Autor Téma: Zloděj  (Přečteno 8691 krát)

Total

  • Game Master
  • Expert
  • *****
  • Příspěvků: 25
  • Karma: +1/-1
    • Zobrazit profil
Zloděj
« kdy: Duben 12, 2016, 06:12:43 odpoledne »
Diskuze o povolání zloděj.

Xanthin

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 37
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #1 kdy: Duben 10, 2017, 09:33:24 dopoledne »
Severni spouste jsou naschval nastaveny, aby pro thief nemohl expit pres provo? Zkousel jsem asi cca 15min jenom pouze, ale kdyz sem provoknul ice, tak se mezi sebou "omracovali" a Ja pak nedostal expy :PP

Rav

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 20
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #2 kdy: Duben 10, 2017, 10:29:58 dopoledne »
taky jsem se s tim setkal a urcite vic jak 15 min ;-)

Xanthin

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 37
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #3 kdy: Duben 10, 2017, 10:57:02 dopoledne »
taky jsem se s tim setkal a urcite vic jak 15 min ;-)

No, bral jsem to tak, ze me to docela nas... tak jsem sel recall x)

F13ND

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #4 kdy: Duben 11, 2017, 06:27:14 dopoledne »
scimem jim beres dost, akorat davaji docela pecky

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #5 kdy: Duben 11, 2017, 02:15:31 odpoledne »
podivame se na to omraceni/provo

Jezinka

  • Mistr
  • ***
  • Příspěvků: 75
  • Karma: +0/-1
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #6 kdy: Duben 11, 2017, 05:49:29 odpoledne »
to je jako pri pouzivani para poisnu - expy dostane jen ten, na koho melo monstrum pred smrti attack, nebo dal ranu. kazdou parou se to vynuluje a tak musis ziskat attack znovu. tudiz pri provokovani parujicich mobek holt musis vychytat tu chvili a dat dmg ve pravyn cas :)

Morty

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 58
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #7 kdy: Květen 25, 2017, 03:33:18 odpoledne »
co dat skillu enticement aby udělil 1 HP dmg monstrum.  Potom by thiefove co oslabují s item na enticement i bez nich expy za monstra do kterých si nestihnou dat ránu z důvodu oslabování.

SirGlorg

  • Game Master
  • Velmistr
  • *****
  • Příspěvků: 244
  • Karma: +8/-1
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #8 kdy: Květen 26, 2017, 10:50:55 dopoledne »
zareportoval jsem to. Dmg by mohl byt problematicky, protoze s sebou nese dost dodatecnyho vyhodnocovani jenom kvuli expum, ale pokud se k tomu dostaneme, pokusime se to fixnout

marwww

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 37
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #9 kdy: Červen 02, 2017, 10:25:46 odpoledne »
taky už jsem part krát na oslabení doplatil skrz expy ve velkém dungu.. v plne sestavě to clovek stihne akorát oslabit někdy i to ne a monstrum padne. chtělo by to po úspěšném oslabeni nějakou odměnu.

marwww

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 37
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #10 kdy: Srpen 27, 2017, 07:26:15 dopoledne »
Zdravím účastníky omalovánek,
Po delším bádání, bližšího zkoumání, i nervení... bych se chtěl zeptat jestli by nepotřebovalo někde krapatek ubrat a nek zase přidat.
Konkretně mám na mysli ARMOR CLASS - přijde mi že je celkem nepoměr mezi zbrojí i nastavením base armoru u class.

příklad- postava která se dostane na urověn AC=100 je téměř nedotknutelná (platová zbroj, vysoké hp atd..) jak v pvp i v pvm - OK
                                                                       beru (poměr cena/výkon spokojenost)
          -                                           úroven AC=75 tzv hop nebo trop= 50% uspěchu 50% nečekaného úmrti
                                                                       (celkem high% curse/aoe dmg, v poměru těchto class kombinace dvou kritických
                                                                       zásahů nebo tzv curse + critiku je vysledek fatalní často i smrtelný.
                                                                        (cena/výkon= za ty prachy je to velké riziko= porovnaní ada obs temeř
                                                                        minimální rozdíl ve výdrži ale obrovký rozdíl v cenně.
                                                      úroven AC=50 pro solo příjemné poexpení nepoužitelné

a zároven bych podotknul i dmg zbraní - přijde mi celkem rozdílné hodnoty při dosazení stejných výsledku u různých class.
Prosím někoho kdo má podobné dojmy at podporí můj názor.
přiklad pvp balane (target "traning dummy" war- 80% stačí 2 rány 4sec a zabijecíl, tif/ranga min 5 ran 7-9 sec, Hůlky 4-5spellu taky kolem 8 sec, u healeru je samozrejme ze to je beh na dlouho trat nekoho ohrozit.) poprosil bych další názory.

Nightmare

  • Game Master
  • Expert
  • *****
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #11 kdy: Srpen 27, 2017, 07:46:17 odpoledne »
Je to trochu slozitejsi nez myslis :)

Rozhodne je rozdil mezi pvm a pvp nastavenim. Ale je to vybalancovane skutecne tak, aby to davalo smysl a kazde povolani bylo co nejvic spravedlive nastavene.

Add pvp armor - chary co maji vyssi AR ( war, klerik ale i thief, shaman ... ) maji pomerne vyrazny mofidikator na snizeni AR. Jedine co tu dela rozdil, je pouziti stitu. Bez stitu je na tom sporadicky lepe v stejnem materialu zbroje kouzlici char.

PVM armor - tady uz je to samo o sobe dano tim, jak ma dana postava fungovat. War je tank. Je staveny na to, aby mohl nektera monstra stat a tim umoznit ostatnim bojovnikum delat co nejefektivnejsi dmg. Zlodej rozhodne neni urceny na to, aby spolehal na armor. Ano, pomuze mu, ale jeho obranou je vysoka hodnota uhnuti/odrazeni + moznost rychle a spolehlive hidnout a utocit z probodnuti. Ostatni povolani nema cenu rozebirat, protoze utoci na dalku a nemely by se nechat vystavit primemu dmg na delsi dobu.

Nezapomen taky, ze krome AR dava zbroj i OM - coz je pomerne podstatna zalezitost zejmena do pvp.

Add dmg - war dava v porovnani s ostatnimi nejvetsi jednorazovou dmg z toho duvodu, ze ma nejdelsi cas na to, aby ji mohl spolehlive zasadit ( 2x leap, sance na miss, vzdalenost, nutnost pouziti teleportu/longrange .... ). Nesmis uvazovat dmg z jedne rany ale dps ( dmg za cas ). Kdyz toto uvazis, tak ti vyjde, ze takovy mag ma o mnoho desitek % vyssi dps nez war.

Gal

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 13
  • Karma: +1/-1
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #12 kdy: Srpen 27, 2017, 09:11:41 odpoledne »
Já zkoušel ada ring a zvyšilo mi to armor o proti obsidu o 7,takže obs ring 50/1 ar  ada 57/8.
Takže ranga když si veme ada,tak je to skoro uplně stejný jak kdyby chodil v obsidu a náklady na materiál,to nemusím zdůraznovat.
Nevím jak to má fungovat,jen se mi to zdá divný,rád si vyslechnu připomínky.

marwww

  • Expert
  • **
  • Příspěvků: 37
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #13 kdy: Srpen 28, 2017, 05:22:46 dopoledne »
Cau samozřejmě to v potaz beru, ale když nebudu brat v potaz teda AC tak se mi nepáčí když tif vezme ada ada + boost a resist itemy na OM 199 aby to nebuglo a stejnak v 90% umře na "2blesky". Třeba valo spira je muj osobní nepřitel- jako není těžký ale chlastat na nej tolik ghček nebo furt muset odbíhat a bandit.
jen mi nepřijde výhodné vůbec brat ada ada, protože jak ti říkaš stejnak se pred castem musi furt hidovat a nenechat se...
takže na solové aktivity mě ani nenapadně brat topku když je schopný mě "otočit titan mage se svým 3 kombem ve 2 vteřinách".
ale pokud je to ok tak je to můj osobní dojem. A tif v ada nemuže pít spell shield jinak mu spadne resist uplne. tak že ve výsledku když vemu obs obs za 1/10 ceny a zapiju spellshield tak to je to same.a muj ada potencial je jen odsouzen na skupinove terapie ?!

Tif se dá hrát hid/pich ale monstra po probodnutí jsou jinak agresivní až jim clověk pomalu neuteče :D

jen sem chtěl názor od více lidi. díky

Ale s klerikem jsem absolutně spokojen 107 ar s 180 om a může vklidu uprostřed akce číst noviny. jak se člověk přehoupne pres hodnotu 100 tak to připomína "Neo s matrixu" kritikal rány od tl  vychazí s tema 160 hp že přežije aji dvě po sobě a s usmevem jeste odejde.

Nightmare

  • Game Master
  • Expert
  • *****
  • Příspěvků: 23
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Zloděj
« Odpověď #14 kdy: Srpen 29, 2017, 12:49:21 odpoledne »
Já zkoušel ada ring a zvyšilo mi to armor o proti obsidu o 7,takže obs ring 50/1 ar  ada 57/8.
Takže ranga když si veme ada,tak je to skoro uplně stejný jak kdyby chodil v obsidu a náklady na materiál,to nemusím zdůraznovat.
Nevím jak to má fungovat,jen se mi to zdá divný,rád si vyslechnu připomínky.

To je tim, ze hraci nevidi, co se za nastavenim skryva.
Uvadis tu jen nejake "cislo". Mimochodem, narust ar je pro vsechna povolani stejny, kdyz jdes o jednu tridu brneni nahoru ;)

To, ze se zvedne ar "jen" o 7 nemuzes brat vpotaz.
Nastaveni jsou udelana tak, ze vychazeji z nejakeho pocatecniho stavu ... dejme tomu z verite kompletu. Cokoliv, co pujde nad, bude brat vpotaz hodne modifikatoru a skutecne kazdy jediny bod navic v AR nebo OM bude znatelny.

Do pvp je treba vyssi trida brneni nesmirne dulezita. Vyrazne omezuje moznost dostal paralyzu z kouzla, zlodejovy kudly ti berou mene staminy, celkova vaha co neses je nizsi ...

Vezmete si, ze pvp ( ale i pvm ) je casto o detailech. Je to treba o 1 jedinem HP, ktere cloveka zachrani od smrti. V jednom brneni muzes dostat od 2 dmg zdroju IK ale vyssi trida zbroje te zachrani.

Skutecne je potreba brat tyhle veci s nadhledem a ne tak, ze +7AR se mi zda malo ...