Autor Téma: povinné PvP?  (Přečteno 24186 krát)

Ceridwen

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 57
  • Karma: +3/-1
    • Zobrazit profil
Re:povinné PvP?
« Odpověď #15 kdy: Prosinec 21, 2017, 06:58:47 odpoledne »
tak jsem to taky myslel, telo normalne padne na zem, ale cizi hrac jej nebude moc vylotit, ale bylo by pak treba osetrit situaci, kdy by nekdo udelal low lvl postavu a chodil lotit jen do pvp..

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:povinné PvP?
« Odpověď #16 kdy: Prosinec 21, 2017, 07:58:52 odpoledne »
jenom k tomu navrhu co jsem postoval - jeste jednou chci zduraznit, ze se to v rozhodne nechystame realizovat, jenom jsem chtel zminit model, ktery by stal za uvahu. Pokud se na nej ale podivate, tak zjistite, ze realne stejne ochrani expeni do nejakyho 30 levelu a vic ne (diky omezenim na zony atd). Proste bezpecno tady nikdy uplne nebude.

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:povinné PvP?
« Odpověď #17 kdy: Prosinec 22, 2017, 11:21:29 dopoledne »
Tak myslím, ze jestli se něco takovyho zavede, kde jsou lidi zvyklí na něco co tu je kolik? 15 let, tak to můžete rovnou ukončit.

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:povinné PvP?
« Odpověď #18 kdy: Prosinec 22, 2017, 06:20:09 odpoledne »
World Of Warcraft, nebo nějaká jiná hra pro slabý povahy, bude řešením.

ty ses dobrej omezenec kamo :-D no comment

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:povinné PvP?
« Odpověď #19 kdy: Prosinec 22, 2017, 06:29:12 odpoledne »
Několikrat jsem potkal Elizu (waldyho) jak utika v lese proti 6ti gondorum ..
Hraje hulku takze urcite se da utect jen proste musis u te hry premyslet a predpovidat věci+se naucit "utikat" v lese ,za prekazky atd. .
Popripade si stahni kostky/parezy aby se ti lepe "utikalo" v lese...
Btw: jako hulka mas moznost vycastit manashield ten by ti mel dat moznost utect co nejrychleji nebo doutikat do nejblizšího safe mista.
Jeste se muzes mrknout na videa co jsou na YTB a tam můzes videt jak par hracu utika pred g nebo m proti presile..

v podstate tvuj prispevek nema zadnou hodnotu. Nevim co jsi nepochopil na jeho postu? UO hrali vzdy PVM hraci - vetsinou Ti starsi, kteri uz nemaji vazby ani cas na to se neco novyho ucit a domlouvat na pvp apod.. navic s tim jak to popsal - nabihani na expice - to trefil naprosto presne. To si myslim uz dlouhou dobu taky. To PVP proste neni :-D  jako nabehnout s ebenkama na poust nebo ledy na jednoho expice kterej ma jeste horsi vybavu je jen lacinej frag a jen lama by ten frag nedala - kor kdyz obihaj hlavne lidi, kteri to umi... Nikomu to nic neprinese, PVperoj to da jen lacinej frag a na chvili mu stoupne EGO jak ho rychle sundali - bezva... Pro toho kdo umrel toje jen frustrace - protoze presne jak napsal - proste muze napsat rovnou suicide..  V lese ma clovek vetsi sance proti presile, ale zalezi na situaci zase... Vetsinou ten prepadenej i kdyz to umi tak je ve velky nevyhode, kdyz je zrovna ve standcastu, skoncil mu GC nebo nema predpitej GC... Proste ztraci vyhodu.. Ti co nabihaj maj presilu a nachlastany vsechny flasky, booszty od shamana atd.. Proste no chance....

Anyway, ja tohle radsi neresim, protoze to nema smysl, tak to tu funguje, ale chtel jsem timhle postem rict, ze ho naprosto chapu... Me osobne obihani treba nebavi, protoze proste bud je ten frag moc levnej a nebo da nekdo paniku a do dvou lidi nabehne 8 lidi.. Takze taky super pvp..
PvP ztratilo podle me hodnotu uz na morii, kdy vsichni zacli lizt na tu dojebanou pvp mapu... A neresi se pocty, hlavne nekoho vyndat a vylotit... A nejlepe kdyz mu spadne client, to hned vsichni retargetnou a obestoupej ho, aby si neco nalotili :-D Charakter vetsiny hracu na tomhle shadu = zmrdstvi... 60% cely komunity hracu, co hrajou aktivne PVP jsou zmrdi a sraci, kteri pravdepodobne v realnym zivote dost trpej a tak sedej u PC 24/7 a hlidaj vsechny mista a spawny aby mohli nekoho nasrat, vcetne obihani craftu :-D

Felix

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 9
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:povinné PvP?
« Odpověď #20 kdy: Prosinec 22, 2017, 10:18:22 odpoledne »
Tak  jste si aspon vybrečeli pauzu pvp přes vanoce ..

Jinak jak psal morty, 15 let nebo jak dlouho jede uz moria ,tak kazdy jde do boje (na exp) s tim ,že ví že může byt napadeny.

Ale vždycky se najde par chuju co budou brečet  ,že nechcou pvp  a budou tak dlouho brečet dokud jím gm nepoleví a jak poleví ,tak polovina shradu mozna skoro 3/4 hraču by přestali hrat .

Moria je podle meho skoro PvP server..


Vzdycky to tak bylo ,ze jsi sel na exp a veděl jsi ,že je to riziko ,že te napadne někdo..

Proto mas automapu a kamarady na mapě kteří ti přijdou help když vyhodíš paniku.

Ale ja se  s Arandorem/Otim nebudu hadat protoze vy dva pořad budete brečet ..

Nejradši by jste vlezli někomu pod stul a "vypracovali" by jste si svou změnu.

Nightmare

  • Game Master
  • Expert
  • *****
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:povinné PvP?
« Odpověď #21 kdy: Prosinec 22, 2017, 10:24:09 odpoledne »
Myslim, ze tady padlo pomerne jasne vyjadreni, ze se pvp omezovat nebude. Je zbytecne se o tom hadat a delat zlou krev. Co se tyka zakazu pvp pres Vanoce, tak jde o zalezitost, ktera tu byla i vloni a prave kvuli jejimu uspechu ji opakujeme. Jsou to ale 3 dny z 365. Tim to tady uzavreme ...

xavern

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 6
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:povinné PvP?
« Odpověď #22 kdy: Prosinec 22, 2017, 10:48:05 odpoledne »
Ja bych to zavedl, to je hrozny jak se k sobe lidi v tyhle hre chovaji, Oti a Golfin maji naprostou pravdu, lide by si meli pomahat a mit spolecny cil, toto odrazovani hracu nekolika jedinci bylo tolerovano dostatecne dlouho a je na case s tim neco udelat !

Jezinka

  • Mistr
  • ***
  • Příspěvků: 75
  • Karma: +0/-1
    • Zobrazit profil
Re:povinné PvP?
« Odpověď #23 kdy: Prosinec 23, 2017, 11:57:43 dopoledne »
Nějak se to tu zvrhává, pánové.

Erebor / Moria je výjimečná tou polarizací na dobré a nedobré, nevybavuju si, že by někde jinde byly takto 2 nepřátelské frakce a povinnost každého člena nebratříčkovat se s nepřítelem. To je ale jasně specifikováno a pokud hráč zakládá postavu, měl by si toho být plně vědom. Je tedy na hráči předem zvážit, zda mu takový systém vyhovuje.

Nejsem pvper a ten neustálý strach, ze na me nekdo nabehne, mi nedela dobre. Nicmene uz se mi hodne dlouho nestalo, ze bych potkala opacny realm, takze to nejspis jde najit, mene frekventovana mista.
K poznámkám, že je tu malá mapa - to není pravda. Po dospawnování před více než rokem, je mapa nejen dostatečně veliká, ale do pár kroků narazíte na spawn. Ok, v Mordoru jsou fakt hluchá místa na těch hnědých planinách, to je ale tím, že je to tam tak ošklivý, že tam ani příšery nechtějí žít. :-)
Existují shadry, kde je mapa menší / méně expovišť.
Také si uvědomte, že není uplně běžné, že máte z potvory stále stejné expy ať máte lvl 10 nebo 100. Představte si, že byste museli hledat stále náročnější a náročnější monstra k zabíjení, abyste vůbec něco dostali...


Zasahovat do takto nasaveného systému nelze bez narušení hratelnosti, logiky věci a nasrání většiny starých hráčů.
Co tedy s tím?

1. více podporovat low lvl postavy a nové hráče (starost hráčů s mírnou podporou GM týmu)
  • na vývěsce i v tutoriálu více upozornit na fórum a wikipedii, kde se musí doplnit informace pro nováčky
  • viditelně podporovat a lehce organizovt komunitu začínajících postav - vytvořit jim mapu v každém realmu, odpovídat do chatu a nedělat mrtvého brouka, z přebytků materiálu vytvořit zásobárnu levnějších equipů
  • další jistě dokážete doplnit

2. existence tiché dohody mezi realmy (starost hráčů s dozorem generála /nazgůla)
  • že si navzájem nepolezou na mapu low hráčů
  • že přepapadnout nooba je sice fajn, ale nesvléknou ho do trenek...
  • atak dále, atak dále, víme, co nás trápí, důležitým faktorem je ovšem šéf, který to bude aktivně dozorovat, bude možnost se na něj v případě nejasností obrátit a bude mít možnost třeba i potrestat hráče, který opakovaně nedělá čest svému realmu

3. vytvoření podmínek ze strany GM týmu
  • non pvp zóny (máme tutorial, můžeme zřídit 1-3 low expoviště na povrchu nebo změnit nastavení některých jeskyní, jako je to v goblinLabyrintu)
  • chráněné vstupy do dungů (máme někde timery na další vstup, výstup je automaticky do měst - takže ok)
  • vytvořit nějaký RP tag za jménem, který na první pohled upozorní, že postava má nízký level
  • pozměnit timer na mizení těla, nebo dát po světe více healerů
    dá se i vymyslet featura, že postava po smrti poprosí bohy o nasměrování k nejbližšímu ressu (něco jako šipka ukazující místo pokladu)
  • timer na ress máme, co timer na loot těla opačného realmu?
  • zvýšit timer na ztrátu expů v pvp? Tam by už měl smysl nějaký pvp flag např. při dobývání. (když mě přepadne tlupa orků a za hodnu zase jiná tlupa, tak podruhé už nepřijdu o expy. Ale když se budu aktivně dobrovolně účastnit boje, nechť zrácím expy jak zasluhuji)

Ve výsledku je to celé o tom, jak se hráči dohodnou mezi sebou, aby si tu hru neznepříjemňovali. Žádný zásah GM to nevyřeší plošně a dlouhodobě, dokud si hráči sami neřeknou, že takto tu hru hrát nechtějí. Non pvp hráči si musí uvědomit, že to riziko podstupují dobrovolně.
Sami musíme najít tu hranici mezi zdravou rivalitou a prasením.  A když někdo překročí hranici, mít ho jak upozornit či potrestat.

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:povinné PvP?
« Odpověď #24 kdy: Prosinec 23, 2017, 02:56:39 odpoledne »
Tak  jste si aspon vybrečeli pauzu pvp přes vanoce ..

Jinak jak psal morty, 15 let nebo jak dlouho jede uz moria ,tak kazdy jde do boje (na exp) s tim ,že ví že může byt napadeny.

Ale vždycky se najde par chuju co budou brečet  ,že nechcou pvp  a budou tak dlouho brečet dokud jím gm nepoleví a jak poleví ,tak polovina shradu mozna skoro 3/4 hraču by přestali hrat .

Moria je podle meho skoro PvP server..


Vzdycky to tak bylo ,ze jsi sel na exp a veděl jsi ,že je to riziko ,že te napadne někdo..

Proto mas automapu a kamarady na mapě kteří ti přijdou help když vyhodíš paniku.

Ale ja se  s Arandorem/Otim nebudu hadat protoze vy dva pořad budete brečet ..

Nejradši by jste vlezli někomu pod stul a "vypracovali" by jste si svou změnu.

a vo co jde? JA nejsem pro zakaz PVP a ani Ti ho nikdo nerusi... Aspon budes delat jiny veci na vanocni svatky nez sedet u UO a nebo budes moct pokecat s kamosema v mordoru nebo zajit dung ja nevim... Proste dva dny tu bude jina zabava nez pvp a pro Tebe specialne hunteni hracu typu Oti, pac ty nic jinyho nedas :-D Me se ten event libi, proste je to jen na blbe dva dny :)

Felix

  • Novic
  • *
  • Příspěvků: 9
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:povinné PvP?
« Odpověď #25 kdy: Prosinec 23, 2017, 06:31:06 odpoledne »
Me se ten event taky líbí a podívám se do mordoru 😁.
Btw hezké svátky

golfin

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 29
  • Karma: +1/-0
    • Zobrazit profil
Re:povinné PvP?
« Odpověď #26 kdy: Prosinec 23, 2017, 07:41:35 odpoledne »
No, neměl jsem čas včera na počítač. Když jsem jel ve vlaku domů, dost jsem o tom přemýšlel a jedna věc mě napadla. PvP je pro server důležité. Přicházení o majetek také, protože to vyrovnává ekonomiku. Ale jde o sociální problém. Když PK, který nehraje hru fér a jen buzeruje ostatní hráče zabíjením, potažmo parta kluků, kteří sjedou nováčka (jasná přesilovka), vylutí a nechaj osudu - co by pro chod serveru mělo význam a jaká by mohla být satisfakce pro oběť? Samozřejmě potrestání viníka. Napadlo mě řešení. Lovec odměn. Je to systém, který funguje v reálném světě a může fungovat i ve fantasy. Je tak finanční motivace, což může zaručit účast ostatních hráčů. Ale, vidím tam nutnost korekce ze strany GM týmu a nejen korekci. V podstatě vyhlašování takového lovu bych viděl snad jen pouze na GM týmu. Jde o to, aby nedošlo k opačnému efektu. Tým zaručuje spravedlivé vyhlášení zakázky. Takový systém se dá i dobře naskriptovat.