No to je prave to, ty itemy byly urceny predevsim pro PvM. Zasadni rozdil je v tom, ze war/thief maji defensivni vlastnosti (blokace/uhnuti) -> to thiefovo odrazeni uz je na hrane, ale je tam "jenom" 5%. Maguv item ma pomerne vysokou INT, kterou jinak nez z terlaka neziskas (limit na obleceni je +5 INT, cilize na hlave nikdy nedosahnes takoveho bonusu do INT jako z terlaka). To je pri pouziti mind blastu v PvP pomerne znat proti low-int cilum. Domnivam se, ze prave z toho duvodu se pouzila cepice namisto kusu brneni nebo roby, protoze ta vyhoda by jinak mohla byt prilis vysoka.
Dodatecny trade-off tech jinych povolani je, ze za obcasny block/odrazeni "plati" tim, ze material tech stitu je "pouze" obsid, coz znamena snizeni obrany ve vsech ostatnich pripadech, kdy ta rana plne projde, Adamantinum je jeste material dosazitelny beznym craftenim. Zatimco mage z principu dmg dostavat nema a je tim padem u neho ztrata AR mensi problem, u techto povolani jde o zasadni trade-off.
Ja chapu jak to myslis a neda se rict, ze bych s tebou v principu uplne nesouhlasil. Rozumim ti, ze to pusobi nefer, kdyz u toho wara/thiefa to pouziti v PvP je, zatimco pro maga je ta limitace zcela zasadni. Netroufam si ale do toho vrtat. Zkusim tu diskusi jeste otevrit mezi GM, ale necekal bych zasadni zmenu v rozhodnuti.
jeste doplnim - necro ma dmg bonus +5 EI, ale to je hodnota, ktera muze padnout na jakekoliv jine robe z pytliku a jedna se o "bezny" bonus.