Autor Téma: Magicky naboj  (Přečteno 8327 krát)

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Magicky naboj
« kdy: Březen 20, 2017, 05:47:26 odpoledne »
Popis schopnosti na WIKI

Magum byla pridana abilita magickeho naboje. Jak tuto schopnost vnimate? Je pro vas prinosem? Co si myslite o vyuzitelnosti teto ability?

Za vsechny pripominky predem dekuji.
« Poslední změna: Březen 20, 2017, 06:04:01 odpoledne od SirGlorg »

Thesecond

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 8
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Magicky naboj
« Odpověď #1 kdy: Červenec 26, 2017, 09:54:27 dopoledne »
Zdravím,
Chěl bych trochu rozebrat tohle tema. čas naboje mi prijde docela kratky. napr. u energy boldu  stihnu hodit cca 3 Mor kely pokud nema prisera zrcko. Pres zrcadlo se naboj nenabije a v dungeonech kde ma vetsina monster zrcadlo je problem si naboj udrzet, bylo by fajn ,kdyby napriklad sipka naboje nerusila. dale jsem se nikde nedozvedel kolik je maximum bodu do teto ability. prvnich 20 bodu od 61 levelu dalsi jsou od ? nebo kolik do teto ability vubec muzu vlozit bodu ? Jinak jsem nadmiru s temito abilitami spokojen mag me od 61 levelu znovu zacal bavit a zprijemnilo mi to hru konecne jsem si vsiml rozdilu v dmg u ostanich magu kteri byli napr o 30 levelu mensi nez ja.

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Magicky naboj
« Odpověď #2 kdy: Červenec 26, 2017, 10:59:35 dopoledne »
Jsem rad, ze se abilita libi a vitej na foru!

Ucinnost naboje je dostatecne vysoka na to, aby jeho konsistentni boostovani a casteni bylo silnejsi, nez opakovany cast nejakyho high-dpm kouzla (napr. zmineny mor-kel). Ten boost je pri dostatecnym poctu bodu v abilitach vyznamne vyssi a je mozny, ze je vyhodnejsi i v pripade, ze musis obcas kontrovat zrcko - zalezi, jak casto si ho to NPC znovu hodi. V kazdym pripade souhlasim, ze to tak muze byt a ze zrcko efektivne kontruje pouziti ability.

Nez se ale pustim do nejakych uprav, tak vypichnu jednu vec:

Fakt, ze nejaky NPC maji zrcadlo muze efektivne znamenat, ze na nej nevyuzijes tuhle konkretni abilitu, protoze se budes muset starat o to zrcko -> je to ale nutne spatne? Neni naopak prinosem, ze jako hrac musis prizpusobovat zpusob casteni/hrani tomu, co dane NPC umi, abys svoji postavu vyuzival co nejucineji? Tvoje tvrzeni, ze to ma "vetsina NPC v dungu" je troufaly. Muzes to specifikovat? Nejde spis o nejakou uzkou mnozinu NPC popripade par konkretnich dungu nebo jejich casti, kde je zrovna vic NPC, ktery to zrcko ma? Co jine dungy, neni to tam naopak zase pouzitelny proti vetsine NPC? Pamatuj na to, ze z psychologickyho hlediska jsou neprijemny situace vnimany daleko silnejc a subjektivne ovlivnuji pamet - diky tomu byva z pravidla subjektivni pocit negativnich vyskytu vyssi, nez skutecne je - receno lidskou reci -> protoze je boj s NPC se zrckem neprijemny, muzes mit pocit, ze ma zrcko kazdy druhy NPC, prestoze to je treba 1 z deseti. Prosim zkus si udelat realnou statistiku a spocitej si, kolik cilu se kterymi bojujes skutecne zrcko pouziva a u kolika z nich je to pouziti tak casty, aby to vyradilo abilitu z provozu

Thesecond

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 8
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Magicky naboj
« Odpověď #3 kdy: Červenec 26, 2017, 04:37:09 odpoledne »
no jde spis o to, ze kdyz je shluk monster a mezi nimi 1 mag.  zrcka vetsinou dostanou vsichni a kdyz maga neodezdim nebo nezabiju bude zrckovat dal. potom mag(já) vyuzije maximalne abilitu ohne nebo mysli, ktere maji rychlej cast nabiti charge. ale zase nedavam takovou dmg.  samozdrejme zalezi na druhu monstra. Abilita energy je nejsilnejsi, protoze blesk ktery ma 3x charge je silnejsi nez mor kel. ale nevyhoda je ten strasne dlouhy cast toho energy chargeru a clovek potom silu nabiteho mor kelu tolik nevyuzije. navic ztraci charge nebo jede jen blesky aby mu charge nevyprchal.  proto me napadla ta sipka ktera nebude krast nabity charge. kazdopadne dekuji za odpoved. Kdyz se nad tim zamyslim asi to ma svuj učel aby byly ability vyvažene. ale kdyz ztracim to nabiti chargeru tak me to desne leze na nervy jak vidim tu silu kouzla vytracet :D

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Magicky naboj
« Odpověď #4 kdy: Červenec 26, 2017, 06:24:28 odpoledne »
mass zrcko musi to NPC mit. Ne kazda mistnost bude mit kouzelnika ve skupine. Muzes se zamerit na kouzelnika jako primary target. Fakt, ze pouzvas jine kouzelne skoly je dalsim krokem k tomu, jak se vyhnout "nemoznosti" boostovat si energy. V tom to prave je - ne ve vsech pripadech je vyhodna jedna a ta sama skola a to mi prave prijde dobre. Vyladeni tech abilit jak uz jsi zminil je prave taky v tom, ze ti obcas spadnou. Kdyby stacilo neustale tocit totez, pak by nemelo vubec smysl delat nejaky charger a v podstate sme mohli rovnou dat hraci body do abilit, ktery konkretni skole zvysi utok a nazdar. To by ale byla nuda a vytracel by se z te hry faktor volby a skillu. Neni cilem charger vyuzit za kazde situace a v vzdycky plne sile
« Poslední změna: Červenec 26, 2017, 06:30:40 odpoledne od SirGlorg »