Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - golfin

Stran: [1] 2
1
Offtopic / Zdroj - RadstaR
« kdy: Červenec 06, 2020, 06:54:50 odpoledne »


Vážení přátelé a kolegové vývojáři. RadstaR je člověk, který pro Ultimu Online vyvynul mnoho programů a pomohl mnohým začínajícím GM na různých šardech (nejen u nás v České Republice) k jejich vývynu a k rozvoji našich českých serverů. Ale nejen to, jeho programy se dodnes používají v celém světě. RadstaR už Ultimu Online neprovozuje, nevyvýjí a nebude se v tomto projektu angažovat. Ale, dal mi svolení, abych zpřístupnil celý jeho starý web. A mii vývojáři, jistě rádi oceníme, to co na tomto webu existuje. Proto vzdávám veliký hold RadstaRovi. Je to muž, který se zasadil o velký úspěch v oblasti Free shardů. Díky jeho práci funguje mnoho českých a světových serverů. Jeho starý web jsem umístil na své stránky jako alias 3.domena. Pokud mi to čas dovolí, pokusím se ho zakomponovat do svého systému webu. Ale neslibuji to. V každém případě, je to mnoho informací a programů, mnohdy už nedostupných, které všichni oceníme. Přeji vám dobrou práci a zdar. A pro hráče, kteří sem zabrousí, dobrý počin při zkoušení různých experimentů.

Odkaz: ultima.manawydan.cz

PS: RadstaRa mám rád, je to velmi dlouhá doba, kdy jsme spolu pracovali a komunikovali. Díky jeho radám, jsem dokázal vytvořit spoustu dobrých věcí. Proto si RadstaR zaslouží velké ocenění.

2
Offtopic / Africký strom do savany
« kdy: Prosinec 24, 2019, 11:59:16 dopoledne »
Udělal jsem takovej africkej strom do savany. Pokud ho chcete, můžete si ho přidat na šard.



Download: https://www.servuo.com/archive/african-savana-tree.1326/

3
Offtopic / Black Journal v. 2
« kdy: Říjen 21, 2019, 08:28:36 dopoledne »
Černý žurnál
Aktualizace původního, který jsem vytvářel zhruba v r. 2005. Ke stažení na andaria.cz.
Download: http://www.mediafire.com/file/i1qe33bl431wtac/BlackJournal_v2.zip/file
Později bude dodán na uo-pixel.de



Je to jednoduché. V závislosti na verzi Ultimy online vložíte soubor(y) obsahující gumpy do složky MulFiles. Konkrétně:

Pokud používáte UO do verze Ultima Online Mondain's Legacy včetně, vložíte do složky MulFiles soubory Gumpart.mul a Gumpidx.mul z vaší instalace ultimy. Pak spustíte soubor Patch_Journal.bat. Otevře se vám cmd okno, kde musíte vybrat číslo 0 pro opatchování těchto dvou souborů. V přiloženém obrázku process_window.jpg vidíte pracovní postup aplikace. Až uvidíte řádek Time elapsed: "nějaký čas" minutes, stiskněte libovolnou klávesu a cmd okno se zavře. Nyní přejděte do složky Patched, kde najdete aktualizované soubory Gumpart.mul a Gumpidx.mul. Tyto si pak vložte do své instalace ultimy. A je hotovo.

Pokud používáte UO od verze Ultima Online Stygian Abyss včetně, vložíte do složky MulFiles soubor GumpartLegacyMUL.uop z vaší instalace ultimy. Pak spustíte soubor Patch_Journal.bat. Otevře se vám cmd okno, kde musíte vybrat číslo 1 pro rozbalení a opatchování tohoto souboru. V přiloženém obrázku process_window.jpg vidíte pracovní postup aplikace. Až uvidíte řádek Time elapsed: "nějaký čas" minutes, stiskněte libovolnou klávesu a cmd okno se zavře. Nyní přejděte do složky Patched, kde najdete aktualizované soubory Gumpart.mul, Gumpidx.mul a GumpartLegacyMUL.uop. Soubor GumpartLegacyMUL.uop. si pak vložte do své instalace ultimy. A je hotovo.

Patch je testován na Kelevaru (sedmičkový client - tedy patchování druhou metodou). Andaria, Erebor, DP1 a DP2 využívají první patchovací metodu, také testováno. Endor jsem netestoval. Ze světových šardů je úspěšně testován na UO Renaissance, UO Evolution a UO Forever. Zde chci jen doplnit, u nás DP1 využívá soubor verdata.mul, tak jako UO Renaissance. V tomto případě Patch aplikuje úpravy přímo do souborů gumpů a verdata ignoruje.

Copyright © 19.10.2019 Golfin

4
Offtopic / Re:Malé animace charakterů - trpaslík, hobit, kudúk atd.
« kdy: Únor 17, 2019, 06:15:22 dopoledne »
Progress ....


5
Offtopic / Re:Malé animace charakterů - trpaslík, hobit, kudúk atd.
« kdy: Leden 27, 2019, 09:27:28 dopoledne »
Progress ....


6
Offtopic / Re:Malé animace charakterů - trpaslík, hobit, kudúk atd.
« kdy: Leden 27, 2019, 07:52:55 dopoledne »
Ahoj MyKE, tak jsem to vyzkoušel a háže to errory. Pak to vytvoří upravený soubor, ale mimo všechny centerX ostatní vymaže.  Tady se podívej, jak vypadá soubor liste.txt. Jsou tam i mínusový položky, s tím skript nepočítá.  liste.txt. Každá animace má tento soubor jiný s jinýma hodnotama. No, ale asi to nedělej. Dostalo se mi náhradního řešení. Nicméně powershell, kouknu se na to jak to skriptovat. Používám ho pro upravu win desítek, k odstranění některých microsoft věcí, které nechci. I tak děkuju MiKE. Uvedu Tě také jako spoluautora, až to vydám. Jinak, na Tvých stránkách jsem viděl Landscaper, upravuji do něj nějaký prvky ve verzi 1.5, Jestli budeš chtít, dám Ti to tam na stahování, až to dodělám. Landscaper je i důvod, proč zde nemohu hrát, vyuýívá registry instalace UO a ja ji nemohu změnit pro Erebor. Což je škoda.  :)

7
Offtopic / Re:Malé animace charakterů - trpaslík, hobit, kudúk atd.
« kdy: Leden 26, 2019, 08:02:16 dopoledne »
Tak power shell mě nenapadl, to zní zajímavě. Díky MyKE. Pak Ti ty animace pošlu, až budou hotový, předpokládám, že si je hodíš na svůj web.

8
Offtopic / Re:Malé animace charakterů - trpaslík, hobit, kudúk atd.
« kdy: Leden 16, 2019, 03:59:39 odpoledne »

9
Offtopic / Malé animace charakterů - trpaslík, hobit, kudúk atd.
« kdy: Leden 12, 2019, 03:45:22 odpoledne »
Podařilo se mi po X letech vymyslet způsob, jak nejenom vytvořit animaci těla pro menší postavy, ale též oblečení, zbroje a zbraně. Není to sice jednoduché, ale lze to udělat. V zásadě, jak na to? Jednoduché. Vezmu starý Mulpatcher v.9.8, který umí extrahovat do bmp obrázků. Animaci extrahuji. Pomocí IrfanVieweru napřed změním 100% bílou na 100% černou. Týká se to transparentního pozadí animace. Kdybych nechal bílou, udělá to duchy ve výsledku. Potom opět s IrfanViewerem změním velikost animace z původní 100% na 85 %. Tady je nutné vše měnit na 85%, jinak to nebude sedět. Mulpatcher při extrakci vytváří soubor liste.txt, kde se řeší souřadnice pozicování jednotlivých obrázků. Tady je nutné  ubrat u souřadnice X 2 body (pixely). Pak to bude nacentrované a animace může např. sedět na koni. No a pak to importuji pomocí Mulpatcheru do animací na pozici, kterou chci. Musím upozornit, IrfanViewer umožňuje pracovat dávkově, to znamená všechny soubory najednou. Jinak bych to nedělal a vypípal bych se na to.

V podstatě, animací oblečení, zbrojí a zbraní je hodně. Nebudu je asi dělat všechny, ale ty základní ano. Ono by se to nevešlo. V podstatě gargoyles animace asi vyruším a nahradím je novými malými. Bude mi to i trvat, odhaduji rok práce. Ale pujde to. Na sphereserveru to pak pravděpodobně vydám. Jako celý balík. Zde na Morii to možná využijete, i když jedete na stařičké sféře. A se staršími soubory UO. Budete mít méně místa pro uplatnění. Ale, v minulosti se mi s Mandosem a tartarosem velmi dobře spolupracovalo, tak by to bylo fajn, kdyby ste měli opravdového trpajzlíka nebo hobita. *usmál se*

Malá ukázka:



Jediné co mi chybí, je dávkový skript, nebo prográmek, který by změnil hromadně text v souboru list.txt. Je nutné změnit souřadnice X o dva dolů.
Kód: [Vybrat]
CenterX:3  změnit text na CenterX:1
CenterX:4 změnit text na CenterX:2
CenterX:5 změnit text na CenterX:3
CenterX:6 change text to CenterX:4
.
.
.
.
.
až do
CenterX:30 změnit text na CenterX:28

Kdyby se někomu chtělo něco napsat v javě, nebo něčem jiném, budu děkovat.  :D

10
Offtopic / Re:Jen tak dál Erebore ...
« kdy: Duben 23, 2018, 12:39:29 odpoledne »
Držím vám palce.  :)

11
Offtopic / Jen tak dál Erebore ...
« kdy: Duben 21, 2018, 09:42:27 dopoledne »
Začínal jsem v Ultimě asi jako každý starší hráč na Kelevaru. Tehdy nebyla sphera v tak kvalitním stavu. Jelo se na 51-čce a UO byla surová hra. Ale byla první online ve světě s grafickým rozhraním. A první ve světě a také poslední s nastavením dovedností, které má. Jsem grafik. Už v roce 2004 jsem patchoval verdata pro Kelevar a v roce 2005 jsem se stal grafikem Andarie, kde jsem dlouho působil. Musím říct, na Morii jsem nikdy nehrál, i když jsem logl na zkoušku. Přesto jako GM jsem spolupracoval s tehdejším týmem Morie. A však ne jen s morií, ale i s dalšími servery na české scéně. Bez toho by se nedalo UO vyvýjet. Například spolupráce s Tartarosem, Mandosem a z Manawydanu RadstaRem byla hodně prospěšná a vzájemě jsme se hodně obohatili. Vzpomínám na to vždy rád. Byla to skvělá práce.

Moria, potažmo nynější Erebor jede na staré spheře. Což je trošku škoda, protože nynější 56d má hodně vymazleno a hlavně dovolí spustit sedmičkové clienty a dostat se tím k věcem, které stará UO nezná. Ale rozumím tomu, ono nejde jen tak přescriptovat starý systém do nového. A mám staré scp Morie, které jsou veřejné a vidím, co vše to obnáší. V každém případě se ovšem dá mnoho udělat. A věřím, že dělá. Sám za sebe nyní hraji jako hráč na Ereboru a musím říct, je to jakýsi návrat starých časů. Erebor dnes vede nekompromisně v online připojování hráčů. Což je skvělé, že ještě někdo UO chce hrát a že je kde hrát. Potažmo, musí být Erebor zajímavě veden, jinak by zde nehrálo tolik hráčů. Jen tak dál Erebore *usmívá se*.

No a protože jsem grafik a UO znám hodně do detailu, pokud bude zájem, mohu nějaký ten obrázek vytvořit. nyní pracuji na dámském hraničářském outfitu, který plánuji nejenom pro sebe, ale celkově pro všechny, kdo ho budou chtít. Až to budu mít, dám ho někde ke stažení i s návody co je potřeba udělat (pro nezkušenné).

Malá ukázka:



Přes tyto pracovní šaty (nejsou hotové, chybí stínování) půjde ringmail korzet, dále nátepníky a rukavice a pod šaty nová sukně, kde se chci pokusit vytvořit parcial hue batiku ( přechod z barvy do barvy). Na ramena plánuji kožešinu. Pravděpodobně to celkově ozdobím někaým opaskem, pytlíčky, mošnou atd. Uvidíme *usmál se*

12
Herní témata / Re:chainmail - bug
« kdy: Leden 02, 2018, 12:14:33 odpoledne »
Světlo tam je, tak, jako když máš v ruce louč. Ale louč přitom v ruce není. Jakmile se dáš do pohybu, začne to vytvářet podle směru chůze takovýto pruh. To, že je jakoby rukou, je terénem trávy. Clienta mám vašeho. Jinak nic nefizuje, normálně dřevo seká.

13
Herní témata / Re:chainmail - bug
« kdy: Prosinec 29, 2017, 11:52:48 dopoledne »
Tak tu mám další grafický bug. Když si nasadíte louč a pak sekeru, louč spadne do báglu. Ale zůstává svítit světlo a zobrazí se to jako na obrázku. Tady to vidím na chybu scriptu.


14
Herní témata / Re:chainmail - bug
« kdy: Prosinec 27, 2017, 08:59:22 odpoledne »
Testoval jsem to nyní na serveru staré morie, děje se to stejně. Ve dvou směrech.  Pohled nahoru jak doprava, tak doleva. Děje se tak i když jsem vyměnil soubory anim1 za novější. Dále jsem to testl na jiných serverech. Tam nic. V animaci problém není. Něco se v systému hádá. Ale log mi nic neukázal, že by crashovala animace.

Ony ty animace jsou vesměs v pořádku. Kdysi jsme opravovali snad jen kopí. Ale vesměs byly v pořádku. Ale občas se něco stalo a přehrálo špatně, když jsme měli špatnej script nebo def nastavení (ať už přímo ve scriptech, nebo v def souborech ultimy jako takové - mimo spheru v instalaci).

15
Herní témata / Re:chainmail - bug
« kdy: Prosinec 27, 2017, 01:40:03 odpoledne »
Animace je v pořádku.  Vytáhl jsem si ji samostatně na lokalu. Ale nemám možnost to testovat scriptově. I když, stahl jsem si staré Moria scp, tak to otestnu. No, také to vidím poprvé. Za ty roky, co se v UO hrabu jsem to ještě neviděl. Napadlo mě přetáhnout tuto animaci z nových mul souborů, ale nevím, zda to pomůže. Zatím to udělat nemohu, protože mi nefunguje mulpatcher a fidler. Potřebuji nový ntb. Tak pak to zkusím, až budu moci.

Stran: [1] 2