Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - SirGlorg

Stran: [1] 2 3 ... 17
1
Povolání / Re:Mystik
« kdy: Říjen 18, 2019, 12:37:28 odpoledne »
V nejblizsi dobe pro mystika nic zvlastniho nechystame. Mame nejake rozpracovane namety na jina povolani. Hypnoza je dlouhodobe problematicka, ale nevybavuju si ted zadne konkretni napady na vylepseni. Vzhledem k tomu, ze nejakou peci dostal uz ranger a mage a dodelava se scleric, je mozne, ze se k mystikovi nasledne dostaneme, pokud vyjde cas

2
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Srpen 21, 2018, 03:25:35 odpoledne »
a jak dlouho by to zhruba melo trvat ta zmena? Kdy se projevila ? Ramcove, tyden/mesic ?

3
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Srpen 20, 2018, 05:47:22 odpoledne »
O umyslne zmene nevim. Muzes popsat, jak se dle tveho pozorovani chovani zmenilo?

4
Offtopic / Re:Vývěska/chování/banování
« kdy: Květen 16, 2018, 08:45:28 dopoledne »
Banovani hracu natrvalo na vyvesce dlouhodobe nefunguje. Registrace noveho uctu na vyvesku je trivialni, akorat se bude vracet pod jinym nickem, v pripade blockovani IP zase pouzije anonymizer.

Blokovani/ignorovani konkretnich uctu z jinych uctu je teoreticky mozne, ale nechce se mi uz moc zatezovat vyvojare webu. Nevim, nakolik je to dulezite. Myslim, ze neni v nasich silach porad dokola bojovat proti toxickym hracum systemove. My se nemuzeme neustale snazit branit vas, hrace, pred vsim zlym, co vam kdokoliv jiny muze provist. To je nerealne, jista mira zodpovednosti a zvladani neprijemnych situaci a trollu musi prijit i ze strany hracu samotnych. Jste tu povetsinou dospeli lidi. Svet neni plny kyticek a jednorozcu. Lidi jsou zly, at uz umyslne, nebo kvuli spatny socializaci, nizkymu intelektu nebo kulture, ve ktery vyrostli. My jako GM tym nejsme a ani nemuzeme byt zodpovedni za chovani jinych lidi. Je na kezdym jednom hraci, aby uchopil svoji skutecnou dospelost do rukou (ne pouze svuj fyzicky vek) a pokusil se vyrovnat se stresem a toxicitou prostredi, ktere tu je. To neznamena, ze to chceme zcela ignorovat. Jak jsem uz psal, podnikli jsme nejake kroky, ale v urcitou chvili uz se proste musime zarazit a rict si "to uz staci" a prestat venovat prehnane usili k potlaceni neceho, co ve sve uplne podstate nemame a nemuzeme mit zcela pod kontrolou.

5
Offtopic / Re:Nováček - help - externí program
« kdy: Květen 16, 2018, 08:31:42 dopoledne »
Trenovani postavy se snazime na prvnich levelech urychlovat, ale nejaky cas ti to zabere. Pokud neznas prostredi, je pravdepodobne, ze ti to nejaky tyden vezme. Velmi zalezi, kolik casu denne/tydne hranim stravis a jak jsi efektivni, hraci co dokazi sehnat pomoc ostatnich a nechaji se protahnout nekolika dungeony dokazou za vikend vytrenovat postavu na 20-30 level s tim, ze 40 lvl se povazuje za +- plnohodnotnou PvP postavu (stale je kam se posunout, ale to nejdulezitejsi bys mel uz mit).

6
Herní témata / Re:Boosty v PVP
« kdy: Květen 14, 2018, 04:32:43 odpoledne »
nevidim duvod proc PVPit, kdyz se pak hraci chovaji jak male deti.. Mozna ze ted uz je to "na urovni", kazdopadne nemam potrebu cist vylevy typu "lamo" po RK takove PVP muze bavit urcity typ lidi, mezi ktere ja nepatrim. Hra ma byt o zabave ne o vylevech "dospelych deti"
S tim souhlasim. Ja sam jsem prestal na Morii chodit do PvP prave kvuli toxicite prostredi. Komunikace lidi v PvP je tak zoufale primitivni, ze mi to nestalo za ucast. Bohuzel chovani hracu je zodpovednosti hracu samotnych. Hra nabizi ruzne moznosti vytvareni guild a jinych vlastnich podskupin frakce za kterou hrajes, kde se muzes pridat k vybranym hracum, kteri ti sedi a pokusit se ucastnit pvp vyhradne s nima. Z pozice GM tohle rozhodne nebudeme resit, nejsme nici rodice, abysme jeste kazdyho tahali za ucho, protoze se neumi chovat, nehlede na to, jak zhnuseni z projevu hracu sami jsme.

7
Offtopic / Re:Jen tak dál Erebore ...
« kdy: Duben 23, 2018, 10:47:32 dopoledne »
Dekuju za pekny slova a jsem rad za nadseni, ktery si drzis :) Neduhy se starou sphere kterou mame si uvedomujeme a neustale si pohravame s ruznymi myslenkami na moznosti prechodu. Bohuzel vzhledem k usili, ktere takovy prechod obnasi nechceme a nebudeme nic slibovat, pokud jakoukoliv z aktivit, ktere vyvijime, nebudou ve finalnich fazich vyvoje.

Preju mnoho zdaru! :)

8
Herní témata / Re:příkaz
« kdy: Duben 20, 2018, 09:43:17 dopoledne »
příkaz přidanej

9
Dungeony / Re:Mistrovské dungny
« kdy: Duben 19, 2018, 12:22:18 odpoledne »
aha ja jsem nepochopil otazku. Mel jsem za to, ze chces, aby ty mistrovsky dungy byly soucasti questu typu "dokonci dungeon X". V podstate jedinej duvod, proc ted nefunguji questy typu "ziskej X expu v dungu" je ten, ze ty mistr dungy nejsou v dungeon mapplanu (10/11/12 - tak neco). Muselo by se to cely presunout do jinyho mapplanu a slo by to.

Add party - jo v tom mas pravdu, myslim, ze vynucovat spolecny hrani pro hrace pod nejakej 40level je nevhodny.

10
Povolání / Re:Nekromant
« kdy: Duben 17, 2018, 12:33:48 odpoledne »
V mestske zone nelze mit summony. Crash hry je zvlastni pruvodni prvek, dispell summonu je ale zamysleny.

11
Dungeony / Re:Mistrovské dungny
« kdy: Duben 17, 2018, 12:32:05 odpoledne »
uvazovali jsme o tom, ale zase nechceme mistrum/nbikum zvysovat riziko, ze jim tam prijde banda lidi 80 lvl a vykosi je. Moznosti je vyber tyhle dungeonu podminit min+max levelem a realmem hrace, ale protoze v uvodni iteraci implementace weekly nemame kod, ktery by umoznoval pridavat "podmineny questy", tak se nic takovyho neobjevilo. Logika ignorovani nekterych questu na zaklade dodatecnych podminek neni uplne trivialni (pokud se ma udelat rozumne).

12
Offtopic / Re:Necromancer začátečník
« kdy: Duben 12, 2018, 01:17:41 odpoledne »
Hul nabijes tim, ze ji mas v ruce/batohu a 2x na ni poklikas ve chvili, kdy mas plne doregenerovanou Manu. Pokud je tva mana snizena a v holi je mana, dalsim poklikanim na hul se pouzije mana z hole na docerpani tve postave. Z balancnich duvodu se mana z hole ztrati, pokud hul sundas z ruky.

Na summonovani jsou potreba regy = na ruzny summony ruzna skupina regu, pokud je mas v baglu, objevi se ti v menu. Dalsi podminkou vyvolani summonu je Magery skill - cim vyssi, tim vetsi nabidka summonu.

13
Offtopic / Re:Lumberjacking
« kdy: Březen 29, 2018, 12:44:38 odpoledne »
1. musis u sebe mit sekeru, co ma grafiku 0x0F43, jakakoliv jina nebude fungovat (tj. treba ani otocena varianta - kdyz ji polozis na zem, otoci se - da se opakovat)
2. pokud se ti neozve zvuk pri spusteni, je mozny ze ti chybi soubor C:\Windows\media\ding.wav. Ten cely radek je tam jenom kvuli zvukovym upozornenim. Teoreticky muzes vsechny takove smazat, nebo zmenit cestu na neco, co ti vyhovuje vic nebo co skutecne mas
3. po spusteni skriptu se zda, ze musis nejdriv seknout do prvniho stromu do kteryho chces. Ten skript ho potom dotezi do dna.
4. ve skriptu je pouzity
Kód: [Vybrat]
goto start, ale nikde neni start definovany. To je nekorektni skript a podle mne nefunguje. Nevim uz jak se definuje spravne blok kodu "start", dlouho jsem v tom nepsal a hlavne jsem psal kody ze zasady bez goto casti (vzdycky to jde obejit, neni to potreba). Osobne bych zkusil pred prvni radek "repeat" vlozit radek
Kód: [Vybrat]
start:5. radek
Kód: [Vybrat]
lumber() je absolutne zpaskvilena, nepochopena rekurze a rozhodne ho smaz
6. smaz prvni vyskyt slova repeat, nema k sobe definovany parovy "until" a v tom jak je to ted napsane nema vyznam ho tam mit

14
Offtopic / Re:Vývěska/chování/banování
« kdy: Březen 27, 2018, 09:01:42 dopoledne »
OK beru to v potaz a hodím apel do GM týmu. S rukou na srdce ale musím rovnou říct, že máme v týmu lidi, kteří jsou sami schopní vyvolat docela divoký diskuse a pobízet tyhle lidi k banování by mohlo napáchat víc škody než užitku :D Zkusím zjistit, jestli bysme nemohli přidat roli moderátora pro uživatele na vývěsce, že bysme to rozhodili mezi pár lidí co tam choděj pravidelně, požívaj jistou míru důvěry a mohli by to tam korigovat.

15
Offtopic / Re:Vývěska/chování/banování
« kdy: Březen 26, 2018, 02:23:42 odpoledne »
Já vývěsku z podobných důvodů prakticky nečtu. Na druhou stranu od těch věčných rejpalů mám nějakou zpětnou vazbu ohledně toho, co působí dobře a co špatně. Já je můžu začít banovat, ale dosáhnu tím jenom toho, že vyselektuju skupinu lidí, od kterých budu sbírat data a tím pádem budu mít zkreslený pohled na stav světa (už takhle k silnýmu zkreslení dochází, protože lidi, co jsou spokojení většinou mlčí). Já ty lidi nepřevychovám, to že drtivá většina lidí, co se tam vyjadřuje, nemá střípek sebereflexe a úcty je fakt, který se nese všema hrama co znám. Jde o běžnej populační vzorek a když začnu ty lidi umlčovat, připravím se o většinovou vazbu (jakkoliv zcestnou - ona i zcestná zpětná vazba je zpětná vazba, protože to, že některý věci hráči vnímají zkresleně nebo přímo špatně nemění nic na tom, jak reálně to dotyční vnímají a někdy má smysl udělat nějaký principiální úpravy jenom proto, aby tomu lidi líp rozuměli).

Jinými slovy - chápu, že populace na vývěsce může někoho odradit nebo nakazit, na druhou stranu vývěska není k hraní UO nezbytná, já sám jsem tam na Morii chodil minimálně a nic mi nescházelo, občas jsem si přečetl informační věci od GM týmu a to stačilo. Stejně to může udělat kdokoliv, kdo to považuje za čtení pod úroveň. Pokud zažíváš vnitřní nepohodlí při čtení vývěsky a je ti stydno za ty lidi co tam píšou a chytáš se u toho za hlavu, tak to nečti - já to přesně z těhle důvodů nečtu, vyjma situací, kdy uvolníme nějakou větší novinku a očekávám reakce na konkrétní věc, ke který se pak chvíli vyjadřuju a potom, co mi dojde mentální síla, tak se zase na pár měsíců distancuju.

+ ještě dodatek - na minulé vývěsce jsme na blokování hráčů/příspěvků neměli nástroje, vývěska to neumožňovala. Můžeme to dělat až teď, takže ne každé GMko se ještě rozhodlo tyhle pravomoce zcela uchopit a uplatňovat. V každým případě hranice pro nějaké penalizace má asi každý jinde a nemyslím si, že je na místě je uplatňovat příliš často.

Stran: [1] 2 3 ... 17