UO Erebor Forum

Diskuse s GMs => Herní témata => Téma založeno: Morty Září 20, 2017, 09:19:11 odpoledne

Název: kudleni za thiefa
Přispěvatel: Morty Září 20, 2017, 09:19:11 odpoledne
Zdar nechcete zavest aby se velikost vysate staminy odvijela od toho co ma thief na sobe + hlavne to co ma targtet na sobe prijde mi trosku nenormalni aby thiefove v equipech za 10k zkudlili cokoliv treba za 10 milionu na 5 kudel. Nejde pomalu ani stihat cd na refresh jak rychle to zkudli...
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: SirGlorg Září 21, 2017, 11:02:40 dopoledne
AR cile ma vliv na mnozstvi sebrane staminy
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Morty Září 21, 2017, 06:03:52 odpoledne
mezi 79 armor a 111 je rozdil neakych 9 staminy coz mi teda neprijde neak moc
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Morty Září 21, 2017, 06:10:09 odpoledne
na 5 kudel jsem v obsidu se stitem, armor boostem, stoneskinem vykudleny na 0 od verit thiefa, coz je neakych 20 vterin kudleni, takze jediny co muzu pit, kdyz me jede jedinej thief, na kterym je nejdrazsi equip ta lama je refresh a to kazdych 20 sekund na CD, tutiz ikdyby me do toho jel 1 dalsi clovek, tak nemas prostor na gh nic a muzes doufat ze thiefovi dojdou kudly. Neprijde mi to moc v poradku, kdyby mel ten thief obsid a ja musel pit jen refky budis, ale veritovej thief i ten valo by podle me nemel mit sanci me nutit pit 1 potion kazdych 20 vterin . Nemluve o tom ze v pvp zapinas krystal sem tam nekoho probehnes takze i tech 5 kudel je moc.
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Arandor Říjen 02, 2017, 04:16:09 dopoledne
na 5 kudel jsem v obsidu se stitem, armor boostem, stoneskinem vykudleny na 0 od verit thiefa, coz je neakych 20 vterin kudleni, takze jediny co muzu pit, kdyz me jede jedinej thief, na kterym je nejdrazsi equip ta lama je refresh a to kazdych 20 sekund na CD, tutiz ikdyby me do toho jel 1 dalsi clovek, tak nemas prostor na gh nic a muzes doufat ze thiefovi dojdou kudly. Neprijde mi to moc v poradku, kdyby mel ten thief obsid a ja musel pit jen refky budis, ale veritovej thief i ten valo by podle me nemel mit sanci me nutit pit 1 potion kazdych 20 vterin . Nemluve o tom ze v pvp zapinas krystal sem tam nekoho probehnes takze i tech 5 kudel je moc.

naprostej souhlas.. zkousel jsem wara proti thifovi a naprosto bez sance.. Proti veritakoj nemam sanci za wara v obsidu, pac proste nemuzu pit GH.. Nehlede nato, ze pokazde war dostane bleed, kdyz zautoci na thifa a staci mu klidne valo kryss, trikrat te cinkne a je fuk , co ma za material.. Bleed je silnej... Fer by bylo, kdyby se kudleni odvijelo od toho, z jakeho materialu ma thief zbran v ruce vs material brneni protivnika.. Jinak je to doopravdy hovadina :-D btw thiefa mam 80 lvl taky, ale to kudleni je premrsteny, toje fakt...
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: SirGlorg Říjen 02, 2017, 10:13:43 dopoledne
Prijde se na to podivat nightmare. Mame jedinou formu kudly (cenou) a neni zavisla na jinych zbranich. Muzeme zvazit:

* zvyseni prodlevy hodu kudlou
* snizeni mnozstvi ubrany staminy v zavislosti na armoru (vic nez ted)
* odebrani vlivu long-range, popripade snizit dosah kudly BEZ longrange

Kazdy jedno z vyse uvedenych snizi narocnost na kudleni. Je potreba si ale uvedomit, ze druhym extremem by bylo snizeni vlivu kudel na takovou uroven, ze by kudleni uplne prestalo mit vliv/vyznam. Ta hranice muze byt tenka

edit: jeste bych doplnil, ze kudly v PvP berou trochu staminy i thiefovi samotnymu, coz jeho samotnyho dela nachylnyho na nedostatek stamiy, pokud toho musi kudlit hodne
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Arandor Říjen 02, 2017, 02:28:09 odpoledne
Prijde se na to podivat nightmare. Mame jedinou formu kudly (cenou) a neni zavisla na jinych zbranich. Muzeme zvazit:

* zvyseni prodlevy hodu kudlou
* snizeni mnozstvi ubrany staminy v zavislosti na armoru (vic nez ted)
* odebrani vlivu long-range, popripade snizit dosah kudly BEZ longrange

Kazdy jedno z vyse uvedenych snizi narocnost na kudleni. Je potreba si ale uvedomit, ze druhym extremem by bylo snizeni vlivu kudel na takovou uroven, ze by kudleni uplne prestalo mit vliv/vyznam. Ta hranice muze byt tenka

edit: jeste bych doplnil, ze kudly v PvP berou trochu staminy i thiefovi samotnymu, coz jeho samotnyho dela nachylnyho na nedostatek stamiy, pokud toho musi kudlit hodne

Ja bych urcite nemenil dosah kudleni, to je pak ani nemusi nosit... Naopak by meli mit vsechny povolani - war, thief, mystik, rang minimalne o 2 pole vetsi rang i bez longu...  Celkově bych longrange zrusil, jen zabira body abilit a kouzlici jsou na 1vs1 vzdy proti těmhle povoláním ve výhodě na volným prostranství je prostě war ani thief a pravděpodobně ani rang nedoběhne :D kor když mužou kouzlit pary xD
Zpet ke kudlam - zvyseni prodlevy - blbost...

Snizeni mnozstvi ubrani staminy? Urcite nechat tak jak je, jen tam dat podminku, ze kdyz budu mit valo kryss napr, tak do veritu a vala a niz budu brat staminy jako ted a do obsidu treba o 10% mene, do ada dalsich 10% mene, do mithu dalších 10% méně.... NEco takovyho..
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: SirGlorg Říjen 02, 2017, 03:18:37 odpoledne
jakoze "utok" kudly by se odvijel od zbrane, kterou drzim v ruce? (utocnyho cisla) ? To by se urcite dalo zvazit. Je to sice trochu nelogicky (kudla nema moc spolecnyho s tim, ze drzim mec zejo), ale ciste z balancniho hlediska to smysl dava.
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Arandor Říjen 03, 2017, 02:41:46 dopoledne
jakoze "utok" kudly by se odvijel od zbrane, kterou drzim v ruce? (utocnyho cisla) ? To by se urcite dalo zvazit. Je to sice trochu nelogicky (kudla nema moc spolecnyho s tim, ze drzim mec zejo), ale ciste z balancniho hlediska to smysl dava.

No spis by to zarucilo to, ze thief, kterej chce nekoho vykudlit musi mit prislusnej equip aby taky neco riskoval... JE fakt blbost, aby veritak vykudlil wara v ada na 4 kudly :-D Nastavit to nejak, aby to bylo fer... War s verite vikingem taky neohrozi nejak znacne chary v obsidu... Nebo mag s teakou kdyz kouzli na postavy v obsidu, tak se mu max smejou... Ale thif vykudli jakykoliv brnko coz je blby no... A aby se eliminovalo to, ze si nekdo veme drahej equip a nemusi se bat thiefa ubec, tak by stacilo nastavit, ze by thief musel mit treba drahou zbran v ruce no.. Nebo tak neco.. Je to jen napad...
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Morty Říjen 03, 2017, 03:03:13 dopoledne
Spíš brnění, sice to taky nedává smysl, ale je v tom ta rovnováha, jelikož obs kris seženeš, počítám tak za 40-50k. ada  za nějakých 400 ani ne. porad je to nejlevnější zbraň. Naopak equip je z nějakých 95 ingotu což už je poznat.
Nastrel:
Verit>obs     10% staminy kudla.
Valorit>obs  15% staminy Kudla.
Obs>Obs      21% staminy Kudla.
Ada>obs      26% staminy Kudla. 
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: SirGlorg Říjen 03, 2017, 09:32:24 dopoledne
no chapu vasi argumentaci a i uznavam, ze v ni jisty balancni zaklad je, ale vliv zbrane/zbroje thiefa bych bral v uvahu az jako krajni reseni. V principu, pokud bude mit zbroj *cile* dostatecny vliv na utlumeni ucinku ubrany staminy, tak se tim realne zvysi odolnost proti kudlam, coz by melo byt dostatecne silnym zvyhodnenim. Chapu, ze vam vadi, ze thief pro ucinnost utoku nemusi mit silnou zbroj, ale berte taky v uvahu to, ze pokud by kudla byla ucinnejsi do vyssich zbroji ve chvili, kdy i thief bude mit vyssi zbroj, tak tomu warovi nepomuze ani ada-ada set a bude jednim thiefem vykudlenej za par vterin a to brnko tam necha, sice ten thief vic riskuje, coz je v poradku, ale trochu bych se obaval toho, ze to ve skutecnosti bude pro ostatni jeste horsi nez predtim.
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Morty Říjen 03, 2017, 10:14:10 odpoledne
Myslím si že žádnej thief do PVP ada nevezme :)) max ten obs
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Arandor Říjen 03, 2017, 10:50:35 odpoledne
Myslím si že žádnej thief do PVP ada nevezme :)) max ten obs

taky to tak vidim, thiefa sundas v jakymkoliv brnku warem i magem, nema resisty ani armor... Bere mu kazdej :) jedinej kdo neco vydrzi v ada je war, ostati chary jsou jak papiry i tak :)
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: SirGlorg Říjen 04, 2017, 12:33:22 odpoledne
v tom pripade je ale vase posledni argumentace zaroven protiargumentem toho balancovani kudel v zavislosti na zbroji thiefa
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Morty Říjen 05, 2017, 12:37:28 dopoledne
argumentují, ze si říkal, ze thief v ada  zastaví vše na par k udel, tak jsem rekl, ze ada žádný thief nevezme. Ada je prostě na PVP neefektivní poměr cena výkon oproti obsidu. I pro toho wara, jediné kdy se to hodí je to v kombinaci s itemy. Zpět k věci, jde o to ze thief v obsidu vydrží taky dost a jestli bude chtít mít  šanci někoho zastavit a být užitečný, tak by musel vzít výbavu která bude cenově srovnatelná s tím co chce zabít. Momentálně ti u tifa stačí ver val  a v určitých podmínkách s nim v equipu za 10k sundat klidně někoho v equipu za 100 milionů. A v hromadném PVP jediný co potřebuješ je mít kudly. A házet kudly na vše okolo.
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Thesecond Říjen 05, 2017, 08:01:38 dopoledne
argumenuji Thiefa ve verituku das na par ran takze to neberu jako vyhodu mag ho da na 2 rany mystik taky a war tez... ten co se boji o vybavu v pvp tak ji do pvp nema nosit. Thief ti nic ti neudla, kdyz mas zapite cure. nemuze nic delat jen te honi a sam nikdy nikoho nezabije narodil od ostatnich charu pokud kazdy bezi plynule. nema leap a teleport mu kazi naprah a nez te vykudli zapijes refku a prebehnes celou mapu. jedina jeho vyhoda je ze se muze hinout a uteci.
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Morty Říjen 05, 2017, 10:45:35 odpoledne
 :D :D :D
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Nightmare Říjen 06, 2017, 06:42:30 odpoledne
Chybi tady jeste jedna podstatna zalezitost, ktera muze pro balance pomoci. Ono to neni moc videt, ale na hozeni kudly potrebuje zlodej staminu ( hozeni mu neco malo staminy vezme ). Ted je to nastavene tak, ze jde o nepodstatne mnozstvi.

Balance by se tedy mohl udelat tak, ze by se lehce zeslabil vliv kudel s pribyvajicim AR cile - ale zaroven by se s tim znacne zvedalo mnozstvi staminy, kterou zlodej na hozeni kudly musi vynalozit.
Paradoxne by se tedy mohlo i stat to, ze by zlodej vykudlil driv sam sebe, nez cil s hodne vysokou zbroji ...

Jedine, co se mi uplne nelibi je to, ze zlodej nemuze ovlivnit ( posilit ) kudleni. S nynejsim nastavenim to vzdy zavisi pouze na tom, kdo se kudleni brani. Dalo by se to vyresit bud tou navrhovanou zbrani ( vyssi material by posiloval efekt ) a nebo - a to by bylo lepsi - abilitou, ktera by na kratkou chvili za vyssi stamina cost umoznila zlodejovi hodit kudlu s nizsi/zadnou redukci
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Morty Říjen 07, 2017, 05:28:59 dopoledne
To zní dobře
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Arandor Říjen 08, 2017, 03:44:46 dopoledne
argumenuji Thiefa ve verituku das na par ran takze to neberu jako vyhodu mag ho da na 2 rany mystik taky a war tez... ten co se boji o vybavu v pvp tak ji do pvp nema nosit. Thief ti nic ti neudla, kdyz mas zapite cure. nemuze nic delat jen te honi a sam nikdy nikoho nezabije narodil od ostatnich charu pokud kazdy bezi plynule. nema leap a teleport mu kazi naprah a nez te vykudli zapijes refku a prebehnes celou mapu. jedina jeho vyhoda je ze se muze hinout a uteci.

to sice jo, ale on vykudli jakejkoliv char a jakykoliv brnko, toje blbost.. A nejhur je natom proti nemu asi war, protoze musi prijit nablizko, kdyz ho chce sundat a thief ho bleedi a zaroven kudli.. Takze war nema stamku behem par sekund a zapijet GH nemuze a bleedii.. A to i kdyz do nej jde thief ve veritu a war ma na sobe obs :-D to neni moc balanced..
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Arandor Říjen 08, 2017, 03:48:12 dopoledne
Chybi tady jeste jedna podstatna zalezitost, ktera muze pro balance pomoci. Ono to neni moc videt, ale na hozeni kudly potrebuje zlodej staminu ( hozeni mu neco malo staminy vezme ). Ted je to nastavene tak, ze jde o nepodstatne mnozstvi.

Balance by se tedy mohl udelat tak, ze by se lehce zeslabil vliv kudel s pribyvajicim AR cile - ale zaroven by se s tim znacne zvedalo mnozstvi staminy, kterou zlodej na hozeni kudly musi vynalozit.
Paradoxne by se tedy mohlo i stat to, ze by zlodej vykudlil driv sam sebe, nez cil s hodne vysokou zbroji ...

Jedine, co se mi uplne nelibi je to, ze zlodej nemuze ovlivnit ( posilit ) kudleni. S nynejsim nastavenim to vzdy zavisi pouze na tom, kdo se kudleni brani. Dalo by se to vyresit bud tou navrhovanou zbrani ( vyssi material by posiloval efekt ) a nebo - a to by bylo lepsi - abilitou, ktera by na kratkou chvili za vyssi stamina cost umoznila zlodejovi hodit kudlu s nizsi/zadnou redukci

No to ale zase znevyhodni zlodeje... Lepsi by bylo aby byla podminka na materialu zbrane thifa vs zbroj cile.. Jen zkratka vyresit to, ze veritak thif uplne s prehledem zazene wara v obsu 1v1, kdyz je sikovnej... A v mass pvp muze prudit chary v obsu nebo ada kudlama i kdyz ma nizkou vybavu... Toje cele.. Ale urcite bych nevymejslel to, aby prisel sam o stamku a dalsi ability, uz tak tu je hodne abilit a za chvili bude potrebovat kazdej char 100 level na pvp :-D
Název: Re:kudleni za thiefa
Přispěvatel: Arandor Říjen 08, 2017, 03:50:31 dopoledne
Zkratka at je to nejak balanced a neni thief oslabenej, to neni urcite zamer nikoho... Jen at je to nak spravedlivy... Prece kdyz si za maga, mystu nebo ranga vemu teak zbran, taky beru prd do obsu no ne?