Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Nightmare

Stran: 1 [2]
16
Herní témata / Re:Elixiry
« kdy: Září 05, 2017, 05:30:19 odpoledne »
Mozna te to prekvapi ale elixiry mame skoro jen v low pokladech :) Spis je nedostatek v tom, ze je nerovnomerny drop na jednolive druhy a nektere chybi. Ale budu je v dohledne dobe doplnovat ( cca druha pulka zari/rijen )

17
Povolání / Re:Zloděj
« kdy: Srpen 29, 2017, 12:53:17 odpoledne »
Cau samozřejmě to v potaz beru, ale když nebudu brat v potaz teda AC tak se mi nepáčí když tif vezme ada ada + boost a resist itemy na OM 199 aby to nebuglo a stejnak v 90% umře na "2blesky". Třeba valo spira je muj osobní nepřitel- jako není těžký ale chlastat na nej tolik ghček nebo furt muset odbíhat a bandit.
jen mi nepřijde výhodné vůbec brat ada ada, protože jak ti říkaš stejnak se pred castem musi furt hidovat a nenechat se...
takže na solové aktivity mě ani nenapadně brat topku když je schopný mě "otočit titan mage se svým 3 kombem ve 2 vteřinách".
ale pokud je to ok tak je to můj osobní dojem. A tif v ada nemuže pít spell shield jinak mu spadne resist uplne. tak že ve výsledku když vemu obs obs za 1/10 ceny a zapiju spellshield tak to je to same.a muj ada potencial je jen odsouzen na skupinove terapie ?!

Tif se dá hrát hid/pich ale monstra po probodnutí jsou jinak agresivní až jim clověk pomalu neuteče :D

jen sem chtěl názor od více lidi. díky

Ale s klerikem jsem absolutně spokojen 107 ar s 180 om a může vklidu uprostřed akce číst noviny. jak se člověk přehoupne pres hodnotu 100 tak to připomína "Neo s matrixu" kritikal rány od tl  vychazí s tema 160 hp že přežije aji dvě po sobě a s usmevem jeste odejde.

Ne kazde povolani je na vsechno. Solovat se zlodejem vyssi spirity je kravina. A kdo tohle dela, tak neuvazuje spravne :)
Neni ucelem, aby tu kazde povolani bylo Rambo, co ustoji 2-3 spelly nebo rany i od nejsilnejsich monster. Prave to, ze nektera z nich davaji vysoky dmg vytvari obtiznost UO a likviduje nejednotvarnost.

Ano - klerik sice muze mit vysoky AR a OM ale vezmi si, co v pvm dela. Vetsinou jen bandi. A bez setu na heal moc spolubojovniky nepotesis. Takze si bud muzes vzit brneni z vysokeho materialu a delat neco, co bys nemel a nebo hrat povolani podle jeho urceni a v tom pripade uz nepracujes s tak vysokym AR a OM.

18
Povolání / Re:Zloděj
« kdy: Srpen 29, 2017, 12:49:21 odpoledne »
Já zkoušel ada ring a zvyšilo mi to armor o proti obsidu o 7,takže obs ring 50/1 ar  ada 57/8.
Takže ranga když si veme ada,tak je to skoro uplně stejný jak kdyby chodil v obsidu a náklady na materiál,to nemusím zdůraznovat.
Nevím jak to má fungovat,jen se mi to zdá divný,rád si vyslechnu připomínky.

To je tim, ze hraci nevidi, co se za nastavenim skryva.
Uvadis tu jen nejake "cislo". Mimochodem, narust ar je pro vsechna povolani stejny, kdyz jdes o jednu tridu brneni nahoru ;)

To, ze se zvedne ar "jen" o 7 nemuzes brat vpotaz.
Nastaveni jsou udelana tak, ze vychazeji z nejakeho pocatecniho stavu ... dejme tomu z verite kompletu. Cokoliv, co pujde nad, bude brat vpotaz hodne modifikatoru a skutecne kazdy jediny bod navic v AR nebo OM bude znatelny.

Do pvp je treba vyssi trida brneni nesmirne dulezita. Vyrazne omezuje moznost dostal paralyzu z kouzla, zlodejovy kudly ti berou mene staminy, celkova vaha co neses je nizsi ...

Vezmete si, ze pvp ( ale i pvm ) je casto o detailech. Je to treba o 1 jedinem HP, ktere cloveka zachrani od smrti. V jednom brneni muzes dostat od 2 dmg zdroju IK ale vyssi trida zbroje te zachrani.

Skutecne je potreba brat tyhle veci s nadhledem a ne tak, ze +7AR se mi zda malo ...

19
Offtopic / Re:Reset abilit, vylepšení pvp
« kdy: Srpen 29, 2017, 12:43:13 odpoledne »
Zase gm nemá pravdu ýe rege many hp je nejaky bonus pvp luxus / naopak je to povinost(mana pro mobilitu/hp pro výdrž držení náprahu atd.)

Ja bych si dovolil tvrdit, ze s pvp nejake aspon male zkusenosti mam a v tomhle se nepletu ;)

20
Offtopic / Re:Reset abilit, vylepšení pvp
« kdy: Srpen 27, 2017, 07:54:18 odpoledne »
Add reset abilit - tady by se mozna dalo uvazovat o nizsi cene. Reset ale uz i ted vyuziva minimum lidi ( dokonce ani ten prvni, ktery je zdarma ). Neni pravda, ze by char do pvp MUSEL mit veskere ability co uvadis. Nektere jsou klicove ( rege staminy, leap u wara atd ... ) ale nektere jsou hezkym vylepsenim ( rege many pro radu povolani, dokonce i rege hp, uhnuti, longrange ... ). Taky neni na druhou stranu povinnost a casto i nutnost davat na plno nektere pvm ability. Clovek si muze postavu vyladit tak, aby mu vyhovovala a prizpusobi ji co nejlepe tomu, co dela. Pokud hraje pouze pvp, tak je nesmysl aby mel ability pro expeni. Pokud hraje pouze pvm, tak vynecha pvp ability. A pokud se venuje obojemu, tak postavu progressuje a tim si ji zlepsuje a muze mit vic abilit. Prave tohle je i tak trochu odmena pro hrace, co postave venuji peci navic. A neni potreba mit nejaky brutalni lvl, aby byla postava dobra na oboje. Ve vetsine pripadu staci lvl 50-60.

Add itemy - ty prave delaji pvp zajimavejsim. Me prijde, ze v dost vecech smerujes na prapuvodni Morii, kde rada veci chybela a obtiznost ale i zajimavost hry byla hodne slaba.

21
Povolání / Re:Zloděj
« kdy: Srpen 27, 2017, 07:46:17 odpoledne »
Je to trochu slozitejsi nez myslis :)

Rozhodne je rozdil mezi pvm a pvp nastavenim. Ale je to vybalancovane skutecne tak, aby to davalo smysl a kazde povolani bylo co nejvic spravedlive nastavene.

Add pvp armor - chary co maji vyssi AR ( war, klerik ale i thief, shaman ... ) maji pomerne vyrazny mofidikator na snizeni AR. Jedine co tu dela rozdil, je pouziti stitu. Bez stitu je na tom sporadicky lepe v stejnem materialu zbroje kouzlici char.

PVM armor - tady uz je to samo o sobe dano tim, jak ma dana postava fungovat. War je tank. Je staveny na to, aby mohl nektera monstra stat a tim umoznit ostatnim bojovnikum delat co nejefektivnejsi dmg. Zlodej rozhodne neni urceny na to, aby spolehal na armor. Ano, pomuze mu, ale jeho obranou je vysoka hodnota uhnuti/odrazeni + moznost rychle a spolehlive hidnout a utocit z probodnuti. Ostatni povolani nema cenu rozebirat, protoze utoci na dalku a nemely by se nechat vystavit primemu dmg na delsi dobu.

Nezapomen taky, ze krome AR dava zbroj i OM - coz je pomerne podstatna zalezitost zejmena do pvp.

Add dmg - war dava v porovnani s ostatnimi nejvetsi jednorazovou dmg z toho duvodu, ze ma nejdelsi cas na to, aby ji mohl spolehlive zasadit ( 2x leap, sance na miss, vzdalenost, nutnost pouziti teleportu/longrange .... ). Nesmis uvazovat dmg z jedne rany ale dps ( dmg za cas ). Kdyz toto uvazis, tak ti vyjde, ze takovy mag ma o mnoho desitek % vyssi dps nez war.

22
Povolání / Re:Hraničář
« kdy: Duben 21, 2017, 05:00:05 odpoledne »
Ranger a jeho dmg v pvp bude probran na pondelni GM porade.

23
Pravidla / Re:Domy a PvP
« kdy: Duben 21, 2017, 04:58:54 odpoledne »
Doplneno do pravidel. Prah je soucast domu. V pondeli se kona GM porada, kde se tato zalezitost probere podrobneji.

Stran: 1 [2]