Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - rl

Stran: [1]
1
Herní témata / Re:item na musicianship
« kdy: Květen 16, 2018, 08:40:24 dopoledne »
Horsi nez stit obrance to nebude :D u thiefa by se mi libil 5 enti 10 music :P abych nemusel nosit klobuk a mel trichu armor kdyz potrebuju +40 enti. Uz tak je treba mit nahrdelnik jeste

2
Herní témata / Re:item na musicianship
« kdy: Květen 14, 2018, 10:52:03 dopoledne »
Zajimave, bonusovej nastroj by se hodil :D

3
Herní témata / Re:příkaz
« kdy: Duben 20, 2018, 07:08:24 dopoledne »
.mesec


4
Herní témata / Re:Boosty v PVP
« kdy: Duben 09, 2018, 09:45:49 dopoledne »
samozrejme muzes jit i jinou cestou, tech moznosti je obecne vic jak dosahnout stejnyho efektu. Pisu to v navaznosti na boosty od samana, ale klidne muze bejt posilena obrana hracu do pvp. Jak do AR tak do OM. Boost ti zustane. Jde o to aby hraci nechcipali jak mouchy a mohli to trosicku rozbehat. A promin, ale to ze sis vyexpil postavu, ktera by mela bejt OP z nejakyho hlediska neni argument. Mel bys mit padnejsi duvd jestli to chces hajit. S tim dispelem mas samozrejme pravdu, ale po dispeluje jde stejne kazdej recall, da si boost, dojde zpatky (proc? Protoze se to jednoznacne vyplati jak je to preboost.) Takze ten dispel je ucinnej na jedno vybehnuti, ktery bych rekl obecne netrva mozna dele jak 5 minut, nez se situace uklidni. Vysledek je takovej ze kazdej chodi stejnak s boostem nakonec.  Je mi jasny ze Vam to vyhovuje, pac si date v par lidech atack na jednoho chudaka a toho spalite n dve obrazovky. Nejaky delsi behani a drzeni se za cilem vam moc nedela dobre :)

5
Herní témata / Re:Boosty v PVP
« kdy: Duben 06, 2018, 07:43:52 odpoledne »
jsemten tvuj post ani nedocetl, skoncil jsem u toho ze nemam samana k dispozici :) proste se zdrz komentare kdyz placas

6
Herní témata / Boosty v PVP
« kdy: Duben 06, 2018, 08:22:56 dopoledne »
Vzhledem k nýnější situaci používání boostů od Šamana bych jejich účinek omezil do pvp. Ze hry se stává vesměs vybíjená. Příjde mi, že pvp na Morii nebylo nastaveno na situaci, kdy má drtivá většina hráčů boost (oproti dříve, kdy to bylo spíše ojedinělá záležitost). Pojem vybíjená jsem uvedl proto, že mi příjde vystihující jak snadno lze odstranit hráče byť v 2v1 aniž by protistrana měla nějaký delší čas na přežití. Myslím, že se to týká všech povolání melee vysolý dmg do hůlek + vliv fps patche obecně vysší úrovně hráčů (longrange)= hra na dvě obrazovky, hůlka se téměř nedostane z targetu, hraje jen do zapití gh což je po jedný ráně. Naopak také hůlky do melee. Dvě naboostěné mahy zabijou warriora v !obsu! podobně na pár obrazovek, chybí doba na prohození bandy a možnosti léčení aspoň po nějakou delší dobu. -> pojem vybíjená. Hra se svedla na úroveň low hp cílů s vývinem velkých dmg, myslím že tyto hodnoty by měli být více přiblížené (hp/dmg).

7
Herní témata / Re:Zlodějovy zbraně
« kdy: Říjen 16, 2017, 03:44:43 odpoledne »
Petr, 60+. Nejčastěji kryss pro primární abilitu.

Minimální hodnotu bych u Greater Agility nastavil z +16 na +17 (coz je presne -1 prodleva úderu u základního rozdělení bodů), protože mi není příjemné natřikrát přepijet jeden potion abych měl dostatečnou dexu.

Zrušení stancu - chápu, thief není tank. Pokud je potřeba nějaká kompenzace, pak nějaký mód vyššího útoku na úkor obrany, klidně omezene pro určitý čas, nikoliv perma.

A co mi opravdu vadí je snížená doba trvání kouzla Reactive Armor, u spousty omračujících zrůd jde thief tzv. na pár, byť za sníženou redukci dmg (která už teď je skoro nicotná) prodloužení aspoň na 30 vteřin. Dvě rány? za spell jsou bohužel opravdu málo z mého pohledu.

O bleedu z hidu nepíšu, to by možná bylo už trochu moc :) ...

Jinak thief paráda

Stran: [1]