Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Jezinka

Stran: [1] 2 3 ... 5
1
Trénovací dovednosti / Re:Taming
« kdy: Únor 17, 2018, 01:27:21 odpoledne »
Asi tak, našlo by se více lidí, co by lobovalo za ztížení hledání jezdítek na povrchu. :-)

Už tak je tamerů přehršel. Chápu, na trénování je taming jeden z tech náročnějších skillů. Ale na druhou stranu nepotřebuješ materiál a nestojí tě to žádné prachy, jen čas. Když natrénuješ GM skill za měsíc, co tě bude držet u hry pak? :)

2
Trénovací dovednosti / Re:Taming
« kdy: Únor 16, 2018, 09:06:10 odpoledne »
Dá se to uplně v klidu dotrenovat v lese na srnkach, jelenech a litych vlcich. Od momentu, kdy ti skill dovoli tamovat prvniho jelena, se pri trose snaze da dotrenovat na 100 za 14 dni.  To mi neprijde tak hrozny.
Kdyz si vzdy najdes neco, co mas tesne na hranici skillu, tak ti i dlouho potrva, nez to tamnes. Pripadne si vem nejaky low item a jdi na neco, co by bylo nad tvoje sily. Taky muzes zkusit nalacno.
Jsou i mista, kde zver nezajde za strom. A mas i mustangy, na povrchu i v dungu, kteri ti potrvaji dele. I s GM tamingem jsou chvile, kdy bych z dungu radeji portla, nez tu uminenou mulu 10 minut premlouvat.

3
Povolání / Re:Kněz
« kdy: Prosinec 26, 2017, 05:16:35 odpoledne »
co se skillu tyce, na tomto shardu rasy nehraji roly.
jedine, o co jde, vybrat si spravnou rasu podle toho, jake mesto chces mit jako rodne
(potazmo do jakeho realmu chces patrit)

4
Herní témata / Re:povinné PvP?
« kdy: Prosinec 23, 2017, 11:57:43 dopoledne »
Nějak se to tu zvrhává, pánové.

Erebor / Moria je výjimečná tou polarizací na dobré a nedobré, nevybavuju si, že by někde jinde byly takto 2 nepřátelské frakce a povinnost každého člena nebratříčkovat se s nepřítelem. To je ale jasně specifikováno a pokud hráč zakládá postavu, měl by si toho být plně vědom. Je tedy na hráči předem zvážit, zda mu takový systém vyhovuje.

Nejsem pvper a ten neustálý strach, ze na me nekdo nabehne, mi nedela dobre. Nicmene uz se mi hodne dlouho nestalo, ze bych potkala opacny realm, takze to nejspis jde najit, mene frekventovana mista.
K poznámkám, že je tu malá mapa - to není pravda. Po dospawnování před více než rokem, je mapa nejen dostatečně veliká, ale do pár kroků narazíte na spawn. Ok, v Mordoru jsou fakt hluchá místa na těch hnědých planinách, to je ale tím, že je to tam tak ošklivý, že tam ani příšery nechtějí žít. :-)
Existují shadry, kde je mapa menší / méně expovišť.
Také si uvědomte, že není uplně běžné, že máte z potvory stále stejné expy ať máte lvl 10 nebo 100. Představte si, že byste museli hledat stále náročnější a náročnější monstra k zabíjení, abyste vůbec něco dostali...


Zasahovat do takto nasaveného systému nelze bez narušení hratelnosti, logiky věci a nasrání většiny starých hráčů.
Co tedy s tím?

1. více podporovat low lvl postavy a nové hráče (starost hráčů s mírnou podporou GM týmu)
  • na vývěsce i v tutoriálu více upozornit na fórum a wikipedii, kde se musí doplnit informace pro nováčky
  • viditelně podporovat a lehce organizovt komunitu začínajících postav - vytvořit jim mapu v každém realmu, odpovídat do chatu a nedělat mrtvého brouka, z přebytků materiálu vytvořit zásobárnu levnějších equipů
  • další jistě dokážete doplnit

2. existence tiché dohody mezi realmy (starost hráčů s dozorem generála /nazgůla)
  • že si navzájem nepolezou na mapu low hráčů
  • že přepapadnout nooba je sice fajn, ale nesvléknou ho do trenek...
  • atak dále, atak dále, víme, co nás trápí, důležitým faktorem je ovšem šéf, který to bude aktivně dozorovat, bude možnost se na něj v případě nejasností obrátit a bude mít možnost třeba i potrestat hráče, který opakovaně nedělá čest svému realmu

3. vytvoření podmínek ze strany GM týmu
  • non pvp zóny (máme tutorial, můžeme zřídit 1-3 low expoviště na povrchu nebo změnit nastavení některých jeskyní, jako je to v goblinLabyrintu)
  • chráněné vstupy do dungů (máme někde timery na další vstup, výstup je automaticky do měst - takže ok)
  • vytvořit nějaký RP tag za jménem, který na první pohled upozorní, že postava má nízký level
  • pozměnit timer na mizení těla, nebo dát po světe více healerů
    dá se i vymyslet featura, že postava po smrti poprosí bohy o nasměrování k nejbližšímu ressu (něco jako šipka ukazující místo pokladu)
  • timer na ress máme, co timer na loot těla opačného realmu?
  • zvýšit timer na ztrátu expů v pvp? Tam by už měl smysl nějaký pvp flag např. při dobývání. (když mě přepadne tlupa orků a za hodnu zase jiná tlupa, tak podruhé už nepřijdu o expy. Ale když se budu aktivně dobrovolně účastnit boje, nechť zrácím expy jak zasluhuji)

Ve výsledku je to celé o tom, jak se hráči dohodnou mezi sebou, aby si tu hru neznepříjemňovali. Žádný zásah GM to nevyřeší plošně a dlouhodobě, dokud si hráči sami neřeknou, že takto tu hru hrát nechtějí. Non pvp hráči si musí uvědomit, že to riziko podstupují dobrovolně.
Sami musíme najít tu hranici mezi zdravou rivalitou a prasením.  A když někdo překročí hranici, mít ho jak upozornit či potrestat.

5
Mně přijde, že spawnů je dost, kdykoliv vyrazim, tak vždy pár kopýtek najdu.
A že si ty lepší spawny někdo hlídá? To tak bylo vždy a všude. A bude to tak i nadále, pokud se neupraví systém swpavnu (nepředvídatelnější časový rozptyl, rotační spawn ve smyslu místa a ne typu zvířete).
Pokud trváte na úpravě, stačilo by možná jen na místa, kde se zjevuje jen lama, přidat možnost výskytu koně.

Mnohem víc mi jako aktivně hrající mu rangerovi vadí 12+ postavičky založené čistě na obíhání spawnů.

6
Trénovací dovednosti / Re:Tailoring
« kdy: Listopad 18, 2017, 06:04:46 odpoledne »
ovce strihat jdou, nozem

7
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Říjen 17, 2017, 07:10:25 odpoledne »
ok, delejte, co uznate za vhodne
ja jen hlasim, ze driv se to pocitalo a ted po nejake uprave ne, nevim, zda to byl zamer nebo je to nechteny vedlejsi efekt

8
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Říjen 14, 2017, 09:01:30 odpoledne »
Vsimla jsem, si, ze do questu na looceni se nepocita jidlo, ktere clovek bere z bytliku z mrtvoly. Driv se pocitalo.

9
Trénovací dovednosti / Re:Taming
« kdy: Září 01, 2017, 03:06:36 odpoledne »
jen ted koukam, ze jsem to psala v nejakem pomateni smyslu a jsou tam uplne odporne hrubky  :-[
ale smysl nastesti zustal

10
Trénovací dovednosti / Re:Taming
« kdy: Srpen 31, 2017, 03:58:18 odpoledne »
poznamka k zamsleni:
tohle se obvykle řeší pasivním herdingem. Jde o to, ze aby postava si postava zvladla udrzet ochocenou zver, musi na to myt dostatecny skill. a samozrejme ze 2 feny jsou narocnejsi nez jedna...
Sice by to byl problem pro low postavicky, ze by museli obetovat body do jinak zbytecneho skillu, ale mozna by stacilo 5 bodu na jednu a pak 50 na druhou, 100 na treti a na 4 uz musi byt itemy. Nebo neco v podobnem duchu.

11
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Srpen 29, 2017, 11:33:25 odpoledne »
zas aby to nevypadlao jako naproste knuceni -  ja jsem fakt rada, ze se s rangerem konecne zacalo neco delat. A ted jeste to poradne vychytat, jo, klucí :)

12
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Srpen 29, 2017, 10:23:29 odpoledne »
Tak jsem logla vyzkouset novou abilitu.

Testoval už to někdo úspěšně v běžném provozu?
To video je sice moc pěkné, ale je to jako teoretická fyzika, ve vakuu a pomineme pár zbytečných detailů ;-)

 - oceňuji ikonku v horním rohu, aspoň vim, ze abilita je aktivni. velmi rada bych ji mela i u ostatnich (hlavne long se spatne hlida)
 - v novinkách nikde nevidím zmínku o cooldownu
 - lekla jsem se, když se abilita povedla, zrovna do mě něco kousalo a tuhle grafiku maji ability celkem nepříjemných potvor

zatím vykoušeno na gargoylách, harpyích a broucích, páč jsou pomalí a na 1-2 rány. S kuší.
První zklamání přišlo, když se nepovedla specka a na druhý výstřel už byli harpye moc blízko. Druhé zklamání přišlo, když jsem poprvé zasáhla 3 harpye - hlavní cíl padl instantně, dalším dvěma to pochuchalo peří. Než jsem vystřelila na jednu z přeživších, abilita skončila. No a třetí zklamání přišlo ve chvíli, kdy jsem zjistila, že musím čekat na další možné použití a každým předčasným pokusem jsem si zase vynulovala timer. Ani jednou se mi nepovedly 2 rozdělené střely za sebou.

 Bylo by možné změnit cooldown na čas přibližně jako knokback? Ono to tedy bere výrazně více staminy, takže to nelze používat tak často, ale když se abilita nepovede (cil je blizko, nevyjde specka / nektery z cilu je za prekazkou / miss), bylo by prima mit možnost to zkusit znovu ještě na tom samém cíli.
Bylo by možné prodloužit účinek tak, aby ranger stihl vystřelit aspoň 2 rány?

Doufala jsem, že mi to nějak usnadní solování, nebo aspoň harvest peří. Asi budu muset hodně trénovat a vymýšlet, jak na to.
Protože trollové běžně nestojí v chumlu a nečekají, až vykrvácí :)

13
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Srpen 21, 2017, 01:54:20 odpoledne »
včera mě to uprostřed pvp hodilo před mesto (misto kde sem si misto kuse nasadil luk)

kdo uteče, vyhraje!  ;)

14
Herní témata / Re:Xp bonusy
« kdy: Červenec 18, 2017, 07:33:27 odpoledne »
to zni pekne, Glorgu

15
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Červenec 04, 2017, 04:23:12 odpoledne »
Zdá se mi to, nebo už došlo k nějaký úpravám?
Mám uplně neuvěřitelné odměny :-o

Vsak novinky, byli revive v odmenach podle lvlu atd. Meli byt zmeneny i nektere daily.

cetla jsem je az pak, to vis, kdyz me nikdo neupozorni na vyvesce, tak tam nekouknu :)

dekuju, palec nahoru


Btw, mam moznost zistat az 14 pytliku

Stran: [1] 2 3 ... 5