Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Arandor

Stran: [1] 2 3
1
Herní témata / Re:Oživení PVP pomocí módů a arén
« kdy: Prosinec 10, 2018, 07:35:59 dopoledne »
4) Občas se stává, že jedna strana nemá moc aktivních lidí, další mód by mohl být - automatické / náhodné přidělení týmu => G by hrál s M apod, změnila by se jim karma nebo tak něco a došlo by k vybalancování stran, aby se dalo hrát v případě, že na jendé straně nejsou lidi ten den.

2
Herní témata / Re:Oživení PVP pomocí módů a arén
« kdy: Prosinec 09, 2018, 07:29:42 odpoledne »
3) nastaveni aren by mohlo bejt pres nejakou cedulku - menu, kde by slo nastavit napr MAX vybava obs/maha + obs/obs + itemy nebo bez, ktere by dokazala kontrolovat brana napr a nepoustela by, pokud by hrac byl jinak oblecenej. HRaci by si sami mohli volit, jaka maximalni povolena vybava je pro daný event. Spousteni eventu by mohl omit i volbu se ztratou vybav nebo i bez. Zkratka mohlo by tech modu byt vic, aby si sli zablbnout i lidi, kteri normalne pvp nehraji.

Smysl tehle pvp aren / eventu by byl i v tom, ze by mordor a gondor nebyli tak separe, kdyz tu hraje tak malo lidi. Byl by vetsi kontakt. Mohl by se zapnout i GLOBAL chat pro M i G, na kterym se lidi muzou i domlouvat na techto akcich :)

3
Herní témata / Oživení PVP pomocí módů a arén
« kdy: Prosinec 08, 2018, 11:59:29 dopoledne »
Návrh - oživení PVP a zábavy na shardu:

Napadlo mě trošku oživit PVP a tím i aktivitu hráčů.

1) jelikož PVP je málokdy vyrovnané (oběhy nejsou nikdy - jen easy frag; dobývání a mass pvp bývá málokdy počtově vyrovnané a čeká se na něj vždy dlouho, než se lidé sejdou a pokud je to unbalanced a na jedné straně je velký over, skončí do 5ti minut a prohrávající strana odchází frustrovaná - hráči co hrají převážně PVM pak už nedojdou příště radši vůbec)..

-napadlo mě udělat nové arény, kde by se dala zkopírovat nějaká velká část mapy(dnešní arény mají moc malý prostor na to , aby mohli být zábavné). Jako příklad by mohla bejt jedna aréna s prostředím pevnosti Marka s prostorem např od hadů vdov na pravé straně tak jak je až po řeku na straně levé (před edem). Vlezy do těchto arén řešené pomocí gates, které by hlídali počet lidí. Mohl by tam být rozdíl např +- 2 lidi. Gate by počítala, kde vlezlo kolik G a M do arény. Např v Edu umístěna pro G a v Baradu pro M. Pokud by jedna strana měla o 2 hráče méně, na straně druhé už by nemohli hráči lézt do arény, dokud by na straně první nebyl dorovnán počet. Ohledně výbav by se dalo také něco vymyslet, aby se hrálo více vyrovnaně - např. max výbava obs obs, obs maha apod... Vyřazený hráč by byl portnut bez těla do domovského města.

2) módy PVP
-nemuselo by se hrát jen o pevnosti, ale mohlo by se hrát třeba i o vlajky. Kdysi jsem tyto módy v UO hrál a lidi to dost bavilo. Tam bych si představoval dvě malé pevnosti s vlajkou :) klasický CTF. Počty a výbavy by mohli zase hlídat vstupní gates. U CTF by mohlo bejt nastaveno, že hráč který umře má např. 1min odpočet do ressu a portu na start do svojí báze, aby hra mohla pokračovat až do určitého score např... Mapa by ale musela být opravdu velký, jako jsem psal v prvním případě, protože tenhle shard je fakt o běhání a pokud by se sešlo více lidí, ty miniarénky co jsou teď jsou naprd..

Takovýchto věcí by se dalo vymyslet více. Mohlo by mít kladné ohlasy mezi hráči.. Rvoněž by mohlo i přilákat hráče z jiných shardů :-)

4
Herní témata / Re:200+ postavy
« kdy: Prosinec 30, 2017, 03:36:44 dopoledne »
Bych byl spis pro pridani dalsich abilit, nebo pridani dalsich bodu do abilit.. 200+ jen tak nekdo stejne nedosahne a hold odmenou pro takovyho cloveka bude snazsi prochazeni dungů :-D  napr thif by mohl mit vetsi dvojak - 50, uhnuti 50, vykryti stitem 30 , odrazeni uderu 40 apod... War a ostatni povolani taktez vylepseni abilit... to by bylo reseni.. Plus bych jim nastavil na vsechny dungy krom tech nejtezsich postih na expy :-P alespon u gates...
Mozna by byla dobra odmena treba za kazdej 5tej level nad 200+ treba 1 statpoint navic.. Az do vyse treba 10ti nebo 20ti.. S tim, ze samozrejme by byl stejnej strop u statu jakej je ted... ABy nemohl mit war vic jak 180 str, mag vic jak 220 inty nebo kolik ma ci vic jak 100 hp u maga apod...

5
Herní témata / Re:bug při řezání nemrtvých/sběr do úkolů
« kdy: Prosinec 30, 2017, 03:31:05 dopoledne »
no nam se nedavno stalo v Beridoru, ze jsme rizli nemrtvy a on stejne obzivl... Ne u vsech, ale treba 1 z 30ti mobu :-D

6
Herní témata / Re:PvP vyvazeni
« kdy: Prosinec 30, 2017, 03:28:48 dopoledne »
To se mi taky moc nezdá :-D Ale určo by to něco vymyslet chtělo... Třeba přestupák s fixníma expama místo 10 levlů? Aby to nebralo na 150 neprimerene jako napr na 50tym :) rekneme ze by to vzalo napr. 100K expů? tzn u 50tyho levlu cca 6-7 levlu a u 150tyho levlu cca 2 levly? ... Pak by to smysl melo.. Jsem pro zavedeni nakyho fixniho postihu, aby na tom netratili vyssi levly..

7
Herní témata / Re:povinné PvP?
« kdy: Prosinec 23, 2017, 02:56:39 odpoledne »
Tak  jste si aspon vybrečeli pauzu pvp přes vanoce ..

Jinak jak psal morty, 15 let nebo jak dlouho jede uz moria ,tak kazdy jde do boje (na exp) s tim ,že ví že může byt napadeny.

Ale vždycky se najde par chuju co budou brečet  ,že nechcou pvp  a budou tak dlouho brečet dokud jím gm nepoleví a jak poleví ,tak polovina shradu mozna skoro 3/4 hraču by přestali hrat .

Moria je podle meho skoro PvP server..


Vzdycky to tak bylo ,ze jsi sel na exp a veděl jsi ,že je to riziko ,že te napadne někdo..

Proto mas automapu a kamarady na mapě kteří ti přijdou help když vyhodíš paniku.

Ale ja se  s Arandorem/Otim nebudu hadat protoze vy dva pořad budete brečet ..

Nejradši by jste vlezli někomu pod stul a "vypracovali" by jste si svou změnu.

a vo co jde? JA nejsem pro zakaz PVP a ani Ti ho nikdo nerusi... Aspon budes delat jiny veci na vanocni svatky nez sedet u UO a nebo budes moct pokecat s kamosema v mordoru nebo zajit dung ja nevim... Proste dva dny tu bude jina zabava nez pvp a pro Tebe specialne hunteni hracu typu Oti, pac ty nic jinyho nedas :-D Me se ten event libi, proste je to jen na blbe dva dny :)

8
Herní témata / Re:povinné PvP?
« kdy: Prosinec 22, 2017, 06:29:12 odpoledne »
Několikrat jsem potkal Elizu (waldyho) jak utika v lese proti 6ti gondorum ..
Hraje hulku takze urcite se da utect jen proste musis u te hry premyslet a predpovidat věci+se naucit "utikat" v lese ,za prekazky atd. .
Popripade si stahni kostky/parezy aby se ti lepe "utikalo" v lese...
Btw: jako hulka mas moznost vycastit manashield ten by ti mel dat moznost utect co nejrychleji nebo doutikat do nejblizšího safe mista.
Jeste se muzes mrknout na videa co jsou na YTB a tam můzes videt jak par hracu utika pred g nebo m proti presile..

v podstate tvuj prispevek nema zadnou hodnotu. Nevim co jsi nepochopil na jeho postu? UO hrali vzdy PVM hraci - vetsinou Ti starsi, kteri uz nemaji vazby ani cas na to se neco novyho ucit a domlouvat na pvp apod.. navic s tim jak to popsal - nabihani na expice - to trefil naprosto presne. To si myslim uz dlouhou dobu taky. To PVP proste neni :-D  jako nabehnout s ebenkama na poust nebo ledy na jednoho expice kterej ma jeste horsi vybavu je jen lacinej frag a jen lama by ten frag nedala - kor kdyz obihaj hlavne lidi, kteri to umi... Nikomu to nic neprinese, PVperoj to da jen lacinej frag a na chvili mu stoupne EGO jak ho rychle sundali - bezva... Pro toho kdo umrel toje jen frustrace - protoze presne jak napsal - proste muze napsat rovnou suicide..  V lese ma clovek vetsi sance proti presile, ale zalezi na situaci zase... Vetsinou ten prepadenej i kdyz to umi tak je ve velky nevyhode, kdyz je zrovna ve standcastu, skoncil mu GC nebo nema predpitej GC... Proste ztraci vyhodu.. Ti co nabihaj maj presilu a nachlastany vsechny flasky, booszty od shamana atd.. Proste no chance....

Anyway, ja tohle radsi neresim, protoze to nema smysl, tak to tu funguje, ale chtel jsem timhle postem rict, ze ho naprosto chapu... Me osobne obihani treba nebavi, protoze proste bud je ten frag moc levnej a nebo da nekdo paniku a do dvou lidi nabehne 8 lidi.. Takze taky super pvp..
PvP ztratilo podle me hodnotu uz na morii, kdy vsichni zacli lizt na tu dojebanou pvp mapu... A neresi se pocty, hlavne nekoho vyndat a vylotit... A nejlepe kdyz mu spadne client, to hned vsichni retargetnou a obestoupej ho, aby si neco nalotili :-D Charakter vetsiny hracu na tomhle shadu = zmrdstvi... 60% cely komunity hracu, co hrajou aktivne PVP jsou zmrdi a sraci, kteri pravdepodobne v realnym zivote dost trpej a tak sedej u PC 24/7 a hlidaj vsechny mista a spawny aby mohli nekoho nasrat, vcetne obihani craftu :-D

9
Herní témata / Re:povinné PvP?
« kdy: Prosinec 22, 2017, 06:20:09 odpoledne »
World Of Warcraft, nebo nějaká jiná hra pro slabý povahy, bude řešením.

ty ses dobrej omezenec kamo :-D no comment

10
Herní témata / mapky - poklady - casova prodleva
« kdy: Prosinec 16, 2017, 07:53:02 odpoledne »
Ahoj, uz po nekolikate se nam stalo, ze jsme nemohli kopnout mapku a cekali jsme treba 15 min na miste a to cloveka otravi a nakonec jsme to odvolali a mapku schovali.. Jeli jsme kuli tomu na ostrov.. Prijde mi, ze hodne lidi chodi mapky a je skoro nemozny trefit spravnej cas kdy ji jit, neni to poprve.. NEslo by predelat nejak timer a hlavne aby se jine skupinky navzajem neomezovali, kdyz stejnak kopou mapu na uplne jinem miste? Navic to byla jen 2kova mapa, nedovedu si predstavit, jak dlouho by clovek cekal na 3ku vejs :-D

11
Herní témata / Re:Dualy atd
« kdy: Prosinec 04, 2017, 02:36:57 odpoledne »
Souhlas s Mortym, minimalne ressnuti crafta a zabiti monstra by se nemuselo delat pres odlog, protoze je to traparna... S RP to nema nic spolecnyho. Navic na crafta skacou nesmyslne tezky monstra obcas jako je valo golem nebo spira v dole, ktera va da na 2 kouzla do veritu... V lese pro zmenu spruce - teak reaper, kterej vam neda vetsinou sanci utyct ani kdyz clovek sedi u PC... A je fakt, ze je otravny furt nekoho otravovat o ress, gatu atd presne jak psal Morty... NEvidim důvod, proč by člověk nemohl využít svoje postavy na dualu, když tim nikomu neškodí, spíš naopak... Navíc je to jen hra :-) Dal bych hlasování :)

12
Jinak pokud jsem dobře četl, tak píšeš, že Etherii se dá "vysólovat" za mága 60+ a tifa 60+. Nevím jestli myslíš, jako dvoučlennou skupinu, pak to není solování. Nevím jak bych za mága sám ubil, ducha runy, Etherina atd. To už si lépe dokážu představit, že projdu drapačák sám. :) Jinak ve dvou se dá zvládnout hodně věcí.  ;)

napsal jsem to spatne, jde to dat ve dvojko za 30min.. Drapak za 30 min ve dvou neprojdes :-D 

ale odbíháme od tématu!! Já nechtěl řešit to jak je boss těžkej nebo ne, ale odměnu v podobě exp gaty, která by zasloužila přidat určitě (pokud srovnám dung např s etherií) :-) Bo i na lvlu 90 se tam dá umřít :-) Nechci se s nikým přít :) 

13
Nedává ik ... nikomu ho nedá. Nemá takový dmg. Berserker event, který má, mu zrychluje útok. Je to jeho hlavní schopnost ...  x-krát jsem už viděl souboj s ním a není vůbec těžký. Několikrát ho zabil i jeden samotný člověk.

Ok, já neříkám, že je neporazitelný, napsal jsem pouze to, že exp gata v drapu dava hovno oproti etherce a je to jednoznačně těžší dung, ve dvou ho neprojdeš a pokud jo, na konci to smrdí rakvema.. Nevěřím že ho dá někdo solo nebo ve dvou jako etherku, přitom co umí... Párkrát se mi ho povedlo dát bez smrti za thifa, ale prostě potřebuješ nato lidi kolem :) A už ubec si nedovedu představit, jak to daj dva lidi na 40 levlu např :-D ani prd... Stačí mikrolag a seš prostě tuhej, protože přitahuje a má brutál rychlý námachy s omračákama.. Kolikrát sem vidl, že rozdal dvoum lidem ránu a to k němu běhali na rušení nápřahů tři lidi.. Nicméně hlavní důvod je - exp gata mi na 90+ dá 1300 expů, v etherce 2500 :)) etherku dam téměř solo za thifa krom strážců země...

14
Pan Selem rozhodne nedava IK. Pokud se clovek umi alespon trosku pohybovat, tak smrt hrace opravdu nehrozi.

kdzy ma malo hp a napise tu srajdu jako jsem pan selem neznicitelna bestia, tak dava IK vsemu ;-) jinak dava omracaky normal a pritahuje

15
Boss v drapaku neni zas tak hroznej, kdyz vis jak na nej, dava proste IKcka do cehokoliv obcas a plus ma omracka a pritazeni vsech okolo.. takze i kdyz neda IK, zabije obcas i wara 100 levl :-D anyway, tu exp gatu jsem spis myslel, ze drapak jdes cca 1,5-2hodky a etherku treba 30minut a je lehci daleko a ma vetsi odmenu mi prijde :) jinak jeto asi v poradku..

Stran: [1] 2 3