UO Erebor Forum

Diskuse s GMs => Herní témata => Téma založeno: golfin Prosinec 26, 2017, 09:22:38 dopoledne

Název: chainmail - bug
Přispěvatel: golfin Prosinec 26, 2017, 09:22:38 dopoledne
Při boji, ve waru, když se má přehrát animace střelby z luku dochází k poškození animace chainmailu u ženské postavy. Viz obrázek.

(http://enderal.funsite.cz/upload/golfin/chainmail_bug.jpg)
Název: Re:chainmail - bug
Přispěvatel: SirGlorg Prosinec 26, 2017, 09:52:48 odpoledne
uh, zajimavy, to vidim prvne. Zkusim to predat, pokud jde jenom o posun jedne konkretni animace, tak bysme to mohli umet opravit.
Název: Re:chainmail - bug
Přispěvatel: golfin Prosinec 27, 2017, 01:40:03 odpoledne
Animace je v pořádku.  Vytáhl jsem si ji samostatně na lokalu. Ale nemám možnost to testovat scriptově. I když, stahl jsem si staré Moria scp, tak to otestnu. No, také to vidím poprvé. Za ty roky, co se v UO hrabu jsem to ještě neviděl. Napadlo mě přetáhnout tuto animaci z nových mul souborů, ale nevím, zda to pomůže. Zatím to udělat nemohu, protože mi nefunguje mulpatcher a fidler. Potřebuji nový ntb. Tak pak to zkusím, až budu moci.
Název: Re:chainmail - bug
Přispěvatel: xavern Prosinec 27, 2017, 04:23:16 odpoledne
vidle, hammerpick, maul maji taky bugly animace
Název: Re:chainmail - bug
Přispěvatel: golfin Prosinec 27, 2017, 08:59:22 odpoledne
Testoval jsem to nyní na serveru staré morie, děje se to stejně. Ve dvou směrech.  Pohled nahoru jak doprava, tak doleva. Děje se tak i když jsem vyměnil soubory anim1 za novější. Dále jsem to testl na jiných serverech. Tam nic. V animaci problém není. Něco se v systému hádá. Ale log mi nic neukázal, že by crashovala animace.

Ony ty animace jsou vesměs v pořádku. Kdysi jsme opravovali snad jen kopí. Ale vesměs byly v pořádku. Ale občas se něco stalo a přehrálo špatně, když jsme měli špatnej script nebo def nastavení (ať už přímo ve scriptech, nebo v def souborech ultimy jako takové - mimo spheru v instalaci).
Název: Re:chainmail - bug
Přispěvatel: golfin Prosinec 29, 2017, 11:52:48 dopoledne
Tak tu mám další grafický bug. Když si nasadíte louč a pak sekeru, louč spadne do báglu. Ale zůstává svítit světlo a zobrazí se to jako na obrázku. Tady to vidím na chybu scriptu.

(http://enderal.funsite.cz/upload/golfin/light_bug.jpg)
Název: Re:chainmail - bug
Přispěvatel: SirGlorg Leden 02, 2018, 11:00:22 dopoledne
to vypada spis na chybu clienta, a jestli ti to client zobrazuje tak jak je na tom obrazku, tak to mas jeste nejakyho funky clienta, protoze to sem na klasickym 306 clientovi nikdy nevidel (a jeste je zajmay, ze ten svetlej obdelnik je krive, jakobys ho kreslil rukou). Co mne spis zajima -> to svetlo realne mas nebo nemas? Jde mi o to, jestli ti pak fizzuje sekani kvuli tomu, ze na to nevidis (hlaska "je spatne videt")?
Název: Re:chainmail - bug
Přispěvatel: golfin Leden 02, 2018, 12:14:33 odpoledne
Světlo tam je, tak, jako když máš v ruce louč. Ale louč přitom v ruce není. Jakmile se dáš do pohybu, začne to vytvářet podle směru chůze takovýto pruh. To, že je jakoby rukou, je terénem trávy. Clienta mám vašeho. Jinak nic nefizuje, normálně dřevo seká.
Název: Re:chainmail - bug
Přispěvatel: Iustus Leden 26, 2018, 08:03:33 dopoledne
Zkoušel jsi resync?
Btw toto zkoušíš u sebe na lokale a nebo ingame?