Autor Téma: Amor penetration itemy  (Přečteno 8792 krát)

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Amor penetration itemy
« kdy: Srpen 24, 2017, 03:15:18 dopoledne »
Čau, měl bych takový navrh. Vytvorily by se nové itemy s vlastností  armor penetration. Byli by na spercich a to v rozsahu 1-15 a dále na zbraních krom holí a to v rozsahu 1 -20. Fungovali by tak, že by % redukovaly amor cíle. Čím větší amor tím by tyto itemy byly ucinejsi. Příklad:

War s 0% ArP > wara se štítem dá za 40hp
War s 0% ArP > mága s vlastním armorem za 70hp

War s 50% ArP > wara se štítem dá za 60hp
War s 50% ArP > mága s vlastním armorem za 75hp

War s 100% ArP > wara se štítem dá za 80hp
War s 100% ArP > mága s vlastním armorem za 80hp

Možná to vypadá jako hodně op, ale vemte v potaz, aby warrior dosáhl 100 ArP, tak by musel mít všechny šperky +15 a zbraň.  Pokud by nechtěl obětovat armor v podobě klobouku či náhrdelníku. Dále by dával velký dmg, ale byl by velice náchylný na dmg, protože by neměl žádné itemy na obranu. Tyto itemy by pomohli i rangerum proti povoláním s velkým armorem a v neposlední řadě by se dali využít i v pvm (proti monstrum s vysokým armorem).

Iustus

  • Game Master
  • Expert
  • *****
  • Příspěvků: 14
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Amor penetration itemy
« Odpověď #1 kdy: Září 01, 2017, 01:19:24 odpoledne »
Ono to nevypadá jako OP, ale je to OP.
Krom toho, že mi nesedí tvůj výpočet itemků
Klobouk   15%
Necklace   15%
Nausnice   15%
Braclik   15%
Prsten   15%
Roba     15%
Plast           15%
Serpa   15%
Zbran   20%
SUM          140%

Ale taky zapomínáš na možnost mít kombinaci tohoto itemku s jinými, které ovlivňují dmg v pvp.
Nějaký Armor Penetration není špatný nápad, ale obávám se, že buď by se to dalo jen na zbraň 1-40% a nebo jen na šperky a do 5% (set +40%)
Nechceme, aby nám tady lítali warové a s halou rozdavaly instanty.
« Poslední změna: Září 01, 2017, 01:21:19 odpoledne od Iustus »

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Amor penetration itemy
« Odpověď #2 kdy: Září 05, 2017, 11:15:21 odpoledne »
No je tam chyba melo to být rozmezí 1-10. A to jak si psal je přesně co jsem říkal vidíš jen ten instant s halou ale přitom do Löw brnění ti to nepřidá takový dmg + když bude mít tyto itemy které bude sbírat kdo ví jak dlouho tak ho sundá jeden mág na par mindu protože nebude mít žádný defense.

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Amor penetration itemy
« Odpověď #3 kdy: Září 06, 2017, 10:30:12 dopoledne »
Obecne se mi nelibi vytvareni jakychkoliv itemku cilenych na PvP. PvP ma byt balancovane na vybavy, co se bezne nosi a ktery jsou bezne dostupny, jinak to bude extremne nevyvazeny. Prisun takovych itemku bude znamenat, ze kdokoliv je nebude mit bude v tezky nevyhode atp. Vem si, jakym zpusobem se itemky sbiraji a jak je tezky sehnat konkretni sady, po tomhle bude strasna poptavka a stane se to "must have". Ve chvili kdy tohle zavedes, tak hraci co takovy itemky nebudou mit zacnou odmitat pvp chodit, coz je presny opak toho, co pro pvp na tomhle shardu potrebujeme. My chceme naopak stimulovat lidi k tomu, aby to pvp chodili a bavilo je - v tuhle chvili se jako jediny mozny dalsi systemovy stimul jevi nejaky odmeny za ucast na dobyvani a podobne. Tenhle napad mi prijde sice zajimavy, ale bohuzel zcela zcestny a jeho ucinek by byl pravdepodobne uplne opacny, nez byl puvodni zamer.

Gal

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 13
  • Karma: +1/-1
    • Zobrazit profil
Re:Amor penetration itemy
« Odpověď #4 kdy: Září 09, 2017, 09:13:05 dopoledne »
Souhlasím s tebou,jen chci dodat že i když vím že se snažíte myslím si že to pvp bohužel vybalancované rozhodně není.

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Amor penetration itemy
« Odpověď #5 kdy: Září 09, 2017, 10:55:12 odpoledne »
to se ani nesnazim tvrdit. V soucasnym systemu ani vybalancovat nelze, pokud se jednoho PVP muzou uz ted ucastnit hraci s ruznymi vybavami, je jasny, ze warrior A co ma uplne stejne ability jako varior B proste nemuze byt stejne silny (tedy "vybalancovany"), pokud ma rozdilnou tridu zbroje, itemky a podobne. Co jsem se snazil rict je to, ze zavadeni dalsich magickych vlastnosti, ktere budou mit vliv i na PvP tenhle problem pouze prodlouzi. WoW po mnoha letech pochopil, ze PvP nikdy nebude balancovane, pokud PvM vliv zbrani a zbroje bude mit vliv na ucinnost postav v PvP a rozhodli se prijit s cimsi jako "class level", kde vsichni v battle-groundu co mezi sebou bojuji maji v podstate stejne postavy (war A je vzdycky stejne silny jako war B - mozna vyjma buildu postavy - t.j. vyberu abilit). My takovy system nemame ani neplanujeme (z duvodu loceni - lepsi postava je kompenzovana vyssim rizikem a ztratou v pripade smrti), ale "vybalancovane" po strane hrac VS hrac to urcite neni. Otazka balancovani napric classama je dalsi vec pro jine tema (netvrdim ze je to dokonaly - nikdy nebude, vzdycky tu bude spousta subjektivnich veci a vlivu, ale vzdycky bude i prostor pro vylepseni a rad uvitam pripominky)