Promin necetl jsem tu tvoji prvni zpravu poradne, zmatlo mne, ze to "sbirate tri lidi zaroven", z nejakyho duvodu jsem z toho vydedukoval, ze se snazite konkretne 3 lidi konkretnim zpusobem dat do kupy ty regy.
Jinak obecne - nevim... Hlavnim zdrojem pro zisk regu byl vzdycky vendor, ktery to vykupoval od nbiku a podobne, pro NBiky je naopak vykup z vendoru jednim z hlavnich zpusobu prijmu. Pokud bychom udelali dungeon plne samostatny, tak by se tyhle vazby zpretrhaly a ten prirozeny retezec "potreb" by zanikl - majitele vendoru by nepotrebovali vykoupovat regy, nebo by jejich cena vyznamne spadla. Nejsem presvedceny, ze to je uplne dobry napad :/
Nezavrhuju to uplne, chapu tvoji pripominku, zkusim nad tim pres vikend pomeditovat... V kazdem pripade se mi do jiste miry libi jista zavislost na jinych zdrojich - craft je zavisly na prisunu predmetu z dungeonu pro vyrobu top zbrani (vyssi krystaly, tetivy a podobne), dungari jsou zase zavisli na prisunu surovin na potiony, ktery ptorebujou k tomu, aby dung mohli jit a mela by tu byt i nejaka ekonomicka sila, ktera bude vyvolavat poptavku po konkretnich regach, ktery zase bude nekdo sbirat (ne nutne ten, kdo chodi dung). Nikde neni psano, ze chozeni dungu by mela byt 100% autonomni a zcela nezavisla cinnost, ktera ti prinese vsechno, co potrebujes bez zavislosti na vnejsim svete. To by naopak mohlo ty hre uskodit (hre, ne tobe konkretne, samozrejme chapu, ze sebrat to v dungu pusobi priorzene a dokonce i zaslouzene, ale jak jsem psal, zpretrhas tim herni zavislosti, ktery nejsou na prvni pohled videt, ale prospivaji jinym castem hry)