to se ani nesnazim tvrdit. V soucasnym systemu ani vybalancovat nelze, pokud se jednoho PVP muzou uz ted ucastnit hraci s ruznymi vybavami, je jasny, ze warrior A co ma uplne stejne ability jako varior B proste nemuze byt stejne silny (tedy "vybalancovany"), pokud ma rozdilnou tridu zbroje, itemky a podobne. Co jsem se snazil rict je to, ze zavadeni dalsich magickych vlastnosti, ktere budou mit vliv i na PvP tenhle problem pouze prodlouzi. WoW po mnoha letech pochopil, ze PvP nikdy nebude balancovane, pokud PvM vliv zbrani a zbroje bude mit vliv na ucinnost postav v PvP a rozhodli se prijit s cimsi jako "class level", kde vsichni v battle-groundu co mezi sebou bojuji maji v podstate stejne postavy (war A je vzdycky stejne silny jako war B - mozna vyjma buildu postavy - t.j. vyberu abilit). My takovy system nemame ani neplanujeme (z duvodu loceni - lepsi postava je kompenzovana vyssim rizikem a ztratou v pripade smrti), ale "vybalancovane" po strane hrac VS hrac to urcite neni. Otazka balancovani napric classama je dalsi vec pro jine tema (netvrdim ze je to dokonaly - nikdy nebude, vzdycky tu bude spousta subjektivnich veci a vlivu, ale vzdycky bude i prostor pro vylepseni a rad uvitam pripominky)