se nepovedla specka a na druhý výstřel už byli harpye moc blízko. Druhé zklamání přišlo, když jsem poprvé zasáhla 3 harpye - hlavní cíl padl instantně, dalším dvěma to pochuchalo peří. Než jsem vystřelila na jednu z přeživších, abilita skončila. No a třetí zklamání přišlo ve chvíli, kdy jsem zjistila, že musím čekat na další možné použití a každým předčasným pokusem jsem si zase vynulovala timer. Ani jednou se mi nepovedly 2 rozdělené střely za sebou.

 Bylo by možné změnit cooldown na čas přibližně jako knokback? Ono to tedy bere výrazně více staminy, takže to nelze používat tak často, ale když se abilita nepovede (cil je blizko, nevyjde specka / nektery z cilu je za prekazkou / miss), bylo by prima mit možnost to zkusit znovu ještě na tom samém cíli.
Bylo by možné prodloužit účinek tak, aby ranger stihl vystřelit aspoň 2 rány?

Doufala jsem, že mi to nějak usnadní solování, nebo aspoň harvest peří. Asi budu muset hodně trénovat a vymýšlet, jak na to.
Protože trollové běžně nestojí v chumlu a nečekají, až vykrvácí :)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 29, 2017, 10:36:53 odpoledne
Zkus to s lukem ... to je teprve zklamani :D  na pvm s kusi by se to jeste dalo nejak vyuzit ale s lukem dle me bez sance
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Jezinka Srpen 29, 2017, 11:33:25 odpoledne
zas aby to nevypadlao jako naproste knuceni -  ja jsem fakt rada, ze se s rangerem konecne zacalo neco delat. A ted jeste to poradne vychytat, jo, klucí :)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Září 01, 2017, 07:39:46 odpoledne
pri pouziti nove ability mi to bud strili do moji feny nebo se to ihned po pouziti pretargetuje na ni uz se mi takhle 2 splasily
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Iustus Září 03, 2017, 10:18:53 odpoledne
Pushl jsem fix (zítra ráno po restartu bude aktivní), pak to prosím testni.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Morty Říjen 07, 2017, 09:41:22 odpoledne
Cau chtelo by to, aby ranger, kdyz zapne longrange, tak aby fizzoval kouzla. Stejne jako je to u thiefa s kudlema. Takhle kdyz za rangera nekoho potkate, tak cil zatoci rekal a jen se smeje...
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Gal Říjen 07, 2017, 09:46:07 odpoledne
Pokud vím tak to dřív šlo,ale po tom co se upravil timer tak to nejde. Knock se na to používát moc nedá když to pak portne tebe nebo jeho :P Rangera bych asi v pvp už neřešil stejně jak to dělá většina :)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: marwww Listopad 01, 2017, 10:39:43 odpoledne
tak rangům stačí hodit teleport na last target a lukem musi stíhat fizz ne?
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Listopad 02, 2017, 07:58:42 odpoledne
v pripade ze ses dost blizko na teleport tak dobry ... to ze neco fiznes neni uplne jisty :D
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Morty Listopad 02, 2017, 11:40:14 odpoledne
Nejde o dosah, ale o to aby si fiznul ten rekal. není to jak u wara, ze když dá ránu tak fizne cokoliv. A kdyby fizoval každou ranou tak je to op.proto říkám, že by to chtělo ten fiz na Longrange ať máš aspoň nějakou možnost to fiznout.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Nightmare Listopad 04, 2017, 03:11:07 odpoledne
fizz recallu se na longrange prida. Ono to tam melo byt ( mozna to tam i bylo )
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 18, 2018, 11:39:27 odpoledne
ona se upravovala nejak rozdelena strela? ... chova se dost jinak a nikde ani zminka bylo by dobre takove veci psat do novinek aspon  ;)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Srpen 20, 2018, 05:47:22 odpoledne
O umyslne zmene nevim. Muzes popsat, jak se dle tveho pozorovani chovani zmenilo?
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 20, 2018, 06:58:12 odpoledne
daleko kratsi prodleva ... mensi rozptyl strely ... vetsi dmg sekundarnim cilům a zere to snad celou staminu :D
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: SirGlorg Srpen 21, 2018, 03:25:35 odpoledne
a jak dlouho by to zhruba melo trvat ta zmena? Kdy se projevila ? Ramcove, tyden/mesic ?
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 22, 2018, 07:54:45 odpoledne
hraju už jen dost zřídka takže nejsem schopný posoudit já to zaznamenal týden zpátky
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Mišohu Srpen 29, 2018, 09:52:33 dopoledne
Theo má pravdu, měnilo se to asi před měsícem (Nightmare) a jinak přesně dává to větší damage (takže je to podle mě už trochu použitelnější) a ta stamka kterou to teď bere fakt skoro celou neni takovej problém protože si jí hned dosaješ
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Nightmare Srpen 31, 2018, 04:03:53 odpoledne
Pardon, moje chyba. Byla to zmena, kterou jsme planovali uz delsi dobu. Zmenil jsem to asi 3-4 tydny zpet s tim, ze tomu necham 1 tyden na testovani - i proto jsem to nepoustel ven jako oficialni novinku. Zmenu dam do novinek ale obecne je o tom, ze: prodleva je minimalni ( pouze par vterin ), narok na staminu je o 20% vyssi - ale rozhodne ne cela stamina co ranger ma. Rozptyl se nemenil. Dmg v pvp se nemenil. Dmg v pvm do okolnich cilu je vyrazne vyssi. Ve vysledku tedy: pokud chces pouzivat abilitu na CD, tak musis zejmena zezacatku pit refresh/ mit itemy na rege staminy/ sani staminy a idealne i zvetsit stamina pool ( GE, bless atd ... ). Jde tedy jen o to uvazovat, abilitu pouzivat s rozmyslet a pokud ji chces spamovat, tak tomu prizpusobit ostatni veci ;)
Ve vysledku by se melo jednat ale o zmenu k lepsimu ve vsech ohledech a tahle abilita by tim mela byt velmi pouzitelna.
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Theo Srpen 31, 2018, 07:15:29 odpoledne
No rozptyl ještě ozkouším znovu, ale přijde mi menší než byl, každopádně změnu vítám. Dřív byla dobra jen v dg na označení monster abych z nich měl expy :-)
Název: Re:Hraničář
Přispěvatel: Nightmare Září 01, 2018, 12:05:10 odpoledne
lehce jsem snížil stamina cost, aby se chytali i low lvl rangeři ( nyní je to 15% navyseni oproti puvodnimu stavu ). Rozptyl jsem znovu vyzkousel a zmena tam neni. Na to se vazne nesahalo - ma to samostatne nastaveni.