Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Témata - Morty

Stran: [1]
1
Herní témata / uprava pvp
« kdy: Listopad 22, 2018, 07:23:44 odpoledne »
Zdar mel bych navrch na upravu pvp nazgulu atd.

Jedna se o nazguly v mordoru a prvniho. Co kdyby se nazgulove urcovali podle prvnich v pvp tabulce? A prvni by byl klasicky turnaj, ktery by mohl vyhlasit pouze jeden z nazgulu + 2 spoluhraci dle jeho vyberu. Do turnaje by se mohli prihlasit ostatni nazgulove, pokud by meli zajem. Nazgulove by se ztraceli, pokud by vas nekdo predbehl v pvp tabulce a prvni by sel ztratit pouze v turnaji konany treba max jednou za ctvrt roku. Pri resetu tabulky by meli predchozi nazgulove z predchozi sezony imunitu, rekneme treba tyden, aby prokazali ze budou opet mezi temi, kteri maji pravo na nazgula. Dale by mohli nazgulove dostavat mesicni zold  od Marghula (RP!). Rekneme treba normalni nazgul 50k + X (x=pocet killu a asistenci/smrti ve funkci*5k). Prvni aa general 75k + x. S tim, ze by se pocitali pouze pvp smrti, ktere ziska kdyz je nazgulem. to same by se mohlo udelat u generala v gondoru.

2
Herní témata / PvP vyvazeni
« kdy: Prosinec 27, 2017, 12:52:02 dopoledne »
Zdravim mordor je celkem slabej a v gondoru je plno lidi. Neslo by udelat, ze by sla zalozit postava 50+ dle vyberu, aby se to trosku vyrovnalo, ten kdo by chtel? Postava by treba nemohla ziskat expy a nemohla nic trenovat.

3
Herní témata / 200+ postavy
« kdy: Prosinec 10, 2017, 02:59:23 odpoledne »
Čau jelikož od 200 lvlu už postava nemá smysl expit. Co kdyby expy přes 200 lvly sly předělávat na své další postavy. Popřípadě prodávat. Výjimka by byl Kraft ofc.

4
Herní témata / Dualy atd
« kdy: Prosinec 04, 2017, 11:16:39 dopoledne »
ZdaR nešlo by upravit pravidlo o duálech mimo dům. Jako například, aby bylo možné si hodit gatu své druhé postave nebo se jít resnout . Nebo si dat gatu pro svého krafta a Lockera na mapky, popř. mít postavu poblíž, kterou by se šlo mlátit jináči monstrum a druhou postavu mít popodal v hidu, aby se nemuselo porad dobíhat logovat odlogovat. Přece jen když člověk má ty postavy, tak by je aspoň mohl využít navic riskuje s tim vetsi rakev. samozřejmě nějaké expeni na dualu nadále zakázané. Myslím, ze otravovat lidi na mapy nebo ress, gatu atd by se tím vyresilo.

5
Herní témata / Artefakty
« kdy: Prosinec 01, 2017, 03:16:07 dopoledne »
Čau nepřemýšleli jste ze by se dali přidat nějaké super dlouhé těžké i třeba finančně náročné questy na nějaké silnější itemy v podobě artefaktu nebo nějaký jiny end game cíl. Popř zvednou bonus do PVM nebo něco po 200.

6
Herní témata / kudleni za thiefa
« kdy: Září 20, 2017, 09:19:11 odpoledne »
Zdar nechcete zavest aby se velikost vysate staminy odvijela od toho co ma thief na sobe + hlavne to co ma targtet na sobe prijde mi trosku nenormalni aby thiefove v equipech za 10k zkudlili cokoliv treba za 10 milionu na 5 kudel. Nejde pomalu ani stihat cd na refresh jak rychle to zkudli...

7
Herní témata / Elixiry
« kdy: Září 03, 2017, 10:50:09 odpoledne »
Zdar nepřemýšlel jste o zvýšení drop elixiru např dat nějakou šanci na random elixír a počet do slabších pokladů a pokladů na povrchu. Nebo třeba ze by se dali míchat za nějaký větší počet regu na 100 ach. Přijde mi ze krom cleverness strenght a možná heal je strašně málo elixiru. Stones kin snad ani není pridanej.

8
Herní témata / Amor penetration itemy
« kdy: Srpen 24, 2017, 03:15:18 dopoledne »
Čau, měl bych takový navrh. Vytvorily by se nové itemy s vlastností  armor penetration. Byli by na spercich a to v rozsahu 1-15 a dále na zbraních krom holí a to v rozsahu 1 -20. Fungovali by tak, že by % redukovaly amor cíle. Čím větší amor tím by tyto itemy byly ucinejsi. Příklad:

War s 0% ArP > wara se štítem dá za 40hp
War s 0% ArP > mága s vlastním armorem za 70hp

War s 50% ArP > wara se štítem dá za 60hp
War s 50% ArP > mága s vlastním armorem za 75hp

War s 100% ArP > wara se štítem dá za 80hp
War s 100% ArP > mága s vlastním armorem za 80hp

Možná to vypadá jako hodně op, ale vemte v potaz, aby warrior dosáhl 100 ArP, tak by musel mít všechny šperky +15 a zbraň.  Pokud by nechtěl obětovat armor v podobě klobouku či náhrdelníku. Dále by dával velký dmg, ale byl by velice náchylný na dmg, protože by neměl žádné itemy na obranu. Tyto itemy by pomohli i rangerum proti povoláním s velkým armorem a v neposlední řadě by se dali využít i v pvm (proti monstrum s vysokým armorem).

9
Herní témata / Xp bonusy
« kdy: Červenec 17, 2017, 12:34:53 odpoledne »
Mě napadlo, co tak udělat přes víkend třeba akce ze všichni budou mít Rp rank 3 např. tím se zvýší počet expicich hracu, viCe oběhu, více akce mohlo by to být klidně i přes týden. Kupříkladu  od 18:00-20:00.

10
Herní témata / PVP liga
« kdy: Květen 30, 2017, 02:30:55 dopoledne »
Na konci rebornu mel akir asi nejlepší nápad a to PVP ligu. Princip byl v tom ze se m přihlásili za 100k v baradu a g v Mt u npc. Dále po napsání příkazu do hry vyjela tabulka se všemi přihlášenými hráči jak g tak m s počtem killu smrti  asistenci a bodu. Body se dostávali podle toho koho se zabilo nejvíce za dalšího účastníka ligy druhého reálmu pak za 40+ postavy a nejméně snad za k rafty 1 bod nebo tak. Dále se rozhodovalo podle udělené ho poškození kdo dostane kill a kdo asisty podle toho také body. Mohly by se udělat sezóny na konci by byli vyhlášení první hráči a nějak odměněni třeba speciálnímy tituly památkovými věcmi apod.

11
Herní témata / terlakovske itemy
« kdy: Květen 25, 2017, 03:34:18 odpoledne »
Nepremysleli jste o pridani armoru na mystikuv a maguv terlakovsky item jelikoz jako jedini maji postih diky tomu itemu na armor.

12
Herní témata / dress
« kdy: Květen 25, 2017, 03:32:39 odpoledne »
šlo by u generála udělat aby se mu aktiovoval generálsky dress i při šatech apod ne jen při Robe. Z důvodu že mám napR itemove saty a ne aktivuje mi to dres s. Popř zavést výměnu za stejné vlastnosti s tím ze by to nebyli šaty ale róba.

13
Herní témata / mystik a mana shield
« kdy: Květen 25, 2017, 03:31:54 odpoledne »
Když si dá hůlka mana shield a obdrží od druhé útočný spell tak ji to vysaje manu podle dmg . Když ale mlátí mystik někoho s manashieldem cili to nebere nic.

14
Herní témata / Návrhy
« kdy: Květen 25, 2017, 10:31:09 dopoledne »
Čau, většinu jsem už psal na vývěsku, ale tam to zapadne a do brouka, ale tam mi chybí odezva, jestli se problém řeší nebo to není Bug nebo co se vlastně děje.
1.když si dá hůlka mana shield a obdrží od druhé útočný spell tak ji to vysaje manu podle dmg . Když ale mlátí mystik někoho s manashieldEm cili to nebere nic.
2.co dat nekromancerovi a jeho satanum klidně až velmistrovskym neutrální karmu přece jen je to summoner  a většinu dmg těží z nich. Takhle by v dungeonu aspoň nemusel naklikavat neustále friendy  A hlídat jestli někoho nejedou.
3.šlo by u generála udělat aby se mu aktiovoval generálsky dress i při šatech apod ne jen při Robe. Z důvodu že mám napR itemove saty a ne aktivuje mi to dres s. Popř zavést výměnu za stejné vlastnosti s tím ze by to nebyli šaty ale róba.
4.co dat skillu enticement aby udělil 1 HP dmg monstrum.  Potom by thiefove co oslabují s item na enticement i bez nich expy za monstra do kterých si nestihnou dat ránu z důvodu oslabování.

Stran: [1]