Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - Ceridwen

Stran: 1 2 3 [4]
46
Dungeony / Re:Prošlapávání v dungeonech
« kdy: Květen 02, 2017, 12:42:19 odpoledne »
jo tak kluci z tymu o tom pry vedi. Je to problem cely druhy mapy (mapplan 2) - tzn jak pisete TO, ZM a podobne. V principu pokud vime, ze tohle tam jde, tak se s tim da tak nejak pocitat. Nejsem si jisty, kde se tahle vlastnost nastavuje, zkusime se podivat, jestli to pujde vypnout, ale v principu se to da asi brat tak, ze je potreba si davat vetsi pozor. abyste po nikom neslapali (opatrnejc chodit, vypinat specku apodobne). Diky za report kazdopadne.

Super, Díky  ;). Víceméně jsem jen chtěl vědět jestli se o tom ví.

47
Dungeony / Re:Prošlapávání v dungeonech
« kdy: Květen 02, 2017, 12:35:46 odpoledne »
Přiznám se, že o tomhle slyším poprvé a popravdě z vašeho popisu není vůbec jasný, jak se to projevuje. Chápu, že lidem, kterým se to stalo tenhle popis asi stačí k tomu, aby pochopili, o co jde, ale já vůbec nerozumím tomu co se snažíte říct. Můžete mi někdo strukturovanou a lidsky uchopitelnou formou vysvětlit jak 3-letýmu dítěti, co přesně je potřeba udělat, abyste o tu staminu přišli a proč je to podle vás špatně?

Mám brát vyjádření Vydry jako popis problému, tj že ve ZM není potřeba úprava clienta a jde procházet skrz kohokoliv i bez 100% staminy OK ? Jako na jednu stranu mi to přijde jako vlastní zásluha za to, že o tu staminu přijdete, ale podívám se na to.

Nepopiram, ze je to vlastni zasluha, ovsem překavpí to, obzvláště, když je z povrchu člověk zvyklý, že když nemá 100% staminy tak pres monstrum/hráče neprojde.

Jak psal Vydra. Projevuje se to právě jako "GM step", kdy hráč v dungeon zóně může přeběhnout přes hráče/monstrum/summona i bez 100% staminy. Pak stačí nešikovně proběhnout pár spoluhráčů/monster a stamina je pryč.

Původně jsem bral, že to je záměr, hlavně v dungeonech s malým prostorem k pohybu, ale ve Ztraceném městě to nebylo (nebo jsme si toho nevšiml) a najednou se to projevilo což mě překvapilo, protože tam to nemá pro mě důvod.

48
Pravidla / Re:Zakaz dualu
« kdy: Květen 02, 2017, 11:45:36 dopoledne »
Zákaz dualu, je podle mě správny krok. Lidem co hrajou přednostně krafta to dá prostor k uplatňování svých dovedností, přeci jen, když si každý kraftí svoje, tak to je silně demotivující pro pure Krafty, když nemají moc možností jak své výrobky dostat mezi lidi ;-). Jak vidím názory, že to omezí aktivní hraní 2. postavy, tak to nebude mít takový dopad, přeci jen den-dva se nakope materiál (nejde hrát non-stop a člověk si aspon spočne, třeba i u toho filmu) a další dny , pokud se trénujou skilly, se na dualu kraftí v domě. Jediné co se stalo, je to, že se vrátil stav dualu do původního stavu. Nikomu to nevadilo a ted si stěžuje par "uplakánku" co ačkoliv by měli byt dostatečně vyvinuti, aby se přispůsobili změnám, tak to nemůžou zkousnout..

49
Dungeony / Re:Prošlapávání v dungeonech
« kdy: Květen 02, 2017, 10:59:39 dopoledne »
To jsme si mysleli taky, ale radeji to sem pisu, nez aby se prislo na to, ze to je spatne a byly z toho nasledky  ;). Ono jo je to vyhoda, ale pak clovek prijde o ty zabavne situace plne umirani kvuli novackum v dungu :-D

50
Dungeony / Re:Prošlapávání v dungeonech
« kdy: Květen 02, 2017, 02:45:45 dopoledne »
přiznám se, že nerozumím otázce. Ptáš se na tzv. GM step, kdy můžeš přesvětšit svého herního clienta, že nějaké NPC nebo hráč neexistuje a ty pak můžeš daný char projít, přestože by tě jinak (bez plné staminy) nepustil? Pokud máš toto na mysli, pak to záměr není a pokud to děláš záměrně, porušuješ tím pravidla o zneužívání herních chyb (bugů). Zrovna nedávno byl za toto jeden hráč potrestán a další budou nejspíš následovat :)

nemam na mysli ",hide" a podobne mechanismy ze strany externich programu, jde o to, ze prave tento efekt potkavame jako cela guild v dungeonech. Nevim jestli nekdo jede ciste na klientovi, ale efekt pocitujeme vsichni at uz na Phoenixu, nebo INJ. Konkretne vcera me to zaskocilo ve Ztracenem meste, kdy pri posledni navsteve jsem "nadaval" kdyz me nekdo bloknul a vcera jsem prozemnu nadaval, ze jsem nemel dost refreshek, protoze stacila "mala panika" a do par vterin jsem mel staminu na 20%  ;D

51
Dungeony / Prošlapávání v dungeonech
« kdy: Květen 01, 2017, 10:39:38 odpoledne »
Prošlapávání i bez plné staminy v dungeonech je záměr? Pochopil bych to třeba u Ledovky, ale třeba takové ZM, kde je spousta místa (alespon v částech kde jsem byl) tam mi to smysl nedává. Hlavně je to strašne protivný, ikdyž to umí zachránit život ;D.

52
Dungeony / Re:Zjednodušení dungeonů
« kdy: Duben 20, 2017, 03:21:45 odpoledne »
nemam pocit ze by mensi levely byly diskriminovany, jsou tu minidungy, ostrovy, na kterych jsou i poklady, mnozstvi mist kde se da expit na povrchu.. hlavne expiste jsou pomerne bohate a neni problem za 1-2 mesice hrani, podle casu i driv naexpit lvl na dungy. Preci jen Dungeony musi mít nejakou narocnost. Hlavne jde o uhel pohledu, nekdo to muze videt jako diskriminaci a nekdo zase jako cil, ktereho muze dosahnout..

53
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 17, 2017, 08:24:12 odpoledne »
U nas v guilde, alespon u clenu co tyto Q plni je trosku frustrace z "zabit xx v dungu za yy exp", je to vyzva splnit, kdyz se nesejdem na dung... a tak padl napad zda by se do techto Dung zon nemohly zapocitavat i "vstupy" napr. u Ztraceneho mesta, trosku by to odlehcilo situaci. Kazdopadne jsem tuto myslenku pretlumocil, ale mam pocit ze by to dopadlo spatne a farmilo by se u vstupu a  ne v dungeonu. Osobne bych uvital bud spojeni dung zon s ostrovy, zvysila by se zaroven navstevnost ostrovu, nebo to pridat jako dalsi ukol a "tocit" zonu ostrova a dungeonu. Jinak napad na dalsi ukol: Zabiti Bosse na ostrove(Zlobr Vudce, Titan Overlord ...).

54
Dungeony / Re:Zjednodušení dungeonů
« kdy: Duben 17, 2017, 08:09:17 odpoledne »
Jasny v momente kdy Duch Runy poloti, je to poradny zivel :-D, za me prave etherka 1 projit na nizsich levlech a vic sem ji citit nemusel, ted se tam max tahaj low lvly, protoze je to rychlovka. Z moji strany ti muzu jen doporucit vzit dung partu a protocit ostrovy poexpit a zkouset ostatni dungy a minidungy. Sehrajete se (pokud uz nejste) a urcite to bude vetsi zabava nez etherka. K tomu strazci zeme, nehazi earthy porad je v tom system, ktery patrne nevyuzivate optimalne a pak to vypada, ze je hazi porad. Mala rada pokud je schopny thief tak je schopny ubrat cca 50% 2. strazci zeme nez slozite 1. a poznamka na zaver, nedispeluje ;-)

55
Dungeony / Re:Zjednodušení dungeonů
« kdy: Duben 17, 2017, 10:35:56 dopoledne »
k Etherce, Duch runy je pro nizsi lvly trosku drsnej, obzvlaste kdyz tam nejde ucinne zdit :-D, ale zase musis brat v potaz, ze je to prakticky boss dungu, protoze etherin je oproti nemu jednoduchy. Na vse staci spravna taktika, co se tyce strazcu zeme, kdyz mate jen slaby dmg od hulky co takhle skusit vyuzit skilly ostatnich charu, treba provokaci. K naslapkam, v Etherce snema nemuze byt velky problem, staci prvni vyslapnuti a treba i experiment a je jasny co jsou naslapky a da se jim krasne vyhnout, uprimne pokud vam delaly tyhle naslapky problem jsem zvedav jak dlouho vam bude trvat prijit na Pavoucak :-D. Pro nizsi lvly je etherka rekl bych ta tezsi, nicmene takovy drapacak, MD, nebo beridor 1. patra jsou obtiznoste podobné jen tam je vice prostoru na chyby. Kazdopadne hra musi byt vyzva jinak zacne nudit a takhle mate duvod chodit ty dungy ucit se taktiky a zrychlovat pruchody. Kdyz jsme s guild zacinali chodit Beridor skoncili jsme na snad 5x v 3/4 dungu a trvalo to par hodin. V momente kdy jsme vedeli co a jak tak jsme to dosli do konce za polovinu casu co nam to trvalo ze zacatku. Kdyz to shrnu, proc brecet ze je neco moc tezke, kdyz zkousenim jednak naexpite, ziskate know-how a hlavne v momente kdy dung uspesne dojdete mate mnohem lepsi pocit z pruchodu nez, kdyby to bylo "zadarmo" bez namahy.

56
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 06, 2017, 07:25:44 odpoledne »
ze staci dostat exp to chapu, lagy nemam, jen LOGUJU do hry max na dungy a trosku jsem doufal ze tydenni questy by mi to mohly ozvlastnit a "donutit" hrat vic  ;D, nicmene, kdyz neco nemuzu dotahnout do konce neni to onco. Chapu ze to nebrani plnit ostatni casti, ale ruku na srdce kdo by mel rad healery v pvp  :D. Napada me, ze postupem casu by se mohly rozdelit tydenni q na cast pro PVM a PVP kazde s vlastni odmenou za splneni. Nicmene super prace (y)

57
Herní témata / Re:Týdenní questy
« kdy: Duben 06, 2017, 05:02:57 odpoledne »
tydenni quest super vec, jen malinko mi vadi, jako klerikovi co loguje kdyz uz tak spis na dungy, pvp cast, konkretne prave u klerika jakozto PVM char  ;) ;D

Stran: 1 2 3 [4]