Anketa

Oživení PVP pomocí módů a arén - je to dobrý nápad?

Ano, měl bych zájem
2 (100%)
Ne, blbost
0 (0%)

Celkem hlasů: 2

Hlasování ukončeno: Prosinec 28, 2018, 11:59:29 dopoledne

Autor Téma: Oživení PVP pomocí módů a arén  (Přečteno 7770 krát)

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Oživení PVP pomocí módů a arén
« kdy: Prosinec 08, 2018, 11:59:29 dopoledne »
Návrh - oživení PVP a zábavy na shardu:

Napadlo mě trošku oživit PVP a tím i aktivitu hráčů.

1) jelikož PVP je málokdy vyrovnané (oběhy nejsou nikdy - jen easy frag; dobývání a mass pvp bývá málokdy počtově vyrovnané a čeká se na něj vždy dlouho, než se lidé sejdou a pokud je to unbalanced a na jedné straně je velký over, skončí do 5ti minut a prohrávající strana odchází frustrovaná - hráči co hrají převážně PVM pak už nedojdou příště radši vůbec)..

-napadlo mě udělat nové arény, kde by se dala zkopírovat nějaká velká část mapy(dnešní arény mají moc malý prostor na to , aby mohli být zábavné). Jako příklad by mohla bejt jedna aréna s prostředím pevnosti Marka s prostorem např od hadů vdov na pravé straně tak jak je až po řeku na straně levé (před edem). Vlezy do těchto arén řešené pomocí gates, které by hlídali počet lidí. Mohl by tam být rozdíl např +- 2 lidi. Gate by počítala, kde vlezlo kolik G a M do arény. Např v Edu umístěna pro G a v Baradu pro M. Pokud by jedna strana měla o 2 hráče méně, na straně druhé už by nemohli hráči lézt do arény, dokud by na straně první nebyl dorovnán počet. Ohledně výbav by se dalo také něco vymyslet, aby se hrálo více vyrovnaně - např. max výbava obs obs, obs maha apod... Vyřazený hráč by byl portnut bez těla do domovského města.

2) módy PVP
-nemuselo by se hrát jen o pevnosti, ale mohlo by se hrát třeba i o vlajky. Kdysi jsem tyto módy v UO hrál a lidi to dost bavilo. Tam bych si představoval dvě malé pevnosti s vlajkou :) klasický CTF. Počty a výbavy by mohli zase hlídat vstupní gates. U CTF by mohlo bejt nastaveno, že hráč který umře má např. 1min odpočet do ressu a portu na start do svojí báze, aby hra mohla pokračovat až do určitého score např... Mapa by ale musela být opravdu velký, jako jsem psal v prvním případě, protože tenhle shard je fakt o běhání a pokud by se sešlo více lidí, ty miniarénky co jsou teď jsou naprd..

Takovýchto věcí by se dalo vymyslet více. Mohlo by mít kladné ohlasy mezi hráči.. Rvoněž by mohlo i přilákat hráče z jiných shardů :-)

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Oživení PVP pomocí módů a arén
« Odpověď #1 kdy: Prosinec 09, 2018, 07:29:42 odpoledne »
3) nastaveni aren by mohlo bejt pres nejakou cedulku - menu, kde by slo nastavit napr MAX vybava obs/maha + obs/obs + itemy nebo bez, ktere by dokazala kontrolovat brana napr a nepoustela by, pokud by hrac byl jinak oblecenej. HRaci by si sami mohli volit, jaka maximalni povolena vybava je pro daný event. Spousteni eventu by mohl omit i volbu se ztratou vybav nebo i bez. Zkratka mohlo by tech modu byt vic, aby si sli zablbnout i lidi, kteri normalne pvp nehraji.

Smysl tehle pvp aren / eventu by byl i v tom, ze by mordor a gondor nebyli tak separe, kdyz tu hraje tak malo lidi. Byl by vetsi kontakt. Mohl by se zapnout i GLOBAL chat pro M i G, na kterym se lidi muzou i domlouvat na techto akcich :)
« Poslední změna: Prosinec 09, 2018, 07:32:48 odpoledne od Arandor »

Arandor

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 42
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Oživení PVP pomocí módů a arén
« Odpověď #2 kdy: Prosinec 10, 2018, 07:35:59 dopoledne »
4) Občas se stává, že jedna strana nemá moc aktivních lidí, další mód by mohl být - automatické / náhodné přidělení týmu => G by hrál s M apod, změnila by se jim karma nebo tak něco a došlo by k vybalancování stran, aby se dalo hrát v případě, že na jendé straně nejsou lidi ten den.