Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - marwww

Stran: [1] 2 3
1
Offtopic / Re:Vývěska/chování/banování
« kdy: Červenec 31, 2018, 05:16:31 odpoledne »
Tak v tom případě se omlouvám..

2
Offtopic / Re:Vývěska/chování/banování
« kdy: Červenec 31, 2018, 03:09:06 dopoledne »
A herní tresty by se taky mohli hlídat opakují se furt dokola ti samí jedinci a furt jen +1 +1 +1 :(

3
Guildy/Party / Re:Klerik 90 Mordor hleda partu/guildu
« kdy: Duben 08, 2018, 09:17:34 odpoledne »
heh tak to ti musím ukázat jak se profesionálně vetřít :D

4
Povolání / Re:Zloděj
« kdy: Únor 13, 2018, 02:22:18 dopoledne »
Můžu se zeptat bylo by reálné snížit váhu vrhacích nožů? v momentální situaci přemnožených težkooděnců s boostem je 35 kudel celkem málo a furt se človek pro ně musí vracet...

5
Herní témata / Cesto-mánie aneb mezi Východem a Západem.
« kdy: Leden 14, 2018, 10:46:41 dopoledne »
Rummy   6. 1. 2018 21:42:54   
Vsiml sis jak je lehle dobyt hlavni mesto barad, s jak minas? Minas obrovsky a barad s 20 mini barackama 😉
-----------------------------------
Tuto poznámku jsem tu už párkrát zahlédl.A rád uslyším jiné názory. ::)


6
Herní témata / Re:PvP vyvazeni
« kdy: Prosinec 27, 2017, 12:01:30 odpoledne »
tak to už je moc...to snad ne? co třeba zrovna deathmatch...

7
Herní témata / Re:Zlodějovy zbraně
« kdy: Listopad 05, 2017, 11:42:11 dopoledne »
ok, díky. ;)

8
Herní témata / Re:Zlodějovy zbraně
« kdy: Listopad 02, 2017, 06:01:35 dopoledne »
No každopádně tady čtu zajímavé příspěvky, i když každý říká dmg+ def- a chcete k vidlím narvat stít(na který jsou vázané ostatní abillity.)

Nejuniverzálnější a nejefektivnější je kryss (rychlost s kombinací bledem a stítem)
Na solo nejraději používám cutlas abych využil na max svůj potenciál  (poison,uder stítem, vykrytí,)

Scim nenosím tak často ale rozdíl mezi dmg ránou, vysátí hp nebo probo je velice poznat oproti předešlým.

Vidle používám pouze ve dvojici. Berou teď i monstrům které jsem obcházel obloukem teď je aspoň budu uždibovat.

A čemu nebereš z blízka můžeš s dálky :P jen občas jezdítko padne za vlast...(dungy)

celková dmg je momentálně asi dobrá, kryss pokulhává co se tyká vysátí hp.
s defem taky nehýbat už tak je křehký jak pan skleněný(rosický).

-a teď má pohádková představa nemuseli by tak fizzovat bandy. Už tak dává málo a dost vynechává.
- na ten stealth v pvp už nespoléhám  raději se klidím..
- remove trap je hodně prazvláštní. spíš není než je ¨:P


Jinak spokojenost. Vidle jste vrátily do hry...

9
Herní témata / Re:Regy v monstrech, dungeonech..
« kdy: Listopad 02, 2017, 05:30:10 dopoledne »
Musíš někam na zvířata. Třeba u nás v Mordoru to dobře padá na pouštích.

10
Povolání / Re:Nekromant
« kdy: Listopad 02, 2017, 04:40:26 dopoledne »
Podle mě je celkem super, nemá to být vyloženě mág ale vyvolávač/zaklínačem. Ability mi přijdou naopak super
akorát je efektivně využít (s vyšším lvl). Jen by to chtělo nějaký zásadní důvod proč ho a né mága.
třeba nějaký permanentní doprovod. Nebo abillitu do pvm na hromadné vyhození satanů. Přijde mi že na global pvp má dps dmg snad lepší jak mág. A to mě osobně se moc nelíbí. ale spíše nechat vyniknout jeho povolávací magii.

jednoduchý příklad: mág+meteorit nebo nekro co se musí zastavit naházet několik sumonů a pak se slimákama hledat moby a teprv je vybíjet.

11
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Listopad 01, 2017, 10:39:43 odpoledne »
tak rangům stačí hodit teleport na last target a lukem musi stíhat fizz ne?

12
Offtopic / Re:Reset abilit, vylepšení pvp
« kdy: Srpen 28, 2017, 05:30:21 dopoledne »
návrh číslo jedna je velice praktický i když moc pohodlný. Souhlasím se snížením poplatku za změny. Zase gm nemá pravdu ýe rege many hp je nejaky bonus pvp luxus / naopak je to povinost(mana pro mobilitu/hp pro výdrž držení náprahu atd.)

Mě osobně mi přijde ta cena přemrštená. kdyby byl strop 250k tak by to bylo ok. Ale tím stoupáním než si to clovek vůbec odzkouší tak už tam topí své první potřřebné statisíce.

návrch číslo 2 - totál támítame :P to je to kouzlo toho setu (proto taky mají podle toho stát)

13
Povolání / Re:Zloděj
« kdy: Srpen 28, 2017, 05:22:46 dopoledne »
Cau samozřejmě to v potaz beru, ale když nebudu brat v potaz teda AC tak se mi nepáčí když tif vezme ada ada + boost a resist itemy na OM 199 aby to nebuglo a stejnak v 90% umře na "2blesky". Třeba valo spira je muj osobní nepřitel- jako není těžký ale chlastat na nej tolik ghček nebo furt muset odbíhat a bandit.
jen mi nepřijde výhodné vůbec brat ada ada, protože jak ti říkaš stejnak se pred castem musi furt hidovat a nenechat se...
takže na solové aktivity mě ani nenapadně brat topku když je schopný mě "otočit titan mage se svým 3 kombem ve 2 vteřinách".
ale pokud je to ok tak je to můj osobní dojem. A tif v ada nemuže pít spell shield jinak mu spadne resist uplne. tak že ve výsledku když vemu obs obs za 1/10 ceny a zapiju spellshield tak to je to same.a muj ada potencial je jen odsouzen na skupinove terapie ?!

Tif se dá hrát hid/pich ale monstra po probodnutí jsou jinak agresivní až jim clověk pomalu neuteče :D

jen sem chtěl názor od více lidi. díky

Ale s klerikem jsem absolutně spokojen 107 ar s 180 om a může vklidu uprostřed akce číst noviny. jak se člověk přehoupne pres hodnotu 100 tak to připomína "Neo s matrixu" kritikal rány od tl  vychazí s tema 160 hp že přežije aji dvě po sobě a s usmevem jeste odejde.

14
Povolání / Re:Zloděj
« kdy: Srpen 27, 2017, 07:26:15 dopoledne »
Zdravím účastníky omalovánek,
Po delším bádání, bližšího zkoumání, i nervení... bych se chtěl zeptat jestli by nepotřebovalo někde krapatek ubrat a nek zase přidat.
Konkretně mám na mysli ARMOR CLASS - přijde mi že je celkem nepoměr mezi zbrojí i nastavením base armoru u class.

příklad- postava která se dostane na urověn AC=100 je téměř nedotknutelná (platová zbroj, vysoké hp atd..) jak v pvp i v pvm - OK
                                                                       beru (poměr cena/výkon spokojenost)
          -                                           úroven AC=75 tzv hop nebo trop= 50% uspěchu 50% nečekaného úmrti
                                                                       (celkem high% curse/aoe dmg, v poměru těchto class kombinace dvou kritických
                                                                       zásahů nebo tzv curse + critiku je vysledek fatalní často i smrtelný.
                                                                        (cena/výkon= za ty prachy je to velké riziko= porovnaní ada obs temeř
                                                                        minimální rozdíl ve výdrži ale obrovký rozdíl v cenně.
                                                      úroven AC=50 pro solo příjemné poexpení nepoužitelné

a zároven bych podotknul i dmg zbraní - přijde mi celkem rozdílné hodnoty při dosazení stejných výsledku u různých class.
Prosím někoho kdo má podobné dojmy at podporí můj názor.
přiklad pvp balane (target "traning dummy" war- 80% stačí 2 rány 4sec a zabijecíl, tif/ranga min 5 ran 7-9 sec, Hůlky 4-5spellu taky kolem 8 sec, u healeru je samozrejme ze to je beh na dlouho trat nekoho ohrozit.) poprosil bych další názory.

15
Herní témata / Re:Stealing
« kdy: Srpen 15, 2017, 05:59:41 odpoledne »
můžeš mi napsat na icq 272203419

Stran: [1] 2 3